Jump to content
scoud

Αντλια Νερου Μοτέρ 1.4 Tsi (Bmy,blg,bwk,cavd,cth)

Recommended Posts

ναι σαυτα που ειπες αναφερομαι.πηγαινε στην αντιπροσωπεια να στο κοιταξουν παντως.και αμα λες οτι δεν εχεις αλλαξει και ποτε νομιζω με τα χιλιομετρα που εχεις ηρθε η ωρα..ριξε και μια ματια εδω http://www.vwclub.gr...showtopic=50682

επλιζω να σε βοηθησα λιγο...

το πηγα σημερα και το βαλανε στο διαγνωστικο (σε αλλη αντιπροσωπεια απο αυτη που αλλαξα αντλια) κ μου ειπανε βλαβη βαλβιδας κλαπετου, τωρα τι ειναι αυτο δεν ξερω και μου ειπανε οτι μπορει να ητανε απλα ενα βραχηκυκλωμα.Μου κανανε ενα reset και αν συνεχισει να το παω εκει μηπως το αλλαξουνε μεσα στην εγγυηση αφου εχω ακομα επεκταση. Τι ειναι αυτο ρε παιδια? ειναι ακριβο? Μηπως παιζει καθως μου αλλαζανε αντλια να κανανε τπτ αυτοι εκει και να δημιουργηθηκε βραχηκυκλωμα? οπως και να χει το αμαξι οντως ψιλο εφτιαξε και μου φαινετε ξαναπηρε τα πανω του, το λεω με επιφηλαξη γτ δν το πολυ οδηγησα οπως πρεπει για να πω στανταρ γνωμη.Αυτα.. :)
Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου το έβγαλε στα 110.000 αλλά και πάλι νωρίς είναι για τέτοιου είδους ζημιά. Aπό ότι διαβάζω όμως αυτό είναι ο κανόνας στα tsi.

Επειδή και εγώ τόσα έσκασα ......................................................................................................................................................

Ποοοσα ? (για την αντλια νερου εννοω)

Καλησπερα αλλαξα σημερα αντλια και εγω.. ........................................................................................................................................................

Αν θες να μας ελεγες και το κοστος ( αν σου ειπαν , ασχετα που στο καλυψε η εγγυηση )

Link to comment
Share on other sites

Ρωτησα απλα τον μηχανικο που το εφτιαχνε εκεινη την ωρα κ μου πε κοντα πεντακοσαρικο μεζι με την εργασια.. δν ρωτησα μετα ακριβως και δν ασχοληθηκα.

Link to comment
Share on other sites

το θεμα δν ειναι αυτο.. το θεμα ειναι οτι πληρωνεις και καλα αμαξι καλο και σου βγαζει τετοια προβληματα..δλδ αν δν ητανε εγυυηση εμενα θα μου ητανε πολυ δυσκολο να τα σκασω.. 47χιλ χιλιομετρα και εβγαλε αντλια? αν ειναι δυνατον δλδ.. ενας φιλος μου με 110.000 χιλ εχει αλλαξει δυο φορες και ο γαμπρος του μια φορα στα ιδια περιπου χιλ. Εχει χασει παρα πολλους ποντους στα ματια η VW και θα ειμαι πολυ επιφυλακτικος στο να ξαναπροτμισω αμαξι της εταιριας.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα κατ´ αρχήν.

Επειδή όπως είπα παραπάνω έχω αλλάξει στις 55-60.000, το μαλί είναι 390 με την εργασία σε εξουσιοδοτημένο όχι σε αντιπροσωπία.

Αυτά και τα 30€ για την μια βαλβίδα + τα service είναι ότι έχω δώσει στα 4χρόνια που το έχω.Πάντως χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω την vw , τα προβλήματα που διαβάζω είναι αρκετά και πολλά από αυτά αδικαιολόγητα, για το συγκεκριμένο ανταλλακτικό θα πρέπει να λάβουμε υπ´ όψιν ότι καλός η κακός δεν είναι μια απλή αντλία και γί αυτό συνήθως αυτό που χαλάει είναι το μαγνητικό κόμπλερ που ανοίγει τον κομπρέσορα.

Δεν ξέρω αν το ίδιο πρόβλημα παρουσιάζεται και στα 6αρια, αν ναι είναι απαράδεκτοι γιατί απλώς το έγραψαν στα ####### καταλάβατε.

Link to comment
Share on other sites

Ναι σωστα αυτο που χαλαει ειναι η μαγνητικη του κομπρεσσορα που για καποιο λογο εμπεριεχεται μεσα στην αντλια νερου, την οποια αλλαξα κ εγω αλλα δεν ειδα διαφορα στην αποδοση μετα την καινουργια αντλια νερου, το αντιθετο συντονιστικε το αμαξι κ πηγαινε οπως παντα αλλα με προγραμμα οχι update k tetoia...

Link to comment
Share on other sites

Ναι σωστα αυτο που χαλαει ειναι η μαγνητικη του κομπρεσσορα που για καποιο λογο εμπεριεχεται μεσα στην αντλια νερου, την οποια αλλαξα κ εγω αλλα δεν ειδα διαφορα στην αποδοση μετα την καινουργια αντλια νερου, το αντιθετο συντονιστικε το αμαξι κ πηγαινε οπως παντα αλλα με προγραμμα οχι update k tetoia...

εσενα φιλε ποσο σου πηγε ? σε αντιπροσωπια ή εξω ?

