Jump to content
scoud

Αντλια Νερου Μοτέρ 1.4 Tsi (Bmy,blg,bwk,cavd,cth)

Recommended Posts

19 hours ago , marinos82 said:

αν τα συνεργεία και ειδικά τα εξουσιοδοτημένα δεν μπορούν να κάνουν την δουλεία τους να τα κλείσουν καλύτερα. δεν έχω αργήσει ποτέ τα σέρβις και το τι χρειάζεται και στα πόσα χλμ πρέπει να αλλαχτεί κατι ειναι υποχρεωμένοι να σε ενημερώσουν. οι περισσότεροι ανθρωποι όπως και εγώ δεν έχουν τις ειδικές γνώσεις αλλιώς θα τα έφτιαχνα και μόνος μου.

Αντιθετως ,χωρις να ειμαι καθολου ειρωνικος , την κανουν την δουλεια τους και πολυ καλα μαλιστα . Αν δεν την εκαναν , κανενας δεν θα παταγε  εκει , και τοτε θα εκλειναν . Δουλεια τους ειναι να τους επισκεπτεσαι τακτικα  και να τα ακουμπας . Οταν παθαινεις μια ζημια , ψαχνεις , δεν κλεινεις τα ματια και λες το παω στο συνεργειο . Οταν την ξαναπαθαινεις , αλλαζεις συνεργειο και φυσικα εχεις πολυτιμη εμπειρια για το τι να προσεξεις  . Οταν μοιρολατρεις λεγοντας οτι δεν ειναι δουλεια σου να γνωριζεις απο αμαξια , τοτε αποδεχεσαι οτι πρεπει να τα πληρωνεις στα σαινια .

Σχολειο ειναι και καθε μερα μαθαινουμε . Δεν ειναι θεμα σερβις , ειναι καθαρα θεμα ιδιοκτητη . Δικη μας περιουσια ειναι τα αμαξια ,εμεις οφειλουμε να τα προστατεψουμε . Τα συνεργεια  , δουλεια τους ειναι να στα παιρνουν οσο γινεται πιο χοντρα . Αν το καταφερουν , ειναι δικο μας θεμα . Δεν μιλαω για φυσιολογικη φθορα ,αλλα και τοτε να εισαι "σκυλος" και να μην αφηνεις το αμαξι σου απο τα ματια σου . Αν σου λενε οτι απαγορευεται να μπεις συνεργειο απλα πες τους το εξης : ¨Φιλαρακι , μιλαμε για το αμαξι μου και τα λεφτα μου . Δουλευε η το παιρνω και τα σκαω αλλου . " .

Εγω σε εναν του εβγαλα κατι 50αρικα που ειχα ,του τα δειχνω και του λεω : " Τα θες η να παω αλλου ; "  . Ξερεις για ποτε το εφτιαξε ; Και για να κατσω αλλου χωρις να βλεπω το αμαξι ουτε κουβεντα φυσικα . Τελοσπαντων , μην αφηνεις αμαξι μονο του ποτε . Οταν επαναλαμβανεται μια ζημια χωρις αιτια ,αλλαξε μαστορα και ολα λυνονται .

" Το δις εξαμαρτειν ουκ ανδρος σοφου " και συμπληρωνω παντα χαριτολογωντας " ..και το τρις εξαμαρτειν , ουκ ανδρος . "

Edit : διαφορετικος χρωματισμος .

 

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Για την αντλια υπαρχει ηδη θεμα.

Θα μεταφερθουν εκει.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago , marinos82 said:

αν τα συνεργεία και ειδικά τα εξουσιοδοτημένα δεν μπορούν να κάνουν την δουλεία τους να τα κλείσουν καλύτερα. δεν έχω αργήσει ποτέ τα σέρβις και το τι χρειάζεται και στα πόσα χλμ πρέπει να αλλαχτεί κατι ειναι υποχρεωμένοι να σε ενημερώσουν. οι περισσότεροι ανθρωποι όπως και εγώ δεν έχουν τις ειδικές γνώσεις αλλιώς θα τα έφτιαχνα και μόνος μου.

