Jump to content
scoud

Αντλια Νερου Μοτέρ 1.4 Tsi (Bmy,blg,bwk,cavd,cth)

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά, είμαι καινούριος στο φορουμ και θα ήθελα να ρωτησω το εξής. Έχω ένα vw golf mk5 tsi 140 ps και τον τελευταίο καιρό έχω δει μικρή διαρροή παραφλού κάτω απο το αμάξι στην πυλωτη. Πήγα στο συνεργείο και μου είπε ότι  είναι από αντλία νερού. Τιμή 300 ευρώ καινούρια. Η ερώτηση μου είναι αν θα μπορούσα να βάλω καποια αντλία η οποία δεν είναι της αντιπροσωπείας η οποία είναι πιο φθηνη και την βρίσκω σε καταστήματα ανταλλακτικών και αν εχει βάλει κάποιος after market και πόσο του έχει κρατήσει. Έχω βρεί για παράδειγμα τις παρακάτω:

https://www.onparts.gr/vw/golf-v-2003/1400-tsi-140hp/psyksi-kinitira/antlia-neroy/antlia-neroy-onparts-03c121004j-pap

https://www.onparts.gr/vw/golf-v-2003/1400-tsi-140hp/psyksi-kinitira/antlia-neroy/antlia-neroy-mannex-wp03c121004d-mannex

Ευχαριστώ προκαταβολικά.

Edited by kostas8118
Link to comment
Share on other sites

Μπορείς, αλλά σου συνιστώ να βάλεις εργοστασιακή. Πλέον σταμάτησαν να δίνουν και ανακατασκευής γι΄αυτό τσίμπησαν λίγο τιμή.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ετσι μου ειπε και ο μηχανικος...οτι πλεον δεν βγαινουν ανακατασκευης παρα μονο εργοστασιακη με ενα χρονο εγγυηση.Απλα ρωτησα γτ η διαφορα τιμης ειναι αρκετα πιο πανω.Επισης οταν το πρεσαρε για να δει απο που ειναι η διαρροη μου ειπε οτι ειναι 99% αντλια αλλα εχει και μια αμφιβολια μηπως ειναι απο μια διακλαδωση σωληνων προς την αντλια.Μου συνεστησε να το κυκλοφορησω λιγο καιρο ετσι προσεχοντας παντα το αντυψυκτικο υγρο και αν δω πιο μεγαλη διαρροη να ξαναπερασω.

Link to comment
Share on other sites

Πρίν 20 μέρες άλλαξα τη δικιά μου που έχανε παραφλου αρκετό και έβαλα fai με τη μισή τιμή της εργοστασιακής. Όμως, μετά απο 3-4 μέρες άρχισε να ακούγεται ενα "τσίριγμα" μόλις εμπλέκει ο κομπρέσσορας!! (η περίφημη σκουριασμένη κούνια)

Δεν έχω προλάβει να πάω στο μαγαζί που την πήρα για να δω τι θα μου πουν, επίσης δεν ξέρω αν έτυχε σε μένα. Απο βδομάδα λογικά που θα έχω νεότερα θα ενημερώσω

 

Πάντως και με τις εργοστασιακές δεν είχα φοβερή τύχη! Αυτή που κατέβηκε είναι η 3η αντλία που αλλάζω, καμια δεν μου έχει κρατήσει >70000 χλμ (το αμάξι έχει τώρα σχεδον 190000) 

Link to comment
Share on other sites

Βάλε καμιά φωτογραφία, άσε τις αντλίες.

 

ΥΓ. Μόνο από αντιπροσωπεία αντλία Αντρέα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 21/11/2018 at 12:52 ΠΜ, nikdev said:

Βάλε καμιά φωτογραφία, άσε τις αντλίες.

 

ΥΓ. Μόνο από αντιπροσωπεία αντλία Αντρέα

 

Που καιρός για φωτο? Με εχει αφήσει ταπί και ψύχραιμο το golf :tongue:  Τώρα που το λες θα ποστάρω καμία στο thread, το είχα ξεχάσει αυτό! 

 

Επί του θέματος, στο μαγαζί μου προτάθηκε να αγοράσω μια καινούρια, να δωσω την παλιά να πάει Αγγλία για έλεγχο στην εγγύηση και όταν δωθεί το οκ να πάρω πίσω τα λεφτά μου. 

Το σκέφτομαι πολύ αν θα βάλω ξανά κινέζικη ή αν θα πάω να πάρω original γιατί βαριέμαι αυτά τα λύσε δέσε (και τα τσάμπα εργατικά μαζί) όσο τίποτα...

