Jump to content
aris_cc

Και Η Γκαντεμιά Συνεχίζεται...

Recommended Posts

Η αρχική απάντηση από την εταιρεία που αναλαμβάνει την επέκταση της εγγύησης είναι αρνητική.

Μου είπαν βέβαια να περιμένω λίγο ακόμα γιατί έχει αναλάβει ο διευθυντής της Karenta για να δώσει λύση.

Εγώ έχω αρχίσει ήδη να την ακονίζω πάντως ....

 

Για τις ερωτήσεις που μου κάνατε δεν έχω να σας δώσω απάντηση καθώς δεν ήμουν παρών στις επισκευές.

Επειδή είμαι καλόπιστος υποθέτω πως έχουν κάνει ότι μου έχουν πει.

 

Επειδή όμως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το πήρα με ΠΑΑΑΡΡΑΑΑΑΑ πολύ χαρά και με έχει σκίσει στα προβλήματα μέχρι στιγμής

αντέχω και το κρατάω και δεν το έχω πουλήσει γιατί ειλικρινά με καλύπτει πλήρως στα γούστα μου και είμαι και αρκετά δύσκολος. (αν εξαιρέσουμε την αξιοπιστία)

 

Θα σας κάνω λοιπόν μια σύντομη αναφορά στα προβλήματα που μου έχει βγάλει ως στιγμής και να μου πείτε αν έχω δίκιο να μπω και να τους κάψω το συνεργείο.

 

1. Παραλαμβάνω το αυτοκίνητο χωρίς αισθητήρες παρκινγκ εργοστασιακούς (γιατι τον έπαιζε ο πωλητης)

 

2. Αφού κυκλοφορώ 2 μέρες το αυτοκίνητο, παρατηρώ οτι τα πίσω φωτιστικά είναι τα μισα φιμέ και τα υπόλοιπα μισά απλά.

    αφού περίμενα 2-3 εβδομάδες πέρασα και μου τα αλλαξαν.

 

3. Ένα χρόνο μετά την αγορά πάω να βάλω μπρος το αυτοκίνητο και είναι νεκρό.

    Πόρισμα -> Καμένος Εγκέφαλος (Σημειωτέον οτι τα πρωτα δυο χρόνια το αυτοκίνητο το χρησιμοποιούσα μια φορά την εβδομάδα το πολύ)

 

4. Μετά την πρώτη αλλαγή φρένων παρατηρώ ότι μετά από 10-15 χιλ. χλμ μου τρώει τα πίσω φρένα.

    Το πρόβλημα ήταν οτι το υπερπολυτελές αυτοκίνητο της VW των 40.000 έχει αισθητήρα για τα τακάκια μόνο στον εμπρός αριστερό τροχό.

    Αποτέλεσμα?? Τα τακάκια τα κατάλαβα αφού είχαν φτάσει πλέον σε σίδερο και ήμουν σε ταξίδι οπότε μέχρι να φτάσω Αθήνα η δισκόπλακα είχε γίνει πουτ@ν@ ...

    Στην διαμαρτυρία μου για το γεγονός η απάντηση της VW είναι οτι δεν είναι παράλογο να τρώγονται τα πίσω τακάκια πιο νωρίς από τα μπροστινά.

    Και όταν σαν χαζός ρώτησα "Γιατί από την στιγμή που είναι πιθανό,δεν βάλατε και πίσω έναν αισθητήρα??" με κοιτούσαν σαν εξωγήινο...

    Αν με ρωτήσετε τι φταίει, παρόλο που δεν είμαι και σχετικός κόβω το κεφάλι μου οτι κάποιο πρόβλημα θα είχε το ηλεκτρονικό χειρόφρενο σε συνεργασία 

    με το Auto Hold και κάποιες φορές ίσως αργούσε να ανοίξει τις δαγκάνες ή δεν τις άνοιγε πλήρως..

    Με τα πολλά, πλήρωσα 200 € για δισκόπλακες σαν μ2λ@κ@ς γιατί άκρη δεν έβγαζα..

 

5. Πριν 6 μήνες, λαμπάκι πίεσης λαδιού.

    Πάω στο συνεργείο, αλλαγή τρόμπας νερού.

 

6. Πριν 3 εβδομάδες.

    Αλλαγή κρεμαγιέρας,πολύδισκου συμπλέκτη και mechatronic

 

7. Και το αποκορύφωμα αυτό που γράφω και παραπάνω..

    Μοτέρ καπούτ...

