Jump to content
scoud

Αντλια Νερου Μοτέρ 1.4 Tsi (Bmy,blg,bwk,cavd,cth)

Recommended Posts

To προβλημα μου έτυχε ενώ είμαι ήδη διακοπές σε νησί, δεν μου ανάβει κάποιο λαμπάκι ούτε και έχω παρατηρήσει μειωμένη απόδοση-τώρα σε υψηλές ταχύτητες δεν μπορώ να το τσεκάρω! Επιστρέφοντας θα το δω σε κάποια αντιπροσωπεία. Ο θόρυβος είναι καθαρα στη μηχανή -όχι στη μετάδοση- και ακούγεται από τη μεριά του συνοδηγου, όχι στο ρελαντί αλλά όταν πιέζω λίγο το γκάζι πανω από τις 1.000 στροφές.

Πόσο θα σου κοστίσει η επισκευή;

Link to comment
Share on other sites

Βασικά για να λες ότι δεν νιώθεις πτώση απόδοσης τότε δεν πρέπει να είναι αυτό! Λαμπάκι ούτε εμένα μου έχει ανάψει.!Και ο θόρυβος και σε εμένα ακουγόταν από την μηχανή αλλά περισσότερο από την μεριά του συνοδηγού.Και εμένα ακουγόταν οποτεδήποτε ακόμα και στο ρελαντι αλλά και σε κίνηση όπως λες σε παρόμοιες στροφές με εσένα. Βασικά το ανταλλακτικό κάνει 850 αλλά με καλύπτει ακόμα η εγγύηση!

Πάντως τσέκαρε το και μας λες!

Edited by mihalis19
Link to comment
Share on other sites

Ok, απο Παρασκευη ή Δευτερα θα περάσω από αντιπροσωπεία οπότε θα ξέρω. Ελπίζω πάντως να μην είναι αυτό γιατί είμαι εκτός εγγύησης (5 χρόνια-110.000 km). Έχω αλλάξει ήδη βαλβίδα Ν75 (40.000 km) και το Πάσχα τη σκάστρα (65 Ευρα)!

Link to comment
Share on other sites

Τελικά το πρόβλημα που είχα οφείλοταν στην τρόμπα νερού. Είχα και διαρροή παραφλού αλλά ευτυχώς ήταν ελάχιστη και αυτή οφείλοταν σε κάτι άλλο, ένα φθαρμένο λαστιχάκι σε σχήμα Τ. Τα αντκατέστησα εχθές στην αντιπροσωπεία. Στην ερωτησή μου αν αυτή η ζημιά ήταν λογικη να συμβεί στα 110.000 km (νωρίς κατά τη γνώμη μου) μου είπαν ότι είναι και θέμα τύχης και ότι έχουν αλλάξει και σε λιγότερα χιλιόμετρα. 440 Ευρα όλα μαζι μου κόστισαν.

Link to comment
Share on other sites

καλημερα!

αντλια νερου 231.98 ευρο με την εκπτοση 115.99

παραφλου 2x 12.13 ευρο 24.26 με την εκπτοση 12.13

συνολο με φπα 155.03

εργατικα 66.30 με την εκπτοση 33.15

συνολο με φπα 40.11

ολο το πεκετο 195.14 ευρο

Καλησπέρα,

Θα μπορούσες σε παρακαλώ να με ενημερώσεις για την αντιπροσωπία που επισκέπτηκες;

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εγώ την άλλαξα την αντλία πρίν ένα μήνα (Καψιωχας στο Αγρίνιο) και έσκασα 440Ε!

Μου είπαν μάλιστα ότι μου έκοψαν και 110 επειδή πήραν πίσω την παλιά (έτσι για να μην αισθάνομαι και κορόιδο).

Στο Πειραια που ρώτησα (Karenta) μου είπαν γύρω στα 500!

Έψαξα και έξω και τη βρήκα -με δυσκολία- στα 390Ε.Οπότε και έξω να την άλλαζα το κέρδος θα ήταν σχεδόν μηδαμινό.

Link to comment
Share on other sites

πριν απο κανενα 2μηνο αναγκάστηκα να την αλλάξω λόγω μικρής διαρροής, αλλα δεν υπάρχει διαφορά στον ήχο να ανησυχώ;;

να πώ πως με τη παλιά επισης δεν είχα παράξενους ήχους, εκτός μιας στριγγλιάς που ακουγα που και που σε ξερόγκαζο κατεβάσματος απο 4η σε 3η

το κόστος ήταν αυτο που περιγραφουν οι προλαλήσαντες αλλα ευτυχώς με κάλυψε η επέκταση,

Link to comment
Share on other sites

Εγω την αντλία την άλαξα όχι λόγω διαροής αλλά διότι ήταν υπο δυάλυση!!

