nikoskallithea Posted August 3, 2015 Report Share Posted August 3, 2015 Νομιζω οτι γίνεται ανακατασκευή, ή δείνεις την δικιά σου και σου βάζουν μια ανακατασκευασμένη, ποιος όμως μπορεί να το κανει αυτό δεν ξέρω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fh16line Posted August 3, 2015 Report Share Posted August 3, 2015 ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 3, 2015 Report Share Posted August 3, 2015 Με επιφύλαξη μπορείς να ρωτήσεις στον φιλοσιδη Καλά ξρμπερδέματα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 4, 2015 Report Share Posted August 4, 2015 (edited) Μεταφερθηκαν ολα στο ιδιο θεματακι Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited August 5, 2015 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
solaris2k7 Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 Να ρωτήσω και εγώ... την περασμένη εβδομάδα πήγα και εγώ το GOLF 5 GT(170hp) - 2007 με 132.000κμ να αλλάξω αντλία νερού γιατί έκανε πολύ θόρυβο. Μου έδωσαν καλή τιμή σε αντιπροσωπεία και το έκανα εκεί... μέσα στον έλεγχο όμως και στην αλλαγή της αντλίας νερού μου είπαν ότι είδαν ότι η τουρμπίνα έχει λίγο τζόγο και ότι κάποια στιγμή δεν θα το αποφύγω και θα δώσω 1.100ευρώ για να την αλλάξω.... Ρώτησα αν έχει τζόγο η φτερωτή και αν βρίσκει στα τοιχώματα... δεν μου απάντησαν καθαρά και απλά μου είπαν ότι έχει τζόγο στον άξονά της.... μπορώ να πω ότι φοβήθηκα λίγο... Υπάρχει τρόπος επισκευής του τζόγου? Ποιο είναι το κόστος? που προτείνεται να πάω εδώ στην Αθήνα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 (edited) Να ρωτήσω και εγώ... την περασμένη εβδομάδα πήγα και εγώ το GOLF 5 GT(170hp) - 2007 με 132.000κμ να αλλάξω αντλία νερού γιατί έκανε πολύ θόρυβο. Μου έδωσαν καλή τιμή σε αντιπροσωπεία και το έκανα εκεί... μέσα στον έλεγχο όμως και στην αλλαγή της αντλίας νερού μου είπαν ότι είδαν ότι η τουρμπίνα έχει λίγο τζόγο και ότι κάποια στιγμή δεν θα το αποφύγω και θα δώσω 1.100ευρώ για να την αλλάξω.... Ρώτησα αν έχει τζόγο η φτερωτή και αν βρίσκει στα τοιχώματα... δεν μου απάντησαν καθαρά και απλά μου είπαν ότι έχει τζόγο στον άξονά της.... μπορώ να πω ότι φοβήθηκα λίγο... Υπάρχει τρόπος επισκευής του τζόγου? Ποιο είναι το κόστος? που προτείνεται να πάω εδώ στην Αθήνα? για αυτο σου δωσαν καλη τιμη για την αντλια... ψαξε το αλλου...εχω ακουσει πολλες φορες να το κανουν μπας και πιασουν κανα κοτσο.... Edited December 7, 2015 by activious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΑΛΜΠΕΡΤΟ Posted October 29, 2016 Report Share Posted October 29, 2016 γεια σας εχω το golf 6 160 και μ εχει βγαλει ενα προβλημα δεν μ δουλευει με της 3000 στροφες δλδ εκει που παει να τουρμπισει μαγκωνει μιπως ξερει καποιος τι συμβαινει ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted October 31, 2016 Report Share Posted October 31, 2016 n75 και σκαστρα εχεις τσεκαρει? σου βγαζει καποιο σφαλμα στην οθονη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 31, 2016 Report Share Posted October 31, 2016 On 29/10/2016 at 0:26 ΜΜ, ΑΛΜΠΕΡΤΟ said: γεια σας εχω το golf 6 160 και μ εχει βγαλει ενα