Jump to content
Συριωτης Νικος

Συνεργεια Για Service Κ Συνεργεια Για Βελτιώσεις.

Recommended Posts

Εχοντας περασει με το 5αρι μου αλλα καθως κ με το 4αρι που ειχα πιο παλια απο διαφορα συνεργεια κ αντιπροσωπιες για service η βελτιώσεις κ θελοντας να προειδοποιησω τους νεους ιδιοκτητες αλλα κ τους παλιους να μην την πατησουν οπως εγω που χαλασα μια περιουσια ανοιγω αυτο το θεμα καθως το club θεωρω πως εκτος απο κουβεντουλα κ ''κοντροεχρθες'' ειναι επισης για να ενημερώνει κ να προειδοποιει.μπορει σε καποιους να μην αρεσουν αυτα που θα ειπωθουν επειδη ο μηχανικος ειναι ο (νομιζουν) κολλητος τους η μια εταιρεια αναβαθμισης ειναι η καλυτερη ολων αλλα οταν εχει να κανει με χρηματα που τα βγαζουμε με τον ιδρωτα μας κ ακομα χειροτερα για την ιδια μας τη ζωη εκει ολα αλλαζουν.φυσικα δεν μιλαμε για επαγγελματιες που παιρνουν την ευθυνη των πραξεων τους  αλλα για παιδαρελια που βγαζουν την ουρα τους απ εξω ριχνοντας την ευθυνη αλλου.

αξιολογοι κατ εμε

Karenta στα πατησια. ο Κωστας που ειναι κ υπευθηνος στο συνεργειο ειναι πολυ καλο μυαλο σωστος μηχανικος κ ξερει τα tsi σαν την παλαμη του κ αυτα που εχει κανει δουλευουν αψογα αλλα η τιμες ειναι αντιπροσωπιας.

 

Μαμος στο γερακα. ασχετα που τα σπασαμε ειναι σωστος επαγγελματιας καθως μετα απο τη στραβη ανελαβε τις ευθυνες του.κ απο το μαγαζι του βγαινουν καλα τερατακια

 

Auto Marine στην αλεξανδρας πολυ καλο για service κ μπορεις να εισαι διπλα στο αμαξι να βλεπεις τι του κανουν κ τι βαζουν που πχ στην karenta στη βουλιαγμενης δε σε αφηνουν.

 

Τσουλκας ελαστικα στη Λαρισα.το παλικαρι σου φερνει οτι λαστιχο θες κατευθειαν απο το εργοστασιο.τα δικα μου οταν τα εβαλα ηταν 2 εβδομαδων κ αυτο δε το εχω δει πουθενα.στελνει κ σε ολη την Ελλαδα.

 

Ασημακης.πολλα respect γτ εχει γνωσεις.τωρα ξεκινησα εκει αλλα μεχρι στιγμης ολα πολυ καλα.αλλα το αυτι του ειναι καλυτερο κ απο vagcom.

 

Δημητριαδης.οταν κανεις αυτα που σου λεει το αμαξι θα στο ρυθμισει σουπερ!πολυ καλος κ safe στη δουλεια του.(παιζει να ειναι κ ο μονος με περισσοτερες σπασμενες μεταδοσεις αντι για μοτερ)ασε που οι καμπυλες του ειναι απο αλλο πλανητη.

 

Plex tuning.οταν ενας ανθρωπος σου λεει δεν το αναλαμβανω αυτο το αμαξι γτ ΔΕ ΞΕΡΩ κ οχι φερτο μωρε να το δουμε κ κατι θα κανουμε τοτε αυτος ειναι σωστος επαγγελματιας.ασε που πηγαμε κ βολτα για μετρηση των μπεκ free of charge.

