Jump to content
scoud

Αντλια Νερου Μοτέρ 1.4 Tsi (Bmy,blg,bwk,cavd,cth)

Recommended Posts

σε ευχαριστώ. εντάξει δεν πρόκειται να τα πουλήσω. καλό ήταν που τα άλλαξα δεν βαριέσαι. κάποια στιγμή θα θέλανε αλλαγή. το κόστος δεν ήταν απαγορευτικό

 

σε καμία περίπτωση δεν νιώθω ότι έκανα υποβίβαση. το άλλο το golf έπρεπε να φύγει γιατί είχε πολλά χιλιόμετρα και είχε αρχίσει να βγάζει θέματα.

όταν λες "τρελαθεί" εννοείς ότι ήταν πολύ ευχαριστημένοι? ή ότι είχαν θέματα?

 

κάποια στιγμή όταν θα παίζουν λεφτά για πέταμα, θα ήθελα να πάω να του βάλω ένα πρόγραμμα να φτιάξει λίγο τις καμπύλες του το αμάξι. δεν θέλω να περιμένω τις 4000 στροφές για να νιώσω ότι το αυτοκίνητο έχει πάνω από 160 άλογα.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, TeDeV said:

σε ευχαριστώ. εντάξει δεν πρόκειται να τα πουλήσω. καλό ήταν που τα άλλαξα δεν βαριέσαι. κάποια στιγμή θα θέλανε αλλαγή. το κόστος δεν ήταν απαγορευτικό

 

σε καμία περίπτωση δεν νιώθω ότι έκανα υποβίβαση. το άλλο το golf έπρεπε να φύγει γιατί είχε πολλά χιλιόμετρα και είχε αρχίσει να βγάζει θέματα.

όταν λες "τρελαθεί" εννοείς ότι ήταν πολύ ευχαριστημένοι? ή ότι είχαν θέματα?

 

κάποια στιγμή όταν θα παίζουν λεφτά για πέταμα, θα ήθελα να πάω να του βάλω ένα πρόγραμμα να φτιάξει λίγο τις καμπύλες του το αμάξι. δεν θέλω να περιμένω τις 4000 στροφές για να νιώσω ότι το αυτοκίνητο έχει πάνω από 160 άλογα.

Εννοω οτι τους αρεσε πολύ τ αμαξι που ειχαν παρει

τωρα θεματα εβγαιναν με τα χρονια. γενικα ειχε θεωρηθει πιο αξιοπιστο το μοτερ με τα 122 αλογα (νομιζω caxa) αλλα οπως και να το κανουμε ειναι πιο βαρετο

οπως και να το κανουμε τα γουστα κοστιζουν!

καλα χιλιομετρα σου ευχομαι φιλε μου, ασφαλή και απροβληματιστα!

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, έχω το ίδιο αυτοκίνητο με σένα με αυτό τον κινητήρα τελείως μαμά χωρίς πνίχτη.

 

Άλλαξα και εγώ τελευταία Ν75 και Ν249, αν θυμάμαι καλά Οι αυθεντικές (από VW) στοιχίζουν κοντά στα 45€ η μία (με την έκτπωση 10% αν είσαι πελάτης μιας αντιπροσωπίας). 

 

Νόμίζω ότι το φίλτρο μάλλον αχρείαστο σου ήταν γιατί δεν έχεις αλλάξει πρόγραμμα. Οπότε δεν έχει αλλάξει η συμπίεση του μίγματος και δεν χρειάζεσαι περισσότερο αέρα. Ο πνίχτης όκ δεν κάνει κάτι να τον βγάλεις.

 

Αυτοί οι κινητήρες μετά τις 2300 αρπάζουν. Επίσης μην περιμένεις εν κινήσει σοβαρή επιτάχυνση αν δεν πιάσεις τις 3000 στροφές, και ειδικά με 6η το ξεχνάς, είναι overdrive.

