Jump to content
Συριωτης Νικος

Συνεργεια Για Service Κ Συνεργεια Για Βελτιώσεις.

Recommended Posts

Το συνεργείο που θα πας το αμάξι σου και δεν θα το κοιτάξει ο μάστορας έστω και οπτικά κάποια σημεία δεν θεώρητε μάστορας.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε τα ανταλλακτικά δεν τα πήρα απο την μποτσουάνα, πιστοποιημένα και εγκεκριμένα για το αυτοκίνητο μου του πήγα. Και του τα πήγα προκειμένου να γίνουν και οι απαραίτητοι έλεγχοι αλλιώς θα τα αλλαζα και μόνος μου. Ουτε του ζήτησα να κάνει αυτα και μονο αυτα γιατι τοτε δεν θα είχε λόγο να μου πει για τις φούσκες. Και σημασία δεν έχει ποιος απο τους δυο μας, εγω ή το συνεργείο ψωνίσει φθηνότερα , αλλα εγω αν ψωνιζω φθηνότερα απο το καταστημα με τα ανταλλακτικά ή απο το συνεργείο. Και εννοείται ότι είναι υποχρεωμένος να τσεκάρει το αυτοκίνητο, οταν θεωρεί ότι μπορει να βάζει φαρδιά πλατιά την σφραγίδα του στο βιβλιο συντήρησης.

εχεις δικιο οτι αν τα παρεις απ εξω τα ανταλλακτικα θα τα παρεις πιο φθηνα απο οτι στο συνεργειο αλλα απο την στιγμη που θα του κοψεις το κερδος του απο τα αναλωσιμα θα στο βγαλει μεσω της εργασιας του κ στην συγκεκριμενη περιπτωση θα κανει το παγονι και για την αποδειξη.δυστυχως ετσι λειτουργει η αγορα κ δεν γινεται να αλλαξει αυτο.πχ στο εξωτερικο που δεν εχουν το κερδος απο τα υλικα σου ερχεται ο ηλεκτρολογος σπιτι κ πληρωνεις 100 ευρα την επισκεψη κ απο 20 ευρω την εργατοωρα..δε νομιζω να το δεχομασταν εδω αυτο..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδια δεν ειναι ετσι απλα τα πραγματα με τους μηχανικους και τα service.Service δεν ειναι ανοιξα μια ταπα εφυγε το λαδι και τελος.Ειναι και διεξωδικος ελεγχος ολου του αυτοκινητου (μπροστινο συστημα ,συστημα φρενων, αναρτησης ηλεκτρονικος ελεγχος κτλ.)τωρα το πως το εχουν καταντησει καποιοι δηθεν μαστορες ειναι μεγαλη ιστορια και αυτα πληρωνουν τοσο καιρο με την κριση.Οταν φευγει ενα αυτοκινητο απο το service  ο μηχανικος ειναι υπευθυνος για το τι υλικα εχουν μπει στο αυτοκινητο και εαν εχουν γινει οι εργασιες σωστα και για την ασφαλεια πανω απ'ολα των επιβατων και οχι ο ανταλ/κτζης που τα πουλησε.Μεσα στις εργασιες service ειναι να δει και καποιες ζημιες που δεν φαινονται (πχ διαρροη στο ψυγειο ή στο θερμοστατη κ.α) ειναι ζημιες που μπορει να προλαβει ο μηχανικος κοστος απο 20Ε και να σου γλιτωσει τον κινητηρα που πιθανον εσυ δεν θα ελεγχες τα νερα και θα εκανες το μοτερ φριτεζα.Οταν λοιπον ερχεται ο πελατης με τα ανταλ/κα νομιζοντας οτι πληρωσε λιγα επειδη τα πηρε μονος του και πηγαινει στον μηχανικο και λεει βαλτα μονο αυτα και τιποτε αλλο ,δεν εχει καμια υποχρεωσει να τσεκαρει το αυτοκινητο.Τελος δεν υπαρχει περιπτωσει να αγορασει καποιος πιο φτηνα ανταλ/κα απο τον μηχανικο και ειναι λογικο οταν ο μηχανικος κανει τζιρους στον ανταλ/κτζη ενω εσεις πατε 1 φορα το χρονο.Συμφωνω προλαβαινοντας καποιους οτι παρα πολυ μηχανικοι τσεκουρωναν στις τιμες των ανατλ/κων αλλα αυτα στην εποχη των παγετωνων ,τωρα πρεπει να δουλευουν με το νομιμο κερδος αν θελουν να δουλεψουν.