Link to comment
Share on other sites

On 11/16/2018 at 9:06 AM, kostas8118 said:

 

Εγω ακομα δεν την αλλαξα...σταζει που και που λιγακι χωρις καποιο αλλο συμπτωμα και σκεφτομαι να την αλλαξω μετα τις γιορτες αν αντεξει.Πιστευω δεν παθαινει κατι αν το αντιψυκτικο ειναι σε κανονικα επιπεδα.

Link to comment
Share on other sites

On 23/11/2018 at 5:41 ΜΜ, and64 said:

 

Που καιρός για φωτο? Με εχει αφήσει ταπί και ψύχραιμο το golf :tongue:  Τώρα που το λες θα ποστάρω καμία στο thread, το είχα ξεχάσει αυτό! 

 

Επί του θέματος, στο μαγαζί μου προτάθηκε να αγοράσω μια καινούρια, να δωσω την παλιά να πάει Αγγλία για έλεγχο στην εγγύηση και όταν δωθεί το οκ να πάρω πίσω τα λεφτά μου. 

Το σκέφτομαι πολύ αν θα βάλω ξανά κινέζικη ή αν θα πάω να πάρω original γιατί βαριέμαι αυτά τα λύσε δέσε (και τα τσάμπα εργατικά μαζί) όσο τίποτα...

OEM :thumbsu:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Χαιρετώ το φόρουμ. Πριν από μερικές ημέρες (αφού είχα φύγει από το συνεργείο για άλλο θέμα) παρατήρησα ότι ακουγόταν ένας θόρυβος από τον κινητήρα ,στην αρχή προσπάθησα να τον εντοπίσω αλλά δεν κατάφερα να βρω από που προέρχεται , όσο περνούσαν οι μέρες όλο και χειροτέρευε . Μετά από 7 μέρες και 120χλμ είχε φτάσει σε πολύ άσχημο σημείο και ήταν ολοφάνερο ότι ακουγόταν από κάποιο ρουλεμάν από τον ιμάντα poly-v (από την μεριά της καδένας ) . Πάω σήμερα συνεργείο μου βγάζουν τον ιμάντα και τα ρουλεμάν (το πλαστικό και το σιδερένιο) τα οποία είχε αλλάξει προληπτικά πριν από 3 χρόνια και μου λένε αυτά ακούγονται άντε ωραία λέω την γλίτωσα την αντλία … τα αλλάζουν το βάζω μπρος και σαν να μην άλλαξα τίποτα, ακριβώς ο ίδιο ήχος . -Αντλία μου λέει  , -Τζάμπα τα αλλάξαμε του λέω…. Όχι μου λέει να ,ακούγετε και το γυρνάει μπροστά μου …τελείως αθόρυβο … το καταπίνω  …. Τώρα θεώ την γνώμη σας , υπάρχει περίπτωση να είναι κάτι άλλο ? Μην δίνω τζάμπα λεφτά για αντλία ΑΝ δεν είναι αυτή . Η αντλία δεν έχει καμία διαρροή , μπορεί να αλλαχτεί το ρουλεμάν ή πάει κοστούμι? …. Να βάλω την Fai με 160ε αντί για 300 που έχει η γνήσια ? (και να χαλάσει σε 2 χρόνια και να την ξανα αλλάξω τα ίδια λεφτά θα βγουν) 

Link to comment
Share on other sites

Η γνώμη μου είναι 2-3 ποστ πιο πάνω. Και την αντλία μπορούσε να βγάλει και να τη γυρίσει και να τη δει εσωτερικά, εφόσον φαινόταν να μην χάνει καθόλου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τελικά αλλάξαμε αντλία η οποία και ήταν ο υπαίτιος. Τοποθετήθηκε oem "Malu" στα 135€ (τιμή συνεργείου) 165 είχε κανονικά. Σε αντίθεση με την γνήσια που θα προτιμούσα αλλά τα 311€ έχουν μια διαφορά., + τα άλλα 2 ρουλεμάν 35€ μαζί +ιμάντα κομπρεσορα που ήθελε αλλαγή , 180€ =200€ με την δουλειά. 

Screenshot_20190207-060510_Gallery.jpg

Screenshot_20190207-060534_Gallery.jpg

Screenshot_20190207-060615_Gallery.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μια διόρθωση μόνο, Malo δεν είναι Oem. Ο ιμάντας αν είναι dayco καλός είναι.

Οι τεντωτήρες είναι ένα θέμα στο group, οπότε θέλουν προσοχή όσο πιο φτηνοί τόσο πιο επίφοβοι.

