ghort Posted March 22, 2014 Report Share Posted March 22, 2014 (edited) Παιδια να μην πολυλογώ SOS. Το πολακι ειναι του 2011 και με εχει ταλαιπωρησει πολυ. Σημερα ξαφνικα κανει σαν να εχει προβλημα ο κομπρεσσορας. Δηλαδη απο τις 1400 περιπου στροφες μεχρι τις 2200 ανεβαζει με δυσκολια σα να ειναι μπουκωμενο. στα καλα καθουμενα. Βεβαια με ειχε προειδοποιησει πριν κανα μηνα εκει που ειχα 7η κατεβαζω σε 6η και ενω ειχα 3000 στροφες που ειναι στα φουσκωματα ο κομπρεσσορας λιγο πριν δωσει θεση στη τουρμπινα παταγα γκαζι και ειχε καρφωθει εκει στις 3000 και δεν εδινε. Ειχα ανεβασει παλι σε 7η και εμενε παλι στις 3000. Μονο οταν ειχα κατεβασει σε 5η ξεκολλησε. 1 μηνα τωρα ηταν μια χαρα. Και σημερα ξαφνικα, μολις 2 μερες απο τοτε που του εκανα σερβις στην Καρεντα μου κανει αυτο. Τι μπορει να ειναι γαμωτο παλι? Εχει κανεις αντιμετωπισει κατι παρομοιο??? Πανω που ελεγα οτι εχω ησυχασει. Το αμαξι εχει 52000 χιλιομετρα. Στα 22.000 χιλιομετρα αλλαξα ολοκληρο το DSG γιατι βγηκε ελλατωματικο γραναζι της 5ης. Μετα αλλαξα μπλοκ στον κινητηρα επειδη επινε 1λιτρο λαδι καθε 1000 χιλιομετρα. Μπορει να ειναι καμια βαλβιδα Ν75? Να εχει βλαβη ο κομπρεσσορας? Η παλι τιποτα με το κιβωτιο?? Να σημειωσω οτι κοντα στις 3000 το προβλημα σταματαει μετα μπαινει η τουρμπινα. Edited March 22, 2014 by hougolf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1 Posted March 22, 2014 Report Share Posted March 22, 2014 φιλε ηρθε η ωρα και για μαγνητικη του κομπρεσσορα..........δυστυχως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted March 23, 2014 Report Share Posted March 23, 2014 Αντλία νερού - μαγνητικος συμπλέκτης κομπρεσορα Μπορει να ειναι βέβαια και το κλαπετο εναλλαγής κομπρεσορα - τούρμπο Υ.Γ τι εννοείς προβληματικό γρανάζι 5ης ; Δηλαδή τι σου έκανε ; Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghort Posted March 23, 2014 Author Report Share Posted March 23, 2014 Τι ειναι η μαγνητικη αντλια του κομπρεσσορα? για να δουμε αυριο το παω αντιπροσωπεια να το βαλουνε εγκεφαλο να δουμε αν θα δειξει κατι. Δεν ξερω για το γραναζι 5ης τοτε. Ετσι μου ειχαν πει. Ειχε βγαλει ενα γερμανικο κλειδι στην ενδειξη των ταχητυτων τοτε. Η μαγνητικη του κομπρεσσορα περναει εγγυηση να υποθεσω? Θα παω αυριο να δω τι θα μου πουνε στην Καρεντα και θα ενημερωσω. Αλλα δεν ειναι κατασταση αυτη ρε παιδια ομως να μη μπορει να σταυρωσει 1-2 χρονια χωρις προβλημα αυτο το αμαξι. Πολυ ταλαιπωρια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted March 24, 2014 Report Share Posted March 24, 2014 Ο κομπρέσσορας παίρνει κίνηση απο την αντλία νερου , διπλα απο την τροχαλία της αντλιας νερού υπάρχει αλλη μια τροχαλία η οποία δινει κίνηση με αλλο ιμάντα στην τροχαλία του κομπρέσσορα , η δευτερη τροχαλία που ειναι πανω στην αντλια νερού κομπλάρει και ξεκομπλάρει μαγνητικά , συγκεκριμένα κομπλάρει στις 1500 στροφές και ξεκομπλάρει στις 3000 . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghort Posted March 24, 2014 Author Report Share Posted March 24, 2014 δυστυχως ο εγκεφαλος δεν ειχε καταγραψει κατι....