Jump to content
Xlapatsas

Δίλλημα: Golf 1.6 Tdi Bluemotion Ή Volvo V40 D2?

Recommended Posts

Καλησπέρα στα μέλη του group. Είμαι κάτοχος ενός Audi 80, μοντέλο 95 και νιόπαντρος. Έχουμε αποφασίσει με τη σύζυγο να πάρουμε καινούριο αυτοκίνητο. Έχω καταλήξει σε αυτά τα δύο και ειλικρινά δεν ξέρω ποιό να διαλέξω. Τη μια μέρα καταλήγω στο Golf και την άλλη στο V40. Τα έχω οδηγήσει και τα δύο και έχω μελετήσει τις διαφορές τους. Δεν μπορώ να πω πως κάποιο υπερτερεί συνολικά έναντι του άλλου. Παρακάτω παρουσιάζω τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του καθενός όπως τα έχω παρατηρήσει. Αν έχετε να προσθέσετε ή να διορθώσετε κάτι θα το εκτιμούσα πολύ ώστε να με βοηθήσετε να πάρω την τελική μου απόφαση. Να σημειώσω εδώ πως δεν με ενδιαφέρουν οι επιδόσεις στο αυτοκίνητο, αλλά κυρίως η άνετη οδήγηση και η χαμηλή κατανάλωση καθώς ταξιδεύω συχνά.

 

Έχουμε και λέμε:

 

Golf

Υπέρ: καλύτερη επιτάχυνση σε στάση αλλά και σε κίνηση, ακριβές τιμόνι, ικανοποιητικό πορτ μπαγκάζ(380 λίτρα), καλύτερα φρένα

Κατά: Εξωτερική εμφάνιση(λίγο αδιάφορο), ακριβός πρόσθετος εξοπλισμός

 

Volvo

Υπέρ: εξωτερική εμφάνιση, άνετοι εσωτερικοί χώροι, πλουσιότερος εξοπλισμός ασφαλείας

Κατά: μικρό πορτ μπαγκάζ(330 λίτρα), λίγο κλειστοφοβικό για τους πίσω επιβάτες με τα μικρά πίσω παράθυρα, πιο βαρύ στο δρόμο, πιο βαρυ τιμόνι

 

Η κατανάλωσή τους στα τεστ drives που έκανα ήταν σχεδόν ίδια (5,5 για το Golf και 5.6 για το Volvo). Επίσης έχω υπόψην και το ότι το Golf σε βάθος χρόνου κρατάει πιο πολύ την αξία του απ΄'οτι το Volvo, αν και δεν σκοπεύω να το πουλήσω. Και το ότι στο θέμα εύρεσης ανταλλακτικών ίσως αργότερα με το Volvo δυσκολευτώ παραπάνω.

 

Επίσης κάτι άλλο που με προβληματίζει: Γιατί δεν βλέπω καθόλου Volvo στους δρόμους και έχω βαρεθεί να βλέπω Golf??

Η καρδιά μου λέει Volvo και το μυαλό Golf!

 

Περιμένω τις απόψεις σας.

 

Edited by Xlapatsas
Link to comment
Share on other sites

Ότι είναι δίλλημα, είναι. Βέβαια, μην ξεχνάς ότι γράφεις σε forum VW, οπότε δεν ξέρω κατά πόσο θα ακούσεις αντικειμενικές απόψεις :p.

 

Εγώ εάν βρίσκω κάτι αρνητικό στο Golf, είναι η συντηρητική εμφάνιση, τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά. Το Volvo έχει πολύ πιο φουτουριιστικό design, που σημαίνει ότι και χρόνια μετά, θα δείχνει σχετικά νέο. Το Golf, μοιάζει πολύ με το παλιό (ειδικά στο εμπρός μέρος). Εγώ όταν πήγα σε Golf 7 από 6 (στο ίδιο χρώμα), κανείς στην γειτονιά δεν κατάλαβε ότι άλλαξα αυτοκίνητο! Ένα μεγάλο συν (για μένα) για το V40 είναι ότι δείχνει μέσα-έξω σαν ένα πιο ακριβό αυτοκίνητο από το Golf, δείχνει να είναι κατηγορία Α3 (για μένα). Για άλλους δεν ισχύει αυτό, αλλά εγώ έτσι το βλέπω. Η εμφάνιση βέβαια είναι κάτι υποκειμενικό.

