Jump to content
aris_cc

Και Η Γκαντεμιά Συνεχίζεται...

Recommended Posts

Αφού λοιπόν μέχρι σήμερα έχω αλλάξει μια φορά εγκέφαλο και αντλία νερού ήρθε η ώρα να αλλάξω κρεμαγιέρα,πολύδισκο συμπλέκτη και mechatronic...

Ευτυχώς όλα μέσα στην εγγύηση..

 

Τον Αύγουστο λήγει και η εγγύηση και βλέπω να τα σκάω για επέκταση ...

Link to comment
Share on other sites

Και αφού το έχω παραλάβει 1 εβδομάδα από το συνεργείο, και ενώ οδηγώ αμέριμνος (με ταχύτητα γύρω στα 170-180 χ.α.ω.) τσουυυυπ ένδειξη βλάβης κινητήρα.


Κόβω και ακούω την κινητήρα να ρετάρει και να μην κρατάει ρελαντί.


Κανένα μπουζοκαλώδιο λέω θα είναι ή κανένας πολλαπλασιαστής.


Πάω πάλι στην αντιπροσωπεία και μου λένε οτι έχει νεκρώσει ο δεύτερος κύλινδρος και μάλλον ή κάρφωσε καμία βαλβίδα


ή κάποιο έμβολο ίσως έχει πρόβλημα..


Πάλι χωρίς αυτοκίνητο και σε αναμονή απάντησης αφού το λύσουν αύριο...


Link to comment
Share on other sites

Σου ανέφεραν τόσο κυνικά σενάρια αστοχίας του μοτέρ ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΕΡΕΣ ΑΦΟΤΟΥ το άγγιξαν... και παρέμεινες ψύχραιμος?!?!

 

Ζουμε επικές στιγμές νομίζω εδώ στο yunanistan!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Με πηραν σημερα τηλ αφου πήγε ο εμπειρογνώμονας και έβγαλε φωτογραφίες και περιμένω αύριο απάντηση.

Θα χρειαστεί αλλαγή όλο το μοτέρ.

Επειδή δεν έκανα όλα τα σέρβις στην αντιπροσωπεία μπορεί να υπάρξει πρόβλημα μου είπαν.

Κόστος σε περίπτωση μη κάλυψης εγγύησης μεγαλύτερο από 6.000 €  :hyper:  :hyper: .

 

Έεερε γέλιο που θα πέσει έτσι και μου πουν καμία μ@λ@κι@ ...

Λες και είμαι μ@κ@κ@ς και δεν ξέρω τον νόμο που έχει ψηφιστεί εδώ και 3 χρόνια σύμφωνα 

με τον οποίο δεν είσαι υποχρεωμένος να κάνεις τα σέρβις στην επίσημη αντιπροσωπεία.

Θα τους βάλω βόμβα.

 

Υ/Γ Δεν φωνάζω ποτέ προκαταβολικά.

Κάνω το μπαμ αφού μου ξεστομίσουν την τελική τους απόφαση και μετά τρέχουν και δεν προλαβαίνουν...

Edited by aris_cc
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μήπως λέω μήπως, να το πας και κάπου αλλού να το δουν?! Το μοτέρ εκτός και αν είχε μείνει στεγνό από λάδια (παράλογο φυσικά εφόσον 1 εβδομάδα πριν το είχες εκεί το αμάξι)... ή εκτός αν υπερθερμάνθηκε και εγώ δεν ξέρω πόσο... να σπάσει έτσι το μοτέρ λίγο δύσκολο!!!!

 

Αν μη τι άλλο, μονο παράξενο ακούγεται ότι μια βδομάδα αφού το πήρες ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ, σου το έβγαλαν του πεταματού το αυτοκίνητο!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η απάντηση τους είναι ότι έσπασε το έμβολο στον δεύτερο κύλινδρο και κρίνουν ορθό να αλλάξουν κορμό κινητήρα

μαζί με καινούρια πιστόνια και κυλινδροκεφαλή.

