Jump to content
Xlapatsas

Δίλλημα: Golf 1.6 Tdi Bluemotion Ή Volvo V40 D2?

Recommended Posts

..τιποτα δεν μενει κρυφο πλεον....η φαου βε εχει πληρωσει τους παντες και ολα τα περιοδικα σε δυση και ανατολη να λενε οτι το 7 ειναι το καλυτερο στην κατηγορια του και το golf το μετρο συγκρισης στην κατηγορια εδω και 40 χρονια. Το DSG και TSI εδειξαν ποσο μπροστα ειναι η φαου βε που εβαλε σε αυτοκινητα παραγωγης κιβωτια και μηχανες που πριν 12 χρονια ηταν στανταρ σε αυτοκινητα διπλασιας και τριπλασιας τιμης....Το προβλημα των κιβωτιων

δεν κρυφτηκε κατω απο το χαλι οσα ηταν εντος αλλαχτηκαν δωρεαν και οσα ηταν εκτος αλλαχτηκαν με εκπτωση....Κανεις δεν ειπε οτι τα αρθρα και βιντεο ειναι ευαγγελιο....ομως μια δοση αληθειας πρεπει να εχουν ...κανεις δεν αγοραζει φυκια για μεταξωτες κορδελες.... γιατι και τα περιοδικα θα σταματησουν να εχουν αναγνωστες.....αν κατασκευαζουν ολες τις δοκιμες κατα το δοκουν....επρεπε να δεις το Top Gear πριν 15 χρονια τι εσουρνε στην Vauxhall (Οπελ).....

θα αρχίσω λέγοντας δύο πραγματάκια

-είμαστε εκτός θέματος κ

-είμαι φανατικός του γρουπ(audi 100, 80, a4, polo, golf 5 & 6 αυτοκινητα που πέρασαν απο την οικογενεια)

 

δεν ξέρω αν το γρουπ πλήρωνε ή όχι ούτε και θεωρώ τα αυτοκίνητα του γρουπ ασχημα...αλλα...

δεν πρέπει να πανηγυρίζουμε δίοτι κάλυψαν βλαβες εντός εγγύησης.

δεν πρέπει να παραβλέπουμε ότι υπήρξαν αρκετά κρούσματα από ακριβές βλάβες σε DSG

και τρίτον το είναι εκτός εγγύησης αλλα σας καλύπτουμε το ΧΧ% προσωπικά μου φαίνεται ύποπτο.

 

και τώρα ας πω δύο προωπικές ιστορίες απο το Golf V GT που έχω.

1) όπως θα γνωρίζετε οι περισσότεροι, εκείνα τα golf υπέφεραν απο το κιβώτιο τους (2α κτλ κτλ). Βλέποντας τότε όλα αυτα τα κρούσματα είχα στείλει ενα μηνυμα στη γερμανία,λίγο πριν λήξει η εγγύηση, εκφράζοντας τόσο τον προβληματισμό μου, που ένα τόσο "στιβαρό" τμήμα του αυτοκινήτου παρουσίαζε βλάβες όσο και την ανησυχία μου για το τι θα γίνει εάν αυτή η βλάβη παρουσιάζονταν και στο δικό μου μετά το πέρας της εγγύησης. Απάντηση από γερμανία του στυλ, "δεν έχουμε παρατηρήσει κανένα ιδιαίτερο ποσοστό βλαβων στο εν λόγο εξάρτημα, και ότι τα "πειραγμένα" (tuned) αυτοκίνητα δεν καλύπτονται...καμία σχέση με την πραγματικότητα. Αποτέλεσμα: αφού σποραδικά έκανε το γνωστό γρατζούνισμα έμαθα να ζω χωρίς να ζωρίζω τις αλλαγές σε 2α και δεν έκανα ποτέ χρήση της "φιλικής χρέωσης" των 700-800ευρώ για επισκευη...

