Jump to content
scoud

Αντλια Νερου Μοτέρ 1.4 Tsi (Bmy,blg,bwk,cavd,cth)

Recommended Posts

Γεια χαρά. Το αμάξι στα καλά καθούμενα δεν μου ανέβαζε πάνω από 3000 στροφές χωρίς check in. Το έσβησα το άναψα όλα καλά. Πήγα συνεργείο μου είπαν μετά από έλεγχο σε υπολογιστή για αντλία νερού 135000 χιλιόμετρα έχω και αλλαγμένη στις αρχές όταν είχα πρώτο πάρει το αμάξι, δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά σίγουρα πριν τα 45000 χιλ την είχα αλλάξει. Οι βλάβες λένε: 04268 P10AC 000 Μαγνητικός συμπλέκτης για μηχανικό υπερσυμπιεστη Βραχυκύκλωμα στη γείωση σποραδικά. 04270 P10AE 000 Αισθητήρας ρεύματος για μαγνητικό συμπλέκτη μηχ. υπερσυμπιεστη ηλεκτρική βλάβη σποραδικά.

Από εκεί και πέρα μου είπε ο μηχανικός αν το ξανά κάνει όπου μου το ξανά κανε σήμερα να κοιτάξουμε την καλωδίωση πρώτα και αν είναι οκ αλλαγή αντλίας. Μου εξήγησε ότι χαλάει το πηνίο μέσα. Το πηνίο δεν μπορεί να επισκευαστεί σε ηλεκτρολόγο περιελικτη και να ξανά μπει (γτ εχω δει σχετικο βιντεο απο vwclub στο youtube)? Αν ήταν αντλία δεν θα έπρεπε να σταματάει το κλακ σαν ήχος που κάνει σαν νορμάλ ήχος? Όπως το είδε ο μηχανικός ακουγότανε μια χαρά όσο και να το κοίταξε για αυτό μου είπε για καλωδίωση. Οι βλάβες πιστεύετε όντως μπορεί να είναι θέμα καλωδίωσης? Έχει συμβεί σε κάποιον? Επίσης μπορεί να λέω και χαζομάρα τώρα αλλά μήπως παίζουν ρόλο και τα μπουζί για το βραχυκύκλωμα γτ από τότε που έβαλα τα Pzfr6r (δεν έχει πολύ καιρό) στην στιγμιαία κατανάλωση βλέπω  διάφορα σε σχέση με αυτά που φόραγα τα siz. Δεν τα έβαλα για πιο φτηνά , απλά είχα μπει στην NGK μου έβγαλε αυτό τον κωδικό και έτσι τα πήρα, αργότερα είδα ότι στη αντιπροσωπεια δίνουν τα Siz. Τις γνώμες σας παρακαλώ.

Edited by GIANNIS_KAN
Link to comment
Share on other sites

Αντλια ειναι θελει αλλαγη, ισχυει η φθορα του πηνιου.
Σβησε το σφαλμα κι αν ξαναβγει αλλαγη.

Για τα μπουζι υπαρχει θεμα κι εδω, τα siz φοραει το μοτερ


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και παλι. Απο την τελευταια φορα που εγραψα δεν μου ξανα παρουσιασε τπτ το αμαξι και δουλευε κανονικα μεχρι πριν δυο τρεις μερες οπου κι πλεον δεν ανεβαζει πανω απο 3χιλ στροφες. Μου αναψε check engine σχεδον μονιμα, το εβαλα μονος μου μεσω obd και ειδα τα σφαλαματα που μου εβγαλε. Ειναι τα εξης: P10AC (οπως και την προηγουμενη φορα.) και αλλο ενα P10A9, γνωριζει αυτο καποιος τι σημαινει γτ δν βρηκα καπου τι μπορει να ειναι. (δεν εχει ανοιξει ακομα ο μηχανικος να του το παω το αμαξι λογω διακοπων.) Κοιταγα για αντλιες για κοστος κτλ εχει και καποιες στα 120 ευρω που ειδα αγορα. Αξιζει να παρω η εχουν διαφορες σε σχεση με τις πιο ακριβες αν μου πει ο μηχανικος οτι θελει αλλαγη αντλιας? Αλλαζονται και οι ιμαντες που δινει κινηση με νεους η γενικα δεν χρειαζετε? Ευχαριστω για το χρονο σας.

Link to comment
Share on other sites

Εχει ξεφτυλισει το πηνιο στην αντλια νερου - μαγν συμπλεκτη και σου βραχυκυκλωνει.