 

Στο θέμα τεχνολογία & κινητήρας, νομίζω και οι δύο μάρκες έχουν δείξει καλό πρόσωπο. Καταναλώσεις κλπ είναι στα ίδια επίπεδα. Απόδοση, πάνω-κάτω τα ίδια, με ένα προβάδισμα στο Golf, λόγω βάρους.

 

Κατά τ άλλα, στο V40 με προβλημάτιζε πάντα το κλειστοφοβικό πίσω μέρος επιβατών, είναι αρκετά μεγάλο μείον. Επίσης, μου έχουν πει ότι σε ταξίδι, το V40 σε ανωμαλίες δείχνει το βάρος του στο θέμα ανάρτηση, χωρίς να σημαίνει ότι δεν είναι ασφαλές. Ίσως έχει να κάνει με πιο μαλακές ρυθμίσεις ανάρτησης. Δεν το έχω οδηγήσει όμως σε αντίστοιχες συνθήκες για να ξέρω.

 

Γενικά, το Golf 1.6Tdi είναι αξιόλογο αυτοκίνητο, σίγουρα. Αν η τιμή του ήταν λίγο καλύτερη, θα ήταν σίγουρα η top επιλογή. Αλλά με την τιμή που έχει, νομίζω ο ανταγωνισμός υπάρχει και μάλιστα σε μεγάλο βαθμό και μπαίνουν πολλά διλλήματα.

 

Για μένα, δες με το budget σου τι παίρνεις σε Golf και τι παίρνεις σε V40. Ποιές εκδόσεις και με τι εξοπλισμό. Νομίζω από εκεί θα κρίνεις και θα καταλήξεις, γιατί κατά τ άλλα και τα δύο αυτοκίνητα είναι αξιόλογα και πολύ καλές επιλογές.

Edited by PiNiOn
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα φιλε

Σαν αυτοκινητο το golf πρακτικα και καθημερινα ειναι ποιο ανετο και θα ελεγα καλυτερο.

Το ποιο ειναι ποιο ασφαλες ειναι εκεινο που εχει κατα κυριο λογο καλυτερα φρενα και ποιο καλη επιταχυνση γιατι η ενεργητικη ασφαλεια θα σε γλυτωσει απο την παθητικη αχρειαστη να ειναι και ποτε μην χρειαστει, ακομα και τα μεγαλυτερα παραθυρα που εχει το golf πισω εχουν και μια ενοια μεγαλυτερης ασφαλειας σε απεγκλοβισμο. Εαν δεν βιαζεσαι σε λιγο καιρο θα βγει εκδοση 1.4 Tdi 105ps απο την vw θα ειναι 0.3-0.5 λιτρα ποιο οικονομικος και ποιο ελαφρυς . Επισης θα εχει και νεο 6ταχυτο χειροκινητο κιβωτιο και euro 6 ενοειται.

 

Το v40 μπορει να ειναι volvo αλλα επειδη το ειχα για 1200Κμ δεν μπορω να πω οτι με εντυπωσιασε εν τελη. Επισης πιστευω οτι τα καθισματα του Golf ειναι καλυτερα και σε υλικο και σε σχεδιασμο. Για τα ανταλλακτικα εχεις ενα δικιο αλλα να ξερεις οτι τα volvo ειναι ford και στα ανταλακτικα ειναι σχεδον ιδια οσο αφορα κινητηρα κτλ σασμαν...

 

Οσο γιατι δεν βλεπεις πολλα v40...ενταξει ειναι ποιο ακριβο και επισης ποιο προκλητικο σαν μαρκα στις εποχες μας...

Link to comment
Share on other sites

εάν δεν κάνω λάθος η Volvo είναι στον όμιλο σαρακάκη μαζί με την Honda εάν είναι όντως έτσι τότε μιλάμε και για απλησίαστα ανταλλακτικά & service.

 

ακόμα να προσθέσω ότι το volvo είναι πολύ βαρύτερο από το golf κατά 190 κιλά οπότε σίγουρα φορτωμένο θα καίει πολύ περισσότερο.

