Jump to content
scoud

Αντλια Νερου Μοτέρ 1.4 Tsi (Bmy,blg,bwk,cavd,cth)

Recommended Posts

περπαταει,δεν καταστρεφει κατι αλλο απλως δεν παει βημα μεχρι καπιες στροφες.οταν παραδωσει εχεις να επιλεξεις αναμεσα σε καινουρια γυρω στα 250ευρω και αναμεσα σε μεταχειρισμενη με τα μισα λεφτα.ειμαι υπερ της καινουριας αν και εγω δεν εβαλα καινουρια εβαλα μια μεταχειρισμενη απο sirroco του 09' και μεχρι στιγμης μια χαρα δουλευει

Link to comment
Share on other sites

Παραξενο που δεν καταστρεφει τιποτα αλλο.. δηλαδη θα σταματησει η αντλια νερου να δουλευει και ολα καλα? το κραταω και ετσι αν ειναι χαχα πλακα κανω.. παντως να αναφερω πως οταν ζεσταθει δεν το κανει αυτο τον ηχο.. επισης τον κανει περιστασιακα.. πραγματικα παραξενο... οπως και να εχει σε ευχαριστω για την κατατοπιση!

Link to comment
Share on other sites

Ορίστε ένα ωραίο animation που βρήκα καταλάθος για το πως λειτουργεί ο μαγνητικός συμπλέκτης και γενικά ο κινητήρας. Στα 3:30-3:50 και 5:15-5:40 φαίνεται η εμπλοκή του μαγνητικού συμπλέκτη και του κομπρέσορα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ορίστε ένα ωραίο animation που βρήκα καταλάθος για το πως λειτουργεί ο μαγνητικός συμπλέκτης και γενικά ο κινητήρας. Στα 3:30-3:50 και 5:15-5:40 φαίνεται η εμπλοκή του μαγνητικού συμπλέκτη και του κομπρέσορα.

το λινκ δεν εβαλες
Link to comment
Share on other sites

Παραξενο που δεν καταστρεφει τιποτα αλλο.. δηλαδη θα σταματησει η αντλια νερου να δουλευει και ολα καλα? το κραταω και ετσι αν ειναι χαχα πλακα κανω.. παντως να αναφερω πως οταν ζεσταθει δεν το κανει αυτο τον ηχο.. επισης τον κανει περιστασιακα.. πραγματικα παραξενο... οπως και να εχει σε ευχαριστω για την κατατοπιση!

η αντλια νερου δεν χαλαει δουλευει κανονικα,ο μαγνητικος που ειναι επανω εχει το προβλημα.και η ζημια δεν επειρεαζει την αντλια.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά μάλλον εμαι λίγο τυχερός έχω ένα tsi 140 2007 Kai mou evgale provlima molis proxthes sta 95000 270 μου την αλλάζει το συνεργειομου που κάνει μόνο vw group

Link to comment
Share on other sites

Φεβρουάριος 2012 και μετά από 77.000 Κm με το Golf Tsi 140 (μοντέλο 4/07) ο μαγνητικός συμπλέκτης (με ενσωματωμένη την αντλία νερού) έπαψε να λειτουργεί. Κόστος αντικατάστασης με την εργασία 380 € στην αντιπροσωπεία της Καβάλας (έλλειψη εναλλακτικών επιλογών στην πόλη μου).

Δεν ξέρω αν πρέπει να ανοίξω νέο θέμα αλλά τα βάσανα με τη "Γερμανική Τεχνολογία" συνεχίσθηκαν καθώς τον Ιούλιο 2012 και μετά από 82.500 Κm και αφού το αμάξι στο ρελαντί κάπνιζε σαν το "μουτζούρη" αλλά με άσπρο καπνό και τρεις επισκέψεις για έλεγχο στο συνεργείο διαπιστώθηκε χαλασμένη τουρμπίνα. Κόστος αντικατάστασης με την εργασία 1.200 € μετά από έκπτωση 10% λόγω γνωριμίας με τον αντιπρόσωπο.