Πολυ πιθανο να σου καιει και ασφαλεια.

 

Αντλια νερου καινουρια θελει. Παρε εργοστασιακη και αλλαξε και βιδες+g13 αν δεν εχουν αλλαχτει.

Ιμαντα αν αλλαζεις τακτικα δεν θελει ξανα

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago , nikdev said:

Εχει ξεφτυλισει το πηνιο στην αντλια νερου - μαγν συμπλεκτη και σου βραχυκυκλωνει.

Πολυ πιθανο να σου καιει και ασφαλεια.

 

Αντλια νερου καινουρια θελει. Παρε εργοστασιακη και αλλαξε και βιδες+g13 αν δεν εχουν αλλαχτει.

Ιμαντα αν αλλαζεις τακτικα δεν θελει ξανα

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

G13 δεν ξανα μπαινει το ιδιο? Βιδες τι εννοεις? Σε ιμιτασιον να μην κοιταξω κθλου? Eχουν σε κατι διαφορα αν εχεις δει?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας,

 

Έχω ένα θέμα με το Golfaκι μου (TSI 140ps 2007 BMY) & κατά νομίζω πως είναι κάτι από την αντλία νερού.

 

Ένα πρωί μου έβγαλε ένα σφάλμα P2262 (Turbo boost pressure not detected). Δεν το έδωσα και πολύ σημασία και το ίδιο απόγευμα ενώ ήμουν σε μια ευθεία με 2η σχέση και πάτησα γκάζι για να πάρω φόρα να ανέβω σε μία ανηφόρα, ενώ θα έπρεπε να ακουστεί ο χαρακτηριστικός ήχος του compressor που παίρνει μπρος για να δώσει πόνο, ακούστηκε ένα ήχος σαν μεταλλικός (τον άκουσα γιατί είχα ανοιχτό παράθυρο, δεν ήταν και τόσο δυνατός) και το αμάξι έμεινε στις στροφές που είχα (αν θυμάμαι καλά 2 κάτι) και όσο και να πατούσα γκάζι (μέχρι τέρμα το πάτησα) δεν έκανε τίποτα! Κατέβασα πρώτη και όλα κανονικά!

 

Τι λέτε να φταίει??

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

 

Περιληπτικά, πριν λίγες ημέρες είδα αρκετό λευκό καπνό από την εξάτμιση στο ρελαντί και ψάχνοντας στο μέρος της μηχανής είδα σταγόνες λάδι πάνω στην πολλαπλή. 

Η διάγνωση ήταν τουρμπίνα. Το αυτοκίνητο μπήκε συνεργείο, η τουρμπίνα μετά από ανακατασκευή + νέα πολλαπλή (σαν καινούρια) κι αφού ελέγχθηκε τοποθετήθηκε στο αυτοκίνητο. 

 

Το πρόβλημα προέκυψε όταν βγήκε βόλτα. Με το που παίρνει μπρος την 1η φορά το αμάξι ξεκινάει "γονατισμένο", απ'ότι κατάλαβα σαν να μην δούλευε καθόλου ο κομπρέσσορας. Κατά την πορεία αφού ξεπερνούσαμε τις 3-4.000 και σταματούσαμε χωρίς να σβήσουμε την μηχανή, στο ξεκίνημα ο κομπρέσσορας δούλευε κανονικά. Αν σβήναμε την μηχανή όμως και ξαναβάζαμε μπρος στο ξεκίνημα ξανά τα ίδια. Επίσης άναψε το check engine που αναφερόταν σε τεχνική βλάβη στον κομπρέσορα. 

 

Τέλος ο μάστορας μου είπε, "το βάζουμε μέσα κι αρχίζουμε να ψάχνουμε από κομπρέσσορα πρώτα".

 

Παρακαλώ όποιος ξέρει κάτι ας βοηθήσει γιατί έχω τρελλαθεί και δεν ξέρω τι να κάνω. Πήγα να πάρω το αυτοκίνητο μετά από αλλαγή τουρμπίνας και μου λένε κομπρέσορας, ενώ πριν μπεί στο συνεργείο για τουρμπίνα δεν εμφάνιζε το παραπάνω πρόβλημα. 

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Το σφαλμα γραψε


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αντλία νερού - μαγνητικής θέλει., υπάρχει ανοιχτό θέμα θα μεταφερθούν εκεί.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.