kostas123 Posted January 8, 2014 Report Share Posted January 8, 2014 Σε ευχαριστω για την απαντηση και εγω αυτο υποψιαστηκα απο τη στιγμη που δεν ακουγα το κλακ του κομπρεσορα αλλα δεν ηθελα να το πιστεψω....θα το παω να μου βγαλει ο μαστορας το κοστουμι και βλεπουμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas123 Posted January 10, 2014 Report Share Posted January 10, 2014 Μια ακομα ερωτηση... Αν το παω σε εξουσιοδοτημενο για αλλαγη θα μου περασει και το update που ριχνει την αποδοση του κομπρεσορα ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted January 10, 2014 Report Share Posted January 10, 2014 Αν τους πεις να μην κάνουν αναβάθμιση εάν έχει για το δικό σου, δεν βρίσκω λόγο γιατί να την κάνουν. Απλά διευκρίνισέ το ότι δεν την θες, αν έχει. Πάντως με το νέο software είναι πιο safe το μοτέρ και δεν έχει τραγική διαφορά χαμηλά. Άπαξ κ μπει πάντως το νέο software, είναι σχεδόν αδύνατο να ξαναμπεί το παλιό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas123 Posted January 10, 2014 Report Share Posted January 10, 2014 Γιατι ομως ειναι ολοιι ξενερωμενοι απ οσο διαβαζω τουλαχιστον στο φορουμ υστερα απο το update αυτο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meandros Posted February 26, 2014 Report Share Posted February 26, 2014 γεια σας.ρωτησα για αλλαγη αντλιας νερου και το κοστος ειναι περι τα 400ευρω. ψαχνωντας το φορουμ ειδα καποια ποστ που ελεγαν για εκπτωση στην τιμη λογω εργοστασιακου ελλατωματος στο συγκεκριμενο ανταλλακτικο.ισχυει κατι τετοιο?μπορεσε καποιος να παρει εκπτωση? επισης ειδα και την επιλογη αγορας απο ebay με αρκετα χαμηλοτερη τιμη.εχει αγορασεςι καποιος? ευχαριστω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted February 26, 2014 Report Share Posted February 26, 2014 400Ε μαζί με εργασία/νέο ψυκτικό κλπ κλπ; Οκ είναι θαρρώ..είναι ακριβό το ανταλλακτικό, ακόμα κ ανταλλαγής. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meandros Posted February 26, 2014 Report Share Posted February 26, 2014 προς το παρον κανει μονο θορυβο.δεν εχει ουτε διαροη ουτε υπερθερμανση του ψυκτικου υγρου ουτε καποια πτωση της αποδοσης του κινητηρα.τι γνωμη εχετε?να αλαχθει αμεσα η δεν ειναι τοσο επειγον? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted February 26, 2014 Report Share Posted February 26, 2014 Θόρυβος σαν σκουριασμένη κούνια (ακούγεται αστείο ξέρω); Έαν ναι, τότε είναι γνωστό θέμα και λειτουργικά δεν έχει κάποιο πρόβλημα, δηλαδή και έτσι να την αφήσεις δεν έχει θέμα. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meandros Posted February 26, 2014 Report Share Posted February 26, 2014 ο θορυβος μοιαζει σαν να σερνει το αμαξι αδεια κουτακια απο αναψυκτικο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted February 27, 2014 Report Share Posted February 27, 2014 Τότε δεν είναι αυτό που λέω (που έχει συζητηθεί κ ατο παρελθόν). Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klyr Posted February 27, 2014 Report Share Posted February 27, 2014 270 η αντλια ανακατασκευη και κανενα 50 αρικο εργασια και παραφλου . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas123 Posted March 7, 2014 Report Share Posted March 7, 2014 Καλησπερα παιδια μηπως ξερει κανεις αν ο λωδικος για την αντλια ειναι ο 03c121004j για glof v tsi 140 BMY tou 2006 ή ειναι καπιος αλλος και η αντλια αυτου του μοντελου με ποιο μοντελο ειναι ιδια?Ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ApoPsa Posted September 4, 2014 Report Share Posted September 4, 2014 Καλησπερα παιδια μηπως ξερει κανεις αν ο λωδικος για την αντλια ειναι ο 03c121004j για glof v tsi 140 BMY tou 2006 ή ειναι καπιος αλλος και η αντλια αυτου του μοντελου με ποιο μοντελο ειναι ιδια? Ευχαριστω Καλησπέρα σε όλη την παρέα. Άλλαξα αντλία νερού την Τετάρτη 3/09. Κράτησα την παλιά με σκοπό να την επισκευάσω. Το αυτοκίνητο μου είναι ένα Golf 1.4 TSI 140hp του 2008 με κωδικό κινητήρα BMY. Ο κωδικός που γράφει επάνω στο κουτί της καινούριας είναι ο 03C 121 004 JX Ελπίζω να βοήθησα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ankarage Posted September 6, 2014 Report Share Posted September 6, 2014 Eβαλες ΟΕΜ.Πόσο κόστισε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ApoPsa Posted September 7, 2014 Report Share Posted September 7, 2014 Eβαλες ΟΕΜ.Πόσο κόστισε? Απο εκεί που την αγόρασα μου είπαν οτι είναι original και καινούρια. Η αντλία κόστισε 230,00 Ευρώ και η εργασία 50 Ευρώ. Συνολικά έδωσα 280,00 Ευρώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted September 8, 2014 Report Share Posted September 8, 2014 Ανακατασκευης ειναι αυτη που εβαλες 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandr.OS Posted November 6, 2014 Report Share Posted November 6, 2014 Οτι λεει η περιγραφη. Και εξηγω: Αν γνωριζω σωστα ο κομπρεσσορασ δουλευει απο τις 1250 στροφες μεχρι τις 3750 οπου και εχει σηκωσει πιεση το τουρμπο οποτε αποσυμπλεκεται απο την τροχαλια η οποια φερει και τον ηλεκτρομαγνητικο συμπλεκτη. (αν καπου κανω λαθος διορθεστε με) Θα ξεκκινησω με την 2η σχεση στο κιβωτιο γιατι απο εκει γινεται αντιλυπτο το προβλημα.(Η 1η λογω κλιμακωσης ειναι κοντη και δεν το περνεις τοσο χαμπαρι) Λοιπον: Εστω ειμαι σε ευθεια εχω 2η σχεση και 2000 στροφες. 1) Αν πατησω το γκαζι τερμα κανει να σηκωσει πιεση αλλα πεφτει αμεσως στο 0 (ενδειξη μπαρομεντρου)Αναιβαζει στροφες αργα πολυ αργα. Το αυτοκινητο τραβαει χειροτερα απο ατμοσφαιρα.( αν εισαι με ποδηλατο με ριχνεις 2 κενα ανετα) 2) Αν πατησω το γκαζι 30% περιπου λειτουργει κανονικα ο κομπρεσσορας, ΑΝ κατα αυτη την κατασταση πατησω τερμα το γκαζι θα κανει οτι και στο 1. 3)Αν παταω το γκαζι προοδευτηκα η αλλαγη γινεται ομαλα απο κομπρεσορα σε τουρμπο.(ο ρυθμος επιταχυνσης ομως δεν ειναι ο ιδιος με πριν) Πρεπει να πω οτι στις επομενες σχεσεις το προβλημα γινεται επικίνδυνο.(προσπερασεις κτλπ) Παραδειγμα με 4η σχεση 3000 στροφες ,τερμα γκαζι κανει να σηκωσει πιεση και πεφτει στο μηδεν. Σφαλματα σε διαγνωστικά: Σε αντιπρωσοπια VW εδειξε προβλημα στο μηχανικο υπερσυμπιεστη. ΜΟυ ειπαν ομως να μην τρομαζω μπορει να ειναι καμια βαλβιδα. (Ν75 και σκαστρα τις εχω αλλαγμενες εκανα και αλλαγη απο αλλο αυτοκινητο αλλα το προβλημα παρέμεινε) Σε αλλα συνεργεια εβγαλε το ιδιο θεμα αλλα μεμ ειπανν αμεσως για αλλαγη ηλεκτρομαγνητικου συμπλεκτη. Δεν μπορω να δημοσιευσω καποιο λογκαρισμα επειδη δεν εχω vagcom, αν καποιος μπορει και εχει την διαθεση, λογκαρουμε και κερναω καφε απο Mikel. Φοραω προγραμμα απο APR stage1+ (de cat 70mm και εισαγωγη VW racing) Βενζινη βαζω 100oct συνεχεια απο τα Σκοπια . (Πηγαινοερχομαι Μουριες (Κιλκις)- Θεσσαλονικη 2 φορες το μηνα) Παρακαλω πολυ μην με κραξεται γτ δεν βαζω απο ελληνικο πρατηριο.Οι τιμες εχουν χοατικη διαφορα. Για να προλαβω ομως τυχον κραξιμο απανταω πολυ ηρεμα.:Μολις γινει η απλη 1 ευρω και 30 λεπτα θα φουλαρω απο Θεσσαλονικη. Ευχαριστω πολυ!