Thanassis M Posted February 7, 2014 Report Share Posted February 7, 2014 Καλησπέρα σε όλους, Έχω ένα πρόβλημα με το Passat 1.4 tsi 2011 μοντέλο και 65.000χλμ. Στις ανηφόρες κυρίως, και ενώ ανεβαίνω με 130χλμ και 6η, ξαφνικά "κόβει" ο κινητήρας χάνει την ισχύ του και (αν και τέρμα το γκάζι) κατεβάζω μέχρι και 4η με 80χλμ για να βγάλω την ανηφόρα. Ενώ το πρόβλημα υφίσταται σταματώ στην άκρη του δρόμου, ξαναξεκινώ και μέχρι την 3η δουλεύει άψογα. Μόλις βάλω τετάρτη με το ζόρι φτάνει τα 90χλμ. Όπως έκοψε ξαφνικά, μετά από κάποια χιλιόμετρα το ίδιο ξαφνικά (με τέρμα το γκάζι) μερικές φορές αρπάζει ξανά και ανεβάζει στροφές. Λαμπάκι δεν άναψε κανένα. Πήγα στην αντιπροσωπεία και μετά από 4 ώρες αποφάνθηκαν πως είναι το wastegate του τούρμπο και πως θέλει άλλαγμα το μισό τούρμπο με κόστος 750€. Τους είπα πως θα το σκεφτώ και πέρνωντας το αμάξι από εκεί διαπίστωσα πως μου το χάλασαν τελείως και το αμάξι ήταν πλέον ατμοσφαιρικό. Στην τηλεφωνική μας επικοινωνία φυσικά ισχυρίστηκαν πως κόλλησε το αξονάκι του τούρμπο τελείως. Μην έχοντας εμπιστοσύνη στην αντιπροσωπεία πήγα σε ένα εξωτερικό συνεργείο,ο οποίος μου έβγαλε το τούρμπο δοκίμασε την σκάστρα τα αξονάκια κτλπ και μου είπε πως όλα λειτουργούν κανονικά και μάλλον είναι οι 2 ηλεκτροβαλβίδες που έχει πάνω στο τούρμπο τις οποίες και άλλαξε. Όντως ο κινητήρας επανήλθε, στην πρότερη όμως κατάσταση με το πρόβλημα στις ανηφόρες. Λαμπάκι δεν ανάβει, ο εγκέφαλος δεν καταγράφει καμία βλάβη και το πρόβλημα παρουσιάζεται περιστασιακά συνήθως σε ανηφόρες. Θα εκτιμούσα οποιαδήποτε κατευθυντήρια βοήθεια. Ευχαριστώ πολύ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Painter Posted February 9, 2014 Report Share Posted February 9, 2014 Σε TSI 122hp πρίν 2 χρόνια είχα θέματα με την ισχύ που η αιτία τους ήταν η Ν75. H απάντηση σε 3 εξουσιοδοτημένα ήταν κουκουρούκου -δέν υπαρχει πρόβλημα- άστο μια εβδομάδα να το ψάξουμε. Τελικά μιάς και ήταν ύποπτο και σχετικά φτηνό (κάπου στα 40€) το άλλαξα και όλα οκ. Αν έχεις bluetooth ODBII και Android smartphone με το Torque πιστεύω θα βοηθούσε να μπορείς να δείς τι πίεση ανεβάζει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted February 9, 2014 Report Share Posted February 9, 2014 Πολύ πιθανών να φταίει η N75 φίλε. Ξεκίνα απο αυτό που είναι φθηνό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanassis M Posted February 10, 2014 Author Report Share Posted February 10, 2014 Πολύ πιθανών να φταίει η N75 φίλε. Ξεκίνα απο αυτό που είναι φθηνό. Έχω αλλάξει και την Ν75 και την άλλη ηλεκτροβαλβίδα, αλλά το πρόβλημα ακόμη υφίσταται περιστασιακά και μόνο στις ανηφόρες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redchampion Posted February 10, 2014 Report Share Posted February 10, 2014 Έχω αλλάξει και την Ν75 και την άλλη ηλεκτροβαλβίδα, αλλά το πρόβλημα ακόμη υφίσταται περιστασιακά και μόνο στις ανηφόρες. Μήπως έχει κλατάρει κάποιος αισθητήρας από το hill hold assist και στο κάνει αυτό? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wisdom Posted February 25, 2014 Report Share Posted February 25, 2014 Μιλάμε για τo CC το 1.4 ή το απλό Passat; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanassis M Posted February 26, 2014 Author Report Share Posted February 26, 2014 Μιλάμε για τo CC το 1.4 ή το απλό Passat; οχι το cc το κανονικό. Τελικά το ζόρισα σε μια ανηφόρα και μου άναψε λαμπάκι, με μήνυμα "πτώση πίεσης τούρμπο". Και επειδή το τούρμπο έχει ανοιχτή και είναι εντάξει, το πιθανότερο είναι να κολλάει η σκάστρα. Στην αντιπροσωπεία ήθελαν να μου αλλάξουν το wastegate (το μισό τούρμπο δηλ.) Θα ψάξω μήπως υπάρχει καμιά σκάστρα όχι της vw αλλά του εμπορίου να ταιριάζει. Εάν γνωρίζετε κάτι θα βοηθούσε, ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wisdom