Αδερφέ ο μηχανικός είναι υπεύθυνος για τον έλεγχο στο αυτοκίνητο σου αλλά κ ο ιδιοκτήτης πρέπει να έχει γνώση πάνω στα βασικά.όχι απλά βάζουμε μπρός κ φεύγουμε!

όταν ο πελάτης πάει τα ανταλλακτικά στον μηχανικό του,σαφώς κ ο μηχανικός έχει υποχρέωση να ελέγξει το αυτοκίνητο διεξοδικά.Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται κ ο έλεγχος!Είναι η δουλειά του.

Τώρα όσον αφορά τον αντα/τζη ψάχνεις βρίσκεις τον φθηνότερο,ψωνίζεις και τα πας στον μηχανικό.Εκτός βεβαια από περιπτώσεις που δεν μπορείς να βρεις το ανταλλακτικό που ψάχνεις εσύ ο ίδιος κ πρέπει να μεσολαβήσει ο μηχανικός να το παραγγείλει.

Δυστυχώς όμως οι περισσότεροι μηχανικοί δεν κάνουν σωστά τη δουλεία τους και κοιτάνε να τα οικονομήσουν με τα ψέμματα!

Εγώ προσωπικά είμαι αρκετά επιφυλακτικός κ δεν εμπιστεύομαι εύκολα μηχανικό

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Φίλε τα ανταλλακτικά δεν τα πήρα απο την μποτσουάνα, πιστοποιημένα και εγκεκριμένα για το αυτοκίνητο μου του πήγα. Και του τα πήγα προκειμένου να γίνουν και οι απαραίτητοι έλεγχοι αλλιώς θα τα αλλαζα και μόνος μου. Ουτε του ζήτησα να κάνει αυτα και μονο αυτα γιατι τοτε δεν θα είχε λόγο να μου πει για τις φούσκες. Και σημασία δεν έχει ποιος απο τους δυο μας, εγω ή το συνεργείο ψωνίσει φθηνότερα , αλλα εγω αν ψωνιζω φθηνότερα απο το καταστημα με τα ανταλλακτικά ή απο το συνεργείο. Και εννοείται ότι είναι υποχρεωμένος να τσεκάρει το αυτοκίνητο, οταν θεωρεί ότι μπορει να βάζει φαρδιά πλατιά την σφραγίδα του στο βιβλιο συντήρησης.

 

Ελα να σου πω απο ποιο μερος της Κινας ειναι.Μην κοιτατε μονο το κουτι mahle και behr κτλ.Εκτος αν ειναι γνησια.Συγκρινεται και κανενα κωδικο με της εταιριας.Δεν μιλησα συγκεκριμενα για εσενα γιατι δεν ξερω τι συμφωνησες με τον μηχανικο σου.Οπως αναφερω και στο τελος του post παλια δουλευαν ετσι χτυπουσαν τιμες με 70-80% κερδος στο ανταλ/κο αλλα αυτα πανε τωρα.Η εργασιες σε ενα αυτοκινητο δεν πανε με την ωρα αλλα με το ειδος τις δουλειας και την δυσκολια.Αλλιως ολοι στο γιατρο επρεπε να δινουμε 3Ε.

Link to comment
Share on other sites

Στην Γερμανία πάει με την ώρα στα μεγάλα συνεργειά.

Από 70-80 την ώρα στην VW.

Porsche Μercedes πάνω από 100 η ώρα. 

Link to comment
Share on other sites

Στην Γερμανία πάει με την ώρα στα μεγάλα συνεργειά.

Από 70-80 την ώρα στην VW.

Porsche Μercedes πάνω από 100 η ώρα. 

Σωστα τοσο παει η εργατοωρα του μηχανικου αλλα για συγκεκριμενες εργασιες πχ(συμπλεκτη σε golf) ενας μηχανικος το κανει σε 4 ωρες ανεβα-κατεβα σασμαν και αλλος σε 5 ωρες γι'αυτο εχουν εναν μεσο ορο χρονου εργασιας για να μην υπαρχουν διαφορετικες τιμες για ιδια δουλεια σε ιδια αυτοκινητα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως, στο θέμα "service" είμαι της άποψης ότι ΟΤΙ πληρώνεις, παίρνεις. Δηλαδή, προσωπικά δεν έχω βρει κάποιο συνεργείο με ΜΕΡΑΚΛΗΔΕΣ τεχνικούς και να είναι και φθηνό με την έννοια της λέξης.

