Jump to content
black mamba

Golf 5/6 1.4 Tsi - Επιλογές Εξατμίσεων [Εργοστασιακά και Βελτιωμένα]

Ποια είναι η καλύτερη εξάτμιση 1,4 TSI?  

87 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Θα χει μεγάλη διαφορα στον θόρυβο νεαρέ! Αν το βγάλεις θα κάνεις θόρυβο όπως οταν ξεκίνησες... Πολύ παραπάνω, οπότε αφού σοβάρεψες όπως λες, άστο όπως είναι.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τι τελικό έχεις αλλά θα ακούγεται λίγο στο ρελαντί, χαμηλά λίγο περισσότερο και ψηλά αρκετά περισσότερο

Link to comment
Share on other sites

Ρε μη μου ξαναπείς οτι δεν ακούγεται το αμάξι γιατί θα πάω να τα πετάξω όλα και θα βγάλω την εξάτμιση στο καπώ :p

Link to comment
Share on other sites

Όλες οι εκδόσεις TSi (1.4) φοράνε την ίδια εξάτμιση;

55άρα, αν είδα καλά;

κ 60άρα το GTi (το 5άρι)

 

Το 6άρι GTi φοράει κ αυτά 60άρα;

Link to comment
Share on other sites

Να κανω μια ερωτηση με τη σειρα μου.....Εχω ''κονσερβα'' στο αμαξι εδω και 4 χρονια. Ναι μεν εβαλα κουλερ απο S3 πριν 2 χρονια. Βοηθησε με τις ζεστες του καλοκαιριου. Πριν μια εβδομαδα μπηκε εξατμιση 63.5 με 200αρι HJS και κανονικα μεσαιο τελικο μιας και δεν ηθελα θορυβο, ειδικα στο φασμα 2000-3500. Δεν

εχω προγραμματισει συμφωνα με τα νεα δεδομενα. Απλα οι κινησεις μου ειναι πιο πολυ προς τα βοηθησω το μοτερ να δουλευει πιο ανετα. Ισως απο Οκτωβρη να το σκεφτω. Δεν πιστευω να εχουμε κανενα θεμα??? Δεν καιγομαι κιολας για παραπανω αλογα. 

Link to comment
Share on other sites

κάνει adaptation ο εγκέφαλος στα νέα δεδομένα ,όταν είχα κονσερβα δεν έκανα καμία αλλαγή στο πρόγραμμα και κανονικά το αυτοκίνητο ότι ήταν να παρει το πήρε απο την εξατμιση τουλάχιστον βάσει δυναμόμετρου-καλορίζικη

Link to comment
Share on other sites

 Ευχαριστω για την απαντηση. Σαν πρωτη αισθηση ειναι οτι δουλευει πιο ξεκουραστα το μοτερ. Επρεπε να την ειχα βαλει νωριτερα. Απλα με ενημερωσαν οτι υπαρχει εξτρα κοστος για να ξαναπρογραμματισουμε. Ισως χρειαστει ενα dyno απο Σεπτεμβριο-Οκτωβρη  :p

Link to comment
Share on other sites

Να ξαναπρογραμματισεις για να παρεις τα μέγιστα απο την εξατμιση .
Εγω που ειχα Logαρει απειρες φορές πριν και μετα την εξατμιση με το ιδιο προγραμμα ο εγκεφαλος δεν αλλαξε τιποτα ουτε απο μιγμα ουτε απο αβανς ουτε απο πιεση , το κερδος ειναι καθαρα απο την εξατμιση .
 

Link to comment
Share on other sites

 Ευχαριστω για την απαντηση. Σαν πρωτη αισθηση ειναι οτι δουλευει πιο ξεκουραστα το μοτερ. Επρεπε να την ειχα βαλει νωριτερα. Απλα με ενημερωσαν οτι υπαρχει εξτρα κοστος για να ξαναπρογραμματισουμε. Ισως χρειαστει ενα dyno απο Σεπτεμβριο-ΟκτωβρηΑν φοράς

Εφόσον έβαλες turbo back βάλε Stage2 Revo και σε ρύθμιση 100oct θα ανέβεις στα 230-240 άλογα εγγυημένα. (Με πλήρη περιφερειακά φυσικά).

Ναι το remap κοστίζει κανονικά. Προφανώς στο κάνουν δώρο αν πάρεις από εκεί αναλώσιμα-ανταλλακτικά.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Ναι Νικο, Revo φοραω. Turbo-back εβαλα, οχι catback. Απλα μου ειπαν σε περιπτωση που βαλω αλλου εξατμιση υπαρχει εξτρα κοστος για επαναπρογραμματισμο σε Revo 2. Προς το παρον κραταμε κανενα φραγκο να παμε για για καμια βουτια και απο Σεπτεμβρη βλεπουμε  :laugh:  :laugh:  :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Επειδή πρόσφατα έκανα τα παραπάνω βήματα   -εισαγωγή APR + ολόσωμη εξάτμιση + REVO ST2- 

για DΥΝΟ είμαι κι εγώ μέσα από 1η Οκτώβρη και μετά, αν κανονίσετε κάτι σαν GROUP για καλύτερη τιμή.

Edited by TRE RUOTE BASTANO
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλα τα παιδια του φορουμ.Ειμαι κατοχος ενός Jetta gt του 2008.Φοραω πρόγραμμα από overload,κιτ εισαγωγης forge,σκαστρα μεταλλικη της forge κ χειροποιητο  catback με διαμετρο 63.5.Δεν εχω δυναμομετρησει αλλα πιθανολογω ότι είμαι γυρω στα 200 αλογα.Σκέφτομαι για το κατι παραπανω που μπορει να δωςει το υπολοιπο της εξάτμισης (downpipe,καταλυτης,σπιραλ,κλπ...).Οι αποριες μου καθοτι δεν είμαι κ γνωστης του θεματος,είναι οι εξης..

