Jump to content
scoud

Αντλια Νερου Μοτέρ 1.4 Tsi (Bmy,blg,bwk,cavd,cth)

Recommended Posts

On 5/11/2017 at 3:10 ΜΜ, takpanos said:
Δες στο χωρο της μηχανης πατωντας καποιος το γκαζι απο μεσα

Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Το εκανα και αυτο στο ρελαντι δεν ακουγεται φυσιολογικος ειναι ο θορυβος.Πατωντας το γκαζι και πεφτοντας οι στροφες εμφανιζεται πανω απο τον φυσιολογικο αυτος ο θορυβος δεν ειναι σαν τρακτερ που λενε μερικοι γιατι θα πηγαινε το μυαλο μου αντλια και τον ξερω αυτόν τον θορυβο την αλλαξα, αλλα παρατεταμενα μπαινει και ενας αλλος μη φυσιολογικος που δεν μπορω να τον περιγράψω

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

Μολις τωρα διαπιστωσα οτι αυτος ο θορυβος ακουγεται λιγο ομως και στο ρελαντι σαν μεταλικος θορυβοςαπο την μερια του συνοδηγου στη μηχανη δεξια πλευρά.Τι υπαρχει προβληματικο εκει απο τα ποστ που εχετε δημοσιευσει;

Σε συνεχεια αργα το απογευμα διαπιστωσα ο ιδιος θορυβος και με ταχυτητα στις χαμηλες

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

On 5/11/2017 at 5:56 ΜΜ, alexandros29 said:
Μολις τωρα διαπιστωσα οτι αυτος ο θορυβος ακουγεται λιγο ομως και στο ρελαντι σαν μεταλικος θορυβοςαπο την μερια του συνοδηγου στη μηχανη δεξια πλευρά.Τι υπαρχει προβληματικο εκει απο τα ποστ που εχετε δημοσιευσει;
Σε συνεχεια αργα το απογευμα διαπιστωσα ο ιδιος θορυβος και με ταχυτητα στις χαμηλες

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Στο τελος ακούγεται χαρακτηριστικα Εδώ

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Link to comment
Share on other sites

Κάνε leak test γι΄αρχή.

 

ΥΓ. Βάλε έναν μέσα και δες αν έρχεται περίπου πίσω απτο μοτέρ στο ύψος του συνοδηγού.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

On 7/11/2017 at 6:56 ΜΜ, nikdev said:
Κάνε leak test τις υποπιέσεις σου γι΄αρχή.
 
ΥΓ. Βάλε έναν μέσα και δες αν έρχεται περίπου πίσω απτο μοτέρ στο ύψος του συνοδηγού.

Πως κανω τεστ διαρροης; Για να δω αν χανει παραφλου εννοεις;Ο θορυβος έρχεται δεν ειναι ενοχλητικος απο την δεξια πλευρα της μηχανης και διαπιστωσε ο μηχανικος ειναι απο την αντλια ακουγεται εξτρα ηχος της μηχανης σαν ρινισματα στις υψηλες δεν ακουγεται μονο χαμηλα και οταν αφηνω το γκαζι και πεφτοντας οι στροφες προσπαθω ισο το δυνατον να σας εξηγησω τον θορυβο.Σαν τρακτερ παντως δεν κανει γιατι ξερω πουε ειναι στα τελευταια της η αντλια ,μπορει να ειναι στην αρχη της

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

παιδια πηγα εκανα το σερβις μου αλλαξα ακρομπαρο οδηγου,συνεμπλοκ ψαλιδια απο τα εμπρος τα μεγαλα μπαλακια ψαλιδιων κοστος εργασιων με σερβις 65 ευρω ακουσε και τον θορυβο και προερχεται απο την αντλια μου ειπε...αλλαξαμε 2 ρουλεμαν διπλα απο την αντλια ελατωθηκε στην αρχη αλλα τωρα με την υγρασια ξαναηρθε αυτος ο θορυβος λετε να ειναι στα τελευταια της;

 

 

On 11/7/2017 at 9:21 ΠΜ, max said:

Καλημέρα, θα ήθελα την βοήθεια από όποιον γνωρίζει για ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω.

Ακούγεται από τον χώρο του μοτέρ, από την μεριά του συνοδηγού, ένα συνεχές μεταλλικό τρίξιμο. Ο ήχος είναι ήπιος, για να τον ακούσω πρέπει να έχω ανοιχτά τα παράθυρα και να περάσω από ήσυχο δρομάκι. Με κλειστά παράθυρα δεν ακούγεται στην καμπίνα.

