Jump to content
economist

Τραγικη Ηχομονωση

Recommended Posts

Οπως μαρτυρα ο τιτλος εχω προβλημα με την ηχομονωση στο fsi...Το αμαξι ειναι απιστευτα θορυβωδες και ειδικα στα ταξιδια δεν παλευεται με τιποτα....μπαινω σε bmw 316 e90 ενος φιλου και δεν ακουγεται το  παραμικρο και μολις μπαινω στο golf με πιανει πονοκεφαλος...καμια ιδεα τι μπορω να κανω για να περιορισω το θορυβο μες στην καμπινα?

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον αγόρασες λαθος αυτοκίνητο, καμια σχεση δεν εχει η σύγκριση που κάνεις και δεν νομίζω να υπαρχει τρόπος να ενισχύσεις την ηχομόνωση

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει τροπος.. 
Συνηθως σ αυτους π βαζουν αφτερμαρκετ ηχεια βγαζουν την μονωση απο τις πορτες..  Αν εχεις ηχεια ή αν ειχε ο προιγουμενος (αν ειναι 2ο χερι)
Τσεκαρε κ λαστιχα πορτας. Σε εμενα ηταν χαλασμενο τ οδηγου κ ακουγα παντα εναν αερα...οπως... οταν βαζεις στ αυτι σ ενα κοχυλι :p

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει τροπος.. 

Συνηθως σ αυτους π βαζουν αφτερμαρκετ ηχεια βγαζουν την μονωση απο τις πορτες..  Αν εχεις ηχεια ή αν ειχε ο προιγουμενος (αν ειναι 2ο χερι)

Τσεκαρε κ λαστιχα πορτας. Σε εμενα ηταν χαλασμενο τ οδηγου κ ακουγα παντα εναν αερα...οπως... οταν βαζεις στ αυτι σ ενα κοχυλι :p

 

Αυτός ο αέρας από τις πόρτες ναι ήταν λίγο ένα θέμα. Τελικά άλλαξες λάστιχο και τέλος;

Link to comment
Share on other sites

εφω εχω σκεφτει να λυσω τον ουρανο να βαλω και απμεσα μονωση μιασ και στην βροχη και η παρα μικρη σταγονα ακουγετε,οντως πολυ ενοχλητικο...και στις ποσρτες να βαλεις και θα εισαι οκ.

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον αγόρασες λαθος αυτοκίνητο, καμια σχεση δεν εχει η σύγκριση που κάνεις και δεν νομίζω να υπαρχει τρόπος να ενισχύσεις την ηχομόνωση

Ωραια αφου δεν ειναι σωστη η συγκριση και εχεις δικιο να σου πω πως το ιδιο συνεβη και μολις μπηκα σε corrola(μπλιαχ) ενος αλλου φιλου

 

εφω εχω σκεφτει να λυσω τον ουρανο να βαλω και απμεσα μονωση μιασ και στην βροχη και η παρα μικρη σταγονα ακουγετε,οντως πολυ ενοχλητικο...και στις ποσρτες να βαλεις και θα εισαι οκ.

να λυσω ουρανω δεν θα το τολμουσα ποτε...για τις πορτες ναι αν γινεται

 

 

επισης να διευκρινησω οτι το αυτοκινητο δεν εχει τον κετσε που εχουν τα περρισοτερα tsi...μηπως ειναι και αυτος ενας λογος παραπανω?

Link to comment
Share on other sites

Κετσέ εννοείς την ηχομόνωση στο firewall (που λένε και στο χωριό μου) ανάμεσα στον κινητήρα και τον χώρο των επιβατών ή την μόνωση κάτω απο το καπώ;

Η πρώτη φαντάζομαι όλα τα golf την έχουν και είναι πολύ σημαντική, άν απουσιάζει είναι ύποπτο...

Η μόνωση κάτω απο το καπώ τοποθετείται πανεύκολα αλλα δέν νομίζω να την έχουν και τόσο φτηνά.

Στις πόρτες μπαίνει εύκολα υλικό τύπου Dynamat, Fat Mat κλπ αλλα θέλει δουλειά. Προσωπικά επειδή άλλαξα μπρός πίσω τα μαμά μεγάφωνα έβαλα τέτοιο υλικό και κατάλαβα μια διαφορά στον ήχο απο διπλανά οχήματα, λεωφορεία κάγκουρες κλπ..

Βασικά μεγάλη σημασία έχει τι είδους θόρυβο ακους απο το αυτοκίνητο, ακούς τον κινητήρα ή το ήχο κύλισης; Αν δεν ενοχλεί ο κινητήρας μπορεί να έχει θέμα καποιο ρουλεμάν ή να έχεις χαμηλή πίεση στα λάστιχα -μπορεί και τα ίδια τα λάστιχα να είναι θορυβώδη- ειδικά άν είναι πάνω απο 3 ετών και έχουν σκληρύνει.