Σε ένα ταξίδι που έκανα άρχισε να κάνει δύνατό θόρυβο ο οποίος γινόταν όλο και πιο έντονος. Ήταν λές και έβρισκε κάποια φτερωτή κάπου. Και άσχετος να ήταν κάποιος θα καταλάβαινε ότι υπήρχε πρόβλημα. Μετά την αλλαγή το αυτοκίνητο είναι όπώς πριν παρουσιαστεί το πρόβλημα.

Πάντως είναι αδικαιολόγητο το πρόβλημα που εμφανίζεται στην αντλία νερού πριν τουλάχιστον ένα αυτοκίνητο να συμπληρώσει τα 150.000 km!!!

Link to comment
Share on other sites

Και στου πεθερού μου το golf6 160 dsg, σήμερα τα έφτυσε η αντλία νερού. Μιλάμε για αμάξι 2 ετών με κάτι πάνω από 40κ χλμ! Έχει ήδη προηγηθεί το κιβώτιο (2 φορές- τη πρώτη φορά σκορτσάριζε και τη δεύτερη ακινητοποιήθηκε από δισκάκια, αν δε κάνω λάθος), αλλαγή μπαταρίας και τώρα αυτό. Το αστείο είναι ότι κάθε φορά η Καρέντα <<μένει εμβρόντητη>> γιατί πρώτη φορά τους συμβαίνει αυτό!!! Το άλλο αστείο είναι ότι το αγόρασε επηρεασμένος από το δικό μου (golf5 gt), το οποίο αναλογικά μεχρι τώρα έχει βγεί καλύτερο ( μόνο κιβώτιο!!! ). Τι να πείς...

Link to comment
Share on other sites

Και στου πεθερού μου το golf6 160 dsg, σήμερα τα έφτυσε η αντλία νερού. Μιλάμε για αμάξι 2 ετών με κάτι πάνω από 40κ χλμ! Έχει ήδη προηγηθεί το κιβώτιο (2 φορές- τη πρώτη φορά σκορτσάριζε και τη δεύτερη ακινητοποιήθηκε από δισκάκια, αν δε κάνω λάθος), αλλαγή μπαταρίας και τώρα αυτό. Το αστείο είναι ότι κάθε φορά η Καρέντα <<μένει εμβρόντητη>> γιατί πρώτη φορά τους συμβαίνει αυτό!!! Το άλλο αστείο είναι ότι το αγόρασε επηρεασμένος από το δικό μου (golf5 gt), το οποίο αναλογικά μεχρι τώρα έχει βγεί καλύτερο ( μόνο κιβώτιο!!! ). Τι να πείς...

Την εχω αλλαξει 2 φορεσ σε golf gt 170 μια φορα στην εγυηση και αλλη μια εκτοσ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα,440 ευρω (αυτη ειναι η τελικη τιμη με εκπτωση 15%) στο Μανδυλα,Θεσσαλονικη. Μου το βγαλε στα 77000 km,εχω τα 140 hp,2007 μοντελο.Ο συμβουλος του σερβις μου ελεγε παπαριες και επειδη ειδαν οτι ειχα σπαστει τρελα με αφησαν και παρακολουθουσα το ξηλωμα/περασμα της καινουριας αντλιας μεσα στο συνεργειο (που κανονικα δεν το επιτρεπουν).εκει ο τεχνικος που μου το εφτιαξε μου ειπε οτι τα tsi το βγαζουν συνεχεια και οτι μετα τις 60000 km τα περισσοτερα tsi (με compressor) θα το βγαλουν.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου το έβγαλε στα 110.000 αλλά και πάλι νωρίς είναι για τέτοιου είδους ζημιά. Aπό ότι διαβάζω όμως αυτό είναι ο κανόνας στα tsi.

Επειδή και εγώ τόσα έσκασα δεν υπήρχε περίπτωση να μην παρακολουθήσω από κοντα την επισκευή! Εν παση περιπτώσει και άλλες φορές το έχω κάνει σε άλλες ζημιές που είχα (Καψιώχας, Αγρίνιο). Στο κατω κάτω τόσα λεφτά τους δίνουμε γιατί να μην μας το επιτρέπουν.

Όταν έκανα τα service εντος αντιπροσωπείας και δεν πολυασχολιόμουν μου έβαζαν μέχρι τα 75.000 km λάδια ότι νάναι (15w40). Γιατί λοιπόν να τους επιστευτώ και να μην είμαι παρών???

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα αλλαξα σημερα αντλια και εγω.. ελεος..47χιλ χιλιομετρα μονο.. με τα πολλα εντος εγγυησης,μεχρι τωρα οσο μπορεσα να δω το αμαξι εγινε πιο αργο και γενικα δν αρπαζει κατευθειαν και ουτε ακουγετε εντονα το τουρμπισμα.. γνωριζει κανεις κατι σχετικο τι μπορει να παιζει κ γιατι ?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα αλλαξα σημερα αντλια και εγω.. ελεος..47χιλ χιλιομετρα μονο.. με τα πολλα εντος εγγυησης,μεχρι τωρα οσο μπορεσα να δω το αμαξι εγινε πιο αργο και γενικα δν αρπαζει κατευθειαν και ουτε ακουγετε εντονα το τουρμπισμα.. γνωριζει κανεις κατι σχετικο τι μπορει να παιζει κ γιατι ?