 

 

εκτός από αυτά τα 2 κοίτα θα κοίταγα και Renault λόγω κινητήρα και μόνο ο 1.5 που έχει είναι ίσως ο καλύτερος στην κατηγορία αυτή και ο ποιο οικονομικός

Link to comment
Share on other sites

Αν τα έχεις οδηγήσει και τα δύο μοντέλα πιστεύω ότι σίγουρα θα κατέληξες στο συμπέρασμα ότι στο δρόμο το golf είναι σαφώς καλύτερο σε οδηγική συμπεριφορά. Απ΄  εκεί και πέρα το golf είναι και πιο συντηρητικό από το volvo. Οπότε τα βάζεις κάτω και τα ζυγίζεις μαζί με τα άλλα υπέρ και κατά

Link to comment
Share on other sites

 Εαν δεν βιαζεσαι σε λιγο καιρο θα βγει εκδοση 1.4 Tdi 105ps απο την vw θα ειναι 0.3-0.5 λιτρα ποιο οικονομικος και ποιο ελαφρυς . Επισης θα εχει και νεο 6ταχυτο χειροκινητο κιβωτιο και euro 6 ενοειται.

 

Που έμαθες εσύ φίλε για 1.4 tdi 105ps, ο μόνος 1.4tdi που ξέρω έχει 90 στο polo... 

Link to comment
Share on other sites

Αν τα έχεις οδηγήσει και τα δύο μοντέλα πιστεύω ότι σίγουρα θα κατέληξες στο συμπέρασμα ότι στο δρόμο το golf είναι σαφώς καλύτερο σε οδηγική συμπεριφορά. Απ΄  εκεί και πέρα το golf είναι και πιο συντηρητικό από το volvo. Οπότε τα βάζεις κάτω και τα ζυγίζεις μαζί με τα άλλα υπέρ και κατά

Συμφωνω και εγω ... τα οδηγησα και τα δυο και προσπαθησα να πεισω το εαυτο μου οτι το οντως πιο φουτουριστικο σχεδιο εξωτερικα αξιζει την κλειστροφοβικη αισθηση εσωτερικα και ειδικα στα πισω  καθισματα οπου η κολωνα C και τα παραθυρα με εξτρα κλιση και μικροτερο μεγεθος ειναι κατι που θα μπορουσα να ζησω μετα τους πρωτους μηνες κατοχης με το βολβο...Οσον αφορα το τιμονι ταμπλο και συνολικη αισθηση της θεσης οδηγησης στο Golf ολα ειναι εκει που τα περιμενεις  προσφεροντας σου αμεση οικιοτητα  Στην οδηγικη αισθηση το φαου βε ηταν καλυτερο σε ολους τους τομεις....και τελος ειναι το πιο ανετο και λειτουργικο! (και μετα απο ενα χρονο θα δεις οτι η ανεση και η λειτουργικοτητα του θα συνεχιζουν να σε ενθουσιαζουν εκει που δεν το περιμενεις.....)

Το οτι πολλοι το βλεπουν συντηρητικο και ισως βαρετο εγω αντιπροτεινω οτι το φαου βε  7 διατηρει διαχρονικα το στυλ του ! αυτο σημαινει πως και σε 5 χρονια το στυλ του θα παραμεινει αναγνωρισημο εμπορικο και σχεδιαστικα σταθερο στο ματι και στο δρομο.  Προσωπικα εμενα με ευχαριστει που κρατα τα γονιδια του τοοοοσα χρονια

Αν αποφασισεις να αγορασεις Golf θα σου προτεινα αν εχεις την οικονομικη δυνατοτητα να προσθεσεις Composition media που δουλευει τελεια με τα smart phones , to BT audio streaming ειναι ολα τα λεφτα αν ακους μουσικη απο το κινητο σου, επισης το πολυλειτουργικο τιμονι σαν επιλογη νο 2. 

 

αυτα ειχα δηλωσει σε αλλο ποστ>>>

 