οποτε η μεθοδος θα ειναι μολις το κανει πιο τακτικα να το παω να το δουνε παλι μηπως αλλαξουμε αρχικα τις δυο βαλβιδες...και βλεπουμε. υπομονη...καημο το εχω να κλεισω ετσι για το γαμωτο μια απροβληματιστη διετια!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted March 24, 2014 Report Share Posted March 24, 2014 δυστυχως ο εγκεφαλος δεν ειχε καταγραψει κατι....οποτε η μεθοδος θα ειναι μολις το κανει πιο τακτικα να το παω να το δουνε παλι μηπως αλλαξουμε αρχικα τις δυο βαλβιδες...και βλεπουμε. υπομονη...καημο το εχω να κλεισω ετσι για το γαμωτο μια απροβληματιστη διετια!!! Σε ποια αντιπροσωπεια πηγες αν επιτρεπεται? Ωραια αντιπροσωπεια, οτι βγαλει ο εγκεφαλος... αφου δεν τα καταγραφει ολα. Τους πηγες βολτα να δειξεις το προβλημα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted March 27, 2014 Report Share Posted March 27, 2014 πωπω φιλε εσυ εχεις τραβηξει πολλα.... μην το ματιασω το δικο μου αλλα απο κιβωτιο κλπ παμε καλα.ενα χρονο τωρα δεν ασχοληθει καθολου με προβλημα.βεβαια εγω ως επι το πλειστον το δουλευω στο D και μια δυο φορες τον μηνα το ξεμπουκωνω με χειροκινητο η με το S. να πας στην αντιπροσωπεια και να το πας βολτα με τον μηχανικο.ετσι κανω παντα εγω οταν δεν μου αρεσει κατι μηχανικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghort Posted April 10, 2014 Author Report Share Posted April 10, 2014 Σε ποια αντιπροσωπεια πηγες αν επιτρεπεται? Ωραια αντιπροσωπεια, οτι βγαλει ο εγκεφαλος... αφου δεν τα καταγραφει ολα. Τους πηγες βολτα να δειξεις το προβλημα? Καρεντα Μηλιαρακη το παω...Το ξερουν οτι δε τα καταγραφει ολα γι αυτο μου ειπαν να αλλαξουμε τις δυο βαλβιδες αν το ξανακανει κι ας μη το καταγραψει. Το ξανακανε προχτες. Θα ριξω μια τελειως κουφη εκδοχη. Υπαρχει περιπτωση επειδη εχω ηχοσυστημα στο αμαξι παιζει απο τις δονησεις του woofer οταν το εχω τσιτα να δυσκολευεται η μαγνητικη του κομπρεσορα να κομπλαρει και να ξεκομπλαρει καθως μιλαμε για ανοχες του χιλιοστου? Γιατι εφαγα φλασια οτι και τις δυο φορες που παρουσιασε το προβλημα επαιζα δυνατα! Ακουγεται κουφο τελειως τι λετε? Εχουμε καταντησει να ψαχνουμε ψυλλους στ αχυρα με το πολακι. πωπω φιλε εσυ εχεις τραβηξει πολλα.... μην το ματιασω το δικο μου αλλα απο κιβωτιο κλπ παμε καλα.ενα χρονο τωρα δεν ασχοληθει καθολου με προβλημα.βεβαια εγω ως επι το πλειστον το δουλευω στο D και μια δυο φορες τον μηνα το ξεμπουκωνω με χειροκινητο η με το S. να πας στην αντιπροσωπεια και να το πας βολτα με τον μηχανικο.ετσι κανω παντα εγω οταν δεν μου αρεσει κατι μηχανικα Το πηγαμε μια βολτα δεν εκανε κατι. Εγω το δουλευω καθε μερα και στο manual. απο το σεπτεμβρη του 2012 που αλλαξα κιβωτιο δεν εχω θεμα εκτος απο ενα μικρο τρεμουλο καμια φορα οταν αφηνεις το φρενο για να ξεκινησει χωρις γκαζι που απο οτι εχω δει πολλοι το εχουν απο την αρχη. Με το πρωτο κιβωτιο δε το ειχα. Αλλα αμα ειναι αυτο το κιβωτιο να βγαλει πολλα χρονια ας ειναι κι ετσι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...