Ο ήχος δεν μεταβάλεται σε ένταση ή σε συχνότητα με το ανέβασμα των στροφών. Ακούγεται αρκετά καλά σε χαμηλές ταχύτητες και στροφές, ενώ σε υψηλότερες ταχύτητες προφανώς υπερκαλύπτεται από τους αεροδυναμικούς θορύβους και δεν τον ακούω.

Ο ήχος ακούγεται και όταν είμαι σταματημένος, σε αυξημένες στροφές ρελαντί (cold start) ή άμα πατήσω ξερογκαζιά στις 2-2,500 στροφές. Στο ρελαντί 800RPΜ δεν ακούγεται.

Στον χώρο του μοτέρ, θα εστίαζα τον θόρυβο ότι προέρχεται κάπου από την μεριά που είναι η καδένα, οι τροχαλίες, η αντλία νερού.

Τέλος να παρατηρήσω ότι δεν έχει ανάψει κανένα λαμπάκι και δεν έχει αλλάξει η οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινητού σε τίποτα, σαν να μην συμβαίνει τίποτα.

Καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολη η διάγνωση μέσω του φόρουμ και θα πάω σίγουρα συνεργείο, απλά ανοίγω το θέμα μήπως το έχει αντιμετωπίσει και κάποιος άλλος το ίδιο πρόβλημα και έχω μια εικόνα για το τι να περιμένω.

Εχω την εντυπωση ετσι οπως περιγραφεις τον ηχο εχω το ιδιο δεν βλπεω καμια αποδοση διαφορας στον κινητηρα πρεπει να εχεις ανοιχτο παραθυρο για να το ακουσεις και οντως σε ησυχο δρομακι απο την καμπινα πρεπει να στησεις καλα το αυτι για να το ακουσεις!Πρεπει να ειναι στα πρωτα σταδια μαλλον για να χαλασει διοτι απο την εμπειρια μου πρωτα εχεις διαρροη παραφλου...αλλα την αλλξες λογου θορυβου γιατιτι δεν την κρατησες και οσο παει?Λες που να την κρατησω ετσι να εχω προβλημα?Η προηγουμενη που ειχα εκανε σαν τρακτερ 2 χρονια και μετα τα επαιξε

Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλησπερα εχω βρει στο ιντερνετ αυτες τις αντλιες νερου με τους κωδικους που θα σας παραθεσω παρακατω μαζι με τις τιμες τους μου βγαζει γυρω στις 5-6 αντλιες πειτε μου ποια ειναι για το golf gt v 170hp?

1. Κωδικός: 03C121004J τιμη 209,37 €

2. Κωδικός: FWP6551  τιμη 166,00 €

3. Κωδικός: P651 τιμη  365,60 €

4. Κωδικός: AQ-2354  365,60 €
Απο τα προηγουμενα Post ειδα αναφορα για την 03C121004J ισχυει ακομα?
το site που βρηκα τις τιμες αυτες ειναι https://www.onparts.gr/vw-golf-v-1k1-1-4-tsi-170hp-170hp/antallaktika/kinitiras/antlia-nerou

Την βρηκα και εδω σε καλυτερη τιμη στα 190 ευρω με Κωδικός: 03C121004J

https://www.maxxparts.gr/vw-golf-v-1k1-1-4-tsi-170hp/antallaktika/kinitiras/antlia-nerou/antlia-nerou-fai-03c121004j.html

Edited by alexandros29
Link to comment
Share on other sites

ΟΕΜ από μένα.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια σημερα που το κυκλοφορησα μετα απο 2 μερες βροχης αυτος ο ηχος που με τυρανουσε εξαφανιστκε εντελως...οχι πεiτε  μου αυτα tsi θα μας τρελανουν τελικα; .Λογο υγρασιας τωρα εξαφανιστηκε;

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

Παιδια λαστιχα θα επερνα αντλια μου βγηκε....Σημερα το πρωι κατω απο το min  και απο κατω νερα...επειδη εβαλα την ανακατασκευασμενη πριν 4 χρονια κρατησε περιπου 70.000κμ και την πληρωσα 350 ευρω ειδα aftermarket  με τον κωδικο 03C121004J την εχει βαλει κανεις?Κρατησε?Τωρα εγγυηση και βλακειες δεν με ενδιαφερουν γιατι το προβλημα το παρουσιαζει μετα τα 50.000κμ

 

Η αντλια που φοραει το golf gt v 170hp ειναι ιδια με την αντλία του tsi v 140hp?

