Jump to content
Thanassis M

Passat 1.4 Tsi 2011, Πέφτει Η Ισχύς Του Κινητήρα

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους,

 

Έχω ένα πρόβλημα με το Passat 1.4 tsi 2011 μοντέλο και  65.000χλμ.

 

Στις ανηφόρες κυρίως, και ενώ ανεβαίνω με 130χλμ και 6η, ξαφνικά "κόβει" ο κινητήρας χάνει την ισχύ του  και (αν και τέρμα το γκάζι) κατεβάζω μέχρι και 4η με 80χλμ για να βγάλω την ανηφόρα. Ενώ το πρόβλημα υφίσταται σταματώ στην άκρη του δρόμου, ξαναξεκινώ και μέχρι την 3η δουλεύει άψογα. Μόλις βάλω τετάρτη με το ζόρι φτάνει τα 90χλμ. Όπως έκοψε ξαφνικά, μετά από κάποια χιλιόμετρα το ίδιο ξαφνικά (με τέρμα το γκάζι) μερικές φορές αρπάζει ξανά και ανεβάζει στροφές. Λαμπάκι δεν άναψε κανένα.

Πήγα στην αντιπροσωπεία και μετά από 4 ώρες αποφάνθηκαν πως είναι το wastegate του τούρμπο και πως θέλει άλλαγμα το μισό τούρμπο με κόστος 750€.

Τους είπα πως θα το σκεφτώ και πέρνωντας το αμάξι από εκεί διαπίστωσα πως μου το χάλασαν τελείως και το αμάξι ήταν πλέον ατμοσφαιρικό. Στην τηλεφωνική μας επικοινωνία φυσικά ισχυρίστηκαν πως κόλλησε το αξονάκι του τούρμπο τελείως.

Μην έχοντας εμπιστοσύνη στην αντιπροσωπεία πήγα σε ένα εξωτερικό συνεργείο,ο οποίος μου έβγαλε το τούρμπο δοκίμασε την σκάστρα τα αξονάκια κτλπ και μου είπε πως όλα λειτουργούν κανονικά και μάλλον είναι οι 2 ηλεκτροβαλβίδες που έχει πάνω στο τούρμπο τις οποίες και άλλαξε.

Όντως ο κινητήρας επανήλθε, στην πρότερη όμως κατάσταση με το πρόβλημα στις ανηφόρες.

 

Λαμπάκι δεν ανάβει, ο εγκέφαλος δεν καταγράφει καμία βλάβη και το πρόβλημα παρουσιάζεται περιστασιακά συνήθως σε ανηφόρες.

Θα εκτιμούσα οποιαδήποτε κατευθυντήρια βοήθεια.

 

Ευχαριστώ πολύ

Link to comment
Share on other sites

Σε TSI 122hp πρίν 2 χρόνια είχα θέματα με την ισχύ που η αιτία τους ήταν η Ν75. H απάντηση σε 3 εξουσιοδοτημένα ήταν κουκουρούκου -δέν υπαρχει πρόβλημα- άστο μια εβδομάδα να το ψάξουμε. Τελικά μιάς και ήταν ύποπτο και σχετικά φτηνό (κάπου στα 40€) το άλλαξα και όλα οκ.

Αν έχεις bluetooth ODBII και Android smartphone με το Torque  πιστεύω θα βοηθούσε να μπορείς να δείς τι πίεση ανεβάζει.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ πιθανών να φταίει η N75 φίλε.

Ξεκίνα απο αυτό που είναι φθηνό.

 

Έχω αλλάξει και την Ν75 και την άλλη ηλεκτροβαλβίδα, αλλά το πρόβλημα ακόμη υφίσταται περιστασιακά και μόνο στις ανηφόρες.

Link to comment
Share on other sites

Έχω αλλάξει και την Ν75 και την άλλη ηλεκτροβαλβίδα, αλλά το πρόβλημα ακόμη υφίσταται περιστασιακά και μόνο στις ανηφόρες.

Μήπως έχει κλατάρει κάποιος αισθητήρας από το hill hold assist και στο κάνει αυτό?

Link to comment
Share on other sites

Μιλάμε για τo CC το 1.4 ή το απλό Passat;

οχι το cc το κανονικό.

Τελικά το ζόρισα σε μια ανηφόρα και μου άναψε λαμπάκι, με μήνυμα "πτώση πίεσης τούρμπο".

