Jump to content
antuan

Κάθε 3-4 Μέρες Ακινησίας,μένω Απο Μπαταρία!

Recommended Posts

Έχω ένα golf v 1.6 FSI του '04 και έχω αλλάξει 3 μπαταρίες σε 4 χρόνια,

κάθε φορά που το αφήνω με συναγερμό για 3 μέρες,την επομένη δεν θα πάρει μπροστά.

αλλά και χωρίς συναγερμό,κρατάει περίπου 1 εβδομάδα.

 

Έκατσα και έκανα μετρήσεις με αμπερόμετρο αφού πρώτα έκλεισα το γάντζο της πόρτας του οδηγού και του καπό

ώστε το αμάξι να τα βλέπει κλειστά.

 

Στην πρώτη δοκιμή έβαλα συναγερμό και μετά από 2 λεπτά είχε πέσει στα 0.41 Αμπέρ.

Το άφησα 10 λεπτά ακόμα αλλά δεν άλλαξε κάτι.

 

Στην δεύτερη δοκιμή έβαλα μόνο κεντρικό κλείδωμα και σε 5 λεπτά είχε πέσει στα 0.38 Αμπέρ.

Το άφησα 10 λεπτά ακόμα αλλά δεν άλλαξε κάτι.

 

Στην τρίτη δοκιμή έβαλα πάλι συναγερμό αλλά ξεκούμπωσα και την φύσα παροχής ρεύματος του ράδιο cd (http://www.alpine-electronics.gr/p/Products//cda-9884r)

Το ρεύμα είχε πέσει στα 0.26 Αμπέρ αλλά όχι πιο κάτω

 

 

1ο πρόβλημα

 Τραβάει παραπάνω ρεύμα το ράδιο cd απο όσο θα έπρεπε.

 

 

2o πρόβλημα

Τα 0.26 Αμπέρ (χωρίς ράδιο cd) είναι πολλά :help:

 

Γενικά έχω γνώσεις πάνω στα ηλεκτρομηχανολογικά
Οπότε εάν έχετε να προτείνετε, πείτε το

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

oxi ωρε φιλε το ιδιο ειχα παθει αλλα γλυτωσα ,ηταν οι ψηφιακες κεραιες που ειχαν δευτερη πηγη ρευματος σε μενα παντως επειδη τις μετρησεις με συναγερμο και χωρις εμεις με ολα αυτα που εχει το αμαξι το ριξαμε στο 0.05 καπου εκει.0.45 ειχα απωλεια στην αρχη,σκεψου στις 2.5 ημερες νεκρο αν δεν το εβαζες ποιο νωρρις μπροστα...τσεκαρε και το κανμπας μονο του ποσο καιει.συνεγερμο.τυχον ρολογια εχτρα.τι φοραει το αυτοκινητο?


οι συνεγερμοι καινε 0.03 μονο!!!ο δικος μου εκει ειναι και εχει καλωδιωμενο ολο το αμαξι

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

Από εξτρά έχει:

 

Συναγερμό meta system (Μάλλον αντιπροσωπίας)

αισθητήρες παρκαρίσματος Meta system (Μάλλον αντιπροσωπίας)

και το ράδιο cd.

 

Οι κεραίες από που τραβάνε ρεύμα?έχει κάποια ασφάλεια ή κάτι άλλο?

το canbus που να το μετρήσω?

Link to comment
Share on other sites

Οi τιμες απο 0.26~0.041(Το 0,41 ειναι σχεδον μισο amber καταναλωση) ειναι πολυ υψηλες ετσι και αλλιως, η κονονικη τιμη ειναι αντε μεχρι 0.05

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλος. Για ποιο λόγω μετράς το ρεύμα; Από αυτό θα καταλάβεις είναι μόνο τι κατανάλωση έχεις όσο το αυτοκίνητο δεν λειτουργεί. Αυτό που σε ενδιαφέρει είναι να δεις την τάση της μπαταρίας και πόσο μεταβάλεται στον χρόνο. Το ότι βλέπεις κάποιες τιμές ρεύματος μπορεί να οφείλεται στο πολύμετρο και στην ευαισθησία του. Το ρεύμα το μετράς αποσυνδέοντας τον ένα πόλο της μπαταρίας με πολύμετρο σε σειρά;

 

Κατά την γνώμη μου παρακολούθα την τάση της μπαταρίας, αποσυνδέοντας την κάθε φορά που μετράς. Άμα δεις ότι όντως πέφτει η τάση της μέρα με την μέρα, λογικά κάτι σου την καταναλώνει. Αυτό στο έκανε και αρχίκα γι αυτό είπες ότι άλλαγες 3 μπαταρίες σε 4 χρόνια; Όταν άλλαζες και μετά ήταν normal και μετά από κάποια καιρό πάλι τα ίδια;