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Edited by alexandros29
Link to comment
Share on other sites

On 13/1/2015 at 11:23 ΜΜ, the_winner said:

Απο αντιπροσωπεια μονο θα την βρεις ειτε VW ειτε Audi ειτε Skoda ειτε SEAT ! Υπαρχει καινουργια και ανακατασκευης. Aftermarket δεν υπαρχει

Ειδα το μηνυμα σου για την αντλια οποτ αναφερεις after market  δεν υπαρχει αλλα υποψιαζομαι επειδη το σχολιο σου ειναι το 2015 σου παραθετο το παρακατω Link

https://www.onparts.gr/catalog/product/view/id/1090159/s/antlia-nerou-vika-03c121004j/Αυτη δεν ειναι αντλια για tsi?

 

On 19/11/2017 at 3:12 ΜΜ, alexandros29 said:

Παιδια σημερα που το κυκλοφορησα μετα απο 2 μερες βροχης αυτος ο ηχος που με τυρανουσε εξαφανιστκε εντελως...οχι πεiτε  μου αυτα tsi θα μας τρελανουν τελικα; .Λογο υγρασιας τωρα εξαφανιστηκε;

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

Παιδια λαστιχα θα επερνα αντλια μου βγηκε....Σημερα το πρωι κατω απο το min  και απο κατω νερα...επειδη εβαλα την ανακατασκευασμενη πριν 4 χρονια κρατησε περιπου 70.000κμ και την πληρωσα 350 ευρω ειδα aftermarket  με τον κωδικο 03C121004J την εχει βαλει κανεις?Κρατησε?Τωρα εγγυηση και βλακειες δεν με ενδιαφερουν γιατι το προβλημα το παρουσιαζει μετα τα 50.000κμ

Ο λογος που ειχε σταματησει ο θορυβος παιδια ηταν γιατις εσταζε σταγονες παραφλου μαλλον πανω στην αντλια και την εκανε μαλλον να μην ακουγεται...οπως προανεφερα σημερα συνεργειο και αλλαγη  μιας και αδειασε σχεδον ολο το παραφλου προχτες αγορασα τελικα την αντλια after market με κωδικο 03C121004J 180 ευρω με 1 χρονο εγγυηση

 

Σημερα εγινε η αλλαγη αντλιας με τον κωδικο 03C121004J για να δουμε ποσο θα κρατησει? 50 ευρω εργατικα

Link to comment
Share on other sites

παιδια μολις αγορασα μια αντλια νερου για το γκολφακι(blg) και ειμαι στης 167 χιλιαδες.....αλαζω και ιμαντα ετσι? και αν ναι μπορει καποιος να μ δωσει ενα λινκ?

Link to comment
Share on other sites

Exw ena mikro provlhma me to golf 5 tsi 140hp merikes fores otan t plakoneis sths 3.500 strofes niotheis ena mikro kopsimo kai den exei thn ropi pou eixe prin ti mpwrei na fteei

 

Έχω ένα πρόβλημα με Golf 5 Tsi 140, μερικές φορές όταν το πλακώνεις στις 3500rpm νιώθεις ένα μικρό κόψιμο και δεν έχει η ροπή που είχε πριν.

Τι μπορεί να φταίει?

Edited by nikdev
Καλωσήρθες στο Club, θα σε παρακαλόυσα να γράφεις με μικρούς ελληνικούς χαρακτήρες σύμφωνα με τους όρους χρήσης.
Link to comment
Share on other sites

Διάγνωση μέσω του φόρουμ δεν γίνεται, πρέπει να μπει σε διαγνωστικό οπωσδήποτε.

 

Μπορεί να είναι διαρροή από σχισμένο λαστιχάκι, σκάστρα, μέχρι και τρόμπα βενζίνης.

Link to comment
Share on other sites

Sugnwmh file m den katalava ti les oxi programa den evala proekipse ksafnika den to kanei panta

 

 

Το πηγα σε πομπατζι μετρισε την αντλια και μου ειπε ειναι για πεταμα και θελο να σιγουρευτο αν οντοσ φταιει αυτο 

 

 

Δεν αναβει τσεκ το εβαλα στον διαγνωστικο δεν εδιξε τπτ

 

Link to comment
Share on other sites

Μέτρησε την αντλία υψηλής ?

