Jump to content
duvel22

Check Engine Στο Golf 6 Tsi 122Ps

Recommended Posts

Γεια σας παιδιά έχω ένα Golf 6 tsi  122ps με 67000km (με όλα του τα service στην αντιπροσωπία) και εδώ και 4 μέρες μου άναψε το λαμπάκι check engine έτσι στα καλά καθούμενα.

Πήγα στην αντιπροσωπία και το είδαν με το διαγνωστικό (υπολογιστή που έχουν) και παρουσιάζει ένα πρόβλημα στο 4 κύλινδρος. Αλλάξαν μπουζί και πολλαπλασιαστή αλλά τίποτα. Η μηχανή έκανε πάλι τον ίδιο περίεργο θόρυβο και το αμάξι είχε 700 με 800 στροφές στο ρελαντί.

Μου πρότειναν να βάλουμε ένα υγρό καθαρισμού μπεκ στο ρεζερβουάρ και 100αρα βενζίνη και να το πατήσω για λίγο αλλά τίποτα και πάλι.

Μου είπαν λοιπόν ότι πρέπει να φταίει  το μπεκ το οποίο έχει 200 ευρώ περίπου.

θα το πάω για να κάνουν την τράμπα το τέταρτο μπεκ με το πρώτο για να δουν ένα είναι όντος αυτό. είχε κάποιος το ίδιο ή παρόμοιο πρόβλημα ποτέ??           

Link to comment
Share on other sites

Πάρτε συμπίεση πριν αλλάξετε μπεκ ! Απο τα πρώτα πράγματα που έπρεπε να έχουν κανει γιατι μπορει να εχει σπάσει και σου είπαν πατησεις λίγο και να έκανες μεγαλύτερη ζημιά

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φίλε συμπίεση όπως είπε και ο winner Τώρα είδα το θέμα σου... και μην το πατάς μην σου μείνει στο χερι. Μήπως Γιάννη είναι οι βαλβίδες? Η είναι άσχετο το σφάλμα που έβγαλε ?

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εννοώ οτι μπορει να αλλάξεις μπεκ αλλα συνεχίσει να τα κανει αυτα ! Σου είπαν οι ίδιοι απο αντιπροσωπεία ΜΠΟΡΕΙ να ειναι το μπεκ , δεν ειναι σίγουροι !

Πρώτα κάνουμε τα βασικά -φτηνά και μετα πάμε σε ακριβές αλλαγές !

Μετράμε συμπίεση αν ειναι οκ πάμε μετα σε αλλαγή Μπουζί και πολλαπλασιαστων μετα αν παλι δεν στρώσει πάμε σε καθαριστικά για τα μπεκ και χημικά για την καπνα στις βαλβίδες , μετα κοιτάμε σε μπεκ κλπ κλπ

Οποτε πριν σκάσεις 200 ευρώ για μπεκ , ζητά να μετρήσουν συμπίεση

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

παιδια τι να σας πω οτι συχαθικα τα golf που τοσο αγαπουσα

το αφισα στην αντιπρωσοπια και τελικο συμπερασμα θα το παρω μετα απο μια εβδομαδα για θα αλλαξουν:

mpek 4 kylindrou

pistoni 4 kylindrou

καδενα

ελατηρια πιστονιων

φλαντζα καθρεφτη

τεντοτηρα καδενα

τσιμουχα στροφαλου

τσιμουχακια βαλβιδων

φλαντσα εξαγωγης

φλαντσα κεφαλης

κολλα καρτερ

λαστιχακια παρα λαστιρακια

λαδια

φιλτρα

....... δεν μου αλλαζαν ολο τιν μηχανη να τελιωναμε

ζημια 1740€!!!!!!!! τι να πω ρε παιδια

πως δεν λυποθημισα

τωρα βλεπω golf και πραγματικα με πιανει αλλεργεια....ευχαριστω παντος για τις συμβουλες σας μου εκαναν και συμπιεση και το τεταρτο μπεκ ιταν πιο αδυναμο.....

Link to comment
Share on other sites

Με την συμπίεση δεν μπορεις να δεις τα μπεκ ...