Τώρα μιας και όλοι εδώ παραθέτουμε

τις προσωπικές μας απόψεις ... οδηγησα το V40 γιατί με τράβηξε η εξωτερική του σχεδίαση που ειναι όντως διαφορετική σε πρώτη εντύπωση. Δυστυχώς η κατα πολλούς όμορφη εξωτερική εμφάνιση μειώνει αρκετά την αίσθηση άνεσης στο εσωτερικό απο την θέση του οδηγού, και γίνεται κλειστροφοβικη στα πίσω καθίσματα απο το πλάτος της κολωνας C . Στο δρόμο ( Αττική οδος) αρκετός θόρυβος μεταφέρεται απο έξω στην καμπίνα. Μηχανικά καλή απόκριση κινητήρα κροταλισμα απο την εξατμιση ασαφής συμπλέκτης και κιβώτιο με εμφανή θόρυβο στις αλλαγές, καλό αυτοκίνητο... αλλα ένα test drive το ίδιο μεσημέρι με το 1.4 ΑCT έβγαλε αμέσως διακριτή διάφορα απο το V40 περίπου στην ίδια διαδρομή ( αντιπροσωπείες κηφισιας και αμαρουσιου) 

Το Golf 7 ειναι οδηγικα πιο άνετο εύχρηστο με σχεδόν αθόρυβη κυλιση δίνοντας στον οδηγό την αίσθηση της οικιοτητας ... Σαν να το οδηγούσε για χρονια...

Παρεμπιπτόντως ειχα να αγοράσω golf .......πάνω απο εικοσαετία 

Θα εχει ενδιαφέρον να ακούσουμε τις απόψεις κάποιου απο το φόρουμ που θα αγοράσει το v40 και μετά απο μερικές χιλιάδες χλμ στην ιδιοκτησία του, μας δώσει τις εντυπώσεις του.

 

Edited by Rocky
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω με τα προηγούμενα, να συμπληρώσω κάτι, βάλε στα μείον του volvo, τα ακριβά σέρβις , ανταλλακτικά, και οτιδήποτε άλλο που εχει να κάνει με aftersale care. Το γκολφ κινειται πολύ, πουλιέται ευκολα ακομα και μετά απο χρόνια, και το συντηρείς εύκολα, γρήγορα και παντού.

Η βολβο κατ εμέ, παλεύει να κρατηθεί ζωντανή, σεβαστό το δίλημμα που βρίσκεσαι, σου εύχομαι να κάνεις την καλύτερη επιλογή.

Link to comment
Share on other sites

Ελα golf δαγκοτο τι συζηταμε τωρα 8)

Link to comment
Share on other sites

Ορίστε κ δύο βιντεάκια φίλε μου, για να σου δώσουν άλλη μία οπτική...

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Που έμαθες εσύ φίλε για 1.4 tdi 105ps, ο μόνος 1.4tdi που ξέρω έχει 90 στο polo... 

 Υπαρχει ολοκαινουριος 1.4 tdi θα τον φορεσει το polo facelift 2014 και αργοτερα ολο το group.

http://highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=4336&comp=volkswagen&cat=News&title=VW-Polo-2014-

 

Απλα τωρα που το ξαναεψαξα βλεπω οτι θα ειναι 2 εκδοσεις μονο μια 75 και μια 90ps και ο 1.6 παει για καταργηση... μαλλον κατι λαθος παιζει με την πληροφορια..αν μπορει καποιος ας το ψαξει γιατι τωρα αδυνατω εγω, μη δωσουμε και καμια λαθος πληροφορια στον ανθρωπο δηλαδη

 

υγ edit :http://www.autoblog.gr/2014/03/05/geneva-2014-volkswagen-polo-facelift/

Και εδω λεει για νεους tdi που αντικαθιστουν τους παλιους1.4 ΚΑΙ 1.6. Πιστευω οτι θα εχει και 1.4-105ps ηταν ο μονος κινητηρας που το κινουσε σβελτα για diesel.

 

Γενικα παντως ειναι αστειο να δινεις 24 χιλιαρικα για ενα αυτοκινητο και ΠΛΕΟΝ να σκεφτεσαι να κανεις προσπεραση αν εχεις μεσα 3-4 ατομα με τοσα λιγα αλογα που βγαζουν. Η renault εχει ηδη βγαλει 1.6 dci-130ps και τωρα και 1.6dci-160ps (twincharged) οποτε δεν νομιζω η vw να μεινει με τετοιους κινητηρες. Θα παει τον 1.4 στα 105 που ειναι απολυτα εφικτο με τον νεο κινητηρα, και θα βγαλει νεο 1.6 tdi με 120-130ps που πιστευω ειναι ικανοποιητικα για το πατωμα του golf και οι καταναλωσεις θα ειναι στα ιδια επιπεδα.