 

22 hours ago , marinos82 said:

γεια σας παιδιά . έχω ένα golf v tsi 140ps του 2006 χωρίς μετατροπές όλο μαμά πολύ προσεγμένο και το πρόβλημα μου είναι ότι όλα αυτά τα χρόνια έχω πληρώσει πολλά λεφτά σε μηχανικές βλάβες χωρίς να φταίω. αυτή τη στιγμή που γράφω αυτό το κείμενο το αμάξι είναι στο συνεργείο για αλλαγή αντλίας νερού για 4η φορά τα τελευταία 5 χρόνια. επίσης πριν 3 χρόνια άλλαξα το σασμάν γιατί έσπασε στα καλα καθούμενα και μου κόστισε 1200ευρω μεταχειρισμένο φυσικά. το αποτέλεσμα είναι ότι εκτός του ότι δίνουμε μια περιουσία σε ένα αυτοκίνητο θα πρέπει να πληρώνουμε και τα λάθη των εταιριών και των εργοστασίων από την τσέπη μας. αν υπάρχει κάποιος αρμόδιος που διαβάζει αυτό το κείμενο ας μου δώσει μια εξήγηση ή έστω μια συμβουλή γιατί πλέον δεν υπάρχουν αλλα λέφτα, έχουμε και οικογένειες συντηρήσουμε. ας αναλάβουν επιτέλους οι υπεύθυνοι το μερίδιο ευθύνης που τους αναλογεί....

Αντλία νερού, με νορμάλ χιλιόμετρα, στα 1.4 Tsi, αλλαγή γίνεται από 80-130,000 χλμ, σ΄αυτο το εύρος κυμαίνονται οι περισσότεροι.

 

ΕΑΝ ο οδηγός συνέχεια πατάει και αφήνει γκάζει στις χαμηλές,(παρκάρισμα - καγκουριές) μειώνει η ζωή της μαγνητικής αντλίας.

Υπάρχει αμάξι που του πέρασα Forge αντάπτορα και στο τέλος της βδομάδας έβγαλε αντλία νερού γιατί το έσκιζε όλη μέρα στις γκαζιές από χαμηλά για να την ακούει. (μαμά μοτέρ).

Ο τρόπος οδήγησης παίζει άμεσα ρόλο.

 

Πάμε στο δικό σου τώρα, 4 αντλίες σε πόσα χλμ ? Μιλάμε συνολικά λοιπόν για 5 αντλίες (μαζί με την προυπάρχουσα στο μοτέρ από το εργοστάσιο).

Σασμάν έσπασε, στα καλά καθούμενα, γράφεις. 

Βλάβη συγχρονιζέ ή κάποιο γρανάζι ναι, είναι λογικό και τα βγάζει, το μεν συγχρονιζέ όταν φθαρθεί προειδοποιεί με γδάρσιμο στις αλλαγές το δε γρανάζι με θόρυβο (εκτός αν το κομματιάσεις, αλλά μαμά δύσκολα) αλλά σπάσιμο/σμπαράλια ένα σασμάν που έχει αντοχή πολύ πάνω από τα 250nm του εργοστασιακού μοτέρ,μου φαίνεται δύσκολο.

 

Άρα 3 συμπεράσματα βγάζω από τα παραπάνω, ή είσαι τόσο άτυχος ή το κακομεταχειρίζεσαι ή δεν γνωρίζεις ακριβώς τι έχει συμβεί και τα αναγράφεις στο περίπου.

Με συγχωρείς που είμαι δύσπιστος, αν έχεις περισσότερες λεπτομέρειες δεκτές.

 

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago , nikdev said:

 

Αντλία νερού, με νορμάλ χιλιόμετρα, στα 1.4 Tsi, αλλαγή γίνεται από 80-130,000 χλμ, σ΄αυτο το εύρος κυμαίνονται οι περισσότεροι.

 

ΕΑΝ ο οδηγός συνέχεια πατάει και αφήνει γκάζει στις χαμηλές,(παρκάρισμα - καγκουριές) μειώνει η ζωή της μαγνητικής αντλίας.

Υπάρχει αμάξι που του πέρασα Forge αντάπτορα και στο τέλος της βδομάδας έβγαλε αντλία νερού γιατί το έσκιζε όλη μέρα στις γκαζιές από χαμηλά για να την ακούει. (μαμά μοτέρ).

Ο τρόπος οδήγησης παίζει άμεσα ρόλο.

