Jump to content
tounasL

Golf 4/5/6 - Τζόγος & Βλάβη Στην Τουρμπίνα [Λύσεις και Αντιμετώπιση]

Recommended Posts

Η τελική επιλογή καθώς και τα χρήματα είναι δικά σου.

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago , Μαριος said:

Ποσα αλογα το εχεις και τι ροπη

 

Δεν εχω μετρησει,βαση πατηματων,το υπολογιζω γυρω στα 250.

ΦΠΕ κουλερ μπεκ αντλια αγελαδα.

1.6 οβερ 1.2 κοφτη 25 μοιρες 12 μειγμα...

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ωραιος καπου εκει παιζω και εγω

να ξανακανω την ερωτηση βλεπεις καμια διαφορα στο πατημα η στην καταναλωση η ειναι ιδεα μου

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά, σε golf 5 tsi, μου βγήκε χθες check engine, και παρατήρησα ότι δεν δούλευε καθόλου το τούρμπο. Τι μπορεί να είναι; Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά, χρόνια πολλά και καλή χρονιά.Εχω ενα golf 5 tsi 170 άλογα.....168 χιλιάδες χιλιόμετρα.Πριν από 2 εβδομάδες το έβγαλα από το μηχανουργειο λόγο πρόβληματος στην καδένα (πήδηξε δοντι) στράβωσε 8 βαλβιδες....Το αυτοκίνητο πήγαινε μια χαρά μέχρι πριν 3 μερες.Εδω και 3 μέρες όταν είναι κρύο και το βάζω μπροστά βγάζει καπνό από τον κινητήρα και μυρίζει κάτι σαν καμένο πλαστικό για 1 με 2 λεπτά...Στη συνέχεια σταματάει ο καπνός και το αμάξι λειτουργεί κανονικά.Στο δρόμο ή συμπεριφορά του ειναι τελεια και δεν εχω δει τίποτα το περίεργο.Ο καπνος εμφανίζεται από τη μέση του κινητήρα....Και μόνο όταν είναι κρύο και το βάλω μπροστά.Εχει κανεις καμιά ιδεα;

Edited by ManosKass
Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να μετρηθεί η συμπίεση κι έναν έλεγχο στο τούρμπο και στην εξάτμιση για διαρροή

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους...!Εγώ ένα golf 5 gt 170 ps.Μου έχει κάνει 2 φορές ένα θεματάκι κ θέλω να δω αν έχει ιδέα κάνεις.Τηνπρώτη φορά πριν μια εβδομάδα καθώς πήγαινα με 5η ταχύτητα γύρω στα 140 χιλιόμετρα κ ενώ το φόρτωνα το αμάξι ξαφνικά κολωσε κ ενώ είχα τέρμα το γκάζι δεν έδινε τίποτα, μέχρι π άφησα το γκάζι έπεσαν λίγο οι στροφές και δούλεψε κανονικά.Το ίδιο περίπου συμβάν έγινε άλλη μια φορά αυτή τη φορά με 3η καθώς το ζορισα λίγο γύρω στα 120 έγινε το ίδιο ακριβώς πράγμα.αφησα λίγο το γκάζι πάλι έπεσαν οι στροφές και όλα καλά.εκεο λέω δν είναι ιδέα μ κ άνοιξα το καπό και 66 ένα μικρό ράγισμα στο μαντεμι της τουρμπινας.Θα πάω τη Δευτέρα στον μηχανικό μου...Αλλά θέλω την άποψη σας...!Το μόνο πρόβλημα είναι αυτό κατά τ αλλά το αμάξι συμπεριφέρεται μια χαρά!εδώ φαίνεται το ραγισμα.

received_1154048404928041.jpeg

Edited by ManosKass
Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς αυτά που λες στα έκανε όλα σε μια ημέρα? 

 

Γιατί από αυτά που διαβάζω μάλλον το ζορισες το αμάξι..

 

Και κακός που το άφησες μια ολόκληρη εβδομάδα έτσι... (Ίσως και παραπάνω) 

 

Θα μπορούσε κάλλιστα να είχε αποφευχθεί το ράγισμα που αναφέρεις..

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

 

 

21 hours ago , OMINUS said:

Καταρχάς αυτά που λες στα έκανε όλα σε μια ημέρα? 

 

Γιατί από αυτά που διαβάζω μάλλον το ζορισες το αμάξι..

 

Και κακός που το άφησες μια ολόκληρη εβδομάδα έτσι... (Ίσως και παραπάνω) 

 

Θα μπορούσε κάλλιστα να είχε αποφευχθεί το ράγισμα που αναφέρεις..

