Jump to content
spet

Golf - Αλλαγή Καντράν Με Plus Οθόνη [MFA+ Retrofit]

Recommended Posts

Θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος πως μπορώ να αλλάξω την γλώσσα της οθόνης MFA. B)

Η οθόνη μου είναι αυτή που εμφανίζεται στην εικόνα.

post-11149-1235128197_thumb.jpg

Θα πρέπει να αναφέρω ότι δυστυχώς δεν έχω ελληνικό εγχειρίδιο διότι έχω αγοράσει το αυτοκίνητο

από Γερμανία.

Σας ευχαριστώ :D

Link to comment
Share on other sites

Όσοι έχουν την οθόνη plus μπορούν να μπουν στο μενού και να την αλλάξουν. Αλλιώς στην αντιπροσωπεία ή αν έχει κάποιος φίλος vag com. Ελληνικά δεν έχει (τουλάχιστον το Golf 5)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, να ρωτήσω κάτι ψιλόασχετο αν γνωρίζετε? Μπαίνει η οθόνη plus στο golf 6 στην έκδοση trendline ή μπάινει μόνο στην comfortline και highline?

Σύμφωνα πάντα με το επίσημο φυλλάδιο της αντιπροσωπείας στο TRENDLINE ο υπολογιστής ταξιδίου PLUS μπορεί να μπει.

Αν μπεις όμως στην ιστοσελίδα της VW και κατεβάσεις το αρχείο pdf από το "Βασικός Εξοπλισμος/Τιμές" θα δεις ότι ούτε στο TRENDLINE ούτε στο COMFORTLINE μπορεί να μπει.

Το ξέρω ότι δεν σε κατατόπισα, γι' αυτό το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να πας, μάντεψε που.........;

στην ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια, ανοιγω αυτο το θεμα γιατι θελω να αλαξω καντραν στο golf 5 fsi.

επειδη προσφατα περασα πολυλειτουργικο τιμονι και μαζι αλαχτηκε και το εγγεφαλακι του τιμονιου, και οπως γνωριζετε ο νεος εγγεφαλος υποστιριζει και υπολογιστη ταξιδιου.

επειδη στο υπαρχον καντραν του αυτοκινητου εχω την μικρη οθονη, και απο ενδειξεις ειναι πολυ φτωχο, πηρα αποφαση να περασω αλο καντραν με οθονη plus.

το ερωτημα ειναι το εξης:

μιας και θα αγορασω αλο καντραν, ξερει κανεις, η ακομα καλυτερα εχει κανει κανεις αλος τετοια αλλαγη, και να βαλει απο το GTI R32?

Δειτε εδω πιο ενοω:

http://cgi.ebay.de/TACHO-VW-GOLF-5-GTI-R32...bayphotohosting

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Παιδια, ανοιγω αυτο το θεμα γιατι θελω να αλαξω καντραν στο golf 5 fsi.

επειδη προσφατα περασα πολυλειτουργικο τιμονι και μαζι αλαχτηκε και το εγγεφαλακι του τιμονιου, και οπως γνωριζετε ο νεος εγγεφαλος υποστιριζει και υπολογιστη ταξιδιου.

επειδη στο υπαρχον καντραν του αυτοκινητου εχω την μικρη οθονη, και απο ενδειξεις ειναι πολυ φτωχο, πηρα αποφαση να περασω αλο καντραν με οθονη plus.

το ερωτημα ειναι το εξης:

μιας και θα αγορασω αλο καντραν, ξερει κανεις, η ακομα καλυτερα εχει κανει κανεις αλος τετοια αλλαγη, και να βαλει απο το GTI R32?

Δειτε εδω πιο ενοω:

http://cgi.ebay.de/TACHO-VW-GOLF-5-GTI-R32...bayphotohosting

δεν ξερω αν γινεται,φανταζομαι πως ναι,αλλα πολυ καλη επιλογη φιλε μου..+10000000!!

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω αν γινεται,φανταζομαι πως ναι,αλλα πολυ καλη επιλογη φιλε μου..+10000000!!