Edited by manbag
Link to comment
Share on other sites

Τα ανταλλακτικα ειχαν καποιες διαφορες παντως και ο ηχος εμπλοκης ηταν ποιο ηρεμος ,το παρατηρησε και ο τεχνικος απο την Ετεα οπου και τα περασα μετα απο δικη μου απαιτηση για προληπτικη αλλαγη επικαλουμενος την οδηγια που ειχε βγει τοτε . Το update εδωσε τη χαριστικη βολη σε καταναλωση και αποδοση κομπρεσσορα χαμηλα.

Link to comment
Share on other sites

το πηγα σημερα και το βαλανε στο διαγνωστικο (σε αλλη αντιπροσωπεια απο αυτη που αλλαξα αντλια) κ μου ειπανε βλαβη βαλβιδας κλαπετου, τωρα τι ειναι αυτο δεν ξερω και μου ειπανε οτι μπορει να ητανε απλα ενα βραχηκυκλωμα.Μου κανανε ενα reset και αν συνεχισει να το παω εκει μηπως το αλλαξουνε μεσα στην εγγυηση αφου εχω ακομα επεκταση. Τι ειναι αυτο ρε παιδια? ειναι ακριβο? Μηπως παιζει καθως μου αλλαζανε αντλια να κανανε τπτ αυτοι εκει και να δημιουργηθηκε βραχηκυκλωμα? οπως και να χει το αμαξι οντως ψιλο εφτιαξε και μου φαινετε ξαναπηρε τα πανω του, το λεω με επιφηλαξη γτ δν το πολυ οδηγησα οπως πρεπει για να πω στανταρ γνωμη.Αυτα.. :)

Μάλλον η Ν316 είναι η βαλβίδα. Την έχω αλλάξει προληπτικά πριν αλλάξω πολλ/στες αλλά παρότι δεν έβγαζε σφάλμα πουθενά (και όντως φταίγανε οι πολλ/στες για τα κοψίματα που είχα) την κράτησα και αυτή γιατί ζωντάνεψε αρκετά χαμηλά...

Τιμή δεν θυμάμαι τώρα, αλλά δεν ήταν κάτι αστρονομικά ακριβό :p Πάντως υπήρξε αρκετά μεγάλη διαφορά στην απόκριση με την καινούρια...

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

προεκυψε ενα προβληματακι και σε μενα.ειχα αλλαξει λαδια στα 6700 και μαζι ειχα συμπληρωσει και λιγο παραφλου για να παει στο max.μετα απο 7000 χλμ το παραφλου g12 ειχε πεσει κατω απο το minimum και μολις το δα τρελαθηκα! :suicide:

τι μπορει να φταιει?

μηπως ειναι η αντλια?

διαρροη?

θεμα με ψυγειο?

βοηθεια!

Link to comment
Share on other sites

με τι παραφλου το συμπλησωσες?πιστευω να εβαλες το σωστο g12 ετσι?το φαινομαινο αυτο το χα παρατησησει και εγω στην αρχη που ειχα παρει το αμαξι αλλα τωρα πλεον εχει σταματησει...γεμισετο και αν δεις οτι πεφτει κ παλι η σταθμη του τρεχα στην αντιπροσωπια να το δουν.

Link to comment
Share on other sites

ναι με το σωστο g12.σε αναλογια 1 προς 3 με απιονισμενο νερο νομιζω.ευτυχως ειχε φιλος ετοιμο σε μπουκαλι και συμπληρωσαμε κατευθειαν..σε λιγο εχω σερβις και θα τους πω τι και πως να το κοιταξουν..

παντως δεν ειναι καθολου φυσιολογικο

Edited by δημ.gti
Link to comment
Share on other sites

+1 αντλία νερού και για μένα λόγω διαρροής (golf vi 160 με 86.000km περίπου) με κόστος κοντά στα 450 Ευρώ σε εξουσιοδοτημένο. Άργησε σχετικά αλλά ήρθε....

Link to comment
Share on other sites

+1 αντλία νερού και για μένα λόγω διαρροής (golf vi 160 με 86.000km περίπου) με κόστος κοντά στα 450 Ευρώ σε εξουσιοδοτημένο. Άργησε σχετικά αλλά ήρθε....

Αλλάχτηκε με καινούργια και κόστος τελικά 370 Ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

έλεος με την vw τόσα χρονια είναι γνωστό το πρόβλημα και παρόλα αυτά αν κρίνω από τα γραφόμενα ακόμα δεν έχει διορθωθεί αποκλείεται μια βιομηχανία με τόσο μεγάλη τεχνογνωσία σαν την vw να μην μπορεί να βρει λύση στο πρόβλημα εδώ και τόσα χρονια

έχω 75.000 χιλιόμετρα και ακόμη δη έχει χρειαστεί να αλλάξω έχω όμως την εντύπωση πως σπανια μερικές φορες περιστασιακά το αυτι μου πιάνει τον ήχο αυτό τις σκουριασμένης κούνιας κατά την οδήγηση όσο και αν το έχω δοκιμάσει όμως να τον ακούσω κάνοντας το εσκεμμένα δεν το έχω καταφέρει

υπάρχει περιπτωση να μην το κάνει συνεχεια?

Link to comment
Share on other sites

και μενα ετσι κανει ποτε τον κανει ποτε οχι. Και μαντεψε εχω αλλαξει 3 φορες στην εγγυηση οχι γιατι χαλασε αλλα για τον ηχο τωρα εχω το τελευταιο κωδικο ανταλλακτικου και ποτε κανει ποτε δεν κανει ειδικα μετα το τελευταιο update ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.