Ακόμη θα μπορούσες να έχεις θέμα με ρουλεμάν μέσα στο σαζμάν αλλα σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να προσπαθήσεις να αναγνωρίσεις τις πηγές των θορύβων που συνδυαστικά ενοχλούν.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κετσέ εννοείς την ηχομόνωση στο firewall (που λένε και στο χωριό μου) ανάμεσα στον κινητήρα και τον χώρο των επιβατών ή την μόνωση κάτω απο το καπώ;

Η πρώτη φαντάζομαι όλα τα golf την έχουν και είναι πολύ σημαντική, άν απουσιάζει είναι ύποπτο...

Η μόνωση κάτω απο το καπώ τοποθετείται πανεύκολα αλλα δέν νομίζω να την έχουν και τόσο φτηνά.

Στις πόρτες μπαίνει εύκολα υλικό τύπου Dynamat, Fat Mat κλπ αλλα θέλει δουλειά. Προσωπικά επειδή άλλαξα μπρός πίσω τα μαμά μεγάφωνα έβαλα τέτοιο υλικό και κατάλαβα μια διαφορά στον ήχο απο διπλανά οχήματα, λεωφορεία κάγκουρες κλπ..

Βασικά μεγάλη σημασία έχει τι είδους θόρυβο ακους απο το αυτοκίνητο, ακούς τον κινητήρα ή το ήχο κύλισης; Αν δεν ενοχλεί ο κινητήρας μπορεί να έχει θέμα καποιο ρουλεμάν ή να έχεις χαμηλή πίεση στα λάστιχα -μπορεί και τα ίδια τα λάστιχα να είναι θορυβώδη- ειδικά άν είναι πάνω απο 3 ετών και έχουν σκληρύνει.

Ακόμη θα μπορούσες να έχεις θέμα με ρουλεμάν μέσα στο σαζμάν αλλα σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να προσπαθήσεις να αναγνωρίσεις τις πηγές των θορύβων που συνδυαστικά ενοχλούν.

Mην παίρνεις κι όρκο...   Πολλά δεν την έχουν για λόγο κόστους κι όχι κάποιας υποψίας!

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου τι θόρυβο ακούς?

 

Γιατί και εμένα το Passat μέχρι τα 180 είναι αθόρυβο,αλλά μολις μου έβγαλε θέμα το μπροστά ρουλεμάν,μετά τα 60 βάζω ωτοασπίδες.

Link to comment
Share on other sites

Κετσέ εννοείς την ηχομόνωση στο firewall (που λένε και στο χωριό μου) ανάμεσα στον κινητήρα και τον χώρο των επιβατών ή την μόνωση κάτω απο το καπώ;

Η πρώτη φαντάζομαι όλα τα golf την έχουν και είναι πολύ σημαντική, άν απουσιάζει είναι ύποπτο...

Η μόνωση κάτω απο το καπώ τοποθετείται πανεύκολα αλλα δέν νομίζω να την έχουν και τόσο φτηνά.

Στις πόρτες μπαίνει εύκολα υλικό τύπου Dynamat, Fat Mat κλπ αλλα θέλει δουλειά. Προσωπικά επειδή άλλαξα μπρός πίσω τα μαμά μεγάφωνα έβαλα τέτοιο υλικό και κατάλαβα μια διαφορά στον ήχο απο διπλανά οχήματα, λεωφορεία κάγκουρες κλπ..

Βασικά μεγάλη σημασία έχει τι είδους θόρυβο ακους απο το αυτοκίνητο, ακούς τον κινητήρα ή το ήχο κύλισης; Αν δεν ενοχλεί ο κινητήρας μπορεί να έχει θέμα καποιο ρουλεμάν ή να έχεις χαμηλή πίεση στα λάστιχα -μπορεί και τα ίδια τα λάστιχα να είναι θορυβώδη- ειδικά άν είναι πάνω απο 3 ετών και έχουν σκληρύνει.

Ακόμη θα μπορούσες να έχεις θέμα με ρουλεμάν μέσα στο σαζμάν αλλα σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να προσπαθήσεις να αναγνωρίσεις τις πηγές των θορύβων που συνδυαστικά ενοχλούν.

Εννοω την μονωση κατω απο το καπω...κοιταξε ο θορυβος προερχεται απο τον κινητηρα οταν ειμαι στις +4000στροφες αλλα εντονος ειναι και ο ηχος κυλισης...οσον αφορα τα προβληματα δεν υπαρχει καμια περιπτωση να εχει προβλημα και να ακουγεται ετσι και τα λαστιχα ειναι σχετικα καινουρια(1.5 χρονων)

Φίλε μου τι θόρυβο ακούς?

