thednick Posted April 12, 2014 Report Share Posted April 12, 2014 τα μοτέρ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ! ΣΑΝ ΔΥΟ ΣΤΑΓΌΝΕΣ ΝΕΡΟ Δεν είναι ίδια. Το κάθε μοτερ έχει να αντιμετωπίσει διαφορετικά προβλήματα, πράγμα που οδηγεί σε διαφορετικές σχεδιαστικές αποφάσεις. Πέρα από τα περιφερειακά (που έχουν αναφερθει) υπάρχουν διαφορές στην κυλινδροκεφαλή, στις βαλβίδες εξαγωγής και στους εκκεντροφόρους. Περισσότερες πληροφορίες έχει δημοσιεύσει η ίδια η vw στα self study guides της. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted April 18, 2014 Report Share Posted April 18, 2014 Ξερω μοτερ με 120Κ + που καινε 95αρα ... Το θεμα ειναι να μην σου τυχει...εξαλου ΠΟΛΥ λιγα τα περιστατικα 100-120 στην ελλαδα αλλα τοσα στην ιταλια ... μπορει και ποιο λιγα. Σε σχεση με τοσες χιλιαδες αυτοκινητα... εγω παντως 5-6 tsi 160 του 2009 που ξερω ολοι ειμαστε στα 80-100Κ και ενας στα 150Κ και κανεις δεν ειχε τετοιο θεμα περα απο κατι αλλαγες σε κρεμαγιερα-δισκοπλατο-και μαγνητικη βαλβιδα στα πρωτα χρονια της εγγυησης που αλλαξαμε... Σιγουρα το αυτοκινητο αυτο δεν ειναι να το κυνηγας χωρις προυποθεσεις... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...