το θεμα ειναι να ειναι λειτουργικο, μην το αγορασω και δεν κανει και μετα θα ψαχνω να το πουλησω....

αλλιως θα κοιταξω να βρω ενα καντραν αλλα να εχει plus οθονη.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια, ανοιγω αυτο το θεμα γιατι θελω να αλαξω καντραν στο golf 5 fsi.

επειδη προσφατα περασα πολυλειτουργικο τιμονι και μαζι αλαχτηκε και το εγγεφαλακι του τιμονιου, και οπως γνωριζετε ο νεος εγγεφαλος υποστιριζει και υπολογιστη ταξιδιου.

επειδη στο υπαρχον καντραν του αυτοκινητου εχω την μικρη οθονη, και απο ενδειξεις ειναι πολυ φτωχο, πηρα αποφαση να περασω αλο καντραν με οθονη plus.

το ερωτημα ειναι το εξης:

μιας και θα αγορασω αλο καντραν, ξερει κανεις, η ακομα καλυτερα εχει κανει κανεις αλος τετοια αλλαγη, και να βαλει απο το GTI R32?

Δειτε εδω πιο ενοω:

http://cgi.ebay.de/TACHO-VW-GOLF-5-GTI-R32...bayphotohosting

Λοιπόν το εγχείρημα ειναι αρκετά δύσκολο και το εχει κανει μονο ενας απο οτι γνωρίζω, ενα που πρεπει να προσέξεις ειναι το SN του 'καντραν' γιατί μπορεί να σου 'κλειδώσει' τις συνέπειες δεν τις γνωρίζω, επεισης υπαρχει ενα θεμα με τον χιλιομετρητή

Professor

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?sho...c=26882&hl=

Edit

Η αντιπροσωπεία ισχυρίζεται οτι αυτο δεν γίνεται

.....καλη τυχη

Edited by nikoskallithea
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν το εγχείρημα ειναι αρκετά δύσκολο και το εχει κανει μονο ενας απο οτι γνωρίζω, ενα που πρεπει να προσέξεις ειναι το SN του 'καντραν' γιατί μπορεί να σου 'κλειδώσει' τις συνέπειες δεν τις γνωρίζω, επεισης υπαρχει ενα θεμα με τον χιλιομετρητή

Professor

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?sho...c=26882&hl=

Edit

Η αντιπροσωπεία ισχυρίζεται οτι αυτο δεν γίνεται

.....καλη τυχη

Πιστευω ειναι αναλογως τις γνωσεις και εμπειρια του ηλεκρολογου στην καθε αντπροσωπεια.

παντως ο ηλεκτρολογος που δουλευει στην τοπικη VW οπου και παω το αυτοκινητο, δειχνει ιδιαιτερο ζηλο, και φενεται πολυ προσεκτικος και εμπιρος.

του εχω απολυτη εμπιστοσυνη, καθως και γω ασχολουμαι χρονια με μεταροπες πανω σε VW, αλλα σε παλαιοτερης τεχνολογιας αυτοκινητα, τοσο σε μηχανικα οσο και σε ηλεκτρικα μερη.

παντως την αλλαγη τιμονιου που μου εκανε απο τετρακτινο απλο σε τριακτινο πολυλειτουργικο, μαζι με εγγεφαλακι & slipring δεν του πηρε πανω απο 1,5 ωρα, + οτι προσπαθησε αρκετα μηπως μπορεσει να ενεργοποιησει να εχω και υπολογιστη ταξιδιου, αλλα τελικα δεν γινοταν επειδη εχω μικρη οθονη στο καντραν.

γιαυτο και θελω να αλαξω καντραν μιας και ειναι το μονο που λειπει για να ολοκληρωθει η ολη μετατροπη.