 

μη αξιολογοι κατ εμε παντα

 

CRS στα βριλησια 2 χρονια το αμαξι δουλευε με 2 μοιρες πισω τον εκκεντροφορο εισαγωγης απο δουλεια που ειχε κανει αυτος κ η εξηγηση ''φταινε τα πιστονια που ειναι wossner'' καλος αλλα μονο για service κ αυτο μονο αν του πας εσυ τα λαδια που θες,δε ξερει να βαλει το εμβολο της kmd στην μαμα αντλια κ το vagcom ξερει να το χειριζεται μονο για να βλεπει τις βλαβες. κακος επαγγελματιας που εβγαλε εξω την ουρα τ σε δικα του λαθη.ειπε οτι θα καλυπτε το κοστος αν εφταιγε αυτος αλλα μην τον ειδατε τον ''επαγγελματια''

 

Εξατμισεις σιδερης.63.5 σωληνα σε ευθεια 50 στην κουρμπα.δε χρειαζεται να πω κατι αλλο....οτι πληρωνεις παιρνεις.

 

Etuners.σπασμενο μοτερ στα 250χλμ/ωρα απο στεγνωμα.(ειπαν οτι εφταιγε ενα μπεκ που οταν τελικα μετρηθηκε ψεκαζε 2% λιγοτερο σε φουλ πιεση ενω ολοι ξερουμε οτι πρωτα τερματιζει η μαμα αντλια κ μετα τα μπεκ) 3300 για μοτερ κ ακομα τα κλαιω.

 

Μαραβελιας.ενα πρωτο σταδιο που ειχα βαλει δεν με ευχαριστησε καθολου καθως το αμαξι πηγαινε το ιδιο με πριν απλα εκανε περισσοτερο θορυβο κ εκαιγε την βενζινη σαν 5λιτρο v8.ηθελε κ 500 ευρα για το δυναμομετρο ασχετα που το βγαλαμε το προγραμμα!!!!

ηταν ακομα ενα συνεργειο στο γερακα αλλα μαλλον δεν ημουν μονο εγω δυσαρεστημενος κ εκλεισε!

 

 

ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Η ΔΥΣΦΗΜΙΣΗ ΚΑΝΕΝΟΣ ΑΠΛΑ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΒΓΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ Κ ΠΟΙΟΣ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΛΕΦΤΑ Κ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΖΩΗ Κ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ.

Edited by Συριωτης Νικος
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Νικόλα σε τιμά που αναφέρεις τους επαγγελματίες από τους "κομπογιανίτες" του κλάδου.

Και αυτό γιατί καλό είναι να ξέρουμε τι μας γίνεται καθώς έχουμε γεμίσει δήθεν μαστοράτζες

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστω πολυ αλλα επειδη την πατησα ξανα προσφατα καποια στιγμη πρεπει αυτοι οι ανθρωποι να σταματησουν να παιζουν με την περιουσια μας κ τη ζωη μας.

Link to comment
Share on other sites

Σε καταλαβαίνω εδώ για "ψιλοπράμα" πας και σε γδύνουν και δεν κάνουν κ δουλειά. Χώρια το ότι υπάρχουν επαγγελματίες στο χώρο του αυτοκινήτου που έχουν φτιάξει ένα όνομα και βλέπεις ότι δεν είναι αντάξιοι αυτού του ονόματος όταν πάς να εξυπηρετηθείς 

Link to comment
Share on other sites

ανα ΄γεια σου! οποτε εδω μιλαμε με ονοματα αλλα μονο με προσωπικη εμπειρια οχι απο φιλο ξεδερφο η μπατζανακη! παιρνεις τη σκυταλη λοιπον.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ότι θέλω να κάνω στο αυτοκίνητο μου το κάνω μόνος μου η με εναν φίλο μου ηλεκτρολόγο αυτοκινήτων που πιάνουν τα χέρια του και έχει αρκετές γνώσεις στο αντικείμενο.

όσον αφορά θέματα βελτίωσης και service έχω να προτείνω έναν μάστορα για VAG στην Λαμία, λέγεται Σωτήρης Καραπέτσας,αντιμετωπίζει το αυτοκίνητο σου σαν να ήταν δικό του.

Κυριολεκτικά δεν σε αφήνει να φύγεις αν δεν βεβαιωθεί ότι λειτουργούν όλα σωστά.Και είναι λογικός σε τιμές

Οσον αφορά τα δήθεν ονόματα του χώρου στην πλειοψηφία σε βλέπουν σαν πορτοφόλι και συνήθως "απαξιούν" να ασχοληθούν όταν ξέρουν ότι δεν θα πάρουν πακέτο!