 

Καλό έκανες που τα άλλαξες αυτά γιατί η Ν75 είναι σε σημείο που ζεσταίνεται αρκετά από τον κινητήρα και με τον καιρό χάνει τη λειτουργικότητά της. Η Ν249 απέκτησε διάφορες εκδόσεις, η τωρινή είναι η revD(?) ας με διορθώσει όποιος θυμάται καλύτερα. Οι ανοιχτές σκάστρες σε αυτούς τους κινητήρες δε νομίζω οτί βγάζαν θέματα αλλά δεν κρατούσαν ψηλά την πίεση οπότε έχανες σε απόδοση.

 

Οπως και να χει αν έχεις απορίες για το πώς πρέπει να πηγαίνει το δικό σου μπορούμε κάποια στιγμή να τα δούμε από κοντά αν μένεις Αθήνα. Η δουλειά μου είναι πάνω στην εθνική οπότε μπορούμε να κάνουμε απογευματινές ώρες πιο εύκολα δοκιμή. Νομίζω ότι οργανώνεται και gocart συνάντηση του vwclub οπότε αν βολεύει και τους δυό μπορεί να το κανονίσουμε και έτσι.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

σίγουρα κάποια στιγμή μπορούμε να τα δούμε. όσο αφορά το φίλτρο που λες ότι ήταν αχρείαστο κάνεις λάθος. η διαφορά στο αμάξι είναι μεγάλη από τότε που το έβαλα. με το πνίχτη δεν βλέπω κανένα πρόβλημα ούτε από τους υπόλοιπους που τον έβγαλαν εδώ μέσα. θεωρώ ότι ακούω έναν μικρό στροβυλισμό μόνο χωρίς αυτό να σημαίνει κάτι. ο πνίχτης για το μαμά φίλτρο, έχει λογική που υπάρχει. για το K&N... δεν χρειάζεται.

 

εννοείται ότι δεν μιλάω για την 6η. μιλάω για... ανάβει το φανάρι ξεκινάς να λες ότι θα κάνεις επιτάχυνση να φύγεις γρήγορα.... (δεν εννοώ να ανεβάσω στροφές πριν ξεκινήσω) αλλά το αυτοκίνητο θα ανοίξει σταδιακά μόνο του όπως γουστάρει. διάβασα ότι μετά από κάποιο Update της volkswagen, μερικοί αναφέρανε θέματα όπως το δικό μου. άντε να βγάλεις άκρη..... 

Link to comment
Share on other sites

Λέω ότι ακόμα και μαμά φίλτρο να έχεις δεν πειράζει να βγάλεις τον πνίχτη.

 

Επίσης αν θελήσεις ποτέ να βάλεις πρόγραμμα δουλειά περισσότερη θα σου κάνει η χοάνη, όχι το φίλτρο μέσα στο πάνελ. 

 

Είχα το αμάξι και πριν το update και μετά το update και το έτρεχα και τότε και τώρα. Πριν είχε ένα ξέσπασμα μετά τις 3500, μετά έγινε πιο γραμμικό σε σημείο που τότε μου φάνηκε σαν να έχασα ιπποδύναμη. Μετά από λίγο καιρό το συνήθισα. Δεν κατάλαβα διαφορά στις χαμηλές να σου πώ την αλήθεια.

Link to comment
Share on other sites

άλλαξα και μπουζί.... ήταν σε σχετική νορμάλ κατάσταση.

 

η κατάσταση δεν διορθώθηκε. κάτι κρατάει το αμάξι πίσω και δεν καταλαβαίνω γιατί. δεν έχω την δύναμη που θέλω όταν την θέλω, άσχετα αν το αμάξι μπορεί να πιάσει τα 200.

υπάρχουν φορές που είμαι ας πούμε με 3η ή 4η στις 2.500 στροφές, τέρμα κάτω το γκάζι και το αμάξι θα ανεβάσει με το δικό του ρυθμό. υπάρχουν και φορές που το αμάξι θα τσιμπήσει αμέσως

 

ένας "μάστορας" μου είπε μήπως έχω πρόβλημα με το καζανάκι. 

 

μέχρι στιγμής έχω κάνει τα εξής....