προβλημα δεν μ δουλευει με της 3000 στροφες δλδ εκει που παει να τουρμπισει μαγκωνει μιπως ξερει καποιος τι συμβαινει ? Για να δείς αν φταίει η τουρμπίνα, πες κάποιον να σου ελέγξει τον άξονα σε πρώτη φάση. Γιατί μπορεί να φταίει κάτι άλλο όπως δείχνει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomaniac Posted November 2, 2016 Report Share Posted November 2, 2016 επειδη διαβασα το θεμα και δεν προσεξα κανεναν να το λεει, εχω να σας πω να μη φοβαστε το τζογο δεξια-αριστερα, παρα τον τζογο ΜΕΣΑ-ΕΞΩ. Η τουρμπίνα κανονικά δε θελει κανενός είδος συντήρηση, εκτός αν αρχίσετε να βλέπετε ΠΑΡΑ πολύ λάδι απο τη πλευρά της φτερωτής εισαγωγής (κομπρεσσορας ή αλουμίνιο) και κυρίως απο τη πλευρά της εξαγωγής (τουρμπίνα), οποτε και αρχιζει τους καπνούς και τα ντουμάνια στο ρελαντί. Τότε και εφόσον μιλάμε για θρος τουρμπίνα (με journal bearing) πρεπει να παει στο μαστορα(****) να τη λύσει, να αλλάξει τζιμούχες, να τη δέσει και να την ευθυγραμισει. Οι περισσότεροι τουρμπινάδες παίρνουνε 130-160 ευρω, αναλόγως της τουρμπίνας. Οι ρουλεμανάτες (ball bearing) δεν παιρνανε θυμάμαι πολλά απο service, δε ξερω μηπως εχει αλλάξει πια αυτό, αλλα δε νομίζω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 5, 2016 Report Share Posted November 5, 2016 (edited) Οι τουρμπίνες ως γνωστό χαλάνε, ήρθε λοιπόν η ώρα και για μένα... Ξυπνώντας σήμερα νωρίς, πήγα για ψώνια και το πρωί πατώντας ελάχιστα το γκάζι στις 1500 περίπου ακούστηκε ένας απειροελάχιστος ήχος αλουμινίου. Και ήμουν τυχερός (έχει ακόμα καλό καιρό), διότι το χειμώνα βγαίνει η φιλτροχοάνη και μπαίνει το εργοστασιακό φιλτροκούτι μαζί με τα χειμερινά λάστιχα. Μετά τα ψώνια λοιπόν, άνοιγμα στη θερμοασπίδα, καθρεφτάκι και βλέπω σταγονίτσες λάδι επάνω στο σωληνάκι αποστράγγισης λαδιών της τουρμπίνας. Βγάζουμε το κολλάρο στο turbo Inlet και με τη βοήθεια της τσιμπίδας, βλέπουμε ότι η τουρμπίνα μας απέκτησε μικρό αξονικό (γραμμικό) τζόγο. Στο επόμενο cold start, με ένα χαρτί κουζίνας τσεκάρισα την εξάτμιση, λίγα σταγονίδια λαδιού βρέθηκαν οπότε βεβαιώθηκα πλήρως. Η φτερωτή και οι λεπίδες της είναι άθικτες. Αν όμως το αφήσουμε τότε θα αρχίσει η φθορά της και η αντικατάσταση θα είναι επιβεβλημένη. Ευτυχώς είχα άλλο ένα ολόιδιο Carτridge έτοιμο, υβρίδιο 064, οπότε έγινε η αλλαγή μέχρι το μεσημεράκι. Δυστυχώς βιαζόμουν να τελειώσω και δεν έχουμε φωτογραφίες. Απολογισμός για το τουρμπάκι, 65,000 χλμ τα οποία έγιναν με πίεση 1,9ob 1.6ct και τα 20,000 από αυτά 2,1ob 1.7ct. Η WG είναι της Forge (blue spring). Απόλυτα ευχαριστημένος από την απόδοσή του και τη διάρκειά του! Η έγκαιρη αλλαγή του, όταν η φθορά είναι στην αρχή, θα μας εξασφαλίσει λιγότερες λαδίλες σε όλο το μοτέρ, εξάτμιση, λ, αλλά και μικρό κόστος επισκευής. Αυτό ισχύει φυσικά σε όλες τις τουρμπίνες. Μπορεί που και που να χαλούν αλλά για τα χαμόγελα που χαρίζουν χαλάλι τους Edited November 5, 2016 by nikdev 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted November 5, 2016 Report Share Posted November 5, 2016 Για να καταλάβω κάτι όταν ακούμε ήχο αλουμινίου σαν να σέρνεις κάτι μέχρι το πολύ 1500-1700 στροφές και μετά εξαφανίζεται ο ήχος υπάρχει τζόγος στην τουρμπίνα??