Επίσης τον Ιούλιο 2012 και μετά από 83.000 Κm το αμάξι έμεινε από μπαταρία (τρίτη φορά από την αγορά του) στην πυλωτή του σπιτιού και μετά από την ταλαιπωρία μεταφοράς του στην αντιπροσωπεία επειδή κλείδωσε το immobilizer και δεν αναγνώριζε το κλειδί και το απαραίτητο ψάξιμο γιατί αυτή τη φορά υπήρχε εγγύηση στην μπαταρία (οι προηγούμενες δύο αλλαγές έγιναν με δική μου επιβάρυνση επειδή δεν καλύπτονταν από εγγύηση) αποφασίσθηκε από τα κεντρικά ότι δύο αναβαθμίσεις στην ηλεκτρονική διαχείριση ήταν αρκετές και δεν χρειαζόταν αλλαγή της μπαταρίας. Μετά από άρνηση παραλαβής του αυτοκινήτου σε αυτή την κατάσταση αλλάχθηκε η μπαταρία με καινούργια με επιβάρυνση του τοπικού αντιπροσώπου.

Αυτά τα λίγα για το τελευταίο 5μηνο και βλέπουμε για το μέλλον!!!

Link to comment
Share on other sites

Φεβρουάριος 2012 και μετά από 77.000 Κm με το Golf Tsi 140 (μοντέλο 4/07) ο μαγνητικός συμπλέκτης (με ενσωματωμένη την αντλία νερού) έπαψε να λειτουργεί. Κόστος αντικατάστασης με την εργασία 380 € στην αντιπροσωπεία της Καβάλας (έλλειψη εναλλακτικών επιλογών στην πόλη μου).

Δεν ξέρω αν πρέπει να ανοίξω νέο θέμα αλλά τα βάσανα με τη "Γερμανική Τεχνολογία" συνεχίσθηκαν καθώς τον Ιούλιο 2012 και μετά από 82.500 Κm και αφού το αμάξι στο ρελαντί κάπνιζε σαν το "μουτζούρη" αλλά με άσπρο καπνό και τρεις επισκέψεις για έλεγχο στο συνεργείο διαπιστώθηκε χαλασμένη τουρμπίνα. Κόστος αντικατάστασης με την εργασία 1.200 € μετά από έκπτωση 10% λόγω γνωριμίας με τον αντιπρόσωπο.

Επίσης τον Ιούλιο 2012 και μετά από 83.000 Κm το αμάξι έμεινε από μπαταρία (τρίτη φορά από την αγορά του) στην πυλωτή του σπιτιού και μετά από την ταλαιπωρία μεταφοράς του στην αντιπροσωπεία επειδή κλείδωσε το immobilizer και δεν αναγνώριζε το κλειδί και το απαραίτητο ψάξιμο γιατί αυτή τη φορά υπήρχε εγγύηση στην μπαταρία (οι προηγούμενες δύο αλλαγές έγιναν με δική μου επιβάρυνση επειδή δεν καλύπτονταν από εγγύηση) αποφασίσθηκε από τα κεντρικά ότι δύο αναβαθμίσεις στην ηλεκτρονική διαχείριση ήταν αρκετές και δεν χρειαζόταν αλλαγή της μπαταρίας. Μετά από άρνηση παραλαβής του αυτοκινήτου σε αυτή την κατάσταση αλλάχθηκε η μπαταρία με καινούργια με επιβάρυνση του τοπικού αντιπροσώπου.

Αυτά τα λίγα για το τελευταίο 5μηνο και βλέπουμε για το μέλλον!!!

Πρώτο post πολύ κλάμα. Περαστικά...

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

55998χλμ αφή CEL, διάγνωση:

αντλία νερού και N249.

Ερώτηση: θα μπορούσατε να μου προτείνεται ένα οικονομικό και αξιόπιστο επισκευαστή(Αθήνα), με πμ;

/ ΒΣ

Edited by vassat
Link to comment
Share on other sites

Εγω εμπιστευομαι τον Κ.Μπουτρη Κουρτιδου 5 Κ.πατησια

τηλ. 2108317811

Ευχαριστώ, είναι και κοντά, θα ρωτήσω.

/ ΒΣ

Link to comment
Share on other sites

Εγω εμπιστευομαι τον Κ.Μπουτρη Κουρτιδου 5 Κ.πατησια

τηλ. 2108317811

Ο παραπάνω επισκευαστής ειναι και σε θέση να επισκευάσει την χαλασμενη αντλία ή μιλάμε απλά για αντικατάσταση.

Δυστυχώς είμαι και εγώ μέσα σε αυτούς που σύντομα θα χρειαστούν αντικατάσταση καθώς άκουγα το τριξιμο κατα την απότομη επιτάχυνση αλλά μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες. Μετά έπαυσε και δεν ξανασχοληθηκα. Εκτιμώ όμως ότι σύντομα θα το βρω μπροστά μου πάλι και θα ήθελα μια εναλλακτική έναντι του άστρο νομικού ποσού που ζητούν στην αντιπροσωπεία...