Edited by wolfsburg
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Θα αρχίσω με την εξάτμιση και την εισαγωγή μου.
Με πρότειναν τον Γιαλατζη, λένε καλός μάστορας.
Πάω αφήνω το αμάξι εκεί για να με κάνει την εξάτμιση από καταλύτη και μετά καταλύτη είχα δώσει έναν δικό μου 70'fox για να τον βάλει πάνω.
Από εξάτμιση τον λέω να είναι όσο -αθόρυβη- γίνεται δεν θέλω να κάνει πολύ θόρυβο.

Το αμάξι το αναλαμβάνει ένας υπάλληλος αφού το αφεντικό έπρεπε να φύγει.
Πάω μετά από 8 ώρες το απόγευμα το παίρνω και πάω σπίτι μου.
Εμένα Βέροια και το συνεργείο είναι Θεσσαλονίκη οπότε αρχινάμε να μετράμε τα πάνε έλα 150 χλμ.
Μετά από 2 μέρες ξανά πάω πίσω γιατί το αμάξι έκανε πολύ θόρυβο.
Δεν μου έβαλε κανένα μεσαίο.....
Μου βάζει ένα μετά τον καταλύτη Φ 100 (η σωλήνα είναι όλη Φ 70) και έκοψε λίγο ένα 5%-10%
Σε εκείνη την φάση γνώρισα και τους Πορφυριδες (που όταν μιλάς για αυτούς μπαίνουν μέσα και γράφουν γράφουν)
Κ04 θα γίνει το αμάξι οπότε θέλει και εισαγωγή και ένα μεσαίο κανονικό γιατί αυτό που μου έβαλε ο Γιαλατζης δεν κάνει δουλειά.
Ξανά στον Γιαλατζη και αφήνω όλη μέρα το αμάξι.
Το παίρνω το απόγευμα με ένα ακόμα μεσαίο απάνω που επιτέλους μετά από 3 επισκέψεις το θέμα εξάτμιση τελείωσε και βλέπω την εισαγωγή.
την επιστροφή της σκάστρας δεν την έκανε στα πλάγια όπως θα έπρεπε αλλά την έκανε πάνω με αποτέλεσμα να περνάει η σωληνάκι πάνω από το καπάκι σαν πουτ...

Χώρια αυτό έπρεπε να βγει και το πλαστικό καπάκι-καλιμα από την μηχανή.
Ξανά μετά από 2 μέρες για άλλη εισαγωγή.
Στο καπάκι ενώ το αμάξι γινόταν Κ04 με λένε το downpipe είναι 76' μα λέω 70 FOX είχα. Τώρα κάπου στο χάος χάθηκε.....
Αυτά για τον εξατμισά.
Πήγα εκεί 5 φορές για δουλειά που είπαμε από την αρχή τι θέλω αλλά ο μάστορα που έκατσε να κάνει την εξάτμιση είχε αλλά στο μυαλό του.
Μετά από 2 μήνες με πήραν τηλεόραση να με πούνε ότι χρωστάω να πληρώσω ένα μεσαίο.
Λέω βάλτε τα πόσα πάνε έλα με κάνατε να κάνω σε βενζίνες βγαίνουν πιο πολλά από ένα μεσαίο και έληξε εκεί.

Μετά από δύο χρόνια πριν ανέβω Γερμανία ήμουν σε ένα συνεργείο να αλλάξω λάδια.

Σηκώνουμε το αμάξι για ένα τσεκ και βλέπουμε την βάση με τα 2 λάστιχα που κρατάνε την εξάτμιση κοντά στον καταλύτη να έχουν σκιστεί.

Με λέει ο μάστορας ο εξατμισάς που στο έκανε σου έβαλε πιο ψηλά την εξάτμιση και με τον καιρό κοπήκαν.......
Αυτά για το θέμα εξάτμιση.
Για το συνεργείο που το έκανα Κ04 τι να πω?...... ΑΧΧΧ.

Να πω???