 

Καταλαβαίνω ότι λόγο κρίσης ο κόσμος δυσκολεύεται πολύ, αλλά μου έχουν έρθει αρκετά αυτοκίνητα με ότι να΄ναι αντλίες σε λίγα χλμ

και με προβλήματα στους τεντωτήρες, οπότε δεν συνιστώ καθόλου τις aftermarket φτηνές. Μόνο hepu θα έβαζα η οποία είναι ακριβή όσο της Vw.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευτυχώς είναι Malo Και όχι κανά σκουπίδι όπως swag.

Dayco - Contitech αξιόπιστοι ιμάντες

Link to comment
Share on other sites

On 7/2/2019 at 9:05 ΠΜ, nikdev said:

Μια διόρθωση μόνο, Malo δεν είναι Oem. Ο ιμάντας αν είναι dayco καλός είναι.

Οι τεντωτήρες είναι ένα θέμα στο group, οπότε θέλουν προσοχή όσο πιο φτηνοί τόσο πιο επίφοβοι.

 

Καταλαβαίνω ότι λόγο κρίσης ο κόσμος δυσκολεύεται πολύ, αλλά μου έχουν έρθει αρκετά αυτοκίνητα με ότι να΄ναι αντλίες σε λίγα χλμ

και με προβλήματα στους τεντωτήρες, οπότε δεν συνιστώ καθόλου τις aftermarket φτηνές. Μόνο hepu θα έβαζα η οποία είναι ακριβή όσο της Vw.

 

Να κάνω μια  γενική ερώτηση, μπας και καταλάβω.

 

Της προάλλες που ήμουν στην αντιπροσωπεία τους ρώτησα για την αντλία νερού στα πόσα χιλιόμετρα αλλάζει.

 

Και μου είπαν ότι δεν αλλάζει Ποτέ! Ισχύει κάτι τέτοιο όντως???

 

Η δικια μου στο αμάξι είναι η εργοστασιακή ακόμα και έχει μέχρι στιγμής 77.000 χιλιόμετρα.

 

 

Και ένα άλλο παράδειγμα ένας φίλου μου με Octavia.

 

Στο δικό του αμάξι άλλαξε την εργοστασιακή αντλία νερού στα 30.000 χιλιόμετρα.

 

Έβαλε μια του εμπορίου σε εξωτερικό συνεργείο (δεν ξέρω τι μάρκα είναι ) η οποία τώρα που μιλάμε έχει αρχίσει να  τσιρίζει και μου είπε ότι θα την αλλάξεις όπου νάνε.

 Το αμάξι του έχει πλέων με αυτή την αντλία κάπου 160.000 χιλιόμετρα σύνολο.

 

Το αμάξι είναι μοντέλο του 2010 και πρέπει κάπου μέσα στο 2011 να άλλαξε την εργοστασιακή (μπορεί και το 2010 να ήταν) από τότε έως και τώρα δεν άλλαξε ποτέ ξανά αντλία νερού.

 

Του είπα βέβαια όταν την αλλάξεις να την κρατήσει για να δω τι μάρκα είναι.

Link to comment
Share on other sites

Στο θέμα που μιλάμε αυτή τη στιγμή μιλάμε για αντλίες twincharged.

 

Εσύ έχεις cax, που βγήκε ελαττωματική, είναι παρόμοια με τα 1.8Tsi, βγήκε νέο revision αλλά σχετικά είναι επίφοβη. Καλό είναι να γίνεται αλλαγή στις 60Κ χλμ. (cax,bzb κλπ)

Υπάρχει θέμα με το cax.

Link to comment
Share on other sites

50 λεπτά πριν , nikdev said:

Στο θέμα που μιλάμε αυτή τη στιγμή μιλάμε για αντλίες twincharged.

 

Εσύ έχεις cax, που βγήκε ελαττωματική, είναι παρόμοια με τα 1.8Tsi, βγήκε νέο revision αλλά σχετικά είναι επίφοβη. Καλό είναι να γίνεται αλλαγή στις 60Κ χλμ. (cax,bzb κλπ)

Υπάρχει θέμα με το cax.

Άρα καλό είναι να αλλάζει μετά από κάποιες χιλιάδες χιλιόμετρα.

 

Γιατί μου έκανε εντύπωση αυτό που μου είπαν από την αντιπροσωπεία?

