TeDeV Posted September 27, 2019 Report Share Posted September 27, 2019 σε ευχαριστώ. εντάξει δεν πρόκειται να τα πουλήσω. καλό ήταν που τα άλλαξα δεν βαριέσαι. κάποια στιγμή θα θέλανε αλλαγή. το κόστος δεν ήταν απαγορευτικό σε καμία περίπτωση δεν νιώθω ότι έκανα υποβίβαση. το άλλο το golf έπρεπε να φύγει γιατί είχε πολλά χιλιόμετρα και είχε αρχίσει να βγάζει θέματα. όταν λες "τρελαθεί" εννοείς ότι ήταν πολύ ευχαριστημένοι? ή ότι είχαν θέματα? κάποια στιγμή όταν θα παίζουν λεφτά για πέταμα, θα ήθελα να πάω να του βάλω ένα πρόγραμμα να φτιάξει λίγο τις καμπύλες του το αμάξι. δεν θέλω να περιμένω τις 4000 στροφές για να νιώσω ότι το αυτοκίνητο έχει πάνω από 160 άλογα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas_Tr Posted September 27, 2019 Report Share Posted September 27, 2019 7 minutes ago, TeDeV said: σε ευχαριστώ. εντάξει δεν πρόκειται να τα πουλήσω. καλό ήταν που τα άλλαξα δεν βαριέσαι. κάποια στιγμή θα θέλανε αλλαγή. το κόστος δεν ήταν απαγορευτικό σε καμία περίπτωση δεν νιώθω ότι έκανα υποβίβαση. το άλλο το golf έπρεπε να φύγει γιατί είχε πολλά χιλιόμετρα και είχε αρχίσει να βγάζει θέματα. όταν λες "τρελαθεί" εννοείς ότι ήταν πολύ ευχαριστημένοι? ή ότι είχαν θέματα? κάποια στιγμή όταν θα παίζουν λεφτά για πέταμα, θα ήθελα να πάω να του βάλω ένα πρόγραμμα να φτιάξει λίγο τις καμπύλες του το αμάξι. δεν θέλω να περιμένω τις 4000 στροφές για να νιώσω ότι το αυτοκίνητο έχει πάνω από 160 άλογα. Εννοω οτι τους αρεσε πολύ τ αμαξι που ειχαν παρει τωρα θεματα εβγαιναν με τα χρονια. γενικα ειχε θεωρηθει πιο αξιοπιστο το μοτερ με τα 122 αλογα (νομιζω caxa) αλλα οπως και να το κανουμε ειναι πιο βαρετο οπως και να το κανουμε τα γουστα κοστιζουν! καλα χιλιομετρα σου ευχομαι φιλε μου, ασφαλή και απροβληματιστα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gmis Posted September 27, 2019 Report Share Posted September 27, 2019 Καλημέρα, έχω το ίδιο αυτοκίνητο με σένα με αυτό τον κινητήρα τελείως μαμά χωρίς πνίχτη. Άλλαξα και εγώ τελευταία Ν75 και Ν249, αν θυμάμαι καλά Οι αυθεντικές (από VW) στοιχίζουν κοντά στα 45€ η μία (με την έκτπωση 10% αν είσαι πελάτης μιας αντιπροσωπίας). Νόμίζω ότι το φίλτρο μάλλον αχρείαστο σου ήταν γιατί δεν έχεις αλλάξει πρόγραμμα. Οπότε δεν έχει αλλάξει η συμπίεση του μίγματος και δεν χρειάζεσαι περισσότερο αέρα. Ο πνίχτης όκ δεν κάνει κάτι να τον βγάλεις. Αυτοί οι κινητήρες μετά τις 2300 αρπάζουν. Επίσης μην περιμένεις εν κινήσει σοβαρή επιτάχυνση αν δεν πιάσεις τις 3000 στροφές, και ειδικά με 6η το ξεχνάς, είναι overdrive. Καλό έκανες που τα άλλαξες αυτά γιατί η Ν75 είναι σε σημείο που ζεσταίνεται αρκετά από τον κινητήρα και με τον καιρό χάνει τη λειτουργικότητά της. Η Ν249 απέκτησε διάφορες εκδόσεις, η τωρινή είναι η revD(?) ας με διορθώσει όποιος θυμάται καλύτερα. Οι ανοιχτές σκάστρες σε αυτούς τους κινητήρες δε νομίζω οτί βγάζαν θέματα αλλά δεν κρατούσαν ψηλά την πίεση οπότε έχανες σε απόδοση. Οπως και να χει αν έχεις απορίες για το πώς πρέπει να πηγαίνει το δικό σου μπορούμε κάποια στιγμή να τα δούμε από κοντά αν μένεις Αθήνα. Η δουλειά μου είναι πάνω στην εθνική οπότε μπορούμε να κάνουμε απογευματινές