Link to comment
Share on other sites

Οi τιμες απο 0.26~0.041(Το 0,41 ειναι σχεδον μισο amber καταναλωση) ειναι πολυ υψηλες ετσι και αλλιως, η κονονικη τιμη ειναι αντε μεχρι 0.05

 

Αυτό ακριβώς

 

 

 

Καλησπέρα φίλος. Για ποιο λόγω μετράς το ρεύμα; Από αυτό θα καταλάβεις είναι μόνο τι κατανάλωση έχεις όσο το αυτοκίνητο δεν λειτουργεί. Αυτό που σε ενδιαφέρει είναι να δεις την τάση της μπαταρίας και πόσο μεταβάλεται στον χρόνο. Το ότι βλέπεις κάποιες τιμές ρεύματος μπορεί να οφείλεται στο πολύμετρο και στην ευαισθησία του. Το ρεύμα το μετράς αποσυνδέοντας τον ένα πόλο της μπαταρίας με πολύμετρο σε σειρά;

 

Κατά την γνώμη μου παρακολούθα την τάση της μπαταρίας, αποσυνδέοντας την κάθε φορά που μετράς. Άμα δεις ότι όντως πέφτει η τάση της μέρα με την μέρα, λογικά κάτι σου την καταναλώνει. Αυτό στο έκανε και αρχίκα γι αυτό είπες ότι άλλαγες 3 μπαταρίες σε 4 χρόνια; Όταν άλλαζες και μετά ήταν normal και μετά από κάποια καιρό πάλι τα ίδια;

 

Ναι το ρεύμα το μετράω σε σειρά (υπάρχει και άλλος τρόπος?)

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ακριβώς

 

 

 

 

Ναι το ρεύμα το μετράω σε σειρά (υπάρχει και άλλος τρόπος?)

 

Σωστα το μετρας, υπαρχει και αλλος τροπος και αυτος ειναι με το διαγνωστικό και γινεται στις αντιπροσωπείες.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Του έβαλα το RCD 300,μήπως και δεν έκλεινε κάποιο module

αλλά η κατανάλωση δεν έπεσε κάτω από 0.22 Αμπέρ.

 

Να δοκιμάσω να βγάζω ασφάλειες ή τζάμπα κόπος?

post-12877-0-29679700-1393787601_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Σωστα το μετρας, υπαρχει και αλλος τροπος και αυτος ειναι με το διαγνωστικό και γινεται στις αντιπροσωπείες.

 

Ξέρεις εάν το διαγνωστικό σου υποδεικνύει πιο module δεν κλείνει?

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα σε ολους! Και γω το ιδιο,αυτοκινητο με το φιλο εχω και εχω ακριβως το ιδιο προβλημα! Το αυτοκινητο ειναι εργοστασιακο με ενα συναγερμο της πλακας που μου εβαλαν με την πωληση και alpine cd player. Στις 2-3 μερες με το ζορι αν παρει...σε ηλεκτρολογο εχω παει 2-3 φορες για το ιδιο θεμα και μου λεει δυσκολο,να βρουμε τι φταιει και οτι επεσα στην περιπτωση οτι,εχει ενα συςτημα που τα κλεινει ολα σε 10 λεπτα κλπ κλπ. Μηπως δεν το κατεχει; Με εχει κουρασει αναγκαζομαι να κανω τζαμπα,βολτες για να το φορτιζω...

Οποιαδηποτε πληροφορια καλοδεχουμενη!

Ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα σε ολους! Και γω το ιδιο,αυτοκινητο με το φιλο εχω και εχω ακριβως το ιδιο προβλημα! Το αυτοκινητο ειναι εργοστασιακο με ενα συναγερμο της πλακας που μου εβαλαν με την πωληση και alpine cd player. Στις 2-3 μερες με το ζορι αν παρει...σε ηλεκτρολογο εχω παει 2-3 φορες για το ιδιο θεμα και μου λεει δυσκολο,να βρουμε τι φταιει και οτι επεσα στην περιπτωση οτι,εχει ενα συςτημα που τα κλεινει ολα σε 10 λεπτα κλπ κλπ. Μηπως δεν το κατεχει; Με εχει κουρασει αναγκαζομαι να κανω τζαμπα,βολτες για να το φορτιζω...

Οποιαδηποτε πληροφορια καλοδεχουμενη!

Ευχαριστω!

 

Η άποψη μου είναι ότι και να το μετρήσεις δεν θα μπορείς να κάνεις κάτι άλλο.

Απλά θα διαπιστώσεις κάτι που το ξέρεις ήδη.

Παρόλα αυτά,εάν θες μπορώ να σου περιγράψω την διαδικασία.

 

Το Alpine μόνο σου το εγκατέστησες?