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted November 6, 2014 Report Share Posted November 6, 2014 Το πρόβλημα σου όποιο και να είναι λύνεται μονο σε συνεργείο. Βρες ενα εμπιστοσύνης, φτηνό και καλη επιτυχία. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 6, 2014 Report Share Posted November 6, 2014 Ποιο σφαλμα βγαζει στο διαγνωστικο ; Sent from my iPhone5 using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandr.OS Posted November 6, 2014 Report Share Posted November 6, 2014 Σωστος ο φιλος. Σιγουρα λυνεται. Θελω ομως να δω αν ειχε και καποιος αλλος το προβλημα αυτο και τι κινησεις εκανε. Οσο για το θεμα εμπιστοσυνης σε συνεργειο με πιανεις πολυ απογοητευμενο. Ποιο σφαλμα βγαζει στο διαγνωστικο ;Sent from my iPhone5 using Tapatalk Δεν θα ειμαι συγκεκριμενος και δεν θελω να παραπληροφορησω κανεναν.(Κοινως δεν θυμαμαι) Νικ αν θυμαμαι καλα εισαι απο Θεσσαλονικη και αρκετα ψαγμενος. Παμε για λογκαρισμα.(μετα τις 10 του μηνα, ειμαι Μουριες. Ξεχασα να πω οτι εχω 126000 χιλιομετρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 6, 2014 Report Share Posted November 6, 2014 Ελα σε μια συναντηση να τα πουμε Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandr.OS Posted November 6, 2014 Report Share Posted November 6, 2014 Ελα σε μια συναντηση να τα πουμε Sent from my iPhone5 using Tapatalk Ενταξει λοιπον. Ποτε εχει συναντηση; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted November 7, 2014 Report Share Posted November 7, 2014 Ενταξει λοιπον. Ποτε εχει συναντηση; εδω μπορεις να βλεπεις ποτε και που εχει συναντησεις... http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showforum=7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1986 Posted November 24, 2014 Report Share Posted November 24, 2014 Καλησπέρα σε όλους σας Το πρόβλημα μου ξεκίνησε από το Μάρτιο του 2013 όταν πήγα το golfaki μου για service στην vw φιλοσσιδη το service έγινε κανονικά το μόνο που βρήκαμε με το μηχανικό γιατί το είχα παρατηρήσει ήταν ότι έχανε νερό όχι ότι είχα απώλειες απλά είχε ασπρίσει όλη σαν να έχανε νερό είχε άλατα πάνω της η αντλία νερού με ενημερώσε ότι η αλλαγή θα γίνει και ότι θα Πάρο έκπτωση δίνοντας την παλιά μου αντλία και βάζοντας ανακατασκευασμένη και με ενημερωσε πως είναι το ίδιο πράγμα τι ανακατασκευασμένη τι καινούρια η ιδία είναι την αλλάξαμε μετά από δυο μήνες διαπίστωσα όπως είχα παρκάρει το αμάξι μετά από βόλτα ένα σφύριγμα από τον κινητήρα στο ρελαντί το αφίσα 2 μέρες έκανε τα ιδία όταν το αμάξι ζεσταινόταν μόνο πήρα την αντιπροσωπεία τηλέφωνο το πήγα από κει μου λένε αντλία νερού φυσικά αλλαγή τσάμπα διότι έχει 2 χρόνια ανταλλακτικό μετά από δυο εβδομάδες στης διακοπές τον Αύγουστο πάλι τα ιδία το άφησα και όταν γύρισα Αθήνα αυτό είχε σταματήσει σήμερα ο θόρυβος σφύριγμα στο ρελαντί ξαναεπανηλθε πήρα την αντιπροσωπεία μου λέει λάθος μάλλον κάναμε τεντοτηρας ειναι 99 τα 100 δεν τους πίστεψα πήρα την auto club ο άνθρωπος μου πε περίεργο δυο φορές κάτι άλλο είναι εγώ που το έψαξα στο ιντερνετ είδα ότι σε άλλες χώρες έχουν δώσει ανάκληση για την αντλια και γι αυτό το πρόβλημα φυσικά πήρα και την κοσμοκαρ τίποτα περιμένω εσείς είχατε ποτέ πρόβλημα και αν ναι τι ήταν? Το αμάξι μου είναι vw golf mk5 gt sport 122hp Κινητήρας: caxa Χιλιόμετρα 46.700 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted November 24, 2014 Report Share Posted November 24, 2014 Ανάκληση η vw στην ελλαδα δεν έχει κάνει ούτε για μια βίδα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...