ώρες πιο εύκολα δοκιμή. Νομίζω ότι οργανώνεται και gocart συνάντηση του vwclub οπότε αν βολεύει και τους δυό μπορεί να το κανονίσουμε και έτσι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeDeV Posted September 27, 2019 Report Share Posted September 27, 2019 Καλησπέρα, σίγουρα κάποια στιγμή μπορούμε να τα δούμε. όσο αφορά το φίλτρο που λες ότι ήταν αχρείαστο κάνεις λάθος. η διαφορά στο αμάξι είναι μεγάλη από τότε που το έβαλα. με το πνίχτη δεν βλέπω κανένα πρόβλημα ούτε από τους υπόλοιπους που τον έβγαλαν εδώ μέσα. θεωρώ ότι ακούω έναν μικρό στροβυλισμό μόνο χωρίς αυτό να σημαίνει κάτι. ο πνίχτης για το μαμά φίλτρο, έχει λογική που υπάρχει. για το K&N... δεν χρειάζεται. εννοείται ότι δεν μιλάω για την 6η. μιλάω για... ανάβει το φανάρι ξεκινάς να λες ότι θα κάνεις επιτάχυνση να φύγεις γρήγορα.... (δεν εννοώ να ανεβάσω στροφές πριν ξεκινήσω) αλλά το αυτοκίνητο θα ανοίξει σταδιακά μόνο του όπως γουστάρει. διάβασα ότι μετά από κάποιο Update της volkswagen, μερικοί αναφέρανε θέματα όπως το δικό μου. άντε να βγάλεις άκρη..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gmis Posted September 27, 2019 Report Share Posted September 27, 2019 Λέω ότι ακόμα και μαμά φίλτρο να έχεις δεν πειράζει να βγάλεις τον πνίχτη. Επίσης αν θελήσεις ποτέ να βάλεις πρόγραμμα δουλειά περισσότερη θα σου κάνει η χοάνη, όχι το φίλτρο μέσα στο πάνελ. Είχα το αμάξι και πριν το update και μετά το update και το έτρεχα και τότε και τώρα. Πριν είχε ένα ξέσπασμα μετά τις 3500, μετά έγινε πιο γραμμικό σε σημείο που τότε μου φάνηκε σαν να έχασα ιπποδύναμη. Μετά από λίγο καιρό το συνήθισα. Δεν κατάλαβα διαφορά στις χαμηλές να σου πώ την αλήθεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeDeV Posted September 29, 2019 Report Share Posted September 29, 2019 (edited) άλλαξα και μπουζί.... ήταν σε σχετική νορμάλ κατάσταση. η κατάσταση δεν διορθώθηκε. κάτι κρατάει το αμάξι πίσω και δεν καταλαβαίνω γιατί. δεν έχω την δύναμη που θέλω όταν την θέλω, άσχετα αν το αμάξι μπορεί να πιάσει τα 200. υπάρχουν φορές που είμαι ας πούμε με 3η ή 4η στις 2.500 στροφές, τέρμα κάτω το γκάζι και το αμάξι θα ανεβάσει με το δικό του ρυθμό. υπάρχουν και φορές που το αμάξι θα τσιμπήσει αμέσως ένας "μάστορας" μου είπε μήπως έχω πρόβλημα με το καζανάκι. μέχρι στιγμής έχω κάνει τα εξής.... 1) αλλαγή φίλτρο λάδι 2) αλλαγή φίλτρο βενζίνης 3) νέο φίλτρο αέρα K&N 4) καθαρισμός εσωτερικά κινητήρα με carbon αέριο 5) αλλαγή N75 6) αλλαγή Ν249 7) αλλαγή μπρος - πίσω λάστιχα (έτσι για το ιστορικό να γράφω και κάτι.... ) 8 ) liqui moli ceratec με την αλλαγή του λαδιού 9) αλλαγή μπουζί με NGK Platinum 10) έχω προσπαθήσει να "ανοίξω" το αυτοκίνητο (στα 200 ήταν με 4200 στροφές αν δεν κάνω λάθος) 11) έχω τσεκάρει την μηχανή για λάθη ιστορικό σε 3 διαφορετικά συνεργεία (ο ένας που το οδήγησε και με το λάπτοπ επάνω, είπε ότι οι πιέσεις φαίνονται σωστές) σημείωση... έχω ακούσει μερικές φορές όπως βγαίνω από το αμάξι πίσω από την πίσω αριστερά ρόδα να κάνει ένα τικ τικ τικ. Edited September 29, 2019 by TeDeV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christoskas Posted January 5, 2020 Report