Jump to content
alexturbo

Παγια Προβληματα Σε Golf 4 1.4

Recommended Posts

για τους φιλους με γολφ4 1.4 εχω διαπιστωσει τα εξης παγια προβληματα;

 

1. καταναλωση λαδιου απο τα εμβολα. Αν εχετε μεγαλη και εχετε τον κινητηρα με κωδικο akq, αφαιρεστε τον προκαταλυτη που βρισκεται κατω απο το καρτερ, γιατι θα βουλωσει και περαν της χαμηλης αποδωσης θα σας καιει τις βαλβιδες συνεχεια.

 

2. γενικως τα ημιμπαρα εχουν προβλημα, θελουν αλλαγη καθε 80.000 χλμ περιπου. Ελεγξτε τον τζογο της ροδας. Αν ειναι μεγαλος, πιθανον υπαρχει θεμα με το ημιμπαρο.

 

3. τα λαστιχακια της ζανφορ χαλανε ευκολα και μετα "βρονταει" πανω απο καθε ανωμαλια. πρεπει να τα γρασαρετε τακτικα, με σπρευ για λαστιχα, αμα δεν θελετα να χαλασουν γρηγορα.

 

4. πιθανον θα αναβει συνεχως στο ταμλο ενα λαμπακι για τον αεροσακο στα μοντελα που χουν εγκεφαλο μαρελι. μην δινετε σημασια είναι καποιο κατασκευαστικο ελατωμα.

 

5. να βαζετε παντα αρκετη βενζινη και να αλλαζετε τακτικα φιλτρο βενζινης γιατι η τρομπα δεν ειναι και απο τις πιο καλες της αγορας

 

6. επειδη και το 1.4 και το 1.6 16β έχουν υδραυλικα ωστηρια, πρεπει να βαζετε καλο λαδι 540 ή 1040 και όχι πιο χοντρο (οχι 50αρι ουτε 60αρι)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.