 

2)Μετά απο χρόνια και αφού το GT έφτασε τα 117,000κμ οι επιστήμονες της VW γνωρίζοντας πολύ καλά το θέμα των επικαθήσεων που ήταν καθαρά δικό τους λάθος, μου πρότειναν ανοιγμα κινήτηρα λέγοντας ότι εχω θέμα με τους ΟΔΗΓΟΥΣ των βαλβίδων!!! (κουβέντα για επικαθήσεις), με φιλική χρέωση 1050ευρώ. Μάλιστα στο ίδιο πόρισμα κατέληγαν και μηχανικοί απο γερμανια!!. το αυτοκίνητο αφαλώς δεν είχε προβλημα με τους οδηγούς απλά 2 απο τα 4 μπεκ ήταν βουλωμένα. (με την όλη βαβούρα εγινε και καθαρισμός με χημικα)....

 

αυτά για να λέμε τα πράγματα όπως είναι για την αγαπημένη μας VW...Επαναλαμβάνω ότι δεν ξέρω πως είναι τα πράγματα σε άλλες μάρκες...

Link to comment
Share on other sites

Από τα άλλα μέρη έχεις πάρει γνώμη?(πλακιτσα μη παρεξηγηθώ :p) εγώ θα σου πρότεινα γκολφ φίλε μου ;)

Από κει και πέρα όσο αντέχει η τσέπη σου

Στάλθηκε από το C1905 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by passatfsi
Link to comment
Share on other sites

Εγώ στο τεστ drive που έκανα διαπίστωσα ότι όντως με 3 άτομα μέσα το Volvo ήταν λίγο πιο αργόστροφο από το Golf. Όσον αφορά τα καθίσματα δεν παρατήρησα κάποιο πρόβλημα και εξέτασα και τα μπροστά και τα πίσω. Βέβαια το αυτοκίνητο που οδήγησα είχε 2000 χλμ μόνο. Ούτε κάποιον ιδιαίτερο θόρυβο παρατήρησα αν και το ζόρισα αρκετά.

Τα τεστ των περιοδικών τα έχω διαβάσει σχεδόν όλα και όλα βγάζουν σαν τέλειο το Golf με 5/5 αστέρια και το Volvo αρκετά πιο κάτω 3,5/5. Τώρα για το αν είναι αξιόπιστες οι κριτικές τους ομολογώ πως δεν το είχα σκεφτεί.

Πιο πολύ τείνω προς το Golf. Το μόνο που με βάζει κάπως σε σκέψεις είναι το βεβαρημένο παρελθόν τους σε προβλήματα.

 

Υ.Γ Στα forum της Volvo φυσικά και θάβουν το Golf. Εδώ τουλάχιστον βλέπεις και πιο αντικειμενικές απόψεις!

Link to comment
Share on other sites

Όταν ήμουν μικρός φίλε έβλεπα επιτροχών στην ετ3. Ορίστε οι γνώμες τους για τα δύο αυτοκίνητα: http://www.epitroxon.gr/article-1025.html ,   http://www.epitroxon.gr/article-940.html  Ελπίζω να βοηθήσουν κ αυτά λίγο...

Edited by faniaros
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τη βοήθεια. Θα ξαναπάω για τεστ drive και για τα δύο και θα πάρω την τελική μου απόφαση. Και σε άλλες αντιπροσωπείες μήπως πάρω καμιά καλύτερη προσφορά.

Αλήθεια το πρώτο service στο Golf πόσο κοστίζει?Στo v40 είναι στα 20000 χλμ ή 1 χρόνο και βγαίνει 120 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Πρωτο σερβις πριν 2  ΣΚ στο μαρουσι στα ...5000χμ  ...εγω το ζητησα... χωρις ραντεβου,  παρασκευη 10 το πρωι  .  Inspection service  +  update  +  φιλτρο + ταπα + 4.1 Λιτρα  Divinol 5-30 + πλυσιμο =  142 ευρω

επομενο σερβις σε ενα χρονο η 15000χμ 

 