Share Posted January 5, 2020 καλησπερα παιδια και καλη χρονια .. υστερα απο ενα θορυβο που εκανε το αμαξι στο μοτερ απο μερια συνοδηγου επιμηνα το πηγα οταν διαπυστωσα οτι δυναμωσε στο μηχανικο ειπε οτι ειναι τρομπα νερου.. εν ολιγης το περιμενω το αμαξι απο δευτερα εβαλε αυθεντικη τρομπα νερου και αλλαξε παραφλου για ολα αυτα πηρε 430 ειναι λογικη τιμη ; η με κατακλεψαν ; ευχαριστω για τον χρονο σας.. που μπορω να δω στο ιντερνετ τιμες αυθεντικων ανταλακτικων ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas_Tr Posted January 5, 2020 Report Share Posted January 5, 2020 1 hour ago, christoskas said: καλησπερα παιδια και καλη χρονια .. υστερα απο ενα θορυβο που εκανε το αμαξι στο μοτερ απο μερια συνοδηγου επιμηνα το πηγα οταν διαπυστωσα οτι δυναμωσε στο μηχανικο ειπε οτι ειναι τρομπα νερου.. εν ολιγης το περιμενω το αμαξι απο δευτερα εβαλε αυθεντικη τρομπα νερου και αλλαξε παραφλου για ολα αυτα πηρε 430 ειναι λογικη τιμη ; η με κατακλεψαν ; ευχαριστω για τον χρονο σας.. που μπορω να δω στο ιντερνετ τιμες αυθεντικων ανταλακτικων ; μια χαρα τιμη. η αντλια νερού μονο σαν ανταλλακτικό κοστίζει 310 ευρω πανω κατω. και εγω τοσα ειχα δωσει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Epikouros Posted January 6, 2020 Report Share Posted January 6, 2020 20 hours ago , christoskas said: καλησπερα παιδια και καλη χρονια .. υστερα απο ενα θορυβο που εκανε το αμαξι στο μοτερ απο μερια συνοδηγου επιμηνα το πηγα οταν διαπυστωσα οτι δυναμωσε στο μηχανικο ειπε οτι ειναι τρομπα νερου.. εν ολιγης το περιμενω το αμαξι απο δευτερα εβαλε αυθεντικη τρομπα νερου και αλλαξε παραφλου για ολα αυτα πηρε 430 ειναι λογικη τιμη ; η με κατακλεψαν ; ευχαριστω για τον χρονο σας.. που μπορω να δω στο ιντερνετ τιμες αυθεντικων ανταλακτικων ; Μια χαρά τιμη ειναι.. Δυστυχώς η τρόμπα μας ειναι πανάκριβη, στην αντιπροσωπία που ειχα ρωτησει η τρόμπα εκανε 320. Τόσο την ειχα δει περίπου να κυκλοφορεί σε άλλους εμπόρους. Αυτο που κάνω εγω ειναι οτι ψάχνω με τον κωδικό του ανταλακτικου στο ίντερνετ. Δεν εχω δει απο την vw να εχουν τις τιμες ανταλακτικων στο site τους και συνηθως τους παιρνω ενα τηλ να ρωτισω τις τιμες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_voun Posted January 7, 2020 Report Share Posted January 7, 2020 Καλησπέρα απο Κομοτηνή , έχω και εγω ένα golf 5 1,4 με τα 140 και έχω το εξής πρόβλημα , τώρα το χειμώνα όταν το βάζω μπρος μετά απο 2 περίπου μέρες ακινησίας μου ανάβει το κόκκινο λαμπάκι θερμοκρασίας , σβήνω το αυτοκίνητο , το ξανά βάζω και όλα κομπλέ ! Απο νερά είμαστε οκ στα όρια του max , «παρατήρηση» , το αμάξι ειναι σε ελαφρός κλήση προς τα πάνω στο πάρκινγκ ! (Εάν παίζει ρόλο) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 8, 2020 Report Share Posted January 8, 2020 Δεν έπρεπε νανάβει. Αντλία νερού έχεις αλλάξει ποτέ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