Edited by thanos katsas
Link to comment
Share on other sites

Που έμαθες εσύ φίλε για 1.4 tdi 105ps, ο μόνος 1.4tdi που ξέρω έχει 90 στο polo... 

αν και ειμαστε εκτός θέματος και του χαλαμε το θέμα του ανθρώπου δες εδω:

http://www.greencarcongress.com/2014/01/20140128-polo.html 

στη γερμανικη σελιδα δεν υπάρχει ακόμα διαθέσημη η έκδοση 1,4 105ps (για πολο)

για γκολφ στην γερμανια υπάρχει η έκδοση 1,6 81kw (110ps) TDI Bluemotion που λέει και ο rocky στο πιο πανω post. Στην ελλάδα δε βλέπω να αναφέρουν κάτι στη σελίδα τους.

 

και για να πω και κατι επι της ουσιας για τον φιλο μας, το μεγαλυερο "μειον" για εμενα είναι ο χώρος αποσλευών του volvo (οπως και σε πολλα μικρομεσαια volvo)

Edited by vwgt
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Στα 22.000 που είναι το budget μου παίρνω το V40 στην έκδοση Kinetic με συναγερμό, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, Bluetooth, χειριστήρια στο τιμόνι. Και στο Golf παίρνω την έκδοση Generation με προβολείς ομίχλης, composition media, συναγερμό, πίσω αισθητήρες.Τα χειριστήρια στο τιμόνι στο Golf έχουν +420 ευρώ. Το V40 σαν στάνταρ σύστημα ασφαλείας έχει το City Safety μέχρι τα 50 km/h ενώ το Golf έχει το Brake Colision System. Το Volvo έχει μεγαλύτερο σκορ στο Euroncap στην παθητική ασφάλεια συν το ότι είναι πιο βαρύ, οπότε φαντάζομαι σε σύγκρουση με άλλο όχημα θα παρέχει μεγαλύτερη ασφάλεια στους επιβαίνοντες σε σχέση με το Golf. Δεν είχα σκεφτεί αυτό που ανέφερε πιο πάνω ο thanos katsas για την ενεργητική ασφάλεια που μπορεί να αποτρέψει την παθητική, αλλά πάλι δεν ξέρω τι είναι προτιμότερο από τα δύο.

Για την αξιοπιστία σε βάθος χρόνου δεν έχουμε αναφέρει κάτι. Γενικά με το ιστορικό που έχουν οι δύο εταιρίες μέχρι τώρα, ποιό από τα δύο έχει τις περισσότερες πιθανότητες να λειτουργεί απροβλημάτιστα σε 10-15 χρόνια?

Link to comment
Share on other sites

 Δεν είχα σκεφτεί αυτό που ανέφερε πιο πάνω ο thanos katsas για την ενεργητική ασφάλεια που μπορεί να αποτρέψει την παθητική, αλλά πάλι δεν ξέρω τι είναι προτιμότερο από τα δύο.

Για την αξιοπιστία σε βάθος χρόνου δεν έχουμε αναφέρει κάτι. Γενικά με το ιστορικό που έχουν οι δύο εταιρίες μέχρι τώρα, ποιό από τα δύο έχει τις περισσότερες πιθανότητες να λειτουργεί απροβλημάτιστα σε 10-15 χρόνια?

 

1) αφου μέχρι τώρα ειχες ενα audi 80 (1.6 να υποθέσω; ) δε φαντάζομαι καποιο απο τα δυο που σκεφτεσαι θα σου φανει ψοφιο.... το 80αρι (1.6) το ξέρω μιας και το ειχαμε στην οικογενεια....

2) χωρις να μπορω να εκφέρω γνώμη για το volvo, εεε η vw δεν είναι και τέρατα αξιοπιστίας.....(όλοι λιγο πολυ έχουμε θεματάκια τουλάχιστον με τους βενζινοκινητήρες της VW )