Edited by Cj Georgio
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καρέντα στα  Κ.Πατήσια . Άψογος εξουσιοδοτημένος και ας κράζουν όλοι τις αντιπροσωπείες και να μην πατάτε σε αντιπροσωπείες κλπ κλπ. Ο Αρχιμηχανικός ξέρει απ εξω τα TSI & DSG βοηθάνε απίστευτα τον πελάτη ,παρόλο που ειναι Καρέντα κάνουν τις καλύτερες τιμές (πρεπει να τους σπρώξεις και λιγο στο θεμα τιμης) .Τα καλυτερα γι αυτή την αντιπροσωπεία .
Υ.Γ: Ο Υπευθυνος δεν λέγεται Κώστας .

Autoelastiki: ο κ.Βαγγέλης συνεργάτης του vwclub κιόλας ,ΑΨΟΓΟΣ λαστιχάς ,ο καλύτερος που εχω πάει και τίμιος στην δουλειά του.

Ρώρρης: Μακριά και αγαπημένοι . Πρόβλημα κατα την παράδοση του αυτοκινήτου . 2 Φορες που πήγα στο τμήμα Φανοποιίας του και τις δυο φορες ειχα μείνει απογοητευμένος .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Υ.Γ: Ο Υπευθυνος δεν λέγεται Κώστας .

 

 Kωστα θυμαμαι αλλα οκ συμφωνουμε για το συνεργειο!

Link to comment
Share on other sites

Για το συνεργείο που το έκανα Κ04 τι να πω?...... ΑΧΧΧ.


Να πω???


 


 


 


 


για πες για να μαθουμε και μεις. γιατι σκεφτομουνα σοβαρα να το παω εκει για προγραμμα


Link to comment
Share on other sites

Ρώρρης: Μακριά και αγαπημένοι . Πρόβλημα κατα την παράδοση του αυτοκινήτου . 2 Φορες που πήγα στο τμήμα Φανοποιίας του και τις δυο φορες ειχα μείνει απογοητευμένος .

 καλα ο ρωρρης ειναι.....γ αυτο του καινε τα αμαξια εξω απο το μαγαζι του!

Link to comment
Share on other sites

 

Για το συνεργείο που το έκανα Κ04 τι να πω?...... ΑΧΧΧ.

Να πω???

 

 

 

 

για πες για να μαθουμε και μεις. γιατι σκεφτομουνα σοβαρα να το παω εκει για προγραμμα

 

 

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=46556&page=1

Link to comment
Share on other sites

Να πω και εγώ τότε τις εμπειρίες μου αν και είμαι από Κύπρο, άσχετο αλλά ξέρω ότι υπάρχουν Κύπριοι που μπαίνουν και συμβουλεύονται το φόρουμ σας.

 

Δεν συνιστώ: 

 

Overboost Performance Ltd (Λατσιά): Πρόγραμμα και είχα το "γνωστό" Fuel Pressure Regulator Valve N276.. Μετά από μια σειρά από πολλά εξαρτήματα που άλλαξα κατέληξα να μειώσω πίεση για να μην είναι τόσο εμφανές το πρόβλημα. (Το πρόβλημα διορθώθηκε με αλλαγή προγράμματος Revo)

 

Συνιστώ

 

Revo Cyprus (Giannos) (Λάρνακα): Του πήρα το αμάξι και με διαβεβαίωσε ότι το πρόβλημα διορθώνεται με αλλαγή προγράμματος (και έτσι έγινε) καθώς είχε διορθώσει κι'άλλα αμάξια με το ίδιο πρόβλημα. Ήταν πολύ εξυπηρετικός και μου εξήγησε πολλές απορίες που είχα.

 

P.Constandinides Garage (βιομηχανική περιοχή Αλάμπρας): Μου άλλαξε αντλία υψηλής, πίσω αντλία, spark, coils καθώς προσπαθούσαμε να βρούμε το πρόβλημα όταν είχα το πρώτο πρόγραμμα και δεν μου πήρε ούτε σεντ επειδή το πρόβλημα δεν διορθώθηκε.

Edited by Volkswagen1992
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Να πω και εγώ τότε τις εμπειρίες μου αν και είμαι από Κύπρο, άσχετο αλλά ξέρω ότι υπάρχουν Κύπριοι που μπαίνουν και συμβουλεύονται το φόρουμ σας.