εχεις ΠΜ απο εμενα

Edited by Rocky
Link to comment
Share on other sites

Πρωτο σερβις πριν 2  ΣΚ στο μαρουσι στα ...5000χμ  ...εγω το ζητησα... χωρις ραντεβου,  παρασκευη 10 το πρωι  .  Inspection service  +  update  +  φιλτρο + ταπα + 4.1 Λιτρα  Divinol 5-30 + πλυσιμο =  142 ευρω

επομενο σερβις σε ενα χρονο η 15000χμ 

 

εχεις ΠΜ απο εμενα

Rocky γιατί τόσο σύντομα πήγες για service? υπήρξε κάποιο πρόβλημα? 1.4 TSI δεν έχεις? το update τι ήταν? Εγώ έχω κάνει 15000, μια φορά το πήγα για προληπτικό έλεγχο στα 12000 και συμπλήρωσαν μισό λίτρο λάδι. Για service μου είπαν στη 2ετια ή αν θέλω εγώ πιο μπροστά να πάω στο χρόνο (δηλαδή σε ένα μήνα) για να μου αλλάξουν λάδια-φίλτρο και να κάνουν ένα έλεγχο.
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με mk7_man, κ εμένα μου είχαν πει service στα 30 χιλιάδες ή στα δύο χρόνια

Link to comment
Share on other sites

Φίλοι μην αγχωνεστε!!! Δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα !!! ( εκτός απο την εμμονή μου να αλλάξω τα πρώτα λάδια νωρίς)....

Το υpdate ήταν για κάποιο submenu στο composition media . Το γκολφακι σκίζει.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ στο τεστ drive που έκανα διαπίστωσα ότι όντως με 3 άτομα μέσα το Volvo ήταν λίγο πιο αργόστροφο από το Golf. Όσον αφορά τα καθίσματα δεν παρατήρησα κάποιο πρόβλημα και εξέτασα και τα μπροστά και τα πίσω. Βέβαια το αυτοκίνητο που οδήγησα είχε 2000 χλμ μόνο. Ούτε κάποιον ιδιαίτερο θόρυβο παρατήρησα αν και το ζόρισα αρκετά.

Τα τεστ των περιοδικών τα έχω διαβάσει σχεδόν όλα και όλα βγάζουν σαν τέλειο το Golf με 5/5 αστέρια και το Volvo αρκετά πιο κάτω 3,5/5. Τώρα για το αν είναι αξιόπιστες οι κριτικές τους ομολογώ πως δεν το είχα σκεφτεί.

Πιο πολύ τείνω προς το Golf. Το μόνο που με βάζει κάπως σε σκέψεις είναι το βεβαρημένο παρελθόν τους σε προβλήματα.

 

Υ.Γ Στα forum της Volvo φυσικά και θάβουν το Golf. Εδώ τουλάχιστον βλέπεις και πιο αντικειμενικές απόψεις!

Το Golf 7 απο παρα πολλες αποψεις ειναι ΑΛΛΗ σελιδα στην αξιοπιστια της vw . Μπορεις να το δεις απο πολλες πλευρες... απο την απουσια καδενας και την αντικατασταση της με ιμαντα νεας τεχνολογιας εως τον νεο σχεδιασμο θερμικης διαχειρησης των tsi καθως και τον σχεδιασμο του συστηματος ψεκασμου ωστε να αποφευγονται οι επικαθισεις στις βαλβιδες, οι 16v αντι για 8v στον νεο 1.2tsi ,η καθολικη σχεδον χρηση συγκολησεων laser καθως και η χρηση υψηλης τεχνολογιας υλικων στο νεο mqb πλαισιο...περιληπτικα τα εχει ολα  ΕΔΩ μιλαμε για κοσμογονικες αλλαγες.