Edited by vwgt
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Στα 22.000 που είναι το budget μου παίρνω το V40 στην έκδοση Kinetic με συναγερμό, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, Bluetooth, χειριστήρια στο τιμόνι. Και στο Golf παίρνω την έκδοση Generation με προβολείς ομίχλης, composition media, συναγερμό, πίσω αισθητήρες.Τα χειριστήρια στο τιμόνι στο Golf έχουν +420 ευρώ. Το V40 σαν στάνταρ σύστημα ασφαλείας έχει το City Safety μέχρι τα 50 km/h ενώ το Golf έχει το Brake Colision System. Το Volvo έχει μεγαλύτερο σκορ στο Euroncap στην παθητική ασφάλεια συν το ότι είναι πιο βαρύ, οπότε φαντάζομαι σε σύγκρουση με άλλο όχημα θα παρέχει μεγαλύτερη ασφάλεια στους επιβαίνοντες σε σχέση με το Golf. Δεν είχα σκεφτεί αυτό που ανέφερε πιο πάνω ο thanos katsas για την ενεργητική ασφάλεια που μπορεί να αποτρέψει την παθητική, αλλά πάλι δεν ξέρω τι είναι προτιμότερο από τα δύο.

Για την αξιοπιστία σε βάθος χρόνου δεν έχουμε αναφέρει κάτι. Γενικά με το ιστορικό που έχουν οι δύο εταιρίες μέχρι τώρα, ποιό από τα δύο έχει τις περισσότερες πιθανότητες να λειτουργεί απροβλημάτιστα σε 10-15 χρόνια?

 

όσο αφορά την αξιοπιστία σε κινητήρες κοίτα τα ταξί που κυκλοφορούν έχουν μείνει μόνο τα vag group και τα mercedes

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οσο αφορα την ασφαλεια... μελετησε λιγακι τα δεδομενα του ncap για τα 2 αυτοκινητα δες τραυματισμους σε οδηγο συνεπιβατες και πισω επιβατες κτλ.... το volvo λογω καποιων εξτρα ηλεκτρονικων ασφαλειας πρεπει να βγαινει μπροστα.(limitation assistant κτλ) . Εν παση περιπτωση... η επιλογη μου αναμεσα σε 2 αυτοκινητα τα οποια προσφερουν πανω κατω ιδια ποιοτητα και ποσο μαλιστα οταν μιλαμε για εξαιρετικη θα ηταν εκεινο που κανει τα λιγοτερα μετρα για να σταματησει (1 μετρο μπορει να σου σωσει την ζωη) ,εκεινο που οι επιβατες θα απεγκλωβιστουν ποιο ευκολα και εκεινο που ειναι ποιο ανετο γενικα και κοντρολαρεται ποιο ευκολα και με ακριβεια. Το Golf υπερτερει κατεμε οδηγικα και σε ανεση.

 

Δες επισης τα esc tests στο youtube για καθε μοντελο.

 

Οσο για την αξιοπιστια...η vw μαλλον εμαθε απο τα τεραστια λαθη της 5-6 γενιας και αυτο ειναι ΕΚΔΗΛΟ στην 7η γενια σε αρκετα σημεια και το ιδιο εχει κανει και η volvo αν και πιστευω οτι ειναι καθαρα θεμα εισροης της ford στο brand μιας και ο 1.6 εχει εως τωρα καλο ονομα στα forum το ιδιο και ο vw 1.6tdi (Μπορει καποιος να μας πει αν ειναι ο ιδιος με του golf 6 ? Ειμαι σογουρος οτι ειναι διαφορετικος (βελτιωμενος κινητηρας ) . Απο την αλλη η νεα γενια της volvo μοιράζεται πολλα πολλα κοινα στοιχεια με το ford focus mk3 (μηχανες σασμαν κτλ) το οποιο εχει βγει πολυ αξιοπιστο αυτοκινητο.

 

Η επιλογη ειναι καθαρα δικη σου απλα εμεις σου δινουμε τροφη για σκεψη και συγκριση. Να πιεσεις πολυ για δωρα...ξερω οτι ειναι δυσκολοι οι εμποροι αλλα ζητα 3-4 προσφορες απο αντιπροσωπειες επαρχιας και πηγαινε με αυτες και διαπραγματευσου το εκανα και βγηκα κερδισμενος παρα μα παρα πολυ.