 

Δεν συνιστώ: 

 

Overboost Performance Ltd: Πρόγραμμα και είχα το "γνωστό" Fuel Pressure Regulator Valve N276.. Μετά από μια σειρά από πολλά εξαρτήματα που άλλαξα κατέληξα να μειώσω πίεση για να μην είναι τόσο εμφανές το πρόβλημα. (Το πρόβλημα διορθώθηκε με αλλαγή προγράμματος Revo)

 

Συνιστώ

 

Revo Cyprus (Giannos): Του πήρα το αμάξι και με διαβεβαίωσε ότι το πρόβλημα διορθώνεται με αλλαγή προγράμματος (και έτσι έγινε) καθώς είχε διορθώσει κι'άλλα αμάξια με το ίδιο πρόβλημα. Ήταν πολύ εξυπηρετικός και μου εξήγησε πολλές απορίες που είχα.

 

P.Constandinides Garage: Μου άλλαξε αντλία υψηλής, πίσω αντλία, spark, coils καθώς προσπαθούσαμε να βρούμε το πρόβλημα όταν είχα το πρώτο πρόγραμμα και δεν μου πήρε ούτε σεντ επειδή το πρόβλημα δεν διορθώθηκε.

γραφε κ περιοχες ακριβως που ειναι.καποιος Κυπριος μπορει να μην ξερει τον Κωνσταντινιδη!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Απορω πραγματικα με τα καλα σχολια που λετε για την Καρεντα στα Πατησια. Πραγματικα δεν παταω εκει. Χρεωθηκα ολη μερα στην πλατη συναδελφου να με παει να το αφησω εκει και να με ξανα παει να το παρω και τελικα δεν το κουνησανε ΚΑΝ απο την θεση που το ειχα παρκαρει.. και μου ειπανε επισης οτι το ελενξανε κιολας και οτι δεν ειχε κατι.. Ακρως ειρωνικοι.. προφανως αλλαξανε οι εποχες τωρα και μαλλον γεινανε πιο ευγενικοι..

Η δικια μου η εμπειρια ειναι η εξης:

Συνιστω:

1) για τακακια αρχες Θηβων μετα το Λακιωτη οπως παμε προς Vilage ενα μικρο συνεργειο δεξια μας δυστηχως δεν θυμαμαι ονομα αλλα πραγματικα ο κυριος μεγαλος σε ηλικια ξερει την δουλεια του και εχει πολυ καλες τιμες! Το συνιστω..

 

2) Αν και ειμαι κατα των αντιπροσοπειων ουτε καν με σφαιρες ΞΑΝΑ, η μονη που ισως να ξαναπαταγα ειναι Φιλαδελφεια στην Autoclub. Οσο μπορουν να σου καλυψουν κατι θα το κανουν. ο Αρχημιχανικος μεσα ο κυριος Καραμαγκιολας (δεν ξερω αν κανει να πω ονομα αν δεν επιτρεπεται σβιστε το) πολυ σωστος και γενικα εχει υπομονη να βοηθησει. Ενα κακο που εχουν ειναι οτι δεν σε παιρνουν ποτε τηλ για να πας να παρεις το αμαξι σου.. παντα τωρα θα σε καλουσαν αυτοι :p επισης ο ηλεκτρολογος τους μεσα πραγματικα πολυ εξυπηρετικος. Αλλα οι τιμες.. τιμες αντιπρωσοπειας..

 

Δεν συστινω:

3) Αντιπροσωπειες Φιλιπαιου και Γρατσια, στον πρωτο σε σερβις μου εσπασε τα κλιψακια στο καπακι της μηχανης και το παιξανε παγωνια και εννοειτε τα πληρωσα απο την τσεπη μου.. επισης σε αλλαγη σκαστρας που το αφησα μου το χτυπησανε 

λιγο αριστερα πισω και το πηρα χαμπαρι οταν εφυγα την επομενη. Για τον δευτερο δεν θελω να πω πολλα.. απλα ΜΑΚΡΥΑ!! Ανιδεοι οσο δεν παει.. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Απορω πραγματικα με τα καλα σχολια που λετε για την Καρεντα στα Πατησια. Πραγματικα δεν παταω εκει. Χρεωθηκα ολη μερα στην πλατη συναδελφου να με παει να το αφησω εκει και να με ξανα παει να το παρω και τελικα δεν το κουνησανε ΚΑΝ απο την θεση που το ειχα παρκαρει.. και μου ειπανε επισης οτι το ελενξανε κιολας και οτι δεν ειχε κατι.. Ακρως ειρωνικοι.. προφανως αλλαξανε οι εποχες τωρα και μαλλον γεινανε πιο ευγενικοι..