 

Οπτικα οκ δεν ειναι ομορφο οπως και να το κανουμε...οδηγηκα ΥΠΕΡΕΧΕΙ καθολικα εναντι του v40 ακομα και εναντι της bmw 118i f20. Το κρατημα του αυτοκινητου ειναι καλυτερο απο ποτε. Ακομα και με την χρησh Ημιακαμπτου το αυτοκινητο στριβει καλυτερα απο το golf 6 . Μην αρχισει κανεις και μου λεει για την bmw..δειτε τα forum τους και οχι μονο τα ελληνικα αλλα και το f20 addicts για το ποσο βαρκες ειναι.

Το αυτοκινητο ειναι superατζα ψαξτο και αλλο και αποφασισε !!

 

Και για να δεις οτι στριβει πραγματικα πολυ καλα 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Οπτικα οκ δεν ειναι ομορφο οπως και να το κανουμε...οδηγηκα ΥΠΕΡΕΧΕΙ καθολικα εναντι του v40 ακομα και εναντι της bmw 118i f20. Το κρατημα του αυτοκινητου ειναι καλυτερο απο ποτε. Ακομα και με την χρησh Ημιακαμπτου το αυτοκινητο στριβει καλυτερα απο το golf 6 . Μην αρχισει κανεις και μου λεει για την bmw..δειτε τα forum τους και οχι μονο τα ελληνικα αλλα και το f20 addicts για το ποσο βαρκες ειναι.

Το αυτοκινητο ειναι superατζα ψαξτο και αλλο και αποφασισε !!

 

ε οχι και ασχημο!!!! ελαιος οπως γραφει και ενας φιλος μου....

για δες το 110 πι ες τι ντι αι μπλε κινηση με ζαντα  ...μαδριτης που βγηκε φρεσκο το 2014!!!!  :crazy:

 

Edited by Rocky
Link to comment
Share on other sites

Τελικά έκλεισα το v40!Μου έκαναν καλύτερη προσφορά και πήρα πλουσιότερο εξοπλισμό απ΄'ότι μου έδιναν το Golf.Σε 2 μήνες θα είναι εδώ.Ευχαριστώ όλους για τις πολύτιμες συμβουλές σας!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τελικά έκλεισα το v40!Μου έκαναν καλύτερη προσφορά και πήρα πλουσιότερο εξοπλισμό απ΄'ότι μου έδιναν το Golf.Σε 2 μήνες θα είναι εδώ.Ευχαριστώ όλους για τις πολύτιμες συμβουλές σας!

 

 

καλοτάξιδο να είναι φίλε μου και να το ευχαριστηθείς

Link to comment
Share on other sites

ειμαι περιεργος...εχεις ανοιξει ιδιο θεμα μηπως στο volvoclub για να ειμαστε και αντικειμενικοι?τι αποψεις εχουν απο κει?

Link to comment
Share on other sites

καλοριζικο!

δωσε εαν θελεις λιγες λεπτομερειες

τι τιμη πετυχες? και με τι εξοπλισμο?

Edited by Rocky
Link to comment
Share on other sites

Στο volvoclub που έθεσα το ίδιο θέμα, μου είπαν κι εκεί ότι είναι δύσκολη επιλογή γιατί είναι και τα δύο εξαιρετικά αυτοκίνητα. Στα μείον του Golf έβρισκαν την απουσία 6ης ταχύτητας και το άτολμο design.

Επειδή δεν μπορούσα να αποφασίσω ανάμεσα στα δύο τελικά έκλεισα αυτό με την καλύτερη προσφορά.

Η χαμηλότερη τιμή που πέτυχα για το Golf 7 ήταν στα 22.300 για την έκδοση Generation, μεταλλικό χρώμα, με extra το composition media και τα χειριστήρια στο τιμόνι. Μου έκαναν δώρο και aftermarket αισθητήρες παρκαρίσματος.

Το V40 το έκλεισα στα 22.000 για την έκδοση Kinetic με μεταλλικό χρώμα και extra το Bussiness Pack, που περιλαμβάνει Bluetooth, cruise control, χειριστήρια στο τιμόνι, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και ηχοσύστημα 8 ηχείων. Δώρο μου έκαναν το πιο ακριβό σαλόνι(360 ευρώ) και την οθόνη 7"(210 ευρώ) αντί για την 5" που είναι στον στανταρ εξοπλισμό.