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 5, 2016 Report Share Posted November 5, 2016 3 λεπτά πριν , RAF JOHN said: Για να καταλάβω κάτι όταν ακούμε ήχο αλουμινίου σαν να σέρνεις κάτι μέχρι το πολύ 1500-1700 στροφές και μετά εξαφανίζεται ο ήχος υπάρχει τζόγος στην τουρμπίνα??? Δεν είναι σίγουρο Γιάννη, κατά περίπτωση τα πάντα και φυσικά θέλει έλεγχο, μπορεί να είναι χίλια μύρια. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomaniac Posted November 5, 2016 Report Share Posted November 5, 2016 65000 χλμ ναι μεν είναι αρκετος χρόνος, αλλα ακόμα και για 1.7 που δουλευε, εγω θα ήθελα (και θα περίμενα) να κρατήσει παραπάνω. Για παράδειγμα κατι mitsubishi TD06-15G απο κατι lancer evo, ή TD04-13G δουλεύουν 2μπαρα για σχεδον 150.000 χλμ, xωρις κιχ. επειδη οι borgwarner (ΚΚΚ) ειναι καλές τουρμπίνες, μήπως θα ήτανε επιβεβλημένο όσα φοράνε πιεσμένο πρόγραμμα να έχουν μεγαλύτερο ψυγείο λαδιού, απο εκείνο το αμφιβόλου αποτεσματικότητας μαμα ψυγείο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 5, 2016 Report Share Posted November 5, 2016 Μιλαμε για υβριδικη τουρμπινα. Οποιος γνωριζει καταλαβαινει.Δεν ειπα 1.7 ειπα ακριβως τι πιεση δουλευε.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomaniac Posted November 6, 2016 Report Share Posted November 6, 2016 (edited) για τις μεγιστες στροφές της τουρμπίνας (που είναι και το κρίσμο σημείο για τη φθορά της) η σταθερή πίεση στις ψηλες στροφές έχει σημασία, όπως ξέρεις και όχι το overboost Για την υβριδική κατα τη γνώμη μου, εφόσον έχει γίνει καλή δουλεια στο "ταίριασμα" και στην ευθυγράμμιση, επίσης πιστευω δε παίζει ρόλο, εκτός αν με το ίδιο μαντεμι βάλατε μεγαλύτερη απο +10χλστ κομπρέσσορα, οποτε πιθανόν και πολύ να κράτησε. γενικά δε μου πολυαρέσουν οι υβριδικές γιατι εδω στην Ελλάδα δε έχω δει και πολύ καλούς τουρμπινάδες. Εχει καλούς για θεμα service, αλλα στα υβρίδια δε τα πανε και τόσο καλά. Κατα τη γνώμη μου, αν είναι να φτιαξει καποιος υβριδική σωστα, αφήνει το μαντέμι και τον άξονα ώς έχει, παίρνει (σε καλή σχετικά τιμή) μεγαλύτερη απλή ή billet φτερωτή Κ04-064 (πχ kinugawa) με ανάλογο έτοιμο housing (ή και μετατροπή του μαμα αν είναι προσεκτικός ο τουρμπινάς), και παει σε τουρμπίνα καλό, την ευθυγραμίζει και έχει ενα σωστό υβρίδιο. ετσι έχει και τα οφέλη της μεγαλύτερης φτερωτής και τα (μκρά) ωφέλη στο spoolαρισμα και την απόδοση, λόγω billet. Και επιπλέον οι billet έχουν (συνηθως) μικρότερο βάρος, άρα και μειωμένα φορτία/φθορές. Αν εχει τη μεγάλη φτερωτη ήδη (S3 265), και παλι πρέπει να αναζητηθεί προσεκτικά μεγαλύτερη φτερωτή κομπρέσσορα,χωρίς να πειραχτεί ο άξονας και το μαντεμι. οι περισσότεροι κατασκευαστες τουρμπίνας βγάζουν με τον ίδιο άξονα και μαντέμι, αρκετά μεγέθη κομπρέσσορα. Ο έμπειρος τουρμπινάς έχει καταλόγους με όλες τις διαστασεις και μπορει να εντοπίσει τον κατάλληλο κομπρέσσορα που μπορει να βρεθεί ακόμα και απο μεταχειρισμένο αμάξι, με ελάχιστο κόστος. Στο δια ταύτα στα υβρίδια είναι καλό να αποφευγονται μετατροπές στο μαντεμι/άξονα και