Και επειδή το τούρμπο έχει ανοιχτή και είναι εντάξει, το πιθανότερο είναι να κολλάει η σκάστρα. Στην αντιπροσωπεία ήθελαν να μου αλλάξουν το wastegate (το μισό τούρμπο δηλ.)

Θα ψάξω μήπως υπάρχει καμιά σκάστρα όχι της vw αλλά του εμπορίου να ταιριάζει.

Εάν γνωρίζετε κάτι θα βοηθούσε, ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι ότι όντως αλλάχτηκαν N249 - Ν75.

 

Αν έχεις κινητήρα CAXA, 122ps ζήτησε στην αντιπροσωπεία αντικατάσταση της WG με νεότερη έκδοση καθώς ήταν προβληματική.

Υπάρχει σχετική οδηγία.

 

Η προβληματική WG είτε έριχνε την απόδοση έιτε έκανε τρελά over σε αμάξι με παρόμοιο μοτέρ που είδα, με συνηθέστερη την πτώση απόδοσης.

Δεν είναι τίποτα τρομερό μην ανησυχείς. Και φυσικά δεν κοστίζει 750Ε αλλά ελάχιστα χρήματα ακόμη κι αν την αλλάξεις με δικό σου κόστος.

Να αγοράσεις δηλαδή την WG και να την περάσεις έξω σε συνεργείο. (Θυμίσου μόνο να γίνει σωστή προφόρτιση).

Καλά ξεμπερδέματα και ενημέρωσέ μας.

 

 

Αυτό βγάζει σαν σφάλμα ?

 

00565 - Boost Pressure Control - Below Limit

ή

00564 - Boost Pressure Control - Limit exceeded

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην παρέα.Ε γω έχω το passat b6 tsi 122 ps(caxa).Λοιπόν σημερα που γυρνουσα από διακοπές και ήμουν στην εθνική μου έκανε κάτι σαν κλωτσιά όταν πηγαίνα να το ανοιξω από χαμηλά πράγμα που δεν το είχα στο παρελθόν.Επισης ώρες ώρες δεν έχει τα αρπαγματα που είχε.Το ξαναλεω ώρες ώρες το κάνει.Να κοιτάξω τα n249 και n75?

ευχαριστώ....

 

Link to comment
Share on other sites

11 λεπτά πριν , anaslih said:

Καλησπέρα στην παρέα.Ε γω έχω το passat b6 tsi 122 ps(caxa).Λοιπόν σημερα που γυρνουσα από διακοπές και ήμουν στην εθνική μου έκανε κάτι σαν κλωτσιά όταν πηγαίνα να το ανοιξω από χαμηλά πράγμα που δεν το είχα στο παρελθόν.Επισης ώρες ώρες δεν έχει τα αρπαγματα που είχε.Το ξαναλεω ώρες ώρες το κάνει.Να κοιτάξω τα n249 και n75?

ευχαριστώ....

 

Από ταχύτητα καλά πήγαινε πάντως.

 

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα μου λύθηκε αλλάζοντας σε πρώτη φάση το wastegate και σε δεύτερη φάση την πολλαπλή του τούρμπο. Στους κινητήρες της σειράς caxa κολλάει το αξονακι του κλαπε εκτονωσης των αερίων που βρίσκεται στην πολλαπλή εξαγωγής. Το πρόβλημα δεν είναι μονο στα passat αλλά σε όλους τους κινητήρες της σειράς caxa. Κόστος του κιτ επισκευής τούρμπο 520€ + εργατικά μαζί με την φλαντζα.

Link to comment
Share on other sites

Η πολλαπλη δεν πωλειται σκετη. Μεταχειρισμενη εβαλες;

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εάν ζητήσει από την VW σκέτη πολλαπλή θα σου πουν πως πρόκειται με το τούρμπο μαζι, περίπου 1100€ και να τους πας πίσω το παλιό.

Εάν τους πεις ότι θέλεις το κιτ επισκευής του τούρμπο,σου δίνουν την πολλαπλή μόνο, στα 500€. Ζητάς και την φλαντζα γύρω στα 20€.

Link to comment
Share on other sites

Τι κωδικο εχει το κιτ επισκευης;

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Είτε είναι πολλαπλασιαστής είτε κάτι με την τουρμπίνα βγάζει ένδειξη βλάβης στο καντράν?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.