 

Βέβαια η λέξη "ΜΕΡΑΚΛΗΣ" είναι σχετική. Για μένα ΜΕΡΑΚΛΗΣ τεχνικός είναι αυτός που ξέρει τη δουλειά του και αφιερώνει και ΧΡΟΝΟ στο αυτοκίνητο.

 

Δύσκολα βρίσκει κάποιος ιδιαίτερα φθηνό συνεργείο που:

 

-δεν έχει Νο1 εργαλείο στον πάγκο το αερόκλειδο

-έχει σωστά εργαλεία

-ξέρει να βάζει υγρά φρένων πλήρωση-εξαέρωση με διαγνωστικό

-αλλάζει σετ χρονισμού αφού κρυώσει ο κινητήρας τελείως (θ.δωματίου 25οC)

-έχει ροπόκλειδο

-χρησιμοποιεί το ροπόκλειδο!

-ξέρει τις διαφορές μεταξύ GL4 - GL5

-flushάρει το κύκλωμα πριν βάλει καινούργια αντλία νερού

-ξέρει γιατί δεν βάζουμε G12 αντυψυκτικό σε G11 κύκλωμα, ξέρει τις προδιαγραφές, πόσο αραιώνουμε και πώς

-βάζει απιονισμένο νερό κατά την αραίωση του αντιψυκτικού και όχι βρύσης

 

Και αυτά είναι τα βασικά βέβαια.

 

Για μένα, το να γλιτώσει κάποιος 20-30Ευρώ και εν καιρώ να δημιουργηθούν προβληματα 100άδων Ευρώ, είναι foul..

Edited by PiNiOn
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Δίκιο έχεις αλλά έχει συνεργεία που δεν έχουν τίποτα από αυτά που λες και πάλι ζητάνε.

Το θέμα είναι κάποιος να βρει έναν καλό μάστορα και να τον προτείνη και σε άλλους.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι τετοιο στην αγορα, που πλεων ο πελατης ειναι ενημερωμενος (μερικες φορες καλυτερα και απο τον μηχανικο πανω στο αυτοκινητο του) πραγμα που με ευχαριστει γιατι μπορει να μιλησει ο μηχανικος με τον πελατη για καποια τεχνικα θεματα και μην τον κοιταει ο πελατης σαν χανος.Ετσι το ζητουμενο του καλου τεχνικου ειναι να κανει σωστα τη δουλεια του μεσα σε αυτο συμπεριλαμβανωνται και τα καταλληλα εργαλεια να ειναι ειλικρινεις  και να ειναι λογικος στις τιμες.Ο πολυ φθηνος κρυβει αλλα απο πισω....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Είμαι της άποψης αντιπροσωπειας και μονο. Μπορειτε να πεσετε να με φατε :p . Προσωπικα πιστευω οτι μονο αυτοι γνωριζουν ποια σερβις πρεπει να γινουν και καθε ποτε βλεπε ιμαντας χρονισμου δυναμο και τα λοιπα και συμπληρωματικά οτι λάθος γίνει στο αμάξι θα τα πληρώσουν αυτοί. Ας μιλησουμε στην πράξη επειδή 3 αυτοκίνητα περασαν απο τα χερια μου(peugeot 207, vw tiguan του μπαμπα μου και vw up)

 

Το πεζο το πηγαινα εκει στην αντιπροσωπεια και ηταν ταγαρια και δεν μπορουσαν να το βαλουν στο διαγνωστικο να δουν οτι ειχε χαλασει ο αισθητηρας λαμδα και πληρωνα 3 φορες μαμησιατικα λεφτα ενδεχομενως να τους ελειπε το καλωδιο ob2 γιατι πισι ειχανε :p . Τοτε ειχα ανακαλυψει ενα τζιμανι μηχανικο αλλα ηταν τοσο καλος ως υπαλληλος στο συνεργειο που δουλευε που ανοιξε μονος του δικο του. 