Άρα για να αλλάζουν πιστόνι 4ου παει να πει οτι έσπασε ( αυτό είχα στο μυαλό μου για αυτό σου ειπα να πάρετε συμπίεση )

Καδενα και τα λοιπά γιατι σου αλλάζουν ;

Μην το αφήσεις έτσι μιλά με τα κεντρικά υπάρχει προβληματική παρτίδα πιστονιων και σπάνε τα λουκια τους όπως επίσης και προβληματική παρτίδα μπεκ που εχει ως συνέπεια να σπάνε πιστόνια !

Μην πληρώσεις τιποτα κυνήγησε το !

Στην θέση σου θα άλλαζα και τα 4 μπεκ και τα 4 πιστόνια!

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

παμε για πολυ μεγαλα κοστοι ομως και δεν τα εχω τωρα. γιατι πιστευεις οτι θα εχω στο μελος προβλημα στα υπολοιπα.

τι να κανω να παρω την κοσμοκαρ λες να το πω.....το θεμα ειναι οτι το αμαξη το πυρα μεταχειρισμενο μπορω να το κανω αυτο...

σ ευχαριστω για την βοηθεια

Link to comment
Share on other sites

Ναι να τους πάρεις , επίσης μην ξεχνάς να τους λες το πιο σημαντικό οτι δεν σου πήραν συμπίεση και σε έβαλαν να κανεις δοκιμές με ημίμετρα δηλαδή Μπουζί - πολλαπλασιαστες - καθαριστικά κλπ κλπ που μπορει να προκάλεσαν μεγαλύτερη ζημιά , γιατι το πιστόνι είχε σπάσει και σε έβαζαν να το δοκιμασεις !

Καδενα γιατι θα αλλάξουν ; Έλυσαν το μοτέρ και είδαν οτι θέλει αλλαγή ; Γενικά όλα αυτα έλυσαν για να δουν οτι θέλουν αλλαγή ;

Τα σέρβις τα κανεις αντιπροσωπεία ;

Πες μερικά λόγια για το ιστορικό του αυτοκινήτου

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

το αμαξι το πηρα εδω και εναμιση χρονο μεταχειρισμενο με 40000km τωρα εχει 68000km. τα service παντα στην αντιπροσωπεια τα εκανα. για να λυσουν την μηχανη και να την βαλουν παλι μονο εργασια μου ζητησαν 300€ συν οτι βρουν....και τους ειπα οκ αφου δεν ειχα αλλη λυση. μετα με πηραν τηλ να μου πουν τι χρειαζεται να αλλαξουν. ο μηχανικος μου εδειξε τα διαφορα κομματια λεγοντασμου οτι ο καδενας και καποια αλλα κομματια μου ειπε οτι ειναι ακομα καλα αλλα καλυτερα να το αλλαξω τωρα που ελυσαν την μηχανη για να μην εχω προβληματα σε 5 η 10 χιλιαδες χιλιομετρα. οποτε ειπα το οκ.το θεμα the winner ειναι οτι εγω δεν ειμαι μηχανικος και ειμαι με την πλατι στον τυχο. οποτε λες αυριο το πρωι να παρω την κοσμοκαρ να μιλησω με καποιον αντιπροσοπω να τους πω το προβλημα μπας και μου καλυψουν κατι εστω και αν το πηρα απο δευτερο χερι....εαν και πιστευω οτι θα το μπαλωσουν και δεν θα βγαλω ακρη.

Link to comment
Share on other sites

Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έκανε τα σέρβις σε αντιπροσωπεία ; Αν ναι έχεις μεγάλη πιθανότητα να σε βοηθήσουν , αν όλα τα σέρβις έχουν γίνει σε αντιπροσωπεία τονισέ το αυτό !

Επίσης να επιμένεις όταν θα πάρεις στα κεντρικά για το οτι το προβλημα στην καδενα ειναι παγκοσμίως γνωστό και οτι ειναι κατασκευαστικό λάθος και οτι δεν γίνεται ανταλλακτικό το οποίο μπαίνει για να γλυτωσεις τον ιμαντα να παθαίνει τόσο πρόωρη φθορά , ειναι καθαρά κατασκευαστικό το λάθος !