Link to comment
Share on other sites

εκτός topic λίγο, αλλά συνολικό κόστος στο τιμόνι??? Μάλλον πας για οργανωτής βελτιώσεων fsi... από ότι βλέπω δεν το αφήνεις σε ησυχία και καλά κάνεις... το θέμα είναι πως βάζεις και πολύ κόσμο στην πρίζα ;)

Link to comment
Share on other sites

εκτός topic λίγο, αλλά συνολικό κόστος στο τιμόνι??? Μάλλον πας για οργανωτής βελτιώσεων fsi... από ότι βλέπω δεν το αφήνεις σε ησυχία και καλά κάνεις... το θέμα είναι πως βάζεις και πολύ κόσμο στην πρίζα ;)

συνολικο κοστος για τιμονι:

εχεις PM απλα για να μην ξεφευγουμε επ το θεμα μας!!!

Link to comment
Share on other sites

Πρόσεξε λίγο με το κατράν του R32. Θέλει κωδικό ενεργοποίησης.

Ενας φίλος το πήρε και το έχει στο ράφι του γραφείου του ως διακοσμητικό.

Κώστας

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω ειναι αναλογως τις γνωσεις και εμπειρια του ηλεκρολογου στην καθε αντπροσωπεια.

παντως ο ηλεκτρολογος που δουλευει στην τοπικη VW οπου και παω το αυτοκινητο, δειχνει ιδιαιτερο ζηλο, και φενεται πολυ προσεκτικος και εμπιρος.

του εχω απολυτη εμπιστοσυνη, καθως και γω ασχολουμαι χρονια με μεταροπες πανω σε VW, αλλα σε παλαιοτερης τεχνολογιας αυτοκινητα, τοσο σε μηχανικα οσο και σε ηλεκτρικα μερη.

παντως την αλλαγη τιμονιου που μου εκανε απο τετρακτινο απλο σε τριακτινο πολυλειτουργικο, μαζι με εγγεφαλακι & slipring δεν του πηρε πανω απο 1,5 ωρα, + οτι προσπαθησε αρκετα μηπως μπορεσει να ενεργοποιησει να εχω και υπολογιστη ταξιδιου, αλλα τελικα δεν γινοταν επειδη εχω μικρη οθονη στο καντραν.

γιαυτο και θελω να αλαξω καντραν μιας και ειναι το μονο που λειπει για να ολοκληρωθει η ολη μετατροπη.

λοιπον γινεται..αλλα η συγκεκριμενη μετατροπη θελει λιγο προσοχη!τι εννοω:ολα τα ηλεκτρικα σου συνδεονται με το λεγομενο can bus αν θυμαμαι καλα απο μια συζητηση που ειχαμε στο παρελθον θα πρεπει να προγραμματιστει το immobilizer καθως και να γινουν οι καταληλες επεμβασεις στα χιλιομετρα ωστε να μην αντιληφθει ο εγκεφαλος τις αλλαγες.θελω πολυ να σε βοηθησω γι αυτο και θα ρωτησω εναν φιλο ηλεκτρολογο να μου πει αναλυτικα για το εγχειριμα..οποτε σε λιγες μερες θα σου στειλω pm.

Link to comment
Share on other sites

Πρόσεξε λίγο με το κατράν του R32. Θέλει κωδικό ενεργοποίησης.

Ενας φίλος το πήρε και το έχει στο ράφι του γραφείου του ως διακοσμητικό.

Κώστας

Aμαν.....!!!! :D

μην μου λες τετοια τωρα.....

μαλλον να το ξεχασω απ το R32....

Τοτε ασε να παρω ενα με plus οθονη να ειμαι σιγουρος........

Link to comment
Share on other sites

Πρόσεξε λίγο με το κατράν του R32. Θέλει κωδικό ενεργοποίησης.

Ενας φίλος το πήρε και το έχει στο ράφι του γραφείου του ως διακοσμητικό.

Κώστας

Ωραίος ο φίλος σου, αν βαλει και μια πεταλιέρρα κατω απο το γραφείο, τον βλεπω να μπαίνει στις στροφές με χίλια :D:lol:

Νίκος

Link to comment
Share on other sites

Ο Καρδιτσιώτης φίλος είναι στο μυαλό μου μάλλον!! Κ εγώ έχω τη μικρή όθόνη και μόλις είδα τον τρελό στο

http://furmanka.blogspot.com/

να αλλάζει καντράν μου κόλλησε σαν ιδέα!!