Nα κάνω μια απλή ερώτηση??Είσαι σίγουρος ότι παρέλαβες το αυτοκίνητο που παρήγγειλες??Το θέμα με τους αισθητήρες πάρκινγκ και τα μυστήρια φώτα πίσω εμένα θα μ΄έβαζε σε πολλές υποψίες.Τα υπόλοιπα εξτρά υπήρχαν κανονικά όπως τα παρήγγειλες.

Link to comment
Share on other sites

Άρη μην τολμήσεις να δεχτείς να μην στο περάσουν στην εγγύηση, ακόμα και αν ομολογήσεις ότι π.χ. σου έβαλε ο μπαρμπα-Μήτσος της γειτονιάς σου άλλο ιξώδες λαδιού από αυτό που συνιστά ο κατασκευαστής. Ούτε αυτούς τους συμφέρει γιατί η δυσφήμιση που θα τους κάνεις (forum, επιστολές στον τύπο, στόμα με στόμα) θα είναι τέτοια που θα χάσουν πολλαπλάσια και από πωλήσεις αυτοκινήτων και από service και από πωλήσεις επεκτάσεων εγγύησης.

 

Αντιθέτως, αν τελικά στο καλύψουν μέσω εγγύησης, μάλλον τυχερός θα είσαι που το έπαθες αυτό γιατί αυτομάτως θα καλύπτονται από νέα εγγύηση όλα τα καινούργια ανταλλακτικά και θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο για άλλα δύο χρόνια χωρίς επιπλέον κόστος. Σου θυμίζω ότι το να κάνεις νέα επέκταση εγγύησης φορώντας DSG τσούζει πολύ (δες εδώ: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=57426 )

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, μιλάμε για την ΕΠΕΚΤΑΣΗ εγγύησης η οποία φέρει ρητούς όρους τους οποίους και υπογράφει κάποιος έμμεσα καθότι αγοράζει ουσιαστικά ένα ασφαλιστικό προιόν της Allianz.

 

Επομένως, δεν ειναι η γενική εμπορική εγγύηση που διέπεται από τις σχετικές νομοθεσίες. Στο κομμάτι των όρων λεει ρητά ότι ο πελάτης φέρει την υποχρέωση να κάνει όλα τα service στο επίσημο δίκτυο της Κοσμοκάρ. Αναφορικά, να σας πω ότι σε αντίστοιχη περίπτωση πολύ μικρού κόστους στο Leon (χάλασε πίσω το μπουτόν που ανοίγει το πορτ-μπαγκάζ), και με άνθρωπο δικό μου μέσα στο δίκτυο, μου τόνισε ότι ήθελε όλο το book του αυτοκινήτου (που ήμουν κιόλας τυπικός), γιατί σε διαφορετική περίπτωση η ασφαλιστική δεν επρόκειτο να καλύψει το παραμικρό. Με την ίδια λογική η εγγύηση του αυτοκινήτου για την VW σαν εταιρεία VW έχει λήξει εδώ και μερικά χρόνια για το εν λόγω αυτοκίνητο. Άρα κάποιος θα πρέπει να το φάει "το κόστος" από την όλη ζημιά. (για να ακριβολογούμε, εγώ πιστεύω ότι στανταράκι κάποια χοντρο-πατάτα έχουν κάνει τα άτομα, αλλά άντε να βγάλεις άκρη - που και ελπίζω να βγει άκρη γιατί αμαρτία το Θεό).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σίμο επιμένω σε αυτό που έγραψα παραπάνω. Το επίσημο δίκτυο έχει τρόπους να πιέσει τις ασφαλιστικές να δεχτούν εντός εγγύησης μια επισκευή και η δυσφήμιση την οποία ανέφερα τους αφορά και τους δύο. Στη σημερινή κοινωνία της πληροφορίας και του διαδικτύου μην υποτιμάτε καθόλου τη δύναμη που έχει ένας δυσαρεστημένος (αλλά ενημερωμένος) καταναλωτής, ακόμα και όταν δεν μπορεί να βρει το δίκιο του με το γράμμα του νόμου.

 

Κι εμένα το αμάξι μου έβγαλε σοβαρά προβλήματα (κιβώτιο DSG7) αλλά επειδή μου τα έφτιαξαν όλα εντός επέκτασης εγγύησης χωρίς να πληρώσω ούτε δραχμή, λέω τα καλύτερα για το αμάξι και το επίσημο δίκτυο.

 

Ο Άρης έχει μαγαζί και ξέρει πόσο σημαντική είναι η φήμη στην αγορά. Είμαι βέβαιος ότι θα τη βρει την άκρη στο τέλος.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Γιώργο, τα service σου που τα έκανες μεχρι να παθεις τη ζημια, αν επιτρέπεται?