Να επιμένεις επίσης στο οτι τα πιστόνια έχουν αλλάξει δυο -τρεις φορές κωδικό ανταλλακτικου άρα και εκεί εχει εντοπίσει ο κατασκευαστής λάθη !

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα the winner τελικα η kosmocar θα μου καληψη γυρο στο 50% της ζημιας!!παλι καλα σε ευχαριστω προσωπικα που με παρακηνησες να τους παρω τηλ.

κριμα που δεν μου καλυπτουν τον καδενα ο οποιος δεν εχει σπασει αλλα απλα τρεμη λιγο.

και δεν μου καληπτουν την εργασια επισεις.....

θα αλλαξουν και τα 4μπεκ τελικα αντι του τεταρτου που ειχαμε πει τελικα το κοστος παραμενει ακομα στα 1000€ ειναι αρκετα για ενα σχετικα καινουργιο αμαξι

Link to comment
Share on other sites

Τίποτα φίλε μου! Πιστευω οτι με λίγο πιεση παραπάνω θα έπαιρνες περισσότερη κάλυψη.
Τελικα στα 1000 ευρω που θα δωσεις τι θα αλλαξεις??

Link to comment
Share on other sites

Κουράγιο και καλοτάξιδο, 1000€ απώλεια την τρέχουσα περίοδο δεν είναι και ότι καλύτερο.

 

Πάντως γνωρίζω τουλάχιστον 2 περιπτώσεις γνωστών με κινητήτα tsi122 (vw & audi) που χρειάστηκαν άνοιγμα κινητήτα λόγω προβλήματος σε πιστόνι/κύλινδρο.

(τελικά ίσως και να μην ήταν τέρας αξιοπιστίας ο tsi122 όπως τουλάχιστον εδώ μέσα ισχυριζόντουσαν κάποιοι σε σχέση με τον tsi με κομπρέσορα)

Edited by aga
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

θεμα γκαντεμιας ειναι αν ειναι να σου τυχη θα σου τυχη.........καλο κουραγιο και καλα ξεμπερδεματα.

Link to comment
Share on other sites

Κουράγιο και καλοτάξιδο, 1000€ απώλεια την τρέχουσα περίοδο δεν είναι και ότι καλύτερο.

 

Πάντως γνωρίζω τουλάχιστον 2 περιπτώσεις γνωστών με κινητήτα tsi122 (vw & audi) που χρειάστηκαν άνοιγμα κινητήτα λόγω προβλήματος σε πιστόνι/κύλινδρο.

(τελικά ίσως και να μην ήταν τέρας αξιοπιστίας ο tsi122 όπως τουλάχιστον εδώ μέσα ισχυριζόντουσαν κάποιοι σε σχέση με τον tsi με κομπρέσορα)

τα μοτέρ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ! ΣΑΝ ΔΥΟ ΣΤΑΓΌΝΕΣ ΝΕΡΟ

Link to comment
Share on other sites

Κουράγιο και καλοτάξιδο, 1000€ απώλεια την τρέχουσα περίοδο δεν είναι και ότι καλύτερο.

Πάντως γνωρίζω τουλάχιστον 2 περιπτώσεις γνωστών με κινητήτα tsi122 (vw & audi) που χρειάστηκαν άνοιγμα κινητήτα λόγω προβλήματος σε πιστόνι/κύλινδρο.