Κωδικό ενεργοποίησης μήπως εννοείτε τον PIN/κωδικό login του οργάνου; Γιατί όλα έχουν απότι ξέρω, όχι μόνο του R32. Ο τύπος στο blog χρησιμοποίησε το vag can commander, το οποίο είναι πιο προχωρημένο απτο vag-com (αντί να γίνει adaptation του καντράν, έκανε αντιγραφή-επικόλληση τα δεδομένα και τα χλμ του παλιού στο νέο. Δεν ξέρω αν και εκεί χρειάζονται οι ΡΙΝ των οργάνων)

Από αντιπροσωπεία πόσο κάνει καινούριο; (Οι αντιπροσωπείες λένε για διάφορα πως δε γίνονται και όμως γίνονται. Nikoskallithea σου είπαν ειδικά για του GTI/R32 ή γενικά δε γίνεται να βάλεις καντράν με highline οθόνη; )

Απλώς ίσως παίζει ρόλο και η ηλικία του οργάνου (κάποια νέα όργανα δε διαβάζεται ο PIN τους, το αμάξι ίσως δε συνεργάζεται καλά με κάποια κλπ). Αν δείτε στο vag-com, για να κάνεις login ή εισάγεις ΡΙΝ ή εισάγεις ΝΕΟ ΡΙΝ μαζί με την ημερομηνία δημιουργίας του απτον dealer. ¶ρα η αντιπροσωπεία μπορεί (αν θέλει) να σου δώσει ΡΙΝ.

ΣΥΝΟΨΗ: Να βάλεις απλό καντράν με μεγάλη οθόνη γίνεται. Όπως αν πχ. σου χαλούσε, η αντιπροσωπεία θα έβαζε νέο και θα έκανε adaptation (immobilizer, "πάντρεμα" με τα κλειδιά, ΑΝΕΒΑΣΜΑ ΧΛΜ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤ/ΠΕΙΑ).

Αν βάλεις από GTI/R32, μπορεί το διαγνωστικό της αντ/πείας να μην κάνει adaptation, και μπορεί η βελόνα της ταχύτητας να δείχνει λάθος (αναλόγως το πως δουλεύει το όργανο, αν πχ του στέλνει ό εγκέφαλος απλώς το νούμερο της ταχύτητας, τότε δε θα έχουμε πρόβλημα).

ΛΥΣΗ: Ένας κάτοχος GTI να δεχτεί να γίνει το καντράν του πειραματόζωο για λίγο σε ένα απλό Golf, με απαρίτητη τη συνδρομή του vag can commander (πιο χακερίστικο, αν μου επιτρέπεται).

Σόρυ για το μέγεθος, αλλά το θέμα μας ΚΑΙΕΙΕΙΕΙ..... fire.gif

Edited by firev12
Link to comment
Share on other sites

Ο Καρδιτσιώτης φίλος είναι στο μυαλό μου μάλλον!! Κ εγώ έχω τη μικρή όθόνη και μόλις είδα τον τρελό στο

http://furmanka.blogspot.com/

να αλλάζει καντράν μου κόλλησε σαν ιδέα!!

Κωδικό ενεργοποίησης μήπως εννοείτε τον PIN/κωδικό login του οργάνου; Γιατί όλα έχουν απότι ξέρω, όχι μόνο του R32. Ο τύπος στο blog χρησιμοποίησε το vag can commander, το οποίο είναι πιο προχωρημένο απτο vag-com (αντί να γίνει adaptation του καντράν, έκανε αντιγραφή-επικόλληση τα δεδομένα και τα χλμ του παλιού στο νέο. Δεν ξέρω αν και εκεί χρειάζονται οι ΡΙΝ των οργάνων)

