alexturbo Posted February 15, 2014 Report Share Posted February 15, 2014 για τους φιλους με γολφ4 1.4 εχω διαπιστωσει τα εξης παγια προβληματα; 1. καταναλωση λαδιου απο τα εμβολα. Αν εχετε μεγαλη και εχετε τον κινητηρα με κωδικο akq, αφαιρεστε τον προκαταλυτη που βρισκεται κατω απο το καρτερ, γιατι θα βουλωσει και περαν της χαμηλης αποδωσης θα σας καιει τις βαλβιδες συνεχεια. 2. γενικως τα ημιμπαρα εχουν προβλημα, θελουν αλλαγη καθε 80.000 χλμ περιπου. Ελεγξτε τον τζογο της ροδας. Αν ειναι μεγαλος, πιθανον υπαρχει θεμα με το ημιμπαρο. 3. τα λαστιχακια της ζανφορ χαλανε ευκολα και μετα "βρονταει" πανω απο καθε ανωμαλια. πρεπει να τα γρασαρετε τακτικα, με σπρευ για λαστιχα, αμα δεν θελετα να χαλασουν γρηγορα. 4. πιθανον θα αναβει συνεχως στο ταμλο ενα λαμπακι για τον αεροσακο στα μοντελα που χουν εγκεφαλο μαρελι. μην δινετε σημασια είναι καποιο κατασκευαστικο ελατωμα. 5. να βαζετε παντα αρκετη βενζινη και να αλλαζετε τακτικα φιλτρο βενζινης γιατι η τρομπα δεν ειναι και απο τις πιο καλες της αγορας 6. επειδη και το 1.4 και το 1.6 16β έχουν υδραυλικα ωστηρια, πρεπει να βαζετε καλο λαδι 540 ή 1040 και όχι πιο χοντρο (οχι 50αρι ουτε 60αρι) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...