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Link to comment
Share on other sites

Ακούω εναν θόρυβο ΣΙΓΟΥΡΑ απο το μηχανοστάσιο και δεν ξερω τι ειναι. Τον ακούω απο Μέσα Φεβρουαρίου και άρχισε ενα βράδυ ξαφνικα πλεον δεν ακούγεται τόσο έντονα . Ακούγεται σαν σχολικό θρανίο που το κουνάς λιγο και βγάζει εναν περιεργο ηχο . Κάτι μου λεει οτι ειναι απο αντλια νερου/συμπλέκτη κομπρέσορα αλλα απο αλλα βιντεάκια στο Youtube που ακουσα με αυτό το θεμα δεν κανουν ίδιο θόρυβο με εμενα .
Το κάνει κατά το πάτημα του γκαζιου και οταν οι στροφές φτάνουν 1900-2100 rpm .
Βάλτε τερμα τα ηχεία και παρατηρήστε καθώς φορτώνει η τρίτη και αλλάζει σε 4η και καθώς φορτώνει η 4η και αλλάζει σε 5η ειναι ενας θόρυβος λες και βλέπεις θριλερ με φαντασματα :laugh: Σαν σκουριασμένο ρουλεμάν κάπως ετσι... Σαν βεντιλατερ που σβηνει και στα τελείωματα κανει μια τσιριδα, κάπως ετσι .
Θέλει πολυ τεντωμένο αυτί να εχεις. Απο κοντά ακούγεται ξεκάθαρα
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NP1NVhHhyEc

Edited by the_winner
Link to comment
Share on other sites

0:09-0:14 παρατηρησε. Κάτι σαν σφύριγμα ,
Ειδικά σε ανάβαση σε βουνο με D που φορτωνει συνέχεια με μεγάλες σχέσεις και δουεύει σε αυτό το φάσμα , το κάνει συνέχεια !!!

Link to comment
Share on other sites

Την δική σου την δίνεις πίσω για ανακατασκευή, όπως απο ανακατασκευή είναι και αυτή που βάζεις. Εδώ και δύο μέρες το δικό μου έβγαζε μήνυμα και ένδειξη θερμοκρασίας. Τελικά την εβγαλα με σωληνάκια τα οποία έχαναν, αν και όλοι επέμεναν ότι είναι αντλία. Ας είναι καλά ο Κώστα που είχε κάνει αναφορά σε διαρροή απο εναν πλαστικό διανομέα, αλλιώς σαν τον Αλέκο θα πήγαινα για αντλία. Θα το παρακολουθώ για μια δύο μέρες και τα λέμε. Επι τι ευκαιρία έγινε και αλλαγή ψυκτικού υγρού.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους παιδια!Γραφω πρωτη φορα μιας και το golf 5 gt ( 10-08)μου μπηκε στο club των χαλασμενων αντλιων.Αφου αλλαχτηκε το τρυπιο σωληνακι νερου απο το παγουρακι στον διανομεα 3 μερες μετα παρεδωσε η αντλια.(Τζαμπα η χαρα που εκανα).Το ωραιο ειναι οτι εκτος το νερο που τρεχει απο κατω ο μαγν.διακοπτης εχει κολλησει κλειστος οποτε δουλευει συνεχεια ο compressor.Το αμαξι κανει σαν σκουπα ηλεκτρικη στο ρελαντι.Λοιπον τιμη αντλιας καινουργια 360,εισαγωγη απ εξω 310,ανακατασκευης 250.Οι τιμες ειναι για μαγαζι με ανταλακτικα που εχει ξαδερφος μου.Α το σωληνακι ειχε 10 ευρω αγορα και εκανε να ρθει 10 εργασιμες.Παντως το αμαξι εχει 61000 χλμ και ως τωρα ΔΕΝ εχει βγαλει κατι αλλο.

Link to comment
Share on other sites

1 κινηση...ζητας εκπτωση απο την vw μιας και εχει βγει tpi οδηγια αλλαγης λογω του θορυβου σκουριασμενης κουνιας... 

2 Αν δεν παρεις τιποτα...για μενα παρε και ανακατασκευασμενη αρκει να εχεις 2 χρονια εγγυηση.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.