(τελικά ίσως και να μην ήταν τέρας αξιοπιστίας ο tsi122 όπως τουλάχιστον εδώ μέσα ισχυριζόντουσαν κάποιοι σε σχέση με τον tsi με κομπρέσορα)

Κάνεις δεν είπε ότι είναι πιο αξιόπιστοι κινητήρες. Χαρακτηρίζονται απλώς πιο απλοί χωρίς τον "προβληματικο" κομπρεσσορα.... όσον αφορά την καδένα όμως έχουν το ίδιο ακριβώς θέμα

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

τα μοτέρ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ! ΣΑΝ ΔΥΟ ΣΤΑΓΌΝΕΣ ΝΕΡΟ

Πράγματι, νόμιζα (λαθος) ότι είχαν και άλλες διαφορές πλην κομπρεσορα, I/C, αντλία νερού. (+turbo)

 

Κάνεις δεν είπε ότι είναι πιο αξιόπιστοι κινητήρες. Χαρακτηρίζονται απλώς πιο απλοί χωρίς τον "προβληματικο" κομπρεσσορα.... όσον αφορά την καδένα όμως έχουν το ίδιο ακριβώς θέμα

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Γιατί είναι "προβληματικός" ο κομπρέσορας?  Δεν έχω δει πουθενά να έχει χαλάσει ο κομπρέσορας (υπάρχουν εξάλου τόσα άλλα για να χαλάσουν πρώτα...  :crazy:  ).

(μάλλον αναφέρεσαι στην αντλία νερού με το συμπλέκτη του...)

 

Ευχέλαιο και καλές διαδρομές σε όλους.

Edited by aga
Link to comment
Share on other sites

Φιλε ζητα 80%, πιεσε τους ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ με ΤΟΣΑ ΛΙΓΑ χιλιομετρα να σπαει ο κινητηρας ...εχουν αναγνωρισει ενα σορο προβληματα ...προσπαθησε. Εδω εχουν καλυψει αλλαγες αντλιας κομπρεσσορα σε gt μετα απο 4 χρονια ...τους γκαζωσε ο τυπος ασχημα... ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.

Link to comment
Share on other sites

Σπασμένο 1ο πιστόνι και αλλαγή μοτέρ στα 25.000 χλμ. ο κινητήρας καλύφτηκε από κοσμοκάρ και η εργασία έγινε με 'έκπτωση 50% πίεσε όσο περισσότερο μπορείς...

Edited by Hommer
Link to comment
Share on other sites

Τελικά υπάρχει καμιά εξήγηση για τις αιτίες του προβλήματος? (πχ κατασκευαστική αστοχία, Misfires, βενζίνη, μπουζιά, ecu update, γκαντεμια κλπ)

Υπάρχει ελπίδα σε αυτόν τον μάταιο κόσμο για τους κατόχους tsi ειδικά όσους είναι εκτός εγγύησης :diablo:=@ ???

Link to comment
Share on other sites

Τελικά υπάρχει καμιά εξήγηση για τις αιτίες του προβλήματος? (πχ κατασκευαστική αστοχία, Misfires, βενζίνη, μπουζιά, ecu update, γκαντεμια κλπ)

Υπάρχει ελπίδα σε αυτόν τον μάταιο κόσμο για τους κατόχους tsi ειδικά όσους είναι εκτός εγγύησης :diablo:=@ ???

 

Σωστή συντήρηση και δεν πίνεις το αίμα.

Μετά.. προσευχή και νηστεία :)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Τυχαία συνάντηση με το μηχανικό, οδηγούσε ένα golf  tsi160...

Μόλις του έκανε επισκευή κινητήρα και το έστρωνε ...σπασμένα έμβολα.

Τα τελευταία του λόγια ήταν ΜΟΝΟ 100αρα βενζίνη, ΜΟΝΟ σε έμπιστα βενζινάδικα

 

edit: Προφανώς υπάρχει τεράστιο ζήτημα και απορώ που δεν έχει πάρει τις πρέπουσες διαστάσεις...

Edited by aga
Link to comment
Share on other sites

Τυχαία συνάντηση με το μηχανικό, οδηγούσε ένα golf  tsi160...

Μόλις του έκανε επισκευή κινητήρα και το έστρωνε ...σπασμένα έμβολα.

Τα τελευταία του λόγια ήταν ΜΟΝΟ 100αρα βενζίνη, ΜΟΝΟ σε έμπιστα βενζινάδικα

 

edit: Προφανώς υπάρχει τεράστιο ζήτημα και απορώ που δεν έχει πάρει τις πρέπουσες διαστάσεις...

Σίγουρα αυτή είναι η αιτία όλων των προβλημάτων...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.