Θα αυξηθεί πολύ ο θορυβος?Εχω μεσαιο καζανακι,αλλα εχω κ μπομπιρα 18 μηνων κ γκρινιαρα γυναικα.. :acute:

Θα δω διαφορα στο αμαξι?

Υπαρχει κίνδυνος να μπλέξω με αισθητήρες λ κ καρτες καυσαερίων κ ξερω γω τι άλλο?

Κ τελος σαν πιο ψαγμένοι να μου πειτε αν η τιμη που μου εδωσαν(κ με καθησυχασαν ότι δεν υπαρχει πρόβλημα για τους παραπανω φοβους μου)με downpipe63.5 HJS 200αρη σπιραλ κ υπολοιπες σωληνωσεις 63.5 διαμετρο στα 550ευρω,αν είναι καλη η με χαιδευουνε κανονικα.Συγνωμη για την πολυλογια...αλλα οι αποριες τοσες κ άλλες τοσες.Να 'στε καλα!

Edited by bessos
Link to comment
Share on other sites

70/63.5 χειροποιητη dp απο μαυροιδακο και υπολοιπη απο σιδερη εδω και 6 χρονια κανενα θεμα συνολικη τιμη 750...ηταν καλες εποχες τοτενες! 2 καζανια και οσο και αν ακουγεται θορυβωδες ειναι πολυ ησυχο αν δεν το πιεσω.

και ενα ακουστικο ντοκουμεντο.

 

http://youtu.be/KFYIL4nPPFc

Edited by Συριωτης Νικος
Link to comment
Share on other sites

Αν ειναι μαμα μεχρι καταλυτη και catback Milltek φ70 look R32 θα χασει το αμαξι; Αυτη τη στιγμη ειμαι στα 200+ και τη θελω για να παω stage 2. Η resonated εχει μεσαιο και η non resonated ειναι χωρις μεσαιο ετσι; Αυτη ειναι η διαφορα τους;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλα τα παιδια του φορουμ.Ειμαι κατοχος ενός Jetta gt του 2008.Φοραω πρόγραμμα από overload,κιτ εισαγωγης forge,σκαστρα μεταλλικη της forge κ χειροποιητο catback με διαμετρο 63.5.Δεν εχω δυναμομετρησει αλλα πιθανολογω ότι είμαι γυρω στα 200 αλογα.Σκέφτομαι για το κατι παραπανω που μπορει να δωςει το υπολοιπο της εξάτμισης (downpipe,καταλυτης,σπιραλ,κλπ...).Οι αποριες μου καθοτι δεν είμαι κ γνωστης του θεματος,είναι οι εξης..

Θα αυξηθεί πολύ ο θορυβος?Εχω μεσαιο καζανακι,αλλα εχω κ μπομπιρα 18 μηνων κ γκρινιαρα γυναικα.. :acute:

Θα δω διαφορα στο αμαξι?

Υπαρχει κίνδυνος να μπλέξω με αισθητήρες λ κ καρτες καυσαερίων κ ξερω γω τι άλλο?

Κ τελος σαν πιο ψαγμένοι να μου πειτε αν η τιμη που μου εδωσαν(κ με καθησυχασαν ότι δεν υπαρχει πρόβλημα για τους παραπανω φοβους μου)με downpipe63.5 HJS 200αρη σπιραλ κ υπολοιπες σωληνωσεις 63.5 διαμετρο στα 550ευρω,αν είναι καλη η με χαιδευουνε κανονικα.Συγνωμη για την πολυλογια...αλλα οι αποριες τοσες κ άλλες τοσες.Να 'στε καλα!

Πηγαινε στον κωστα στην overload να σου φτιαξει πιο ••επιθετικο•• file στο προγραμμα ;)

Link to comment
Share on other sites

Για εξατμιση με υβριδικο τουρμπο τι εχετε να προτεινετε;

Εχω ακουσει για 76/70 με 100αρη καταλυτη.

Καποια γνωμη-εμπειρια;

Link to comment
Share on other sites

Καληςπερα παίδες,

Σε γκολφ v 140 φοραω catback εξατμιση απο gti v 63,5 και φιλτρο, πρόγραμμα.

Ειναι ωρα για αλλαγή downpipe. Απο σιροκο ταιριάζει το dp, σωστά;

Τι διασταση dp φοράει μαμά το gt sport 140 ?

Η διασταση dp 63,5 απ αρχη ως τελος με 100αρι καταλυτη θα ειναι οκ για μενα; Ή μηπως μονο με αλλαγη πιο ελευθερου καταλυτη θα εχω το ιδιο αποτελεσμα;

(Νικο εμείς τα ειπαμε .)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by chrispant
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε μου ! Ναι ταιριάζει η εξάτμιση από scirocco στο δικό σου αυτοκίνητο κι όσον αφορά την διάσταση του dp θα σου πρότεινα να πας στα 70Φ εφόσον θα κάνεις και επαναπρογραμματισμό ! 

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου φίλε μου!

Εννοείς θα κάνουμε επαναπρογραματισμό! Βρηκα ενα dp μεταχειρο 63,5 γι αυτο ρωταω. Να δωσω διπλα λεφτα για να φτιαξω χειροποιητο με μπροστα 70αρι; Ψιλομακακία δεν ειναι; Εννοω υπολογιζοντας κ το κοστος.

Να το βαλω γμτ την τρελα μου; :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ε ναι ! ούτως ή άλλως δεν πας για απόλυτα νούμερα ! Κι αν δεν το βάλεις να μου πεις να το πάρω εγώ ! 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.