 

Eπίσης Νίκο άλλη μια παράμετρος είναι αν έχεις dsg που γενικώς "χαζεύει" με χαμηλές στροφές στο d και για να επιταχύνεις μέχρι 40-50% του γκαζιου πάντα ρίχνει το βάρος στον κομπρέσσορα ;) Αλλιώς πρέπει να παίζεις συνέχεια με τα paddle και μέσα στην πόλη, που χάνει και το νόημα του το αυτόματο ή να επιταχύνεις  με αρκετές στροφές και μισο γκάζι (ας πουμε σαν ατμοσφαιρικό) που χάνει το νοημα ο twincharger :lol::lol:

Εγω εχω αλλάξει την 1η αντλία στα 90κ γιατι έχανε νερά (αρχικά λίγο και σταδιακά μεγάλωσε η διαρροή οπότε αλλάχτηκε)  και τη 2η στα 125κ επειδή δεν κομπλάριζε ο κομπρέσσορας καθόλου....

Link to comment
Share on other sites

https://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?/topic/49174-αλαγη-αντιλιας-νερου-για-tsi-κινητηρες/

 

Εν συντομία σηκώνεις σε τρίποδα το εμπρός μέρος, αφαιρείς ρόδα και θόλους συνοδηγού, λουρί, το τεντωτηράκι και προχωράς στην τρόμπα.

Θέλει το χρόνο του και φυσικά προσοχή, ενώ είναι απαραίτητη μια σχετική εμπειρία.

Στο σημείο που θέλει σφιξίματα, η δική μου η γνώμη διαφοροποιείται με τον  Sodimitris είμαι πάντα υπέρ του δυναμόκλειδου και της αντικατάστασης όσων απαιτούνται (βίδες, τεντωτήρας, λουριά κλπ κλπ με καινούργια και πάντα oem.

 

Link to comment
Share on other sites

Εχω ενα προβλημα με την αντλια και ειπα να μην ανοιγω νεο θεμα... λοιπον εχθες μου αναψε λαμπακι για χαμηλη σταθμη νερου. Σημερα εβγαλα θολο και μου φενετε οτι βγαζει απο την αντλια νερου. Να πω οτι χανει εαν ανοιξω την ταπα απο το δοχειο ή αν δουλευει το μοτερ. Μπορει να χανει τοσο πολυ απο αντλια ή εχει τιποτα αλλο ποιο πανω;

Link to comment
Share on other sites

Συνεργειο


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Συνεργειο


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , nikdev said:

Συνεργειο


Sent from my iPhone using Tapatalk

Τελικα ειναι η αντλια. Μηπως ξερεις κωδικο ανταλακτικου και κοστος; θα την περασω μονος

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από εμένα όταν  κομπλάρω το κλιματισμό ακούω ένα σφύριγμα μέχρι 1500 στροφές χωρίς να έχω κάποιο άλλο πρόβλημα η δυσλειτουργία.

Ξέρουμε κάτι για αυτό? ρουλεμάν?

ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, θα ήθελα την βοήθεια από όποιον γνωρίζει για ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω.

Ακούγεται από τον χώρο του μοτέρ, από την μεριά του συνοδηγού, ένα συνεχές μεταλλικό τρίξιμο. Ο ήχος είναι ήπιος, για να τον ακούσω πρέπει να έχω ανοιχτά τα παράθυρα και να περάσω από ήσυχο δρομάκι. Με κλειστά παράθυρα δεν ακούγεται στην καμπίνα.

Ο ήχος δεν μεταβάλεται σε ένταση ή σε συχνότητα με το ανέβασμα των στροφών. Ακούγεται αρκετά καλά σε χαμηλές ταχύτητες και στροφές, ενώ σε υψηλότερες ταχύτητες προφανώς υπερκαλύπτεται από τους αεροδυναμικούς θορύβους και δεν τον ακούω.

Ο ήχος ακούγεται και όταν είμαι σταματημένος, σε αυξημένες στροφές ρελαντί (cold start) ή άμα πατήσω ξερογκαζιά στις 2-2,500 στροφές. Στο ρελαντί 800RPΜ δεν ακούγεται.

Στον χώρο του μοτέρ, θα εστίαζα τον θόρυβο ότι προέρχεται κάπου από την μεριά που είναι η καδένα, οι τροχαλίες, η αντλία νερού.