Την αντλία νερού ? (πως τη μέτρησε? )

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω πως την μετρισε εβαλε ενα μπαρομετρο στα σωληνσκισ τησ βενζινησ μου ειπε να πατισο γκαζι και μ λεει πανε πετατην

 

Link to comment
Share on other sites

Οποτε μιλαμε για αντλια καυσιμου.

Η αντλια υψηλης μετριεται με vcds και η πισω με μπαρομετρο παρεμβαλομενο.

Το αλλο που λες για την αντλια νερου δεν ισχυει.

Θα τα μεταφερω στην αντλια υψηλης καποια στιγμη τα ποστ


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Οποτε μιλαμε για αντλια καυσιμου.

Η αντλια υψηλης μετριεται με vcds και η πισω με μπαρομετρο παρεμβαλομενο.

Το αλλο που λες για την αντλια νερου δεν ισχυει.

Θα τα μεταφερω στην αντλια υψηλης καποια στιγμη τα ποστ


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 25/2/2018 at 1:39 ΠΜ, Teo golf 5 said:

Δεν ξερω πως την μετρισε εβαλε ενα μπαρομετρο στα σωληνσκισ τησ βενζινησ μου ειπε να πατισο γκαζι και μ λεει πανε πετατην

 

Τρομερό το μαστόρι :)

Link to comment
Share on other sites

ΜΕ υποθέσεις δεν μπορώ να σε βοηθήσω, αν δεν μου πεις ενδείξεις ή με κάποιο διαγνωστικό.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα και χρονια πολλα ! Εδω και ενα εξαμηνο ειχα και εγω το γνωστο τριξιμο της αντλιας νερου (Golf Mk6 160 Cavd) . Παραφλου δεν εχανα σταγονα , ωστοσο ειχα παρατηρησει μια μικρη πτωση απόδοσης του αυτοκινητου στα χαμηλα σε συνδυασμο με το τριξιμο καθως και ενα “σκαλοπατι” στην περιοχη που ενεργοποιειτε το τουρμπο επειτα πο  αποτομο βυθισμα του πενταλ του γκαζιου .. Διαβαζοντας αρκετα ποστ εδω ,  ξεκινησα αλλαζοντας την βαλβιδα Ν75 (κοστος αντιπροσωπειας 48 ευρω)πιστευοντας πως η κατασταση, τουλαχιστον οσο αφορα το σκαλοπατι, θα διορθωνοταν  αλλα δεν . Σε συζητηση με τον τεχνικο που ειχα μου εξηγησε πως το σκαλοπατι και η μικρη πτωση αποδοσης οφειλεται εν μερει στην αντλια νερου επειδη ειναι ενσωματωμενο  το μαγνητικο που ενεργοποιει τον κομπρεσορα , σιγουρα επισκευαζεται αλλα οχι στην αντιπροσωπεια . Υπαρχει οδηγια της vw να αλλαζεται η αντλια αν ο πελατης αντιλαμβανεται το τριξιμο και τοποθετουν μονο ανακατασκευης . Για να μην μακρυγορω η αλλαγη εγινε προχτες με αντλια ανακατασκευης , αλλαγη παραφλου με g13 στην τιμη των 320 ευρω με 2 χρονια εγγυηση (210 η αντλια, 25 παραφλου, 85 εργασια) ολα σε αντιπροσωπεια. Το αυτοκινητο ανοιγει οπως το ηξερα , κανενα “σκαλοπατι” πουθενα , κανενα τριξιμο 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 12/4/2018 at 5:33 ΜΜ, AggelakasK said:

καλησπερα και χρονια πολλα ! Εδω και ενα εξαμηνο ειχα και εγω το γνωστο τριξιμο της αντλιας νερου (Golf Mk6 160 Cavd) . Παραφλου δεν εχανα σταγονα , ωστοσο ειχα παρατηρησει μια μικρη πτωση απόδοσης του αυτοκινητου στα χαμηλα σε συνδυασμο με το τριξιμο καθως και ενα “σκαλοπατι” στην περιοχη που ενεργοποιειτε το τουρμπο επειτα πο  αποτομο βυθισμα του πενταλ του γκαζιου .. Διαβαζοντας αρκετα ποστ εδω ,  ξεκινησα αλλαζοντας την βαλβιδα Ν75 (κοστος αντιπροσωπειας 48 ευρω)πιστευοντας πως η κατασταση, τουλαχιστον οσο αφορα το σκαλοπατι, θα διορθωνοταν  αλλα δεν . Σε συζητηση με τον τεχνικο που ειχα μου εξηγησε πως το σκαλοπατι και η μικρη πτωση αποδοσης οφειλεται εν μερει στην αντλια νερου επειδη ειναι ενσωματωμενο  το μαγνητικο που ενεργοποιει τον κομπρεσορα , σιγουρα επισκευαζεται αλλα οχι στην αντιπροσωπεια . Υπαρχει οδηγια της vw να αλλαζεται η αντλια αν ο πελατης αντιλαμβανεται το τριξιμο και τοποθετουν μονο ανακατασκευης . Για να μην μακρυγορω η αλλαγη εγινε προχτες με αντλια ανακατασκευης , αλλαγη παραφλου με g13 στην τιμη των 320 ευρω με 2 χρονια εγγυηση (210 η αντλια, 25 παραφλου, 85 εργασια) ολα σε αντιπροσωπεια. Το αυτοκινητο ανοιγει οπως το ηξερα , κανενα “σκαλοπατι” πουθενα , κανενα τριξιμο 

Την αντλια την παρηγγειλλες απο την αντιπροσωπεια?Που την εκανες την τοποθετηση σε αντιπροσωπεια?Γιατι 210 ανακτασκευασμενη απο αντιπροσωπεια λιγα μου φαινονται.Εγω που πηρα απο after market 180 ευρω!

Link to comment
Share on other sites

On 16/4/2018 at 9:31 ΠΜ, alexandros29 said:
Την αντλια την παρηγγειλλες απο την αντιπροσωπεια?Που την εκανες την τοποθετηση σε αντιπροσωπεια?Γιατι 210 ανακτασκευασμενη απο αντιπροσωπεια λιγα μου φαινονται.Εγω που πηρα απο after market 180 ευρω!


όλη η διαδικασία έγινε στην αντιπροσωπεία VW-Audi -Skoda Κουτουμανος Ο.Ε. στην Καλαματα . Εντός δικτύου δηλαδή ! δεν έχω λόγο να γράψω κάτι που δεν ισχύει ..Ο σύμβουλος σέρβις είναι από τους λίγους που έχω συναντήσει που γνωρίζουν και δίνουν απαντήσεις ! αν θέλεις μπορώ να σου αποστείλω με pm τα τιμολόγια . Εννοείται πως οι τιμές περιέχουν κάποιες εκπτώσεις εξαιτίας του ότι στο αυτοκίνητο κάνω σέρβις από day1 εντός αντιπροσωπείας
ευχαριστώ

Edited by activious
merge
Link to comment
Share on other sites


όλη η διαδικασία έγινε στην αντιπροσωπεία VW-Audi -Skoda Κουτουμανος Ο.Ε. στην Καλαματα . Εντός δικτύου δηλαδή ! δεν έχω λόγο να γράψω κάτι που δεν ισχύει ..Ο σύμβουλος σέρβις είναι από τους λίγους που έχω συναντήσει που γνωρίζουν και δίνουν απαντήσεις ! αν θέλεις μπορώ να σου αποστείλω με pm τα τιμολόγια . Εννοείται πως οι τιμές περιέχουν κάποιες εκπτώσεις εξαιτίας του ότι στο αυτοκίνητο κάνω σέρβις από day1 εντός αντιπροσωπείας
ευχαριστώ
Δεν αμφισβητώ τιποτα απο ολα οσα εχεις αναφερει αν κατάλαβες κατι τετοιο.Απλα η τιμη της ανακατασκευασμενης στην επαρχια ηταν πριν 2-3 χρονια στα 350€ αντε σε μερικα συνεργεια την εβρισκες στα 300€.Οποτε μια χαρα που κατεβηκε τοσο

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το 2014 ειχα 71000χλμ και αλλαξα αντλια τωρα στα 99.000 παλυ τα ιδια και η τιμη αυτης μαζι με την εργασια 

450ευρω.Εγγυηση βαση τον χιλιομετρων δεν υπαρχει?Μου φαινεται κουλο να αλλαζουμε ανλια καθε 30000χλμ.

Υπαρχει καποιος που τις επισκευαζει?

Link to comment
Share on other sites

Μήπως να δοκιμάσετε καμία αντίστοιχη τέτοια αντλία

 

https://saveltrade.gr/p547-antlia-nerou-hepu-made-in-germany-06a121012

 

Μπας και είναι ποιό ποιοτικές και έχετε το κεφάλι σας ήσυχο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.