Αν με καλύψει η εγγύηση, δεν έχω κανένα πρόβλημα, ας αλλάξουν και όλο το αυτοκίνητο.

Αν όχι, θα κοιτάξω αλλού.

Αφού πρώτα βέβαια εξαντλήσω ολα τα περιθώρια για κάλυψη από την εγγύηση.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε εαν τελικά δεν μπορέσεις να το περάσεις μέσα στην εγγύηση πανε κάπου αλλού πανε αγόρασε και ένα μοτέρ μεταχειρισμένο κοντά στα 1500-1600 ευρώ κόπανησε το επάνω και είσαι μια χαρά

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ και παλι θα επιμείνω ότι είμαι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ σκεπτικός με το εν λόγω θέμα! Μοτέρ στοκ 4 ετών να σπάσει έτσι... απλά μου ακούγεται πολύ παράξενο! Δηλαδή τα Leon που τα έχουν κάνει τις απόλυτες ταρζανιές θα έπρεπε να διαλύονται το ένα μετά το άλλο!

 

Σίγουρα πάντα παίζει ο παράγοντας "αστοχία υλικού", αλλά όπως και να το κάνουμε... είναι απλά πολύ παράξενο το να σπάσει ξαφνικά ένα πιστόνι από το πουθενά μόλις μια εβδομάδα αφότου αυτοί άγγιξαν το μοτέρ. Μήπως λέω μήπως πρέπει να το δει το αμάξι και κάποιος "τρίτος"?! Μήπως παίζει κανένα σενάριο να έκαναν καμία αλχημεία με την αντλία νερού που υποτίθεται ότι άλλαξαν... και διαλύθηκε προκαλώντας βλάβη μέσα στο μοτέρ?! (το είχα δει κάπου σε φόρουμ του εξωτερικού άνθρωπος να έχει παρει μοτέρ στο χέρι απο διαλυμένη αντλία)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γιατι δεν στελνεις ενα μεηλ στην μαμα vw να δεις τι θα σου πουν.

Σε μελος του κλαμπ ειχαν πει πως δικαιουταν αντικατασταση μιας κ δεν ηταν φυσιολογικη η βλαβη του.

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

να κανω μια ερωτηση πρωτα .φιλε να υποθεσω οτι σε εβγαλαν σιγουρα πολλαπλη εισαγωγης για να αλλαχτει η αντλια νερου?

Link to comment
Share on other sites

Η αρχική απάντηση από την εταιρεία που αναλαμβάνει την επέκταση της εγγύησης είναι αρνητική.

Μου είπαν βέβαια να περιμένω λίγο ακόμα γιατί έχει αναλάβει ο διευθυντής της Karenta για να δώσει λύση.

Εγώ έχω αρχίσει ήδη να την ακονίζω πάντως ....

 

Για τις ερωτήσεις που μου κάνατε δεν έχω να σας δώσω απάντηση καθώς δεν ήμουν παρών στις επισκευές.

Επειδή είμαι καλόπιστος υποθέτω πως έχουν κάνει ότι μου έχουν πει.

 

Επειδή όμως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το πήρα με ΠΑΑΑΡΡΑΑΑΑΑ πολύ χαρά και με έχει σκίσει στα προβλήματα μέχρι στιγμής

αντέχω και το κρατάω και δεν το έχω πουλήσει γιατί ειλικρινά με καλύπτει πλήρως στα γούστα μου και είμαι και αρκετά δύσκολος. (αν εξαιρέσουμε την αξιοπιστία)

 

Θα σας κάνω λοιπόν μια σύντομη αναφορά στα προβλήματα που μου έχει βγάλει ως στιγμής και να μου πείτε αν έχω δίκιο να μπω και να τους κάψω το συνεργείο.

