Jump to content
ILIASTHREEGOODS

Αλλαγη Ιμαντα Χρονισμου Για Polo 1.4(9N3)

Recommended Posts

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ.ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ POLO 1.4 (9N3) ΕΚΔΟΣΗΣ EXCITED ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑΣ 03/2008 ΚΑΙΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΣΩ ΤΑ ΕΞΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ:

1. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΙΜΑΝΤΑ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΤΙ ΑΛΛΟ ΑΚΡΙΒΩΣ?(ΤΡΌΜΠΑ ΝΕΡΟΎ,ΤΕΝΤΩΤΗΡΕΣ ΚΛΠ).ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΑΡΑΚΙ ΤΟΥ SERVICE ΓΡΑΦΕΙ ΡΗΤΑ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ 90000 ΚΜ ΜΕ ΕΛΕΓΧΟ ΑΛΛΑΓΗΣ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΚΑΘΕ ΔΥΟ. ΩΣ ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΔΙΑΝΥΣΕΙ 33700 ΚΜ ΣΤΑ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΩ.

2. ΦΊΛΤΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ,ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΚΑΙ ΑΕΡΟΣ ΚΑΘΕ ΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ?

3. ΤΙ ΛΑΔΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ? 5/30 Η 10/40?Η ΟΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ?

4. ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΩΤΑ ΕΤΗ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΛΟΓΩ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΓΙΑ SERVICE KAI ΤΟ 2011 ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΗΛΑΔΗ, ΠΗΓΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΜΑΣΤΟΡΑ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΓΙΑ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΛΑΔΙΑ,ΦΙΛΤΡΑ ΛΑΔΙΟΥ, ΒΕΝΖΙΝΗΣ, ΚΑΜΠΙΝΑΣ, ΑΕΡΟΣ, ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ, ΕΛΕΓΧΟ-ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΦΡΕΝΩΝ. ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΟΤΙ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΕΙΝΑΙ ΤΥΠΟΥ CASTROL SLX LONGLIFE III 5/30( ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΘΕΤΙΚΑ ΝΟΜΙΖΩ). ΣΥΝΟΛΟ ΠΛΗΡΩΣΑ 210 ΕΥΡΩ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1 ΧΡΟΝΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ 2012 ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 5400 ΚΜ Ο ΤΥΠΟΣ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ,ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΕΤΟΣ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΜΠΟΥΖΙ. ΣΥΝΟΛΟ 226 ΕΥΡΩ. ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΣΑΜΠΑ ΛΕΦΤΑ ΤΩΡΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΤΣΑΜΠΑ ΟΛΑ ΤΑ ΦΙΛΤΡΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΕ?

5. ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΗ ΤΟΥ 2012 ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΓΙΑ SERVICE ΕΧΟΝΤΑΣ ΔΙΑΝΥΣΕΙ ΜΟΝΟ 5500 ΚΜ ΣΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ. ΑΠΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΡΩ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΠΑΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΜΑΣ ΠΙΑΝΟΥΝ ΚΟΤΣΟ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΑΣ

Link to comment
Share on other sites

Μαζί με τον ιμάντα χρονισμού να αλλάξεις σίγουρα και την αντλία νερού. Αν ψάχνεις σε aftermarket, προτείνω το σετ της SKF(τα έχει όλα μέσα) που είναι απ τις top μάρκες (υπάρχει και σετ με την τρόμπα μαζί), με ποιοτικά ανταλλακτικά. Προσοχή μόνο στο συνεργείο που θα κάνεις την αλλαγή, να μην πας όπου να ναι, να γνωρίζουν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μιας και με τον ιμάντα ΔΕΝ ρισκάρουμε. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φιλε Ηλια

 

Λαδια-Φιλτρο Λαδιου καθε 15000κμ ή μολις συμπληρωσεις 1 χρονο(οτι ερθει πρωτο)

Μπουζι καθε 30000

Φιλτρο αερος καθε 40000(καλο θα ηταν να το αλλαζεις νωριτερα)

Φιλτρο καμπινας καθε 40000

Φιλτρο βενζινης καλο θα ηταν καθε 20000-25000κμ

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μαζί με τον ιμάντα χρονισμού να αλλάξεις σίγουρα και την αντλία νερού. Αν ψάχνεις σε aftermarket, προτείνω το σετ της SKF(τα έχει όλα μέσα) που είναι απ τις top μάρκες (υπάρχει και σετ με την τρόμπα μαζί), με ποιοτικά ανταλλακτικά. Προσοχή μόνο στο συνεργείο που θα κάνεις την αλλαγή, να μην πας όπου να ναι, να γνωρίζουν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μιας και με τον ιμάντα ΔΕΝ ρισκάρουμε. 

 

Οκ.θα το ψάξω το θεματάκι με την SKF που μου λες.οπότε προτείνεις οτι πρέπει να τα αλλάξω άμεσα αν κατάλαβα καλά, σωστά?

Φιλε Ηλια

 

Λαδια-Φιλτρο Λαδιου καθε 15000κμ ή μολις συμπληρωσεις 1 χρονο(οτι ερθει πρωτο)

Μπουζι καθε 30000

Φιλτρο αερος καθε 40000(καλο θα ηταν να το αλλαζεις νωριτερα)

Φιλτρο καμπινας καθε 40000

Φιλτρο βενζινης καλο θα ηταν καθε 20000-25000κμ

οκ σ' ευχαριστώ φίλε μου. τί λάδια είναι τα καλύτερα κατά τη γνώμη σου?και τί προτείνεις για τον ιμάντα εκκεντροφόρου στα 33700 κμ που έχω μέχρι τώρα.χρειάζεται αλλαγή άμεσα μαζί με τεντωήρες,ιμάντα δυναμό, τρόμπα νερού και αντλία νερού?

Link to comment
Share on other sites

Κοιταξε φιλε εμενα στο αμαξι μου εμπαιναν μεχρι τωρα τα Castrol και δεν μου ειχε παρουσιασει κανενα προβλημα ουτε εκαιγε καθολου...Την τελευταια φορα τα αλλαξα με Mobil 1 esp formula και θεωρω πως πως το αμαξι ακουγεται καλυτερα οποτε θα συνεχισω με αυτα(αλλωστε ειναι απο τα κορυφαια)...τωρα για ιμαντες και εγω προτεινω το σετακι της skf μιας και ειναι απο τα καλυτερα και καλο θα ηταν μαζι με τον ιμαντα να αλλαχτει και η αντλια νερου...οσον αφορα τον ιμαντα δυναμο δεν χρειαζεσαι ακομα αλλαγη εχεις καιρο

Link to comment
Share on other sites

Κοιταξε φιλε εμενα στο αμαξι μου εμπαιναν μεχρι τωρα τα Castrol και δεν μου ειχε παρουσιασει κανενα προβλημα ουτε εκαιγε καθολου...Την τελευταια φορα τα αλλαξα με Mobil 1 esp formula και θεωρω πως πως το αμαξι ακουγεται καλυτερα οποτε θα συνεχισω με αυτα(αλλωστε ειναι απο τα κορυφαια)...τωρα για ιμαντες και εγω προτεινω το σετακι της skf μιας και ειναι απο τα καλυτερα και καλο θα ηταν μαζι με τον ιμαντα να αλλαχτει και η αντλια νερου...οσον αφορα τον ιμαντα δυναμο δεν χρειαζεσαι ακομα αλλαγη εχεις καιρο

thanks φίλος

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.