Edited by antuan
Link to comment
Share on other sites

Ναι ειχα ενα jvc απο την αντιπροσωπεια και αυτο... Ουσιαστικα εβγαλα το παλιο και εβαλα το νεο με τις ιδιες φυσες κλπ...απλα μονο πηρα εναν ανταπτορα για την κεραια δεν ταιριαζε...για το,προβλημα δεν ειμαι και 100% σιγουρος γί´ αυτο ζητησα βοηθεια για επιβεβαιωση...προς το παρον το αποσυνδεσα να δω πως θα συμπεριφερθει...βλεπω,γενικα,παντως πολλοι εχουν θεματα googlaροντας πχ alpine battery drain...πριν 2 χρονια περιπου ξεκινησαν τα προβληματα μαλλον εκει κοντα στην αντικατασταση του ραδιοσιντι...

Αν ειναι πολυπλοκο δεν πειραζει μη σε βαζω σε κοπο...ελεγα αν ειναι κατι σχετικα απλο...

Edited by noble
Link to comment
Share on other sites

Για τσεκαρε το  ντουλαπακι του συνοδηγου αν σβηνει το λαμπακι εσωτερικα! ανοιξε το πλαινο το πλαστικο και θα δεις με κλειστο ντουλαπακι αν σβηνει η λαμπα

Link to comment
Share on other sites

Ηχοσυνθεση στην αγια παρασκευη.δεν πηγα τυχαια..ενα 30ρι κ θα σας τα φτιαξει....ειναι τσακαλι ηλεκτρολογος

Διαρροες καθε ημερα πιανει.λολ.ημουν μπροστα κ σε ενα αυντι....νταξει οποτε δεν βγαλετε ακρη να ξερετε οτι εκει ειναι...

Link to comment
Share on other sites

Μετά από μια μικρή έρευνα και την αγορά ενός πολύμετρου βρήκα ότι έχω μια διαφορά δυναμικού στην ασφάλεια του κασετoφώνου (F8 στο κουτί του κινητήρα, 15Αmpere)που είναι το alpine, 0.5mv που σημαίνει 120mA φορτίο περίπου όσο βλέπει και ο φίλος antuan. Επιπλέον έχω στην F10 (5 Ampere πάλι στον χώρο του κινητήρα) 7.9mv που σημαίνει κοντά 500mA φορτίο αλλά αυτό αφού κλείσω ασφάλειες κλπ μπορεί να μείνει έτσι 10 λεπτά μετά να πάει στο μηδέν μετά να ξανανέβει και μετά δεν ξέρω πώς συμπεριφέρεται....Δεν μπορώ να βρω και τί αφορά αυτή η ασφάλεια στο manual  δεν βλέπω να λέει κάτι και σε ενα haynes που έχω λέει 10A -> ECU (petrol) και από κάτω λέει 5A Terminal 30 supply relay drive (diesel) οπότε δεν βγάζω άκρη γιατί η δική μου είναι 5άρα και σίγουρα δεν έχω diesel :Ρ Κάτι άλλο δεν βρήκα!! Ξέρει κανείς παιδία αυτή η F10 τί αφορά;;;

 

Ευχαριστώ για την όποια βοήθεια! 

Link to comment
Share on other sites

είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα σε golf fsi του 2004 και εγώ και αφού με άφησε 2-3 φορές από μπαταρία και μετά από δοκιμές βρήκα πως όταν αφαιρούσα την πρόσοψη του jvc δεν είχα πρόβλημα. μια φορά που την ξέχασα πάνω για ένα πενταήμερο πάλι με άφησε. έχω επίσης να πώ πως τα... μοναδικά δώρα της αντιπροσωπείας (συναγερμός και ράδιο cd) χάλασαν και τα δύο μετα απο 2-3 χρόνια και γενικά την αντιπροσωπεία την έχω ξεγράψει απο ενα polo 16v που είχα απο το 1998. μόνο ως άθλια θα την χαρακτήριζα και δεν έχω ξαναπατήσει ούτε για την πρώτη αλλαγή λαδιών.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα,

 

Εγω μετα απο 4 μερες λογω του χιονιου η μπαταρια τα εφτυσε. Την φορτισα και επανηλθε, εντομεταξυ λεω κατσε να μετρησω καταναλωσεις οταν ειναι σβηστο, μπας και εχω καμια διαροη. Ειδα 0.22 amp με συναγερμο πανω. Οταν τον αποσυνδεω πεφτω στα 0.08amp. Δεν μου φαινετε και normal η καταναλωση του συναγερμου, πως σας φαινετε? Αναρωτιεμε αν πρεπει να αλαξω μπαταρια ή να δω τι θα κανω με τον συναγερμο. Οποτε οι γνωμες σας ειναι ευπροσδεκτες :)

Link to comment
Share on other sites

Μετρα μετα τις 24 ωρες καταναλωσεις συναγερμου,
αν μπορεις ασε το διακοπτη του καπω ανοιχτο


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.