 

Το vw tiguan  μας προτεινε ο φιλος του πατερα μου που ειχε αντιπροσωπεια να παμε για σερβις στον Μανδυλα. Το πηγαμε τοσες φορες για να δουν την οροφη επειδη ειχε το γνωστο θεμα με την οροφη και το αμαξι ειχε γινει σαλατα καθως τα λαδια που εβαζαν κατα το λαδωμα της οροφης ετρεχαν στο σαλωνι. Υπαιτιοι εμεις κλασικα και εικονογραφημα και οχι αυτοι για το λαθος τους. Αρκετα ακριβοι στα σερβις ο Μανδυλας με επειρνε τηλεφωνο να το παρω μου ελεγε οτι ειναι 310 ευρω, ελεγα παλι καλα, πηγαινα εκει και με εναν προχειρο υπολογισμο μου ελεγε οτι ξεχασε να μπει ο φιλος ο φ.π.α και ανεβαιναμε 350 χοντρικα ασχετως τι μου ειχε πει στο τηλεφωνο. Το αποκορυφωμα ηταν οταν εβγαλε σφαλμα που μας ζητουσαν να αλλαξουμε την πεταλουδα(600 ευρω)και ενω μαθαμε οτι ηταν καθαρη και στην αρχη ζητησαμε να την παραγγειλει μετα απο 20 λεπτα το ακυρωσαμε και δεν αφηνε να παρουμε το αυτοκινητο μας(σημειωτεον η πεταλουδα οχι απλως δεν τοποθετηθηκε δεν ειχε καν ερθει απο Αθηνα) γιατι την ειχε παραγγειλει αλλα με ενα τηλεφωνηματακι  στο δικηγορο και με την απειλη οτι θα κανουμε ντου με την αστυνομια επειδη ειναι παρονομο να το κραταει χωρις την θεληση μας το αμαξι μας και επειδη δεν εγινε καμια ενεργεια διευθετηθηκε εν τελει.

 

Ωσπου το πηγαμε στην Ετεα μας ειπαν το προβλημα στον κινητηρα ηταν απο την καλωδιωση και μας πηραν 190 ευρω μας εφτιαξαν και την οροφη δωρεαν γιατι συνεχεια το πηγαιναμε στον μανδυλα αλλα δεν μας εκανε τιποτα και δεν πληρωσαμε τα 600 που ζητουσε ο Μανδυλας. Βεβαια η ΕΤΕΑ το προσεχουν περισσοτερο καλυπτουν τιμονια λεβιεδες καθισματα λεπτομερειες θα μου πειτε αλλα τις προσεχω προσωπικα αλλα στο vw up μου μου ζητησε 300 για δισκους για φρενα και μου εκανε εκπτωση ενα 50 επειδη ειχαμε και του μπαμπα μου μεσα στο συνεργειο(700 του πατερα μου και 250 το δικο μου το συνολο 950 εχω και τις αποδειξεις). Παντως απο δουλεια μου φαινονται σωστοι σημειωνουν σταθμη βενζινης και φαινονται πιο επαγγελματιες αλλα ειναι ακριβοι.(λαμπα ψειρας οχι πορειας σε vw up 11 ευρω)

Link to comment
Share on other sites

Είμαι της άποψης αντιπροσωπειας και μονο. Μπορειτε να πεσετε να με φατε :p . Προσωπικα πιστευω οτι μονο αυτοι γνωριζουν ποια σερβις πρεπει να γινουν και καθε ποτε βλεπε ιμαντας χρονισμου δυναμο και τα λοιπα και συμπληρωματικά οτι λάθος γίνει στο αμάξι θα τα πληρώσουν αυτοί. Ας μιλησουμε στην πράξη επειδή 3 αυτοκίνητα περασαν απο τα χερια μου(peugeot 207, vw tiguan του μπαμπα μου και vw up)

 

Το πεζο το πηγαινα εκει στην αντιπροσωπεια και ηταν ταγαρια και δεν μπορουσαν να το βαλουν στο διαγνωστικο να δουν οτι ειχε χαλασει ο αισθητηρας λαμδα και πληρωνα 3 φορες μαμησιατικα λεφτα ενδεχομενως να τους ελειπε το καλωδιο ob2 γιατι πισι ειχανε :p . Τοτε ειχα ανακαλυψει ενα τζιμανι μηχανικο αλλα ηταν τοσο καλος ως υπαλληλος στο συνεργειο που δουλευε που ανοιξε μονος του δικο του. 

