Jump to content
scoud

Αντλια Νερου Μοτέρ 1.4 Tsi (Bmy,blg,bwk,cavd,cth)

Recommended Posts

14 hours ago , dmpatanis said:

Αυτην ειναι η απλη εγω εχω το tsi μοτερ

Αναφερόμουν ως την μάρκα της αντλίας και όχι στην συγκεκριμένη που έβαλα.^_^

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους! Έχω ένα golf TSI 1,4 του 2008. Μετά από συνεχή θόρυβο στο ρελαντί,  απο τη μεριά του συνοδηγού, ο οποίος σταματούσε με το πάτημα του συμπλέκτη, επί 2 χρόνια, αμεσως μετά την αλλαγή αντλίας νερού (5ος 2016 και 75.000χλμ.), τώρα ήδη στις 96.000 χλμ. και με τα όσα διάβασα εδώ μέσα συμπεραίνω ότι μάλλον είναι παλι αντλία νερού. Χωρις καμία προειδοποίηση στο ταμπλό, κάτω από το καπό κλπ. σήμερα είδα λάδι με νερό κάτω από τη μηχανή, στη μεριά του συνοδηγού. Ανοίγω καπό και βλέπω δοχείο νερού γεμάτο μέχρι πάνω με λάδια και νερό. Ελέγχω τη στάθμη των λαδιών και ήταν σχεδόν άδεια. Στο δοχείο του νερού υπήρχε ένα πλαστικό εξάρτημα σχεδόν σφηνωμένο μέχρι επάνω! Αντλία νερού ή κάτι περισσότερο? Παίρνει κανονικά μπροστά και δεν υπάρχει καμία ένδειξη στο ταμπλό...

Edited by Ταξιάρχης Ρέλλιας
Link to comment
Share on other sites

Λάδια στο κύκλωμα νερού περνάν μόνο απο τη φλάντζα κεφαλής, οπότε μήν κινείς το αυτοκίνητο για κανένα λόγο, οδική και σε συνεργείο άμεσα.

Link to comment
Share on other sites

On 5/5/2018 at 6:51 ΜΜ, koge said:

Λάδια στο κύκλωμα νερού περνάν μόνο απο τη φλάντζα κεφαλής, οπότε μήν κινείς το αυτοκίνητο για κανένα λόγο, οδική και σε συνεργείο άμεσα.

Ηλεκτρόλυση του κινητήρα ή διάγνωση... Καπάκι διαβρωμένο σε πολλά σημεία, αντλία νερού αλλαγμένη πριν 2 χρόνια και 25.000χλμ., το ίδιο, οι σωληνώσεις από το δοχείο νερού λιωμένες... Από τι μπορεί να έχει προκληθεί? Που οφείλεται? Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Το πιο πιθανον αυτος που σου αλλαξε την αντλια, δεν σου αλλαξε και το αντιψυκτικο, το μαζεψε και στον ξαναεβαλε μεσα, οποτε το αντιψυκτικο σου με τα χρονια εγινε διαβρωτικο.

Link to comment
Share on other sites

O κινητήρας σου έπαψε να προστατεύεται με το προβλεπόμενο αντιψυκτικό υγρό αρκετό καιρό πριν.

Ο χυμός βρύσης έχει άλατα και ένα σορό άλλα στοιχεία που κάνουν κακό στους κινητήρες. 

Αφού το επισκευάσεις, μόνο το αντιψυκτικό που συστήνει η VW θα χρησιμοποιείς. 

Edited by tsikis007
Link to comment
Share on other sites

Στους TSI δεν έχει παρατηρηθεί τέτοια ζημιά απο αστοχία υλικού, οπότε 100% εθύνεται το αντιψυκτικό που μπορεί να έγινε αύτο που ανέφεραν τα παιδιά προηγούμενα ή μπήκε καινούργιο μη συμβατό με τις προδιαγραφές του κινητήρα ή αραιωθηκέ με ακατάλληλο νερό βρύσης αντί για απιονισμένο! Χοντρή ζημιά πάντως, επισκευή και προσοχή στο ψυκτικό.

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς 10 χρόνια τώρα κανένας μάστορας, στα 2 χρόνια δεν άδειαζε το κύκλωμα και δεν αντικατέστησε το νερό με το αντιψυκτικό, ως όφειλε και σύμφωνα με αυτά που έγραφε στο βιβλίο σέρβις! Συμπλήρωναν νεράκι και χρωματιστό υγρό... Στο δια ταύτα ψάχνω καινούργιο κινητήρα γιατί το κόστος επισκευής είναι υψηλότερο και το αποτέλεσμα αναμφίβολο! Το ερώτημα τώρα είναι πόσο αξιόπιστος θα είναι ο νέος, μεταχειρισμένος κινητήρας με όλες τις βλάβες που προαναφέρονται στο παρόν φόρουμ?