Link to comment
Share on other sites

Καλοταξιδο αδερφε με πολα ασφαλη χιλιομετρα και να το χερεσε.καινουργιο αμαξη ναναι και οτιναναι 8)

Link to comment
Share on other sites

Στο volvoclub που έθεσα το ίδιο θέμα, μου είπαν κι εκεί ότι είναι δύσκολη επιλογή γιατί είναι και τα δύο εξαιρετικά αυτοκίνητα. Στα μείον του Golf έβρισκαν την απουσία 6ης ταχύτητας και το άτολμο design.

Επειδή δεν μπορούσα να αποφασίσω ανάμεσα στα δύο τελικά έκλεισα αυτό με την καλύτερη προσφορά.

Η χαμηλότερη τιμή που πέτυχα για το Golf 7 ήταν στα 22.300 για την έκδοση Generation, μεταλλικό χρώμα, με extra το composition media και τα χειριστήρια στο τιμόνι. Μου έκαναν δώρο και aftermarket αισθητήρες παρκαρίσματος.

Το V40 το έκλεισα στα 22.000 για την έκδοση Kinetic με μεταλλικό χρώμα και extra το Bussiness Pack, που περιλαμβάνει Bluetooth, cruise control, χειριστήρια στο τιμόνι, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και ηχοσύστημα 8 ηχείων. Δώρο μου έκαναν το πιο ακριβό σαλόνι(360 ευρώ) και την οθόνη 7"(210 ευρώ) αντί για την 5" που είναι στον στανταρ εξοπλισμό.

Μπραβο τους στην  Volvo μπαινουν επιθετικα στην αγορα  και κερδιζουν δικαιωματικα πελατες.  

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλοτάξιδο και από εμένα. Και εγώ όταν αγόρασα το 7αρι τα μόνα ''δώρα'' που μου έκαναν ήταν συναγερμός και αισθητήρες παρκαρίσματος. Καλά κάνει η volvo και έχει περισσότερες προσφορές γιατί με αυτό το τρόπο προσπαθεί να αποκτήσει μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά και όλα αυτά είναι σε όφελος του τελικού καταναλωτή.  

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

παντως αν δεν ειναι καποιος εντελως αποφασισμενος να παρει vw και αμφιταλαντευεται ειναι μεγαλο κινητρο η προσφορα καποιας αλλης μαρκας τοσα χρηματα κατω.

αν υπολογισα σωστα η προσφορα του φιλου απο τη βολβο ειναι 3000 κατω χωρις την αποσυρση.για τετοια ποσα εκπτωση εχω ακουσει και για αλλες μαρκες πχ bmw.

Link to comment
Share on other sites

Ενας ακομα λογος, πριν την τελικη αποφαση, για παραγγελια καινουργιου αυτοκινητου ειναι η τιμη μεταπωλησης στην τριετια... μερικα μοντελα ειναι πιο γοητευτικα στην αγορα αλλα οταν ερχεται η ωρα μεταπωλησης....βουτανε χαμηλα και σε τιμη και σε ζητηση..... 

Link to comment
Share on other sites

Ενας ακομα λογος, πριν την τελικη αποφαση, για παραγγελια καινουργιου αυτοκινητου ειναι η τιμη μεταπωλησης στην τριετια... μερικα μοντελα ειναι πιο γοητευτικα στην αγορα αλλα οταν ερχεται η ωρα μεταπωλησης....βουτανε χαμηλα και σε τιμη και σε ζητηση..... 

Συμφωνώ απόλυτα για το θέμα της μεταπώλησης. Είναι σίγουρο ότι το golf ότι ώρα θέλεις το πουλάς. Από την άλλη όμως το volvo το ΄΄παντρεύεσαι''. Είχα το S40 στο παρελθόν και ''έφτυσα αίμα'' για να το πουλήσω και με μεγάλη χασούρα εννοείται.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.