 

1) αλλαγή φίλτρο λάδι

2) αλλαγή φίλτρο βενζίνης

3) νέο φίλτρο αέρα K&N

4) καθαρισμός εσωτερικά κινητήρα με carbon αέριο

5) αλλαγή N75

6) αλλαγή Ν249

7) αλλαγή μπρος - πίσω λάστιχα (έτσι για το ιστορικό να γράφω και κάτι.... )

8 ) liqui moli ceratec με την αλλαγή του λαδιού

9) αλλαγή μπουζί με NGK Platinum

10) έχω προσπαθήσει να "ανοίξω" το αυτοκίνητο (στα 200 ήταν με 4200 στροφές αν δεν κάνω λάθος)

11) έχω τσεκάρει την μηχανή για λάθη ιστορικό σε 3 διαφορετικά συνεργεία (ο ένας που το οδήγησε και με το λάπτοπ επάνω, είπε ότι οι πιέσεις φαίνονται σωστές)

 

σημείωση... έχω ακούσει μερικές φορές όπως βγαίνω από το αμάξι πίσω από την πίσω αριστερά ρόδα να κάνει ένα τικ τικ τικ. 

 

 

Edited by TeDeV
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια και καλη χρονια .. υστερα απο ενα θορυβο που εκανε το αμαξι στο μοτερ απο μερια συνοδηγου επιμηνα το πηγα οταν διαπυστωσα οτι δυναμωσε στο μηχανικο ειπε οτι ειναι τρομπα νερου.. εν ολιγης το περιμενω το αμαξι απο δευτερα εβαλε αυθεντικη τρομπα νερου και αλλαξε παραφλου για ολα αυτα πηρε 430 ειναι λογικη τιμη ; η με κατακλεψαν ; ευχαριστω για τον χρονο σας..

που μπορω να δω στο ιντερνετ τιμες αυθεντικων ανταλακτικων ; 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, christoskas said:

καλησπερα παιδια και καλη χρονια .. υστερα απο ενα θορυβο που εκανε το αμαξι στο μοτερ απο μερια συνοδηγου επιμηνα το πηγα οταν διαπυστωσα οτι δυναμωσε στο μηχανικο ειπε οτι ειναι τρομπα νερου.. εν ολιγης το περιμενω το αμαξι απο δευτερα εβαλε αυθεντικη τρομπα νερου και αλλαξε παραφλου για ολα αυτα πηρε 430 ειναι λογικη τιμη ; η με κατακλεψαν ; ευχαριστω για τον χρονο σας..

που μπορω να δω στο ιντερνετ τιμες αυθεντικων ανταλακτικων ; 

μια χαρα τιμη. η αντλια νερού μονο σαν ανταλλακτικό κοστίζει 310 ευρω πανω κατω. και εγω τοσα ειχα δωσει

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago , christoskas said:

καλησπερα παιδια και καλη χρονια .. υστερα απο ενα θορυβο που εκανε το αμαξι στο μοτερ απο μερια συνοδηγου επιμηνα το πηγα οταν διαπυστωσα οτι δυναμωσε στο μηχανικο ειπε οτι ειναι τρομπα νερου.. εν ολιγης το περιμενω το αμαξι απο δευτερα εβαλε αυθεντικη τρομπα νερου και αλλαξε παραφλου για ολα αυτα πηρε 430 ειναι λογικη τιμη ; η με κατακλεψαν ; ευχαριστω για τον χρονο σας..

που μπορω να δω στο ιντερνετ τιμες αυθεντικων ανταλακτικων ; 

Μια χαρά τιμη ειναι.. Δυστυχώς η τρόμπα μας ειναι πανάκριβη, στην αντιπροσωπία που ειχα ρωτησει η τρόμπα εκανε 320. Τόσο την ειχα δει περίπου να κυκλοφορεί σε άλλους εμπόρους. Αυτο που κάνω εγω ειναι οτι ψάχνω με τον κωδικό του ανταλακτικου στο ίντερνετ. Δεν εχω δει απο την vw να εχουν τις τιμες ανταλακτικων στο site τους και συνηθως τους παιρνω ενα τηλ να ρωτισω τις τιμες. 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα απο Κομοτηνή , έχω και εγω ένα golf 5 1,4 με τα 140 και έχω το εξής πρόβλημα , τώρα το χειμώνα όταν το βάζω μπρος μετά απο 2 περίπου μέρες ακινησίας μου ανάβει το κόκκινο λαμπάκι θερμοκρασίας , σβήνω το αυτοκίνητο , το ξανά βάζω και όλα κομπλέ ! Απο νερά είμαστε οκ στα όρια του max , «παρατήρηση» , το αμάξι ειναι σε ελαφρός κλήση προς τα πάνω στο πάρκινγκ ! (Εάν παίζει ρόλο) 