 

1. Παραλαμβάνω το αυτοκίνητο χωρίς αισθητήρες παρκινγκ εργοστασιακούς (γιατι τον έπαιζε ο πωλητης)

 

2. Αφού κυκλοφορώ 2 μέρες το αυτοκίνητο, παρατηρώ οτι τα πίσω φωτιστικά είναι τα μισα φιμέ και τα υπόλοιπα μισά απλά.

    αφού περίμενα 2-3 εβδομάδες πέρασα και μου τα αλλαξαν.

 

3. Ένα χρόνο μετά την αγορά πάω να βάλω μπρος το αυτοκίνητο και είναι νεκρό.

    Πόρισμα -> Καμένος Εγκέφαλος (Σημειωτέον οτι τα πρωτα δυο χρόνια το αυτοκίνητο το χρησιμοποιούσα μια φορά την εβδομάδα το πολύ)

 

4. Μετά την πρώτη αλλαγή φρένων παρατηρώ ότι μετά από 10-15 χιλ. χλμ μου τρώει τα πίσω φρένα.

    Το πρόβλημα ήταν οτι το υπερπολυτελές αυτοκίνητο της VW των 40.000 έχει αισθητήρα για τα τακάκια μόνο στον εμπρός αριστερό τροχό.

    Αποτέλεσμα?? Τα τακάκια τα κατάλαβα αφού είχαν φτάσει πλέον σε σίδερο και ήμουν σε ταξίδι οπότε μέχρι να φτάσω Αθήνα η δισκόπλακα είχε γίνει πουτ@ν@ ...

    Στην διαμαρτυρία μου για το γεγονός η απάντηση της VW είναι οτι δεν είναι παράλογο να τρώγονται τα πίσω τακάκια πιο νωρίς από τα μπροστινά.

    Και όταν σαν χαζός ρώτησα "Γιατί από την στιγμή που είναι πιθανό,δεν βάλατε και πίσω έναν αισθητήρα??" με κοιτούσαν σαν εξωγήινο...

    Αν με ρωτήσετε τι φταίει, παρόλο που δεν είμαι και σχετικός κόβω το κεφάλι μου οτι κάποιο πρόβλημα θα είχε το ηλεκτρονικό χειρόφρενο σε συνεργασία 

    με το Auto Hold και κάποιες φορές ίσως αργούσε να ανοίξει τις δαγκάνες ή δεν τις άνοιγε πλήρως..

    Με τα πολλά, πλήρωσα 200 € για δισκόπλακες σαν μ2λ@κ@ς γιατί άκρη δεν έβγαζα..

 

5. Πριν 6 μήνες, λαμπάκι πίεσης λαδιού.

    Πάω στο συνεργείο, αλλαγή τρόμπας νερού.

 

6. Πριν 3 εβδομάδες.

    Αλλαγή κρεμαγιέρας,πολύδισκου συμπλέκτη και mechatronic

 

7. Και το αποκορύφωμα αυτό που γράφω και παραπάνω..

    Μοτέρ καπούτ...

Edited by aris_cc
Link to comment
Share on other sites

Το μοτέρ έσπασε τώρα για πρώτη φορά..

 

Για την ακρίβεια έχει σπάσει ένα μικρό κομμάτι στο πιστόνι αλλα η VW δεν αναλαμβάνει να το επισκευάσει οπότε ζητά αλλαγή μοτέρ.

Link to comment
Share on other sites

Ο νόμος ισχύει σε περίπτωση που μπορεις να αποδείξεις ότι έχεις ακολουθήσει πιστά το επίσημο "χρονοδιάγραμμα/πρόγραμμα" συντήρησης! Σε διαφορετική περίπτωση υπάγεται το όποιο πρόβλημα προκύψει σε "λανθασμένη χρήση" από πλευράς ιδιοκτήτη και επομένως δεν έχεις κανένα απολύτως δικαίωμα διεκδίκησης ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.