Link to comment
Share on other sites

On 8/5/2018 at 5:01 ΜΜ, Ταξιάρχης Ρέλλιας said:

Ηλεκτρόλυση του κινητήρα ή διάγνωση... Καπάκι διαβρωμένο σε πολλά σημεία, αντλία νερού αλλαγμένη πριν 2 χρόνια και 25.000χλμ., το ίδιο, οι σωληνώσεις από το δοχείο νερού λιωμένες... Από τι μπορεί να έχει προκληθεί? Που οφείλεται? Ευχαριστώ!

Φωτογραφίες έχεις ? Το έχεις δει το καπάκι και το ψυγείο ?

 

Αν έχεις και φωτό από σωλήνα λιωμένη λαστιχένια βάλτη.

 

Έχω επιφυλάξεις για τη διάγνωση που σου έκαναν.

Edited by nikdev
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Έχω θέμα με το golf v gt μου. Άλλαξα αντλία νερου μόνος μου (ας όψεται η ανεργία κτλ) και δε κάνει τίποτα πάλι. Καμία ιδέα;;; επίσης κόψαμε το καλώδιο από τον αισθητήρα πίεσης υπερπλήρωσης και το ξανασυνδεσαμε. Λέτε να φταίει αυτό;;;; 

Link to comment
Share on other sites

Στο μετέφερα εδώ, κάνε μια αναζήτηση πριν ανοίξεις νέο θέμα.

 

Στην αντλία τώρα, καλό είναι να περιγράψεις τι ακριβώς παρατήρησες και τι ενέργειες έκανες αναλυτικά ώστε να σε βοηθήσουμε.

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα σας. γνωριζει καποιος ποσο στοιχιζει αλλαγη αντλιας νερου στην καρεντα ? (ανταλλακτικο + εργατικα) για golf 6 122ps κινητηρα caxa

Link to comment
Share on other sites

Καλύτερα να ρωτήσεις ο ίδιος στην Καρέντα. Το μοτέρ σου είναι CAX, το θέμα αφορά μοτέρ twincharged.

 

Το κόστος της αντλίας πάντως είναι μικρό να ξέρεις, εργατικά - g13 πληρώνεις ουσιαστικά.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα στην παρεα.

να κανω μια ερωτηση..απο που μπορω να αγορασω αντλια για το golf mk5 GT?

μου ειπαν οτι ενας μεταλικος θορυβος που ακουγετε ειναι απο αντλια νερου και θελει αλλαγη...

Link to comment
Share on other sites

Έχει γεμίσει ιμιτασιόν και κινέζικα, πάρε κάτι γνήσιο. Δίνεις την δική σου πίσω και παίρνεις ανακατασκευής φτηνότερα στη Vw.

 

 

 

Πόσα χλμ έγραψες με τη μαμά;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα στην παρεα.
να κανω μια ερωτηση..απο που μπορω να αγορασω αντλια για το golf mk5 GT?
μου ειπαν οτι ενας μεταλικος θορυβος που ακουγετε ειναι απο αντλια νερου και θελει αλλαγη...
Οταν λες μεταλικο θορυβο;Περιεγραψε το μας λιγο.Εννοεις πατωντας το γκαζι αποτομα και αφηνοντας το τσιριζει οπως τριβεις τα παπουτσια σε παρκε;Γιατι ετσι κανει εμενα αλλα παω για Ν75 γιατι εχω κομπιασμα στις 3500 στροφες

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ο θόρυβος ακούγεται σαν να βρίσκει ή να μη δουλεύει κανονικά ένα γρανάζι? στο ρελαντί μόνο? όταν πατάς το συμπλέκτη ο θόρυβος σταματάει? άν είναι έτσι δεν είναι η αντλία νερού τρείς φορές την άλλαξα καί για το λόγο αυτό και το θόρυβο δεν τον έπιασα. μηχανικός στην αντιπροσωπεία μου είπε ότι τον βγάζουν αυτόν τον θόρυβο και είναι στη μετάδοση της κίνησης στο σασμάν. έχω αλλάξει και βαλβολίνες δύο φορές αλλά ο θόρυβος είναι ακόμα πιο έντονος μετά από κάθε σέρβις και στην πορεία μειώνεται...   

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago , activious said:

καλησπερα στην παρεα.

να κανω μια ερωτηση..απο που μπορω να αγορασω αντλια για το golf mk5 GT?

μου ειπαν οτι ενας μεταλικος θορυβος που ακουγετε ειναι απο αντλια νερου και θελει αλλαγη...