Link to comment
Share on other sites

Δεν έπρεπε νανάβει. Αντλία νερού έχεις αλλάξει ποτέ?

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας,έχω ένα golf 6 1.4 tsi 160hp και πρέπει να αλλάξω αντλία νερού,να βάλω την γνήσια ή έχετε κάποια after market να μου προτείνετε γιατί μετά από πολύ ψάξιμο παίζουνε πάρα πολλές μάρκες...ευχαριστώ πολύ....

Link to comment
Share on other sites

εγω εβαλα γνησια...δεν το σκεφτηκα για aftermarket επειδη δεν γνωριζω απο αντλιες και λογω της σπουδαιοτητας του ανταλλακτικου

Link to comment
Share on other sites

βαλε γνησια για να εχεις το κεφαλι σου σιγουρος. και hepu να βαλεις τα ιδια χρηματα εχει οποτε δεν αξιζει να πας σε aftermarket

Link to comment
Share on other sites

Θα παω να βαλω την γνήσια για να εχω και εγω το κεφάλι μου ησυχο οπως λετε,δινουν και 2 χρονια εγγυηση.300 περιπου η τρόμπα + 100 τα εργατικα.... Σας ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις....

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, τις τελευταίες μέρες και όχι κάθε φορά, αφού σβήσω τον κινητήρα μετά από κάποια δευτερόλεπτα ίσως και λεπτό ακούγεται ο συγκεκριμένος θόρυβος από τον κινητήρα. Ακόμα δεν έχω επισκεφθεί συνεργείο για να το ελέγξω (και δεν έχει ανάψει το check του κινητήρα). Επίσης παρατήρησα ότι κάποιες φορές δεν ανεβάζει ο κινητήρας πάνω από 3.000 στρ. (αν σβήσω και ανάψω τον κινητήρα επανέρχεται).

Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι αντίστοιχο? Όσο έψαξα στο φόρουμ δεν βρήκα κάποια αναφορά.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, τις τελευταίες μέρες και όχι κάθε φορά, αφού σβήσω τον κινητήρα μετά από κάποια δευτερόλεπτα ίσως και λεπτό ακούγεται ο συγκεκριμένος θόρυβος από τον κινητήρα. Ακόμα δεν έχω επισκεφθεί συνεργείο για να το ελέγξω (και δεν έχει ανάψει το check του κινητήρα). Επίσης παρατήρησα ότι κάποιες φορές δεν ανεβάζει ο κινητήρας πάνω από 3.000 στρ. (αν σβήσω και ανάψω τον κινητήρα επανέρχεται).
Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι αντίστοιχο? Όσο έψαξα στο φόρουμ δεν βρήκα κάποια αναφορά.
 
 
Το γεγονός ότι ο κινητήρας σε σηκώνει πάνω από 3000 στροφές σημαίνει ότι μπαίνει σε ασφαλή λειτουργία λόγο ότι κάτι τρέχει συχνά σε αυτή την περίπτωση ο εγκέφαλος κρατάει στη μνήμη το σφάλμα και το αποθηκεύει οπότε λογικά θα φανεί.
Ο θόρυβος έχει σημασία από που έρχεται λογικά από καπόυ θα τον ακούς.