Link to comment
Share on other sites

Η αρχική απάντηση από την εταιρεία που αναλαμβάνει την επέκταση της εγγύησης είναι αρνητική.

Μου είπαν βέβαια να περιμένω λίγο ακόμα γιατί έχει αναλάβει ο διευθυντής της Karenta για να δώσει λύση.

 

 

Σου ανέφεραν για ποιό λόγο αρνήθηκαν?

 

Για να μπλέκεται ο δ/ντης μου μυρίζει υπαιτιότητα τους και προσπαθούν να τη γλυτώσουν...

Σας επαναλαμβάνω ότι δεν έχω κάνει σέρβις σε αντιπροσωπία.

Τα έκανα σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

Τί εργασίες συντήρησςη ακριβώς έχεις κάνει σε μή εξουσιοδοτημένα? Υπάρχει λόγος που ρωτάω (παθών με κρεμαργιέρα την οποία αρχικά αρνήθηκε η allianz αλλά τελικά με κάλυψε για άλλο λόγο βέβαια)

 

Ότι θες περαιτέρω στείλε μου pm να τα πούμε και τηλεφωνικά.

 

Αν δεν έχεις τους όρους της επέκτασης, τους έχω!

Link to comment
Share on other sites

Γιώργο, τα service σου που τα έκανες μεχρι να παθεις τη ζημια, αν επιτρέπεται?

 

Αν ρωτάς εμένα και όχι τον Άρη, όλα στην Karenta Αμαρουσίου, και πριν και μετά τη ζημιά.

Edited by Wisdom
Link to comment
Share on other sites

@Tsilis_Corfu, μα το αμάξι φίλε μου το έβαλαν μέσα για αλλαγή αντλίας νερού... και 1 εβδομάδα μετά που άγγιξαν ΑΥΤΟΙ το μοτέρ... το μοτέρ είπε το ποίημα! Δηλαδή αντικειμενικά, υπάρχει σκεπτόμενος άνθρωπος που δεν θα παει το μυαλό του ότι έκαναν κάποια ΧΟΝΤΡΗ πατάτα?! Σύγχρονο μοτέρ, που δεν ειναι πουσαρισμένο μέχρι αηδίας, έτσι απλά και απο το πουθενά να παραδόσει πνεύμα είναι απο χλωμό ως κίτρινο! Το ξέρουν πολύ καλά ;)

 

Και για αυτούς τους λόγους που προαναφέραμε παραπάνω, το θεωρώ εγκληματικό κάποιος να μην τηρεί τους κανόνες/ορους των εγγυήσεων. Στην τελική αν πας να αγοράσεις μονος τα παρελκόμενα (λάδια, ξύδια. μύδια, φίλτρα)... το χαράτσι στην εργασία που θα πληρώσεις παραπάνω είναι πολύ μικρό σαν κόστος από ότι να πας στον "μπαρμπα-μήτσο", και δεν μπορούν να σου πουν μετά και τίποτα!

 

@Γιώργο... Δεν σου σχολίασα πριν, αλλά να σου πω τώρα ότι συμφωνώ και επαυξάνω 100000% με τα όσα αναγράφεις. Παρόλα αυτά, κρατάμε μια μικρή επιφύλαξη πλεον λόγω της κρίσης! Οι πωλήσεις στα τάρταρα. Ακόμα και τα εισοδήματα των επισήμων δικτύων στα τάρταρα γιατί πολύ απλα μπηκε ο κόσμος λόγω αφραγκιάς στο "αν δεν σπάσει, δεν το παω στο συνεργείο"... Οι απολύσεις πανε σύννεφο, και πολύ απλά πλεον όλοι κοιτάνε και το τελευταίο ευρώ! Αμεσο αποτέλεσμα αυτού (γιατί το συζήτησα διεξοδικά με ανθρώπους του κύκλου), να κοιτάνε να αποφύγουν τα πάντα και από παντού!!! Όσο για την ποιότητα και τις γνώσεις των περισσοτέρων τεχνικών, η πάγια πρακτική που έχει επικρατήσει είναι οι "τεχνικοι διευθυντές" που είχαν το υψηλότερο κασέ, να παίρνουν πόδι... και σε ένα βράδυ μέσα ο νούμερο 3 (που για κάποιον μπορει να μην είναι ικανός ούτε βενζίνη να σου το φουλάρει), να βαφτίζεται νούμερο 1!!! (και αυτό το είδα σε άλλης εταιρείας δίκτυο και πήδηξα μέχρι το ταβάνι). Γενικά, δυστυχώς πολύ παράξενοι οι καιροί που ζούμε, αλλά σίγουρα θέλει πιεση και ψάξιμο! Αν μη τι άλλο δεν μιλάμε για 100-200 ευρώ "πιστόλι" όπου μπορεί κάποιος να πει... δεν μ@μιέται... και να τα στάξει!