Από αντιπροσωπεία πόσο κάνει καινούριο; (Οι αντιπροσωπείες λένε για διάφορα πως δε γίνονται και όμως γίνονται. Nikoskallithea σου είπαν ειδικά για του GTI/R32 ή γενικά δε γίνεται να βάλεις καντράν με highline οθόνη; )

Απλώς ίσως παίζει ρόλο και η ηλικία του οργάνου (κάποια νέα όργανα δε διαβάζεται ο PIN τους, το αμάξι ίσως δε συνεργάζεται καλά με κάποια κλπ). Αν δείτε στο vag-com, για να κάνεις login ή εισάγεις ΡΙΝ ή εισάγεις ΝΕΟ ΡΙΝ μαζί με την ημερομηνία δημιουργίας του απτον dealer. ¶ρα η αντιπροσωπεία μπορεί (αν θέλει) να σου δώσει ΡΙΝ.

ΣΥΝΟΨΗ: Να βάλεις απλό καντράν με μεγάλη οθόνη γίνεται. Όπως αν πχ. σου χαλούσε, η αντιπροσωπεία θα έβαζε νέο και θα έκανε adaptation (immobilizer, "πάντρεμα" με τα κλειδιά, ΑΝΕΒΑΣΜΑ ΧΛΜ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤ/ΠΕΙΑ).

Αν βάλεις από GTI/R32, μπορεί το διαγνωστικό της αντ/πείας να μην κάνει adaptation, και μπορεί η βελόνα της ταχύτητας να δείχνει λάθος (αναλόγως το πως δουλεύει το όργανο, αν πχ του στέλνει ό εγκέφαλος απλώς το νούμερο της ταχύτητας, τότε δε θα έχουμε πρόβλημα).

ΛΥΣΗ: Ένας κάτοχος GTI να δεχτεί να γίνει το καντράν του πειραματόζωο για λίγο σε ένα απλό Golf, με απαρίτητη τη συνδρομή του vag can commander (πιο χακερίστικο, αν μου επιτρέπεται).

Σόρυ για το μέγεθος, αλλά το θέμα μας ΚΑΙΕΙΕΙΕΙ..... fire.gif

Με τον ηλεκτρολογο της αντιπροσωπειας VW που παω το αυτοκινητο, μετα την αλλαγη τιμονιου&εγγεφαλου, και μετα απο αρκετο ψαξιμο για να δουμε τι γινεται και δεν ειχα υπολογιστη ταξιδιου, κατεληξε στο συμπερασμα, οτι οφειλεται στην οθονη.

εχω την πιο απλη. δεν υποστιριζει υπολογιστη ταξιδιου.

ΛΥΣΗ:

''αφου θα αλαξεις καντραν'' (ειπε το παιδι στην VW) καλυτερα βρες ενα με οθονη plus.θα αντιγραψουμε τα δεδομενα απο το καντραν που φορας ηδη στο αυτοκινητο, και θα τα μεταφερουμε σε αυτο που θα βαλεις μετα.

μου εδωσε να καταλαβω πως μπορει να το κανει, και πως δεν θα εχουμε καποιο προβλημα, και τον εμπιτευομαι.

εγω τυχαια ειδα ενα στο ebay απο το R32 αλλα αγνωστο το ποσο υψηλα μπορει να φτασει η τιμη του μεσα σε 8 μερες που τελειωνει η δημοπρασια.

καλυτερα λεω να παρω ενα απο tsi με 260 κοντερ οπως εχω και τωρα, απλα να εχει οθονη plus.

ΣΥΜΑΝΤΙΚΟ: σε οποιον ενδιαφερεται να αλαξει καντραν, και ψαχνει στο ebay, υπαρχουν αρκετα καντραν απο GOLF 5 DIESEL. ξεχωριζουν απο τις στροφες που γραφουν στο στροφομετρο, το κοκκινο ξεκιναει απ τις 4500 στροφες.

Link to comment
Share on other sites

Ο Καρδιτσιώτης φίλος είναι στο μυαλό μου μάλλον!! Κ εγώ έχω τη μικρή όθόνη και μόλις είδα τον τρελό στο

http://furmanka.blogspot.com/

να αλλάζει καντράν μου κόλλησε σαν ιδέα!!

