PiNiOn Posted March 27, 2014 Report Share Posted March 27, 2014 (edited) Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω σε αυτό. Στην πράξη, όλα τα παντρεύεσαι πλέον. Εγώ έχω Golf 6 τριετίας με 40.000Km που κόστισε 25.500Ε πριν 3 χρόνια και προσπαθώ εδώ και κάμποσο καιρό να το πουλήσω. Οι μοναδικές προσφορές που έχω πάρει είναι της τάξης των 11-12.000Ε. Μεγάλη χασούρα και βουτιά ΚΑΙ στα Golf λοιπόν. Προφανώς και δεν το αποχωρίζομαι βέβαια στα λεφτά αυτά. Sent from my iPhone using Tapatalk Edited March 27, 2014 by PiNiOn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted March 28, 2014 Report Share Posted March 28, 2014 (edited) Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω σε αυτό. Στην πράξη, όλα τα παντρεύεσαι πλέον. Εγώ έχω Golf 6 τριετίας με 40.000Km που κόστισε 25.500Ε πριν 3 χρόνια και προσπαθώ εδώ και κάμποσο καιρό να το πουλήσω. Οι μοναδικές προσφορές που έχω πάρει είναι της τάξης των 11-12.000Ε. Μεγάλη χασούρα και βουτιά ΚΑΙ στα Golf λοιπόν. Προφανώς και δεν το αποχωρίζομαι βέβαια στα λεφτά αυτά. Έχεις 50% απομείωση ειναι πολύ καλό ποσοστό δες λίγο τους πίνακες απο απο μειώσεις για αυτοκίνητα αγορασμένα το 2012 με προοπτική να πουληθούν το 2015 με 40000 χλμ και θα δεις οτι στην καλύτερη περίπτωση θα επερνες 6% περισσότερα εάν είχες αγοράσει 911 cabrio... Για δες όμως τι συμβαίνει στο άλλο άκρο... Επιπλέον επεσες και στην αλλαγή μοντέλου... http://www.autoexpress.co.uk/car-news/consumer-news/59853/britains-depreciation-winners-and-losers Edited March 28, 2014 by Rocky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted March 28, 2014 Report Share Posted March 28, 2014 ...και μετά απο όλα αυτά ....ήρθε και η είδηση απο τον faniaros ...για το TDI με 110 ps και 6ταχυτο κιβώτιο να διανέμεται στην ελλαδα.... http://www.autotriti.gr/mobile/data/news/preview_news/Sthn-Ellada-to-neo-VW-Golf-BlueMotion-me-3%2C2-lt-100-xlm-_117549.asp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petpik Posted March 28, 2014 Report Share Posted March 28, 2014 Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω σε αυτό. Στην πράξη, όλα τα παντρεύεσαι πλέον. Εγώ έχω Golf 6 τριετίας με 40.000Km που κόστισε 25.500Ε πριν 3 χρόνια και προσπαθώ εδώ και κάμποσο καιρό να το πουλήσω. Οι μοναδικές προσφορές που έχω πάρει είναι της τάξης των 11-12.000Ε. Μεγάλη χασούρα και βουτιά ΚΑΙ στα Golf λοιπόν. Προφανώς και δεν το αποχωρίζομαι βέβαια στα λεφτά αυτά. Sent from my iPhone using Tapatalk Μη ξεχνάς ότι βρισκόμαστε ακόμα σε περίοδο κρίσης. Το ότι σου δίνουν περίπου το 50% για αμάξι 6ετιας είναι πολύ καλά χρήματα αν σκεφτείς ότι έχει βγει και νέο μοντέλο όπως σωστά έγραψε και ο Rocky. Αν είχες άλλο αμάξι 6ετιας δεν θα έπαιρνες ούτε 8000€. Εγώ είχα volvo 3ετιας και το 2007 έχασα πολύ περισσότερα από 50% όταν το πούλησα και σε περίοδο χωρίς κρίση. Σήμερα ότι και αν πουλήσεις σε αμάξι σίγουρα θα χάσεις. Απλά σε μερικές μάρκες μεταξύ των οποίων είναι και η VW χάνεις λιγότερα αλλά το αγοράζεις και ακριβότερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petpik Posted March 28, 2014 Report Share Posted March 28, 2014 ...και μετά απο όλα αυτά ....ήρθε και η είδηση απο τον faniaros ...για το TDI με 110 ps και 6ταχυτο κιβώτιο να διανέμεται στην ελλαδα.... http://www.autotriti.gr/mobile/data/news/preview_news/Sthn-Ellada-to-neo-VW-Golf-BlueMotion-me-3%2C2-lt-100-xlm-_117549.asp ......