Όλα στην Karenta Αμαρουσίου.

 Με πρόλαβες... Αρα ΝΟΜΙΚΑ δεν ήταν με το και ΤΙΠΟΤΑ καλυμένοι!! Αν δεν σε κάλυπταν και το πηγαινες δικαστικά και θα δικαιωνόσουν... και θα τους έκανες τρελή μανούρα κράζοντας τους παντού! Αν όμως το κάνεις αυτό ενώ είναι αυτοί από ΠΑΝΤΟΥ νομικά καλυμένοι, τότε εσύ πλεον κινδυνεύεις να κατηγορηθείς για συκοφαντικές αναφορές και να βρεις και τον μπελά σου και από πάνω! ;)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Σίμο δεν επικαλούμαι τη δική μου θετική εμπειρία για να πω στον Άρη να κάνει το ίδιο, προφανώς γιατί δεν είναι ίδιες περιπτώσεις. Εγώ ούτε που μπήκα σε συζήτηση για το αν καλύπτεται ή όχι από την επέκταση εγγύησης, όλα ήταν εύκολα από το πρώτο λεπτό (με εξαίρεση την αναμονή του ανταλλακτικού από Γερμανία, που πάντως καλύφθηκε με δωρεάν αυτοκίνητο αντικατάστασης). Εγώ του πρότεινα το δρόμο της πίεσης ενός ορθολογικού καταναλωτή.

 

Αλλά ακόμα και νομικά αν το δεις, μη νομίζεις ότι οι όροι των ασφαλιστηρίων συμβολαίων είναι ευαγγέλια. Αν το θέμα φτάσει στο ακροατήριο ενός δικαστηρίου, ο Έλληνας δικαστής, που από τη μία θα έχει μια απρόσωπη ασφαλιστική εταιρεία και από την άλλη έναν ταλαιπωρημένο καταναλωτή, δεν θα δικάσει μόνο βάσει των όρων του ασφαλιστηρίου, αλλά και βάσει του νομικού μας πλαισίου που είναι ισχυρότερο. Υπάρχει πρόνοια για τους καταχρηστικούς όρους των ασφαλιστηρίων συμβολαίων και συνήθως αυτό που γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις είναι ο δικαστής να καλέσει την ασφαλιστική εταιρεία να αποδείξει ότι η βλάβη ήταν αποτέλεσμα κακών πρακτικών συντήρησης ή λάθους του μη εξουσιοδοτημένου συνεργείου, κάτι που ασφαλώς θα είναι προετοιμασμένος ο Άρης να αντικρούσει. Απλά οι ασφαλιστικές βασίζονται στο ότι ο ιδιώτης δεν θα φτάσει το θέμα στα δικαστήρια γιατί δεν έχει τις νομικές υποδομές που έχουν αυτές με ολόκληρα νομικά τμήματα. Αλλά να ξέρεις ότι όσοι το πάνε το θέμα δικαστικά τις περισσότερες φορές κερδίζουν.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

αρη καλη δυναμη,ελπιζω να εχεις αλλο αμαξι να πηγαινεις στην δουλεια σου.σκεψου καλα αν το κρατησεις μιας και στο τελος θα εισαι ψυχικα απογοητευμενος απτην αντιμετωπιση που θα λαβεις ατα δικαστηρια απτην εταιρεια Vw. καλο κουραγιο

Link to comment
Share on other sites

Από ότι βλέπω...

 

σε NGK: PFR7S8EG

 

σε Bosch: FR 5 KPP 332 S

 

Γιατί? Τι φοράει το αμάξι σου?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εν τω μεταξύ καμία σχέση το ένα μπουζί με το άλλο!

 

Το bosch είναι πιο ψυχρό κατά ένα βαθμό και με 0.7 διάκενο έναντι 0.8 του NGK και δουλεύει πολύ καλύτερα στο ρελαντί. Α το bosch είανι και resistor!