Η δικια μου η εμπειρια ειναι η εξης:

 

αληθεια ειναι οτι το βρισκεις στην ιδια θεση κ εμενα ετσι μου ειχαν κανει κ νομιζα οτι με κοροιδευουν αλλα ειχαν κατσει τουλαχιστον 2 ωρες πανω απο το αμαξι για να φτιαξουν αυτο που επρεπε! μιλαω για κανα 1,5 χρονο πριν.αν λες για πιο πισω εσυ τοτε ισως να αλλαξαν οι εποχες!καλο για μας!

Link to comment
Share on other sites

Για πιο παλια λεω Νικο. Δεν το φανταστηκα το αμαξι δεν το κουνησανε. Οπως το παρκαρα και το αφησα ετσι το βρηκα. Αριστερη φορα τα λαστιχα οπως ακριβως το ειχα αφησει το τιμονι μου μισογυρισμενο σε συγκεκριμενο βαθμο το χειροφρενο μου σε συγκεκριμενη θεση το παραθυρο μου ενα κλικ ανοιχτο μεσα ταχυτητα 3η. Γενικα το αμαξι ηταν σε μια θεση παρκινγκ που το εβαλα εγω και ηταν ακριβως με την φορα που το εβαλα εγω. ΔΕΝ υπαρχει περιπτωση να το αγγιξανε εκεινη την μερα. Ειμαι αρκετα ψειρας και δν παιζει να το κοιταξανε.

Παρατηρηση: Λες για το σπασιμο μοτερ πιο πανω και οτι σου κοστισε 3300. Δεν πηγαινες βρε αδερφε να βαλεις ενα διλιτρο πανω να τελειωνεις και να ξενιασεις και απλα να παιζεις μπαλα αλλου?!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για πιο παλια λεω Νικο. Δεν το φανταστηκα το αμαξι δεν το κουνησανε. Οπως το παρκαρα και το αφησα ετσι το βρηκα. Αριστερη φορα τα λαστιχα οπως ακριβως το ειχα αφησει το τιμονι μου μισογυρισμενο σε συγκεκριμενο βαθμο το χειροφρενο μου σε συγκεκριμενη θεση το παραθυρο μου ενα κλικ ανοιχτο μεσα ταχυτητα 3η. Γενικα το αμαξι ηταν σε μια θεση παρκινγκ που το εβαλα εγω και ηταν ακριβως με την φορα που το εβαλα εγω. ΔΕΝ υπαρχει περιπτωση να το αγγιξανε εκεινη την μερα. Ειμαι αρκετα ψειρας και δν παιζει να το κοιταξανε.

Παρατηρηση: Λες για το σπασιμο μοτερ πιο πανω και οτι σου κοστισε 3300. Δεν πηγαινες βρε αδερφε να βαλεις ενα διλιτρο πανω να τελειωνεις και να ξενιασεις και απλα να παιζεις μπαλα αλλου?!

ποιον ακριβως να εμπιστευτω οτι η μετατροπη θα ειναι σωστη κ βασικο ολα τα ηλεκτρονικα ασφαλειας και οι ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ θα δουλευουν σωστα;;;εδω δε ξερουν να χρονησουν ενα αμαξι για να μην πω οτι το ρευμα της μεθανολης το εχουν παρει απο την κορνα!!ασε τωρα δεν ειναι να μπλεκεις...

Edited by Συριωτης Νικος
Link to comment
Share on other sites

Εχεις καποια δικια η αληθεια ειναι.. Αλλα αν το εψαχνες ισως να υπηρχε καποιος που το εχει κανει... Τεσπα!

Link to comment
Share on other sites

σιγουρα καποιος θα το εχει κανει καλα κ θα δουλευει κ σιγουρα καποιος θα το εχει κανει κ ακομα θα τον βριζει ο ιδιοκτητης.γ αυτο αυτο το θεμα ειναι να αναδειξουμε τους μαστορες με @@ απο τους @@ μαστορες.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λάδια μπουζί φίλτρα τακάκια.