και μάλιστα με 6αρι Rocky όπως έγραψες και είναι σημαντικό. Επίσης σπορ χαμηλωμένη ανάρτηση 1,50cm αλλά με 15αρες ζάντες, σπορ καθίσματα όπως στο highline, αεροβοηθήματα και μεγαλύτερη έγχρωμη οθόνη από το generation. Και 200 τελική. Βασική τιμή 21370 αντί 20820 του generation με τα 105ps 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xlapatsas Posted March 28, 2014 Author Report Share Posted March 28, 2014 Η αλήθεια είναι ότι στη Volvo κατέβηκαν πάρα πολύ από την αρχική τιμή του αυτοκινήτου ενώ στη Volkswagen ήταν πιο δύσκολοι. Όμως κι εγώ στη θέση τους το ίδιο θα έκανα αν ήξερα ότι το προϊόν μου θα πουλήσει έτσι κι αλλιώς. Το θέμα της μεταπώλησης το έχω σκεφτεί κι εγώ. Ξέρω ότι το Golf κρατάει περισσότερο καιρό την αξία του, όμως το αυτοκίνητο δεν το παίρνω με το σκεπτικό να το πουλήσω σε 4-5 χρόνια.Το παίρνω με την προοπτική, πρώτα ο Θεός, να το κρατήσω πολλά χρόνια.Πιστεύω πως ό, τι αυτοκίνητο και να έχεις μετά από 10-15 χρόνια δεν θα υπάρχουν μεγάλες διαφορές στην τιμή μεταπωλησης. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted March 28, 2014 Report Share Posted March 28, 2014 (edited) Μη ξεχνάς ότι βρισκόμαστε ακόμα σε περίοδο κρίσης. Το ότι σου δίνουν περίπου το 50% για αμάξι 6ετιας είναι πολύ καλά χρήματα αν σκεφτείς ότι έχει βγει και νέο μοντέλο όπως σωστά έγραψε και ο Rocky. Αν είχες άλλο αμάξι 6ετιας δεν θα έπαιρνες ούτε 8000€. Εγώ είχα volvo 3ετιας και το 2007 έχασα πολύ περισσότερα από 50% όταν το πούλησα και σε περίοδο χωρίς κρίση. Σήμερα ότι και αν πουλήσεις σε αμάξι σίγουρα θα χάσεις. Απλά σε μερικές μάρκες μεταξύ των οποίων είναι και η VW χάνεις λιγότερα αλλά το αγοράζεις και ακριβότερα.3ετίας είναι το Golf μου που σου λέω, όχι 6ετίας! 6άρι εννοώ το μοντέλο (Golf VI).Διαφορετικά θα συμφωνούσα απόλυτα! Απλά θέλω να πω πως σε όλα έχουν πέσει οι τιμές σαν μεταχειρισμένα, έχουν κάνει βουτιά, οπότε δεν υφίσταται η έννοια της αξίας μεταπώλησης όπως την ξέραμε και δεν ξέρω αν θα έπρεπε να είναι κριτήριο για αγορά νέου. Την καλημέρα μου! Sent from my iPhone using Tapatalk Edited March 28, 2014 by PiNiOn 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted April 1, 2014 Report Share Posted April 1, 2014 Φιλος πηγαινε για καινουριο 1.4 ACT και λιγο πριν το κλεισει απο μανδυλα γυρω στα 24 ... Πηρε με 15Κ ευρω Golf VI 34.000xil early 2012 Rline bixenon dcc 17 sport packet με plb parktronic μεχρι και acc ειχε με ηλιοροφη σε χρωμα ποντικι γκρι που το λεω εγω αρχικης...26+ σε κατασταση βιτρινας ... Δυστηχως τα μεταχειρισμενα ειδικα βενζινης με sportif χαρακτηρα εχουν παει στον απατο. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
granset Posted April 2, 2014 Report Share Posted April 2, 2014 Θα συμφωνησω σε οτι λετε, πλεον δεν δινεις το αυτοκινητο τοσο ευκολα και σε καλη τιμη μεταπωλησης οπως παλια , με εξαιρεση αυτοκινητα πολης κατω απο 1.2lt, τα οποια κρατανε την αξια λογο των συνθηκων που εχουν διαμορφωθει στην ελληνικη αγορα αυτοκινητου/φορολογιας/τιμων βενζινης κτλ. Επιπλεον υπαρχει πληθωρα επιλογων σε κατηγορια μοντελων για τον μεσο αγοραστη, πολλες εταιριες εχουν μπει δυναμικα στην αγορα και καθε κατασκευαστης εμφανιζει νεα μοντελα/ facelift ανα πασα στιγμη δυσκολευοντας τις συνθηκες.ΥΓ: Ελεος πια με αυτην την καραμελα δωρο αισθητηρες-συναγερμος. Στο 2000 ειμαστε? Δωρο τα πατακια η το τριγωνο δεν σου ειπαν ? Τα ξεχασαν? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...