 

Μια εβδομάδα ακριβώς είναι...απλά.τη πρώτη φορά π μ το έκανε, πήρα τηλέφωνο τον μηχανικό και μ είπε δούλεψε το λίγο να δεις αν στο ξανά κάνει κ αν στο ξανα κανει φέρε το από εδώ  Γτ μπορεί να κόλλησε κάποιος αισθητήρας κ να στο εκανε.Δεν το ζοριζω το αμάξι, το πηγαίνω χαλαρά, απλα καμία φορά το ανοίγω κ οταν το.ανοιγω το ανοίγω σωστά..Πότε δν το καίω π λέμε...Άμα είναι να μην το ανοίγω κ κάποιες φορες δν έχει νόημα και να το χω.το ραγισμα το παρατήρησα σήμερα.

Link to comment
Share on other sites

Τεσπα, το ραγισμα μονο του δε στέκει για αυτό που σου κάνει. Θέλει να πας σε σοβαρό μάστορα να ελέγξει καλά το αμάξι και να σου πει διάγνωση. Πήγαινε και πάρε γνώμη και απο αλλους για να διασταυρώσεις τη διάγνωση. Γιατί συνήθως παμε σε δεύτερο γιατρό "για να έχουμε άποψη", αλλά ποτέ δε πάμε και σε 2ο μηχανικό.

Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

52 λεπτά πριν , turbomaniac said:

Τεσπα, το ραγισμα μονο του δε στέκει για αυτό που σου κάνει. Θέλει να πας σε σοβαρό μάστορα να ελέγξει καλά το αμάξι και να σου πει διάγνωση. Πήγαινε και πάρε γνώμη και απο αλλους για να διασταυρώσεις τη διάγνωση. Γιατί συνήθως παμε σε δεύτερο γιατρό "για να έχουμε άποψη", αλλά ποτέ δε πάμε και σε 2ο μηχανικό.

Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk
 

Φίλε ευχαριστώ για την απάντηση, προς το παρόν πέρα του μηχανικού μου, πήρα ένα φιλαράκι, μηχανικό στην αντιπροσωπεία που έχουν περάσει από τα χέρια του πολλά τέτοια μοντέλα και μ είπε ότι συνήθως αυτό το πρόβλημα έχει να κάνει με την αντλία βενζίνης που έχει κάτι σαν αισθητήρα ο οποίος χαλάει κ όταν το αυτοκινητο ανεβάσει στροφές, μετά από ένα σημείο  δεν κατεβάζει την απαραίτητη ποσότητα βενζίνης με αποτέλεσμα να Σ κάνει κάτι τέτοιο...όλα αυτά βέβαια είναι θεωρητικά θα το πάω αύριο στον μηχανικό μου να το τσεκάρει, θα δω τι θα μ πει και ίσως το πάω κ αλλού...οσο για το ραγισμα η τουρμπίνα είναι η μαμά με 170 χιλιάδες χιλιόμετρα οπότε ένα ραγισμα κάποια στιγμή σίγουρα θα φαινόταν...Από εκεί κ πέρα δν ξέρω...θα το δω κ αυτο..!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , ManosKass said:

 οσο για το ραγισμα η τουρμπίνα είναι η μαμά με 170 χιλιάδες χιλιόμετρα οπότε ένα ραγισμα κάποια στιγμή σίγουρα θα φαινόταν...Από εκεί κ πέρα δν ξέρω...θα το δω κ αυτο..!

 

Φίλος μου με Renault megane του 2010 το 1400 με τα 150hp 

 

Άλλαξε τουρμπίνα για πρώτη φορά το 2018 με 300.000 χιλιόμετρα..

 

 

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago , OMINUS said:

 

Φίλος μου με Renault megane του 2010 το 1400 με τα 150hp 

 

Άλλαξε τουρμπίνα για πρώτη φορά το 2018 με 300.000 χιλιόμετρα..

 

 

Πήγα στο μηχανικό..Τελικά όντως όλα δείχνουν ότι είναι αυτό που ανάφερα με την αντλία βενζίνης....οσο για το ραγισμα, Σ εκείνο το σημείο συμβαίνει και δεν ενοχλεί από όσο μου είπε....όλα δείχνουν ότι την γλυτώσαμε φτηνά αυτή τη φορά...Ωστόσο όταν θα πάρω το αμάξι θα αναφέρω αναλυτικά τι και πώς.

Link to comment
Share on other sites

Δεν χαλάνε αποκλειστικά από το καύσιμο οι αντλίες υψηλής, αλλά κυρίως από τη φθορά των επιμέρους τμημάτων τους.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά όντως είχα βλάβη στην πίεση των καυσίμων...ωστόσο άλλαξα ένα φίλτρο στην αντλία, έβαλα κ ένα καθαριστικό κ φαίνεται να έχει λυθεί το θέμα προς το παρόν....!Αν ξανά παρουσιαστεί στο μέλλον πιθανότατα να πάμε για αλλαγή αντλίας αναγκαστικά....Αν και κάτι μέσα μου, μου λέει ότι δεν θα τη γλυτώσω.

Edited by ManosKass
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.