medoras Posted February 24, 2020 Report Share Posted February 24, 2020 Γεια σας,έχω ένα golf 6 1.4 tsi 160hp και πρέπει να αλλάξω αντλία νερού,να βάλω την γνήσια ή έχετε κάποια after market να μου προτείνετε γιατί μετά από πολύ ψάξιμο παίζουνε πάρα πολλές μάρκες...ευχαριστώ πολύ.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TMESSOLO Posted February 24, 2020 Report Share Posted February 24, 2020 εγω εβαλα γνησια...δεν το σκεφτηκα για aftermarket επειδη δεν γνωριζω απο αντλιες και λογω της σπουδαιοτητας του ανταλλακτικου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted February 24, 2020 Report Share Posted February 24, 2020 Σε αντλία του εμπορίου που να είναι στα επίπεδα της γνήσιας σε HEPU δες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas_Tr Posted February 24, 2020 Report Share Posted February 24, 2020 βαλε γνησια για να εχεις το κεφαλι σου σιγουρος. και hepu να βαλεις τα ιδια χρηματα εχει οποτε δεν αξιζει να πας σε aftermarket Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
medoras Posted February 24, 2020 Report Share Posted February 24, 2020 Θα παω να βαλω την γνήσια για να εχω και εγω το κεφάλι μου ησυχο οπως λετε,δινουν και 2 χρονια εγγυηση.300 περιπου η τρόμπα + 100 τα εργατικα.... Σας ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ioannis papi Posted April 23, 2020 Report Share Posted April 23, 2020 Καλησπέρα, τις τελευταίες μέρες και όχι κάθε φορά, αφού σβήσω τον κινητήρα μετά από κάποια δευτερόλεπτα ίσως και λεπτό ακούγεται ο συγκεκριμένος θόρυβος από τον κινητήρα. Ακόμα δεν έχω επισκεφθεί συνεργείο για να το ελέγξω (και δεν έχει ανάψει το check του κινητήρα). Επίσης παρατήρησα ότι κάποιες φορές δεν ανεβάζει ο κινητήρας πάνω από 3.000 στρ. (αν σβήσω και ανάψω τον κινητήρα επανέρχεται). Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι αντίστοιχο? Όσο έψαξα στο φόρουμ δεν βρήκα κάποια αναφορά. IMG_5868.MOV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dj mitsos Posted April 23, 2020 Report Share Posted April 23, 2020 Καλησπέρα, τις τελευταίες μέρες και όχι κάθε φορά, αφού σβήσω τον κινητήρα μετά από κάποια δευτερόλεπτα ίσως και λεπτό ακούγεται ο συγκεκριμένος θόρυβος από τον κινητήρα. Ακόμα δεν έχω επισκεφθεί συνεργείο για να το ελέγξω (και δεν έχει ανάψει το check του κινητήρα). Επίσης παρατήρησα ότι κάποιες φορές δεν ανεβάζει ο κινητήρας πάνω από 3.000 στρ. (αν σβήσω και ανάψω τον κινητήρα επανέρχεται). Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι αντίστοιχο? Όσο έψαξα στο φόρουμ δεν βρήκα κάποια αναφορά. IMG_5868.MOVΤο γεγονός ότι ο κινητήρας σε σηκώνει πάνω από 3000 στροφές σημαίνει ότι μπαίνει σε ασφαλή λειτουργία λόγο ότι κάτι τρέχει συχνά σε αυτή την περίπτωση ο εγκέφαλος κρατάει στη μνήμη το σφάλμα και το αποθηκεύει οπότε λογικά θα φανεί.Ο θόρυβος έχει σημασία από που έρχεται λογικά από καπόυ θα τον ακούς. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TMESSOLO Posted April 24, 2020 Report Share Posted April 24, 2020 τι ειναι αυτο παλι;;;;κουλο μου ακουγεται....εννοεις δεν ανεβαζει στροφες πανω απο 3k οταν εισαι σταματημενος ή εν κινηση;;;σε οποιαδηποτε περιπτωση θα πηγαινα για διαγνωση παντως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ioannis papi Posted April 24, 2020 Report Share Posted April 24, 2020 2 hours ago , TMESSOLO said: τι ειναι αυτο παλι;;;;κουλο μου ακουγεται....