απλά να μπάινει 10% μεγαλύτερη φτερωτή του κομπρέσσορα απο κάποια παρόμοια μεταχειρισμένη τουρμπίνα, ύστερα απο προσεκτικό ταίριασμα (τορνάρισμα στο kartridge, ταίριασμα στο κέλυφος και προσεκτική ευθυγράμμιση) Edited November 6, 2016 by turbomaniac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 6, 2016 Report Share Posted November 6, 2016 για τις μεγιστες στροφές της τουρμπίνας (που είναι και το κρίσμο σημείο για τη φθορά της) η σταθερή πίεση στις ψηλες στροφές έχει σημασία, όπως ξέρεις και όχι το overboost Για την υβριδική κατα τη γνώμη μου, εφόσον έχει γίνει καλή δουλεια στο "ταίριασμα" και στην ευθυγράμμιση, επίσης πιστευω δε παίζει ρόλο, εκτός αν με το ίδιο μαντεμι βάλατε μεγαλύτερη απο +10χλστ κομπρέσσορα, οποτε πιθανόν και πολύ να κράτησε. γενικά δε μου πολυαρέσουν οι υβριδικές γιατι εδω στην Ελλάδα δε έχω δει και πολύ καλούς τουρμπινάδες. Εχει καλούς για θεμα service, αλλα στα υβρίδια δε τα πανε και τόσο καλά. Κατα τη γνώμη μου, αν είναι να φτιαξει καποιος υβριδική σωστα, αφήνει το μαντέμι και τον άξονα ώς έχει, παίρνει (σε καλή σχετικά τιμή) μεγαλύτερη απλή ή billet φτερωτή Κ04-064 (πχ kinugawa) με ανάλογο έτοιμο housing (ή και μετατροπή του μαμα αν είναι προσεκτικός ο τουρμπινάς), και παει σε τουρμπίνα καλό, την ευθυγραμίζει και έχει ενα σωστό υβρίδιο. ετσι έχει και τα οφέλη της μεγαλύτερης φτερωτής και τα (μκρά) ωφέλη στο spoolαρισμα και την απόδοση, λόγω billet. Και επιπλέον οι billet έχουν (συνηθως) μικρότερο βάρος, άρα και μειωμένα φορτία/φθορές. Αν εχει τη μεγάλη φτερωτη ήδη (S3 265), και παλι πρέπει να αναζητηθεί προσεκτικά μεγαλύτερη φτερωτή κομπρέσσορα,χωρίς να πειραχτεί ο άξονας και το μαντεμι. οι περισσότεροι κατασκευαστες τουρμπίνας βγάζουν με τον ίδιο άξονα και μαντέμι, αρκετά μεγέθη κομπρέσσορα. Ο έμπειρος τουρμπινάς έχει καταλόγους με όλες τις διαστασεις και μπορει να εντοπίσει τον κατάλληλο κομπρέσσορα που μπορει να βρεθεί ακόμα και απο μεταχειρισμένο αμάξι, με ελάχιστο κόστος. Στο δια ταύτα στα υβρίδια είναι καλό να αποφευγονται μετατροπές στο μαντεμι/άξονα και απλά να μπάινει 10% μεγαλύτερη φτερωτή του κομπρέσσορα απο κάποια παρόμοια μεταχειρισμένη τουρμπίνα, ύστερα απο προσεκτικό ταίριασμα (τορνάρισμα στο kartridge, ταίριασμα στο κέλυφος και προσεκτική ευθυγράμμιση) Οι μεγιστες στροφες της τουρμπινας, ειναι στη μεγιστη πιεση.Αρα στο overboost. Μετα πεφτουν οι στροφες, αφου πεφτει η πιεση.Τωρα επειδη ξεφευγουμε και το θεμα δεν ειναι οι υβριδικες, αν διαβασεις σε αλλα θεματα θα δεις τι τουρμπινα ειναι.Αυτα που λες περι housing κλπ δεν εχουν εφαρμογη σαυτο το τουρμπο.Ας μεινουμε στο θεμα μας παρακαλω.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTREDI Posted March 1, 2017 Report Share Posted March 1, 2017 Καλησπερα παιδια σημερα το καλο μου τουρμπακι κ03ς αφησε την τελευταια της πνοη πανω στο ρελαντι στο βενζιναδικο και η πλακα...