 

Για αυτό και το γενικό μου ερώτημα, λέω τώρα μάλλον μου κάνουν καμία πλάκα

Άσχετα με το αν έχω caxa μοτέρ είπα να ρωτήσω γενικά αν το έχει ξανά ακούσει κάποιος αυτό

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Δεν στέκουν αυτά που άκουσες. Η αντλία ως κινούμενο μέρος και ειδικά ερχόμενη σ΄επαφή με το νερό φθείρεται, η αλλαγή είναι επιβεβλημένη

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Πριν απο δυο εβδομαδες αλλαξα κ εγω την αντλια σε golf 5 140 hp.Ειχε για περιπου ενα τετραμηνο μια μικρη απωλεια αντιψυκτικου ωσπου μια μερα μου αναψε η λυχνια κινητηρα στο καντραν και εμεινε αναμενη.Πηγα στο συνεργειο και ο υπολογιστης εδειξε προβλημα μαγνητικου συμπλεκτη.Αγορασα την αντλια 270 ευρω με εκπτωση απο αντιπρωσοπεια και εγγυηση δυο χρονια

και την τοποθετησα σε εξωτερικο συνεργειο.Μεχρι στιγμης ολα καλα.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

:thumbsu:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα παιδια. Εχω ένα golf 6, 2009, 160hp, DSG. Στο service εντοπισαν ήχο στην αντλια νερου, οποτε θα πρεπει αργα ή γρηγορα να την αλλαξω για πρωτη φορα. Το αμαξι εχει σχεδον 160.000km

Στην αντιπροσωπεια vw μου ζητησαν 500 ευρω. Σε αντιπρoσωπειες skoda -seat γυρω στα 380.  Αλλα συνεργεια 80 εργατικα και να τους παω την αντλια. Στα διαφορα site υπαρχουν αντλιες απο 150 - 440 euro. Ξερει κανεις ποια να επιλεξω or ποια είναι η μαρκα που τοποθετει το εργοστασιο? Οι φτηνες αντέχουν? Είναι αξιόπιστες? Για παραδειγμα ενας συνεργειο μου είπε οτι εχει τοποθετησει FIA 6-7 φορες και στις μισες ειχε διαρροες or εβγαλαν το πολυ 60000-80000km και μετα τις αλλαζε σε HEPU

 

Ευχαριστω, παναγιωτης

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, PANOS13 said:

Καλημερα παιδια. Εχω ένα golf 6, 2009, 160hp, DSG. Στο service εντοπισαν ήχο στην αντλια νερου, οποτε θα πρεπει αργα ή γρηγορα να την αλλαξω για πρωτη φορα. Το αμαξι εχει σχεδον 160.000km

Στην αντιπροσωπεια vw μου ζητησαν 500 ευρω. Σε αντιπρoσωπειες skoda -seat γυρω στα 380.  Αλλα συνεργεια 80 εργατικα και να τους παω την αντλια. Στα διαφορα site υπαρχουν αντλιες απο 150 - 440 euro. Ξερει κανεις ποια να επιλεξω or ποια είναι η μαρκα που τοποθετει το εργοστασιο? Οι φτηνες αντέχουν? Είναι αξιόπιστες? Για παραδειγμα ενας συνεργειο μου είπε οτι εχει τοποθετησει FIA 6-7 φορες και στις μισες ειχε διαρροες or εβγαλαν το πολυ 60000-80000km και μετα τις αλλαζε σε HEPU

 

Ευχαριστω, παναγιωτης

Sorry ειναι FAI oxi FIA

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια,

 

Εχω και εγω ενα golf mk5 tsi  με 140 hp  και δυστηχως η αντλια μας αφησε. Ο μηχανικος μου ειπε 340 ευρω για την γνησια και 60 τα εργατικα. Χωρις να αναφερει παραφλου κτλ φοβαμε οτι θα τα βγαλει στην πορεια. Παρολο που ειναι καλος μαστορας εχω την εντυπωση οτι το παρακανει με τις τιμες. Σας φαινετε και εσας ακριβη η τιμη? Με μια αναζητηση σε γνωστο site εμπορων βρισκω την αυθεντικη και στα 270 ευρο με 2 χρονια εγγυηση. Οποτε σκεφτομαι να την αγορασω απο εκει, ειναι φυσιολογικη τοση διαφορα? Πως καταλαβαινω αν η αντλια δεν ειναι απο ανακατασκευη που αναφερθηκε παραπανω η απο τις νεες που δινει η vw? Ο κωδικος που ψαχνω ειναι ο 03c121004j, ειναι ο σωστος; 

 

Ευχαριστω εκ των προτερων!

Edited by Epikouros
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.