 

Το vw tiguan  μας προτεινε ο φιλος του πατερα μου που ειχε αντιπροσωπεια να παμε για σερβις στον Μανδυλα. Το πηγαμε τοσες φορες για να δουν την οροφη επειδη ειχε το γνωστο θεμα με την οροφη και το αμαξι ειχε γινει σαλατα καθως τα λαδια που εβαζαν κατα το λαδωμα της οροφης ετρεχαν στο σαλωνι. Υπαιτιοι εμεις κλασικα και εικονογραφημα και οχι αυτοι για το λαθος τους. Αρκετα ακριβοι στα σερβις ο Μανδυλας με επειρνε τηλεφωνο να το παρω μου ελεγε οτι ειναι 310 ευρω, ελεγα παλι καλα, πηγαινα εκει και με εναν προχειρο υπολογισμο μου ελεγε οτι ξεχασε να μπει ο φιλος ο φ.π.α και ανεβαιναμε 350 χοντρικα ασχετως τι μου ειχε πει στο τηλεφωνο. Το αποκορυφωμα ηταν οταν εβγαλε σφαλμα που μας ζητουσαν να αλλαξουμε την πεταλουδα(600 ευρω)και ενω μαθαμε οτι ηταν καθαρη και στην αρχη ζητησαμε να την παραγγειλει μετα απο 20 λεπτα το ακυρωσαμε και δεν αφηνε να παρουμε το αυτοκινητο μας(σημειωτεον η πεταλουδα οχι απλως δεν τοποθετηθηκε δεν ειχε καν ερθει απο Αθηνα) γιατι την ειχε παραγγειλει αλλα με ενα τηλεφωνηματακι  στο δικηγορο και με την απειλη οτι θα κανουμε ντου με την αστυνομια επειδη ειναι παρονομο να το κραταει χωρις την θεληση μας το αμαξι μας και επειδη δεν εγινε καμια ενεργεια διευθετηθηκε εν τελει.

 

Ωσπου το πηγαμε στην Ετεα μας ειπαν το προβλημα στον κινητηρα ηταν απο την καλωδιωση και μας πηραν 190 ευρω μας εφτιαξαν και την οροφη δωρεαν γιατι συνεχεια το πηγαιναμε στον μανδυλα αλλα δεν μας εκανε τιποτα και δεν πληρωσαμε τα 600 που ζητουσε ο Μανδυλας. Βεβαια η ΕΤΕΑ το προσεχουν περισσοτερο καλυπτουν τιμονια λεβιεδες καθισματα λεπτομερειες θα μου πειτε αλλα τις προσεχω προσωπικα αλλα στο vw up μου μου ζητησε 300 για δισκους για φρενα και μου εκανε εκπτωση ενα 50 επειδη ειχαμε και του μπαμπα μου μεσα στο συνεργειο(700 του πατερα μου και 250 το δικο μου το συνολο 950 εχω και τις αποδειξεις). Παντως απο δουλεια μου φαινονται σωστοι σημειωνουν σταθμη βενζινης και φαινονται πιο επαγγελματιες αλλα ειναι ακριβοι.(λαμπα ψειρας οχι πορειας σε vw up 11 ευρω)

τα 190 ηταν εργατικα η ειχε κ ανταλλακρικα μεσα??

Link to comment
Share on other sites

τα 190 ηταν εργατικα η ειχε κ ανταλλακρικα μεσα??

Ολα μαζι ηταν εργατικα + ανταλλακτικα δεν ξερω αλλα ειμαι ικανοποιημενος απο την ΕΤΕΑ. Καποιες φορες οχι παντα βαρανε στα αυτια, καποιες αλλες φορες οχι, αλλα κατ εμε κανουν καλη δουλεια και ειμαι ικανοποιημενος

Edited by vastil
Link to comment
Share on other sites

Αυτο με το ιμαντα χρονισμου και την θερμοκρασια το ακουσα πρωτη φορα απο τον Σιφναιο μιας και θα παει φιλος για αλλαγη σε polo και μας ειπε οτι θελει καταρχην 2-3 ωρες να κρυωσει το αμαξι ...και μας εξηγησε τι γινεται με τιν θερμοκρασια . Οσο για τις αντιπροσωπειες εχουν δει τα ματια μου και καλα και πολυ κακα. Οπου και να το παω καθομαι απο πανω. Ο καλος μαστορας ειναι καλοπληρωμενος και αυτο δεν γινεται στις αντιπροσωπειες ... παρα μονο στα ιδιοκτητα συνεργεια. Τις μεγαλυτερες μαλακιες τις εχω δει σε αντιπροσωπειες... και μιλαω για ΧΟΝΤΡΕΣ μαλακιες, για καλη μου τυχη οχι στο δικο μου. Τον μαστορα που ξερει τι κανει θα τον δεις απο το πως και ποσο θα σφιξει τις βιδες ...και χωρις ροποκλειδο. Αν και ειμαι υπερ του ροποκλειδου ειδικα οταν πειραζεις δικσο πλατο κτλ...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.