στο βαλανε σε διαγνωστικο?γιατι αν ναι ειναι το "γνωστο" update

Link to comment
Share on other sites

το γνωστο update εχει γινει προ πολλου,,,,, μηπω ειναι διαφορετικη συμπεριφορα στα χαμηλα του με την νεα αντλια γενικα η παιζει να θελω αλλαγη βαλβιδας και σκαστρας?

Link to comment
Share on other sites

πηγαινε αλλη μια βολτα απο αντιπροσωπεια να σου δουνε τις βαλβιδες.εμπειρια απο αλλαγη αντλιας δεν εχω (ακομα τουλαχιστον) στο gti.αλλα απ τη στιγμη που ειναι καινουρια η δικια σου δε νομιζω να προερχεται απο κει.εχεις αλλαξει ποτε βαλβιδες?

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια αν η αντλια εχει προβλημα βγαινει στο διαγνωστικο?η δεν λειτουργει ο κομπρεσορας?εγω δεν εχω τον ηχο του κομπρεσορα το κλατσ!και μεχρι να ανεβασει το μπαρομετρο το αμαξι δεν επιταχυνει και πολυ α και αν στις 2.000 στροφες το πατησω τερμα αργει λιγο μεχρι να παει στις 2.500 να δωσει κουτουλια απο ροπη αρπαξει 2 δευτερα ηερψ εγω.με δευτερα πχ.πως θα καταλβω αν εχει προβλημα λοιπον διαγνωστικο σημαδια αλλα?τι νιωθω με νεκρο κμπρεσσορα?

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

πηγαινε αλλη μια βολτα απο αντιπροσωπεια να σου δουνε τις βαλβιδες.εμπειρια απο αλλαγη αντλιας δεν εχω (ακομα τουλαχιστον) στο gti.αλλα απ τη στιγμη που ειναι καινουρια η δικια σου δε νομιζω να προερχεται απο κει.εχεις αλλαξει ποτε βαλβιδες?

Τι εννοεις βαλβιδες? οχι δν θυμαμαι κτ τετοιο να αλλαξα. Μηπως να θελω Ν75 και 249? Αλλα πο την μια στιγμη στην αλλη με νεα αντλια να επεσε ετσι χαμηλα??
Link to comment
Share on other sites

ναι σαυτα που ειπες αναφερομαι.πηγαινε στην αντιπροσωπεια να στο κοιταξουν παντως.και αμα λες οτι δεν εχεις αλλαξει και ποτε νομιζω με τα χιλιομετρα που εχεις ηρθε η ωρα..ριξε και μια ματια εδω http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=50682

επλιζω να σε βοηθησα λιγο...

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια αν η αντλια εχει προβλημα βγαινει στο διαγνωστικο?η δεν λειτουργει ο κομπρεσορας?εγω δεν εχω τον ηχο του κομπρεσορα το κλατσ!και μεχρι να ανεβασει το μπαρομετρο το αμαξι δεν επιταχυνει και πολυ α και αν στις 2.000 στροφες το πατησω τερμα αργει λιγο μεχρι να παει στις 2.500 να δωσει κουτουλια απο ροπη αρπαξει 2 δευτερα ηερψ εγω.με δευτερα πχ.πως θα καταλβω αν εχει προβλημα λοιπον διαγνωστικο σημαδια αλλα?τι νιωθω με νεκρο κμπρεσσορα?

Καλησπέρα, αν έχει πρόβλημα η αντλία ανάβει το check και μένει αναμένο και γράφει και σαν βλάβη.έχω αλλάξει στις 54000.έτσι και αλιώς όμως ένας εύκολος τρόπος να το καταλάβεις έιναι: σταματημένος του δίνεις ξερογκαζιά με και χωρίς πατημένο τον συμπλέκτη, θα πρέπει να δεις διαφορά αν όχι τότε δεν κομπλάρει μαγνητικά η αντλία για να ανοίξει ο κομπρέσορας.δεν χρειάζεται να χάνει νερό για έχει χαλάσει.

Τι εννοεις βαλβιδες? οχι δν θυμαμαι κτ τετοιο να αλλαξα. Μηπως να θελω Ν75 και 249? Αλλα πο την μια στιγμη στην αλλη με νεα αντλια να επεσε ετσι χαμηλα??

Αν δεν έχεις αλλάξει καμία από τις δύο μέχρι τώρα στάνταρ είναι μία από τις δύο.εγώ άλλαξα την μία εντός εγγύησης και ήμουν τυχερός γιατί ήταν και η ακριβή 80€ νομίζω.η άλλη αλάχθηκε πρόσφατα και είναι στα 30€ (δεν θύμαμαι ποια πρώτη και ποια δεύτερη)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.