εννοεις δεν ανεβαζει στροφες πανω απο 3k οταν εισαι σταματημενος ή εν κινηση;;;σε οποιαδηποτε περιπτωση θα πηγαινα για διαγνωση παντως όταν το παρατήρησα εν κινήσει, σταμάτησα και δεν ανέβαζε πάνω από τις 3000 στρ. σταματημένος. Στην συνέχεια έσβησα τον κινητήρα και τον έβαλα πάλι σε λειτουργία και δούλευε "κανονικά". Σήμερα το πρωϊ πηγαίνοντας για δουλειά το δούλεψα σε ψηλές στροφές σχεδόν κόφτες (2η, 3η και λιγότερο την 4η) και δούλευε κανονικά και όταν σταμάτησα κανένας θόρυβος ... αλλά όταν επέστρεψα , αν και νόμιζα ότι όλα ήταν οκ ... επισυνάπτω το σημερινό βίντεο (έχει ενδιαφέρον στο 52'' ο τελευταίος ήχος) IMG_5884.MOV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dj mitsos Posted April 24, 2020 Report Share Posted April 24, 2020 όταν το παρατήρησα εν κινήσει, σταμάτησα και δεν ανέβαζε πάνω από τις 3000 στρ. σταματημένος. Στην συνέχεια έσβησα τον κινητήρα και τον έβαλα πάλι σε λειτουργία και δούλευε "κανονικά". Σήμερα το πρωϊ πηγαίνοντας για δουλειά το δούλεψα σε ψηλές στροφές σχεδόν κόφτες (2η, 3η και λιγότερο την 4η) και δούλευε κανονικά και όταν σταμάτησα κανένας θόρυβος ... αλλά όταν επέστρεψα , αν και νόμιζα ότι όλα ήταν οκ ... επισυνάπτω το σημερινό βίντεο (έχει ενδιαφέρον στο 52'' ο τελευταίος ήχος)IMG_5884.MOVΔε μπορώ να δω το βίντεο σου δε μπορείς να μας πεις από ποιο σημείο της μηχανής ακούς τον θόρυβο? Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ioannis papi Posted April 24, 2020 Report Share Posted April 24, 2020 6 λεπτά πριν , Dj mitsos said: Δε μπορώ να δω το βίντεο σου δε μπορείς να μας πεις από ποιο σημείο της μηχανής ακούς τον θόρυβο? Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk ... έχεις μήνυμα, ελπίζω να μπορείς να δεις το βίντεο τώρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ioannis papi Posted April 25, 2020 Report Share Posted April 25, 2020 Τελικά .. κωδικός βλάβης - P10AC και αφορά στο μαγνητικό συμπλέκτη (βραχυκύκλωμα). Στο βίντεο φαίνεται ακριβώς από που εκπέμπονται τα σήματα morse! Το ερώτημα είναι, το αντικαθιστώ και τελειώνω εδώ ή το πρόβλημα μπορεί να είναι ηλεκτρικό και να συνεχίσει να υπάρχει? Ίσως να πρέπει να το δει και ηλεκτρολόγος. IMG_5887.MOV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TMESSOLO Posted April 25, 2020 Report Share Posted April 25, 2020 (edited) ναι στο βιντεο φαινεται ακριβως και το χτυπημα...ηλεκτρολογο φιλε να ξενοιασεις...μετα κανε και ενα καθαρισματακι στο μοτορι-οχι νερα και τετοια-και θα σαι κουκλος Edited April 25, 2020 by TMESSOLO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dj mitsos Posted April 25, 2020 Report Share Posted April 25, 2020 Τελικά .. κωδικός βλάβης - P10AC και αφορά στο μαγνητικό συμπλέκτη (βραχυκύκλωμα).Στο βίντεο φαίνεται ακριβώς από που εκπέμπονται τα σήματα morse! Το ερώτημα είναι, το αντικαθιστώ και τελειώνω εδώ ή το πρόβλημα μπορεί να είναι ηλεκτρικό και να συνεχίσει να υπάρχει? Ίσως να πρέπει να το δει και ηλεκτρολόγος.IMG_5887.MOVΘεωρώ ότι θα είσαι οκ ο κωδικός συμπίπτει με το πρόβλημα σου. θες και έναν ηλεκτρολόγο καντο αλλά νομίζω ότι μετά από αυτό θα είναι όλα καλά.Κόστος? Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...