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

τι ειναι αυτο παλι;;;;κουλο μου ακουγεται....εννοεις δεν ανεβαζει στροφες πανω απο 3k οταν εισαι σταματημενος ή εν κινηση;;;σε οποιαδηποτε περιπτωση θα πηγαινα για διαγνωση παντως

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , TMESSOLO said:

τι ειναι αυτο παλι;;;;κουλο μου ακουγεται....εννοεις δεν ανεβαζει στροφες πανω απο 3k οταν εισαι σταματημενος ή εν κινηση;;;σε οποιαδηποτε περιπτωση θα πηγαινα για διαγνωση παντως

όταν το παρατήρησα εν κινήσει, σταμάτησα και δεν ανέβαζε πάνω από τις 3000 στρ. σταματημένος. Στην συνέχεια έσβησα τον κινητήρα και τον έβαλα πάλι σε λειτουργία και δούλευε "κανονικά". 

Σήμερα το πρωϊ πηγαίνοντας για δουλειά το δούλεψα σε ψηλές στροφές σχεδόν κόφτες (2η, 3η και λιγότερο την 4η) και δούλευε κανονικά και όταν σταμάτησα κανένας θόρυβος ... αλλά όταν επέστρεψα , αν και νόμιζα ότι όλα ήταν οκ ... επισυνάπτω το σημερινό βίντεο (έχει ενδιαφέρον στο 52'' ο τελευταίος ήχος)

Link to comment
Share on other sites

όταν το παρατήρησα εν κινήσει, σταμάτησα και δεν ανέβαζε πάνω από τις 3000 στρ. σταματημένος. Στην συνέχεια έσβησα τον κινητήρα και τον έβαλα πάλι σε λειτουργία και δούλευε "κανονικά". 
Σήμερα το πρωϊ πηγαίνοντας για δουλειά το δούλεψα σε ψηλές στροφές σχεδόν κόφτες (2η, 3η και λιγότερο την 4η) και δούλευε κανονικά και όταν σταμάτησα κανένας θόρυβος ... αλλά όταν επέστρεψα , αν και νόμιζα ότι όλα ήταν οκ ... επισυνάπτω το σημερινό βίντεο (έχει ενδιαφέρον στο 52'' ο τελευταίος ήχος)
Δε μπορώ να δω το βίντεο σου δε μπορείς να μας πεις από ποιο σημείο της μηχανής ακούς τον θόρυβο?

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

6 λεπτά πριν , Dj mitsos said:

Δε μπορώ να δω το βίντεο σου δε μπορείς να μας πεις από ποιο σημείο της μηχανής ακούς τον θόρυβο?

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

... έχεις μήνυμα, ελπίζω να μπορείς να δεις το βίντεο τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά .. κωδικός βλάβης - P10AC και αφορά στο μαγνητικό συμπλέκτη (βραχυκύκλωμα).

Στο βίντεο φαίνεται ακριβώς από που εκπέμπονται τα σήματα morse!

 

Το ερώτημα είναι, το αντικαθιστώ και τελειώνω εδώ ή το πρόβλημα μπορεί να είναι ηλεκτρικό και να συνεχίσει να υπάρχει? Ίσως να πρέπει να το δει και ηλεκτρολόγος.

Link to comment
Share on other sites

ναι στο βιντεο φαινεται ακριβως και το χτυπημα...ηλεκτρολογο φιλε να ξενοιασεις...μετα κανε και ενα καθαρισματακι στο μοτορι-οχι νερα και τετοια-και θα σαι κουκλος

Edited by TMESSOLO
Link to comment
Share on other sites

Τελικά .. κωδικός βλάβης - P10AC και αφορά στο μαγνητικό συμπλέκτη (βραχυκύκλωμα).
Στο βίντεο φαίνεται ακριβώς από που εκπέμπονται τα σήματα morse!
 
Το ερώτημα είναι, το αντικαθιστώ και τελειώνω εδώ ή το πρόβλημα μπορεί να είναι ηλεκτρικό και να συνεχίσει να υπάρχει? Ίσως να πρέπει να το δει και ηλεκτρολόγος.
Θεωρώ ότι θα είσαι οκ ο κωδικός συμπίπτει με το πρόβλημα σου. θες και έναν ηλεκτρολόγο καντο αλλά νομίζω ότι μετά από αυτό θα είναι όλα καλά.
Κόστος?

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.