Μέχρι εκεί εμπιστεύομαι κάποιους μάστορες.

Τώρα για άλλα σε θέμα βελτίωση θα πήγαινα σε επώνυμο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ΕΤΕΑ Θεσσαλονίκης  Μακριά !  πήγα να μου βάλουν 4 λάμπες crystal vision, γιατί προσπάθησα μόνος μου  και δεν τα κατάφερα, Επίσης στην προσπάθειά μου να αλλάξω λάμπα, είχα κουνήσει και έιχε ξεκουμπωθεί το κάτοπτρο απο το δεξί φανάρι και έφεγγε όπου ναναι.

μου κλείνουν ραντεβού στις 1.00 η ώρα. πάω εκεί ο σύμβουλος είχε μια κυρία που εξυπηρετούσε, και το αμάξι το βάζουν μέσα 1.30 το μεσημέρι. περιμένω, έρχεται ο ηλεκτρολόγος, λέει οτι αυτό που λες οτι κουνιέται το λές εσύ (δλδ.εγώ)  εμείς για να το διαπιστώσουμε πρέπει να βγάλουμε τα φανάρια να δούμε αν τυχόν έχει σπάσει κάτι...

-Μάστορα του λέω, κοίτα δεν έιμαι κανα παιδάκι...δεν έχω σπάσει κάτι στο φανάρι.

-ναι αλλά εμείς πρέπει να το ελέγξουμε και για να βγουν τα φανάρια, πρέπει να βγει ο προφυλακτήρας,

-οκ, λέω προχώρα  (οσο κοστίσει λέω, θα με γδάρουν αλλά δεν γ@μιέται)

- δυστυχώς σήμερα δεν προλαβαίνουμε γιατί έχουμε 1 ραντεβού με 1 audi..

 

κανονίζουμε για άλλη μέρα ραντεβού και φεύγω άπραγος.    (σιγά μην πήγαινα)

 

πάω στο κάπακι  (αμέσως μετά) λοιπόν στον τσακάλι μηχανικό μου ΝΙΚ.ΘΕΟΔΩΡΟΥΔΗΣ κ ΥΙΟΣ, περιοχή ΜΑΡΤΙΟΥ (θεσσαλονίκη) κάνει αποκλειστικά σέρβις σε jaguar (αντίκες) και όχι μόνο.

 

του δίνω τις 4 λάμπες, (2 Η7 και 2 ψείρες) του λέω κάτι κουνιέται εδώ στο κάτοπτρο, και ο γάτος, παίρνει τις 4 λάμπες και 1 κατσαβίδι με το οποίο κούμπωσε το κάτοπτρο του φαναριού και τέλος !

κόστος ?    μηδέν !

χρόνος ?  διπλοπαρκαρισμένος ήμουν, σε 5 λεπτά τελείωσα!  

 

και οι μπαγλαμάδες στην ΕΤΕΑ ήθελαν βγάλσιμο προφυλακτήρα,  γιατί οι ανίδεοι δεν μπορούσαν να τσεκάρουν οτι απλά, είχε ξεκουπωθεί το κάτοπτρο και ήθελε μια συγκεκριμένη πίεση με κάτι μακρύ (το χέρι δεν φτάνει) για να το φέρουν στα ίσια του.

 

τι να λέμε τώρα..

Edited by chrispant
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με έρευνες το 98% που γράφουν και θα γράφουν σε αυτό το Post είναι κάτοχοι Tsi.

 

 

 

 

 

 

With Love 20v ΔΠΣ

 

 

 

(Δεν-πατάω-συνεργείο)

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με έρευνες το 98% που γράφουν και θα γράφουν σε αυτό το Post είναι κάτοχοι Tsi.

 

 

 

 

 

 

With Love 20v ΔΠΣ

 

 

 

(Δεν-πατάω-συνεργείο)

εδώ φίλε μου θα γραφτούν μόνο αλήθειες ! ούτε σκοπιμότητες ούτε σάλια μάλια..

όποιος έχει συγκεκριμένα πράγματα με ονοματεπώνυμο καλώς να τα γράψει !

οι όποιοι κατσαρολάδες μάστορες-συνεργεία να αρχίζουν να καθαρίζουν !

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.