Posted February 26, 2014 Report Share Posted February 26, 2014 οχι το cc το κανονικό. Τότε μάλλον θα έπρεπε να βάλεις το νήμα εδώ: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showforum=110 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 26, 2014 Report Share Posted February 26, 2014 (edited) Φαντάζομαι ότι όντως αλλάχτηκαν N249 - Ν75. Αν έχεις κινητήρα CAXA, 122ps ζήτησε στην αντιπροσωπεία αντικατάσταση της WG με νεότερη έκδοση καθώς ήταν προβληματική. Υπάρχει σχετική οδηγία. Η προβληματική WG είτε έριχνε την απόδοση έιτε έκανε τρελά over σε αμάξι με παρόμοιο μοτέρ που είδα, με συνηθέστερη την πτώση απόδοσης. Δεν είναι τίποτα τρομερό μην ανησυχείς. Και φυσικά δεν κοστίζει 750Ε αλλά ελάχιστα χρήματα ακόμη κι αν την αλλάξεις με δικό σου κόστος. Να αγοράσεις δηλαδή την WG και να την περάσεις έξω σε συνεργείο. (Θυμίσου μόνο να γίνει σωστή προφόρτιση). Καλά ξεμπερδέματα και ενημέρωσέ μας. Αυτό βγάζει σαν σφάλμα ? 00565 - Boost Pressure Control - Below Limit ή 00564 - Boost Pressure Control - Limit exceeded Edited February 26, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anaslih Posted August 30, 2016 Report Share Posted August 30, 2016 Καλησπέρα στην παρέα.Ε γω έχω το passat b6 tsi 122 ps(caxa).Λοιπόν σημερα που γυρνουσα από διακοπές και ήμουν στην εθνική μου έκανε κάτι σαν κλωτσιά όταν πηγαίνα να το ανοιξω από χαμηλά πράγμα που δεν το είχα στο παρελθόν.Επισης ώρες ώρες δεν έχει τα αρπαγματα που είχε.Το ξαναλεω ώρες ώρες το κάνει.Να κοιτάξω τα n249 και n75? ευχαριστώ.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anaslih Posted August 30, 2016 Report Share Posted August 30, 2016 11 λεπτά πριν , anaslih said: Καλησπέρα στην παρέα.Ε γω έχω το passat b6 tsi 122 ps(caxa).Λοιπόν σημερα που γυρνουσα από διακοπές και ήμουν στην εθνική μου έκανε κάτι σαν κλωτσιά όταν πηγαίνα να το ανοιξω από χαμηλά πράγμα που δεν το είχα στο παρελθόν.Επισης ώρες ώρες δεν έχει τα αρπαγματα που είχε.Το ξαναλεω ώρες ώρες το κάνει.Να κοιτάξω τα n249 και n75? ευχαριστώ.... Από ταχύτητα καλά πήγαινε πάντως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimikon70 Posted August 31, 2016 Report Share Posted August 31, 2016 για κοίταξε για κάποιον πολλαπλασιαστη και σου κάνει αυτά τα προβλήματα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanassis M Posted August 31, 2016 Author Report Share Posted August 31, 2016 Το πρόβλημα μου λύθηκε αλλάζοντας σε πρώτη φάση το wastegate και σε δεύτερη φάση την πολλαπλή του τούρμπο. Στους κινητήρες της σειράς caxa κολλάει το αξονακι του κλαπε εκτονωσης των αερίων που βρίσκεται στην πολλαπλή εξαγωγής. Το πρόβλημα δεν είναι μονο στα passat αλλά σε όλους τους κινητήρες της σειράς caxa. Κόστος του κιτ επισκευής τούρμπο 520€ + εργατικά μαζί με την φλαντζα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 1, 2016 Report Share Posted September 1, 2016 Η πολλαπλη δεν πωλειται σκετη. Μεταχειρισμενη εβαλες; Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanassis M Posted September 2, 2016 Author Report Share Posted September 2, 2016 Εάν ζητήσει από την VW σκέτη πολλαπλή θα σου πουν πως πρόκειται με το τούρμπο μαζι, περίπου 1100€ και να τους πας πίσω το παλιό. Εάν τους πεις ότι θέλεις το κιτ επισκευής του τούρμπο,σου δίνουν την πολλαπλή μόνο, στα 500€. Ζητάς και την φλαντζα γύρω στα 20€. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 2, 2016 Report Share Posted September 2, 2016 Τι κωδικο εχει το κιτ επισκευης; Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anaslih Posted September 4, 2016 Report Share Posted September 4, 2016 Είτε είναι πολλαπλασιαστής είτε κάτι με την τουρμπίνα βγάζει ένδειξη βλάβης στο καντράν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...