 

Γιατί και εμένα το Passat μέχρι τα 180 είναι αθόρυβο,αλλά μολις μου έβγαλε θέμα το μπροστά ρουλεμάν,μετά τα 60 βάζω ωτοασπίδες.

Φιλε passatouko ο θορυβος που ακουω εγω ειναι ο θορυβος του κινητηρα οταν ανεβαζει στροφες ειδικα μετα τις +4000,ενω μεχρι τοτε ισα που καταλαβαινεις οτι λειτουργει αλλα και ο θορυβος απο το δρομο(αερας κλπ)...ειναι σαν να ειναι τελειως γυμνο απο μονωση ακουγονται τα παντα...εσυ μαλλον εχεις αλλο προβλημα απ οτι καταλαβαινω

Link to comment
Share on other sites

για τη μονωση κατω απο το καπο ρωτησα αντιπροσωπια και μου ειπαν 60ευρω. δεν ειναι ιδιετερα ακριβη. οσο για τον θορυβο κυλησης παιζει ρολο η μαρκα των ελαστηκων και οχι το ποσο παλιο ειναι. ακομα θελω να πω οτι ενας φιλος εβαλε σε golf v κατω απο τη μοκετα του πορτ μπαγαζ μονωση κατι σαν συμπιεσμενα πανια κατι σαν ινες συμπιεσμενες και του εκοψε θορυβο


Οπως μαρτυρα ο τιτλος εχω προβλημα με την ηχομονωση στο fsi...Το αμαξι ειναι απιστευτα θορυβωδες και ειδικα στα ταξιδια δεν παλευεται με τιποτα....μπαινω σε bmw 316 e90 ενος φιλου και δεν ακουγεται το  παραμικρο και μολις μπαινω στο golf με πιανει πονοκεφαλος...καμια ιδεα τι μπορω να κανω για να περιορισω το θορυβο μες στην καμπινα?

εχεις εξατμιση?

Link to comment
Share on other sites

για τη μονωση κατω απο το καπο ρωτησα αντιπροσωπια και μου ειπαν 60ευρω. δεν ειναι ιδιετερα ακριβη. οσο για τον θορυβο κυλησης παιζει ρολο η μαρκα των ελαστηκων και οχι το ποσο παλιο ειναι. ακομα θελω να πω οτι ενας φιλος εβαλε σε golf v κατω απο τη μοκετα του πορτ μπαγαζ μονωση κατι σαν συμπιεσμενα πανια κατι σαν ινες συμπιεσμενες και του εκοψε θορυβο

εχεις εξατμιση?

οχι δεν εχω εξατμιση...θα παω καποια στιγμη να βαλω τον κετσε αφου δεν ειναι ιδιαιτερα ακριβως ελπιζοντας πως θα βελτιωθει η κατασταση....τα ελαστικα ειναι pirelli cinturato p7

Link to comment
Share on other sites

Αυτό φταίει φίλε μου κι εγώ δεν το έχω, υπάρχει επίσης και η μεγαλύτερη ποδιά στο κάτω μέρος της μηχανής αν θέλεις να προσθέσεις επιπλέον έναντι της μικρής που έχουμε κι εκείνο βοηθάει...

Link to comment
Share on other sites

Αυτό φταίει φίλε μου κι εγώ δεν το έχω, υπάρχει επίσης και η μεγαλύτερη ποδιά στο κάτω μέρος της μηχανής αν θέλεις να προσθέσεις επιπλέον έναντι της μικρής που έχουμε κι εκείνο βοηθάει...

Μακαρι να φταιει μονο αυτο αλλιως τη βαψαμε

Link to comment
Share on other sites

Μακαρι να φταιει μονο αυτο αλλιως τη βαψαμε

ξεχνα τη μονωση κατω απο το καπω,ειναι μονο για την θερμοκρασια,να μην χαλασει το χρωμα του καπο.

 

Εσει εχεις θορυβο κυλησης που ερχεται απο τους τροχους.Το διο προβλημα ειχα και εγω αφου το αμαξι αν ειναι η απλη εκδωση,ειναι μαπα απο ηχομονωση στο πατωμα,κατω απο την μοκετα.

Θα βγαλεις καθισματα,θα συκωσεις την μοκετα και θα κολισεις στους θολους(και οσο φτανει το χερι σου και στο τροπετο) μονωτικα υλικα,οπως εκανα και εγω και τερμα ο θορυβος.Αν οχι σημερα,τοτε αυριο θα σου ανεβασω εδω το μαγαζι που τα αγορασα απο γερμανια να δεις ποια ειναι.

 

ενημερωτικα το μαγαζι ειναι το caraudiostore.de,απλα δεν θυμαμαι του δωδικους απο τα υλικα της μονωσεις.

Στις πορτες μη κανεις κανεις τιποτα.Ο θορυβος ερχεται απο κατω,ειναι θορυβος κυλησης.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.