Τέλος να παρατηρήσω ότι δεν έχει ανάψει κανένα λαμπάκι και δεν έχει αλλάξει η οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινητού σε τίποτα, σαν να μην συμβαίνει τίποτα.

Καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολη η διάγνωση μέσω του φόρουμ και θα πάω σίγουρα συνεργείο, απλά ανοίγω το θέμα μήπως το έχει αντιμετωπίσει και κάποιος άλλος το ίδιο πρόβλημα και έχω μια εικόνα για το τι να περιμένω.

Link to comment
Share on other sites

Τροχαλια η ιμαντας κομπρεσσερ


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τροχαλια η ιμαντας κομπρεσσερ


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Για να κλείσει το θέμα και προς ενημέρωση όσων αντιμετωπίσουν παρόμοια συμπτώματα, το πρόβλημα οφειλόταν στην αντλία νερού. Έγινε αντικατάσταση και όλα καλά. 70.000χλμ άντεξε η παλιά αντλία

Link to comment
Share on other sites

On 18/7/2017 at 8:27 ΠΜ, max said:

Για να κλείσει το θέμα και προς ενημέρωση όσων αντιμετωπίσουν παρόμοια συμπτώματα, το πρόβλημα οφειλόταν στην αντλία νερού. Έγινε αντικατάσταση και όλα καλά. 70.000χλμ άντεξε η παλιά αντλία

Προσπάθησε, στη νέα αντλία να την προσέχεις περισσότερο, λόγω της διπλής λειτουργίας της ως μαγνητικός συμπλέκτης, ως εξής:

Όταν χρειάζεται να παρκάρεις ξεπαρκάρεις (ιδιαίτερα όχι σε ανηφόρα) μην πατάς το γκάζι βαθιά, καθώς δεν σβήνει, παρά μόνο με συμπλέκτη μπρος και πίσω.

Απέφυγε επίσης τα περιττά γκαζώματα στις χαμηλές στροφές για ανούσιους λόγους.

Όσο λιγότερο γίνεται εμπλοκή/απεμπλοκή τόσο το καλύτερο.

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On ‎21‎/‎4‎/‎2017 at 10:17 ΠΜ, nikdev said:

https://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?/topic/49174-αλαγη-αντιλιας-νερου-για-tsi-κινητηρες/

 

Εν συντομία σηκώνεις σε τρίποδα το εμπρός μέρος, αφαιρείς ρόδα και θόλους συνοδηγού, λουρί, το τεντωτηράκι και προχωράς στην τρόμπα.

Θέλει το χρόνο του και φυσικά προσοχή, ενώ είναι απαραίτητη μια σχετική εμπειρία.

Στο σημείο που θέλει σφιξίματα, η δική μου η γνώμη διαφοροποιείται με τον  Sodimitris είμαι πάντα υπέρ του δυναμόκλειδου και της αντικατάστασης όσων απαιτούνται (βίδες, τεντωτήρας, λουριά κλπ κλπ με καινούργια και πάντα oem.

 

Καλησπέρα

Έχω κι εγώ πρόβλημα με το μαγνητικό συμπλέκτη στην αντλία νερού, και σκέπτομαι να τον αλλάξω μόνος μου.

Το παραπάνω link δεν έχει τις φωτογραφίες. Μήπως είναι δυνατό, όποιος έχει τις φωτογραφίες να τις ξανα ανεβάσει?

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ ενδιαφέρομαι για τις φωτογραφίες αυτές. Επειδή έχω και δύο χαλασμένες αντλίες καβάτζα ξέρει κανείς που μπορώ να τις επισκευάσω στη Θεσσαλονίκη ή κάπου αλλού;

Link to comment
Share on other sites

Εδω και δυο τρεις μερες εχω διαπιστωσει πατωντας το γκαζι εχοντας κενη ταχυτητα ειτε σταματημενο ειτε εν κινησει ακουγεται ενας διαφορετικος θορυβος πεφτοντας οι στροφες οσο μπορω να σας μεταφερω τον ηχο ειναι μικρο σφυριγματακι παρατεταμενο βγαινει ενας αλλος θορυβος ξαφνικα ενω στο ρελαντι δεν υπαρχει golf gt 2007 170hp

 

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.