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Σωστούς κωδικούς δεν έδωσα? Αυτά είδα να δίνει η κάθε εταιρεία για το δικό μας... Αν έκανα κάπου λάθος, διορθωσε με :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγω πάντως το μόνο που προβληματίζομαι είναι γιατί εδώ στο Ελλάντα τα ιριδίου τα κοπανάμε με το κιλό, αλλά καμία εταιρία στους καταλόγους της δεν τα δίνει για εμάς! :sorry:

Link to comment
Share on other sites

Άρη, τι βλάβες έχεις στο μοτέρ αν μπορώ να σε βοηθήσω..

Το έλυσες το μοτέρ ?

Εκτός από στραβή/ες βαλβίδες θες και πιστόνι  ?

Στείλε πμ αν θες.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Αρη, πιστεύω ότι η καλύτερη λύση ειναι να κοιτάξεις σε μεταχειρισμένα γιατί φοβάμαι ότι αν σε πάνε σε πλήρες λύσιμο και ανακασκευή του μοτέρ θα πληρώσεις έναν σκασμό λεφτά και στο τέλος όλο και κάποια πατάτα θα γίνει (εκτός και αν σου το κάνει σωστός τεχνικός).

 

Ταπεινή μου άποψη πάντως, ΜΑΚΡΙΑ από το επίσημο δίκτυο, γιατί κατά 99% θα το πιάσει στα χέρια του κάποιος πιτσιρικάς, εκτός φυσικά και αν έχεις κάποιο κονέ. Επίσης έχε κατά νου, ότι αν αποφασίσεις να το φτιάξεις σε επίσημο δίκτυο, καλό ειναι να τσεκάρεις και σε αντιπροσωπείες Skoda/Seat όπου κατά πάσα πιθανότητα θα σου δώσουν πολύ καλύτερη προσφορά (το θέμα σου είναι σε 100% μηχανικά μέρη με ανταλλακτικά 100% ίδια με των δικών τους μοντέλων)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν να διευκρινίσω οτι δεν υπαρχει πιθανότητα ούτε μια στο εκατομμύριο να το φτιάξω σε αντιπροσωπεία.

Αυτο που κοιτάω ειναι να το περασω εγγύηση στέλνοντας επιστολή διαμαρτυρίας με παραλήπτες 1) Kosmocar 2) Allianz & 3) Volkswagen.

Οι πιθανότητες να με καλύψουν οι δυο πρώτοι για εμενα ειναι ελάχιστες.

Ελπιζω μόνο σε μια πιθανότητα να με καλύψει η Volkswagen λόγω βεβαρημένου ιστορικού ζημιών του αυτοκινήτου ως ταλαιπωρημένο πελάτη.

Υ/Γ Δεν γινεται μια ασφαλιστική να σε καλύπτει επιλεκτικά σε κάποιες ζημιές.

Ή σε καλύπτει για όλα ή δε σε καλύπτει σε τπτ.

Δεν γινεται να σε καλύπτει για σκωληκοειδίτιδα και να μη σε καλύπτει στον καρκίνο...

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν να διευκρινίσω οτι δεν υπαρχει πιθανότητα ούτε μια στο εκατομμύριο να το φτιάξω σε αντιπροσωπεία.

Αυτο που κοιτάω ειναι να το περασω εγγύηση στέλνοντας επιστολή διαμαρτυρίας με παραλήπτες 1) Kosmocar 2) Allianz & 3) Volkswagen.

Οι πιθανότητες να με καλύψουν οι δυο πρώτοι για εμενα ειναι ελάχιστες.

Ελπιζω μόνο σε μια πιθανότητα να με καλύψει η Volkswagen λόγω βεβαρημένου ιστορικού ζημιών του αυτοκινήτου ως ταλαιπωρημένο πελάτη.

Υ/Γ Δεν γινεται μια ασφαλιστική να σε καλύπτει επιλεκτικά σε κάποιες ζημιές.

Ή σε καλύπτει για όλα ή δε σε καλύπτει σε τπτ.

Δεν γινεται να σε καλύπτει για σκωληκοειδίτιδα και να μη σε καλύπτει στον καρκίνο...

Σου εύχομαι να τα καταφέρεις με την επιστολή! Μην ξεχάσεις να αναφέρεις πιθανή δημοσίευση της ταλαιπωρίας σου γενικότερα κ των προβλημάτων σου συνολικά σε φόρουμ, Internet, περιοδικά κλπ! Επίσης σου θυμίζω και το ΙΝ.ΚΑ. !!!
Link to comment
Share on other sites

Καλο κουραγιο αρη, η ζημια ειναι μεγαλη ξεκινα τη διαδικασιΑ και μακαρι να ξεμπερδεψεις γρηγορα και φυσικα χωρις πολλα εξοδα.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.