μου λεει ο ανθρωπος το εκαψες το εργαλειο χωρις να εχω παρει γραμμη τιποτα γελαω με καμαρι και του απαντω γιαυτο τα εχουμε για να τα καιμε και μου απανταει κοιτα πισω σου και θα καταλαβεις γυριζω και τι να δω συννεφο απο λαδι ξενερωσα την ζωη μου και φευγω καρφι για τον μαστορα μου το αμαξι εχει προγραμμα Μιxαλης Παριδης dynoexelixis 240 ροδα 40kg ροπη,ic cupra, αγελαδα samco, χοανη piper cross την μεγαλη, σκαστρα Φ63,5 ΛΥΣΕΙΣ -1 Επισκευη[Μμμμμ 350ε] 2 Καινουρια [Μου ειπε 750] 3 Πανω στην ιδια πολλαπλη κουμπωνει και η k04 001 πανω με καινουριο προγραμμα [κοστος πολυ] Παιδια Η οτι αλλο περιμενω την γνωμη σας!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 1, 2017 Report Share Posted March 1, 2017 Αν το μαντεμι σου ειναι σε καλη κατασταση,κανε ενα Σερβισακι (130-150€) πετα και ενα φτερακι μπροστα,100-130€ και εισαι τζετ. Αν το μαντεμι σου δεν ειναι καλο,ψαξε για κ03ς μεταχειρο καλή. Αν εχεις σκοπο να ριξεις λεφτακια,κοιτας για αλλο σεταπ. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTREDI Posted March 2, 2017 Report Share Posted March 2, 2017 (edited) ευχαριστω για την αμεση απαντηση το θεμα μου ειναι οτι εγω δεν θα την δω στο βγαλε και να την δω δεν εχω τοση γνωση οσο αφορα το μαντεμι και που στην φτερωτη.οταν τσιμπαει λαδι εχει διαφορα στην αποδοση Edited March 2, 2017 by Μαριος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 2, 2017 Report Share Posted March 2, 2017 (edited) Αν έχεις τα χρήματα και θα κρατήσεις το αμάξι, πάρε καινούργια, θα σου βγάλει πάνω από 150.000 χλμ και ξεμπερδεύεις μια και καλή. Την παλιά πούλα τη κι όσα πάρεις. Αν έχεις σκοπό να πουλήσεις το αμάξι, κάνε την επισκευή και όσο βγάλει. Για να πέταξε λάδι από την εξάτμιση τόσο πολύ, έχει μεγάλη φθορά σε άξονα, θροσάκια, cartridge και "μάνα" όπως λέμε. (Λογικό το 350άρι). Αν έχεις και κανένα ραγισματάκι στο μαντέμι άστα να πάνε, η πολλαπλή αντέχει καλύτερα από της 023, αλλά άμα έχει 15 χρονάκια ίσως να έχεις ραγίσματα στα νεύρα της εσωτερικά. Τουρμπίνες περνούν από τα χέρια μου ένα σωρό, να ξέρεις το φτηνό είναι ακριβό και προσωρινό. Edited March 2, 2017 by nikdev 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted March 2, 2017 Report Share Posted March 2, 2017 +1 για καινουρια. Μεταχειρησμενη δεν ξες τι παίρνεις, γουρούνι στο σακί, χειρότερα από Μχ μοτέρ, και αν έχει ταλαιπωρημενο μαντεμι τα ψωμία της θα είναι λίγα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTREDI Posted March 2, 2017 Report Share Posted March 2, 2017 (edited) Διαφορα υπαρχει στην αποδοση τουρμπιζματος και καταναλωσεις η ειναι ιδεα μου!!!Ακομα και σε καινουρια να παω φιλε μου 03ς Nikdev 150000 με hard προγραμμα δεν βγαινει μου ειπαν και γιατι να μην παω κατευθειαν στην k04 001 να δουλευει πιο ξεκουραστα και να ανεβω λιγο ακομα με τα ιδια πραγματα.δεν ξερω πραγματικα τι να κανω!!! Edited March 2, 2017 by Μαριος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 2, 2017 Report Share Posted March 2, 2017 Εγω μεχρι τωρα φιλε μου με υβριδιο Turbo και σερβις (απο κ03 σε κ03ς) εχω κανει 15.000 χιλιομετρα με απειρο σκισιμο,πατηματα και δεν εχει κανει κιχ. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTREDI Posted March 2, 2017 Report Share Posted March 2, 2017 Ποσα αλογα το εχεις και τι ροπη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...