 

4 hours ago , nikdev said:

Έχει γεμίσει ιμιτασιόν και κινέζικα, πάρε κάτι γνήσιο. Δίνεις την δική σου πίσω και παίρνεις ανακατασκευής φτηνότερα στη Vw.

 

 

 

Πόσα χλμ έγραψες με τη μαμά;

 

4 hours ago , alexandros29 said:

Οταν λες μεταλικο θορυβο;Περιεγραψε το μας λιγο.Εννοεις πατωντας το γκαζι αποτομα και αφηνοντας το τσιριζει οπως τριβεις τα παπουτσια σε παρκε;Γιατι ετσι κανει εμενα αλλα παω για Ν75 γιατι εχω κομπιασμα στις 3500 στροφες

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Καλημέρα σας κύριοι , 

 

παιδιά τα ΦΏΤΑ σας  παρακαλώ..

 

εχω το passat B7 1400tsi με τα 122hp CAXA μοτέρ 

 

το τελευταίο καιρό (κανα μήνα περίπου )  μου ακούγετε και εμένα ένα τσίριγμα όταν δουλεύει ο κινητήρας και πιασει και θερμοκρασία 

 

το τσίριγμα που κάνει ειναι σαν αυτο του video εδω 

 

    

 

εχω και εχω θεμα με αντλια??? 

 

η ειναι κάτι άλλο,

 

το αμάξι ειναι τέλος του 2013 και το πήρα μεταχειρισμενο , στην αρχές δεν μου έκανε κανένα τέτοιο θόρυβο. 

 

το είχα πάρει με 70.000 χιλιόμετρα και τώρα εχω 76.000.    

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Απο ηχο πως παμε;Δεν νομιζω να εχουμε θεμα ιδεα μουωειναι...αν και βλεπω καποιες σταγονες απο κατω αλλα δεν απο την εμπειρια μου δεν προερχονται απο την πλευρα τις αντλιας.

 

http://cloud.tapatalk.com/s/5bd97b3cc76a5/20181031_113717.mp4

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Edited by alexandros29
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , OMINUS said:

 

 

Καλημέρα σας κύριοι , 

 

παιδιά τα ΦΏΤΑ σας  παρακαλώ..

 

εχω το passat B7 1400tsi με τα 122hp CAXA μοτέρ 

 

το τελευταίο καιρό (κανα μήνα περίπου )  μου ακούγετε και εμένα ένα τσίριγμα όταν δουλεύει ο κινητήρας και πιασει και θερμοκρασία 

 

το τσίριγμα που κάνει ειναι σαν αυτο του video εδω 

 

    

 

εχω και εχω θεμα με αντλια??? 

 

η ειναι κάτι άλλο,

 

το αμάξι ειναι τέλος του 2013 και το πήρα μεταχειρισμενο , στην αρχές δεν μου έκανε κανένα τέτοιο θόρυβο. 

 

το είχα πάρει με 70.000 χιλιόμετρα και τώρα εχω 76.000.    

 

Έχεις άλλο μοτέρ, δες εδώ το λέει κι ο τίτλος

https://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?/topic/53812-golf-v-14tsi-θόρυβος-τρόμπα-νερού-caxa-122ps-λυθηκε/

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , OMINUS said:

 

 

Καλημέρα σας κύριοι , 

 

παιδιά τα ΦΏΤΑ σας  παρακαλώ..

 

εχω το passat B7 1400tsi με τα 122hp CAXA μοτέρ 

 

το τελευταίο καιρό (κανα μήνα περίπου )  μου ακούγετε και εμένα ένα τσίριγμα όταν δουλεύει ο κινητήρας και πιασει και θερμοκρασία 

 

το τσίριγμα που κάνει ειναι σαν αυτο του video εδω 

 

    

 

εχω και εχω θεμα με αντλια??? 

 

η ειναι κάτι άλλο,

 

το αμάξι ειναι τέλος του 2013 και το πήρα μεταχειρισμενο , στην αρχές δεν μου έκανε κανένα τέτοιο θόρυβο. 

 

το είχα πάρει με 70.000 χιλιόμετρα και τώρα εχω 76.000.    

 

Έχεις άλλο μοτέρ, δες εδώ το λέει κι ο τίτλος

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι να βγάλεις άκρη :thumbsu: αν σε αφήσω να γράφεις εδώ στο τέλος θα είναι ένας αχταρμάς που καθένας θα λέει για το δικό του μοτέρ.

Η δικιά σου είναι ίδιου τύπου με το 1.8Tsi και δυστυχώς παρουσιάζει αστοχίες αρκετές και ανά κάποια χλμ θέλει αλλαγή.

Τα υπόλοιπα στο άλλο θέμα...

Edited by nikdev
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.