Link to comment
Share on other sites

προσοχη!! αν εδωσες προκαταβολη για το V40 μην ανοιξεις το video πιο κατω.... :crazy: 

 

 

Edited by Rocky
Link to comment
Share on other sites

Ο κυριος στο Video λεει την προσωπικη του αποψη να το πουμε και αυτο. Παντως με 3 ατομα μεσα το volvo ειναι σημαντικα αργοτερο απο ενα Golf με 3 ατομα αυτο μου το ειπε συναδελφος που εχει το d2. Του εβγαλε καποια θεματα αλλα μου ειπε οτι εχουν λυθει στις νεες παραλαβες. Επισης οτι τα καθισματα σακουλιασαν απιστευτα και οτι σε γενικες γραμμες ειναι πολυ υπερτιμημενο επισης μου ειπε και για θορυβο οτι εχει. Εσυ  στο test  drive ειδες τα καθισματα ? Διαπιστωσες αυξημενο θορυβο ? 

Link to comment
Share on other sites

Ο κυριος στο Video λεει την προσωπικη του αποψη να το πουμε και αυτο. Παντως με 3 ατομα μεσα το volvo ειναι σημαντικα αργοτερο απο ενα Golf με 3 ατομα αυτο μου το ειπε συναδελφος που εχει το d2. Του εβγαλε καποια θεματα αλλα μου ειπε οτι εχουν λυθει στις νεες παραλαβες. Επισης οτι τα καθισματα σακουλιασαν απιστευτα και οτι σε γενικες γραμμες ειναι πολυ υπερτιμημενο επισης μου ειπε και για θορυβο οτι εχει. Εσυ  στο test  drive ειδες τα καθισματα ? Διαπιστωσες αυξημενο θορυβο ? 

ο κυριος στο κλιπ μιλαει για μεγαλο τεστ του περιοδικου που διαβαζουν οι περισοτεροι στην Αγγλια!!! Το καναλι τοu WhatCar  περιεχει πανω απο 700 βιντεο για αυτοκινητα που εχουν οδηγησει...με το βιντεο του βολβο να εχει 21000 προβολες . Ειναι η ΕΠΙΣΗΜΗ αποψη του περιοδικου μετα απο ενα χρονο και 19000 μιλια.

Edited by Rocky
Link to comment
Share on other sites

Καταρχην εγω το golf εχω εκφρασει οτι ειναι καλυτερο σαν αυτοκινητο . Αυτη ειναι η αποψη μου. Τωρα σου ξαναλεω οτι προκειται για προσωπικη αποψη διοτι ουτε κανας επισημος πιστοποιημενος φορεας ειναι ουτε τιποτα τετοιο ενα περιοδικο ειναι ευρειας καταναλωσης και ισως αποδοχης. Αυτα τα περιοδικα ανεβαζουν και κατεβαζουν οποιον θελουν αναλογα τα συμφεροντα. Ξεχναμε το Golf 7 και το απιστευτο φιασκο με την ψηφοφορια για την αναδειξη σε καλυτερο αυτοκινητο  οι ιδιοι τα ειπαν τι νοθειες εκαναν ( ADAC). Ξεχναμε την αποσιωπηση του τυπου μια 4-5 ετια με τα τρομακτικα προβληματα των dsg ? Αν ειναι να κραταμε αφιλτραριστες τις αποψεις των περιοδικων...κλαψτα χαραλαμπε 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

..τιποτα δεν μενει κρυφο πλεον....η φαου βε εχει πληρωσει τους παντες και ολα τα περιοδικα σε δυση και ανατολη να λενε οτι το 7 ειναι το καλυτερο στην κατηγορια του και το golf το μετρο συγκρισης στην κατηγορια εδω και 40 χρονια. Το DSG και TSI εδειξαν ποσο μπροστα ειναι η φαου βε που εβαλε σε αυτοκινητα παραγωγης κιβωτια και μηχανες που πριν 12 χρονια ηταν στανταρ σε αυτοκινητα διπλασιας και τριπλασιας τιμης....Το προβλημα των κιβωτιων

δεν κρυφτηκε κατω απο το χαλι οσα ηταν εντος αλλαχτηκαν δωρεαν και οσα ηταν εκτος αλλαχτηκαν με εκπτωση....Κανεις δεν ειπε οτι τα αρθρα και βιντεο ειναι ευαγγελιο....ομως μια δοση αληθειας πρεπει να εχουν ...κανεις δεν αγοραζει φυκια για μεταξωτες κορδελες.... γιατι και τα περιοδικα θα σταματησουν να εχουν αναγνωστες.....αν κατασκευαζουν ολες τις δοκιμες κατα το δοκουν....επρεπε να δεις το Top Gear πριν 15 χρονια τι εσουρνε στην Vauxhall (Οπελ).....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.