Κωδικό ενεργοποίησης μήπως εννοείτε τον PIN/κωδικό login του οργάνου; Γιατί όλα έχουν απότι ξέρω, όχι μόνο του R32. Ο τύπος στο blog χρησιμοποίησε το vag can commander, το οποίο είναι πιο προχωρημένο απτο vag-com (αντί να γίνει adaptation του καντράν, έκανε αντιγραφή-επικόλληση τα δεδομένα και τα χλμ του παλιού στο νέο. Δεν ξέρω αν και εκεί χρειάζονται οι ΡΙΝ των οργάνων)

Από αντιπροσωπεία πόσο κάνει καινούριο; (Οι αντιπροσωπείες λένε για διάφορα πως δε γίνονται και όμως γίνονται. Nikoskallithea σου είπαν ειδικά για του GTI/R32 ή γενικά δε γίνεται να βάλεις καντράν με highline οθόνη; )

Απλώς ίσως παίζει ρόλο και η ηλικία του οργάνου (κάποια νέα όργανα δε διαβάζεται ο PIN τους, το αμάξι ίσως δε συνεργάζεται καλά με κάποια κλπ). Αν δείτε στο vag-com, για να κάνεις login ή εισάγεις ΡΙΝ ή εισάγεις ΝΕΟ ΡΙΝ μαζί με την ημερομηνία δημιουργίας του απτον dealer. ¶ρα η αντιπροσωπεία μπορεί (αν θέλει) να σου δώσει ΡΙΝ.

ΣΥΝΟΨΗ: Να βάλεις απλό καντράν με μεγάλη οθόνη γίνεται. Όπως αν πχ. σου χαλούσε, η αντιπροσωπεία θα έβαζε νέο και θα έκανε adaptation (immobilizer, "πάντρεμα" με τα κλειδιά, ΑΝΕΒΑΣΜΑ ΧΛΜ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤ/ΠΕΙΑ).

Αν βάλεις από GTI/R32, μπορεί το διαγνωστικό της αντ/πείας να μην κάνει adaptation, και μπορεί η βελόνα της ταχύτητας να δείχνει λάθος (αναλόγως το πως δουλεύει το όργανο, αν πχ του στέλνει ό εγκέφαλος απλώς το νούμερο της ταχύτητας, τότε δε θα έχουμε πρόβλημα).

ΛΥΣΗ: Ένας κάτοχος GTI να δεχτεί να γίνει το καντράν του πειραματόζωο για λίγο σε ένα απλό Golf, με απαρίτητη τη συνδρομή του vag can commander (πιο χακερίστικο, αν μου επιτρέπεται).

Σόρυ για το μέγεθος, αλλά το θέμα μας ΚΑΙΕΙΕΙΕΙ..... fire.gif

o ''τρελος'' στο http://furmanka.blogspot.com/ αλαζει το καντραν που ειχε με μικρη οθονη, και βαζει καντραν με plus οθονη, οχι καντραν R32!!!

Link to comment
Share on other sites

η γνωμη μου ειναι αν κανεις κατι στο καντραν βαλε απο το gti με plus οθονη αν μπορει ο ηλεκτρολογος σου...εγω οπως σου ειπα θα ρωτησω!για σκετη οθονη plus αλλαζεις ολο το καντραν? γιατι καπου πειρε το ματι μου για μοντα που βαζουν μονο την κεντρικη οθονη.

Edited by Ane-fastrabbit
Link to comment
Share on other sites

Βρε σεις... Το είδα ότι ο τύπος βάζει ίδιου τύπου καντράν, απλώς με την plus οθόνη! Εσύ έχεις τη μικρή οθόνη χωρίς trip (με "τετράγωνη" γραμματοσειρά), εγώ τη μικρή με trip (πιο στρογγυλεμένη γραμματοσειρά). Το σίγουρο είναι ότι στην αντιπροσωπεία μπορείς να βάλεις νέο καντράν (λογικά και με οθόνη plus, κι ας μην είχες πριν).

ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΝΕΟ ΚΑΝΤΡΑΝ ΑΠΟ GTI ΟΜΩΣ;;

Στην αντ/πεία ένα νέο καντράν έχει 0 χλμ. Αυτοί περνάν τα δεδομένα (κωδικός immob, κλειδιά) στο καντράν και του ανεβάζουν τα χλμ ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ, μετά μάλλον ο εξοπλισμός τους δεν επιτρέπει αλλαγή.

Μεταχειρισμένο καντράν μπορείς να βάλεις μόνος σου, αλλά θες το vag can commander (ούτε που ξέρω πώς το βρίσκεις, στο νετ έψαξα και μάλλον κοστίζει, ενώ φυσικά είναι ψιλοπαράνομο) για να αλλάξεις τα χλμ του νέου. Με vag-com νομίζω περνιέται ο κωδικός immob στο νέο (αρκεί να ξέρεις το PIN του), ενώ σίγουρα επιτρέπει adaptation των κλειδιών στο νεο καντράν. Το v/c commander κάνει ό,τι θες, αλλάζει όποτε θες κωδικούς και χλμ στο καντράν (γράφει κατευθείαν με binary κώδικα απότι φαίνεται).

Για νέο καντράν GTΙ η αντ/πεία λέει όχι (χεστήκαμε), σύμφωνα με το Νίκο. Αν βρεις απτο νετ μεταχειρισμένο, θα δουλέψει στο αμάξι σου;;(μετά την επέμβαση με το πρόγραμμα)

Αν δουλέψει, θα δείχνει σωστά τα χλμ/ώρα;;; (θερμ/σία, βενζίνη και στροφές είναι ίδιας κλίμακας δείκτες, του π%^&η!!!!)

Δεν ξέρω αν υπάρχει πρόβλημα, επειδή τερματίζει στα 300, όχι 260.

Αν όμως απλώς ο εγκέφαλος στέλνει σα δεδομένο την ταχύτητα (όπως η uncorrected στο κανάλι 19.2 του climatronic, πχ. 68 χ.α.ω.) και το καντράν αποφασίζει να βάλει τη βελόνα πχ. στην ένδειξη Α (έστω και με το σφάλμα +5-10% της corrected speed, πχ. 74 χ.α.ω.) τότε δε θα έχεις πρόβλημα, απλώς το 1/3 του κοντέρ... δε θα το δει ποτέ βελόνα!! tongue.gif

Γι αυτό πρότεινα κάποιον με GTI (γνώστη του...hacking μάλλον) να βάλει το καντράν του σε απλό golf και αφού περάσει κωδικό immo κλπ, χωρίς να πειράξει τα χλμ, δεν πειράζει, να οδηγήσουν το αμάξι να δουν αν πάνε σωστά οι βελόνες. Μετά γυρνά το καντράν στο GTI του, και ξαναπερνιούνται τα παλιά δεδομένα. (τα χλμ μόνο στο καντράν υπάρχουν, όχι στον εγκέφαλο απ'όσο ξέρω)

(Δηλαδή απότι κατάλαβα δεν πρόκειται να γίνει ποτέ....) new_killpc.gif

Edited by firev12
Link to comment
Share on other sites

η γνωμη μου ειναι αν κανεις κατι στο καντραν βαλε απο το gti με plus οθονη αν μπορει ο ηλεκτρολογος σου...εγω οπως σου ειπα θα ρωτησω!για σκετη οθονη plus αλλαζεις ολο το καντραν? γιατι καπου πειρε το ματι μου για μοντα που βαζουν μονο την κεντρικη οθονη.

για golf5 δεν ξερω τι παιζεται για να γινει καποια μοντα. αλλα και γιατι να μην γινεται αλωστε?

παντως σε παλιοτερα μοντελα, μπορουσες να αλαξεις οργανα οθονες κλπ.

θελει ψαξιμο η ολη διαδικασια.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.