jmits Posted April 3, 2014 Report Share Posted April 3, 2014 Volkswagen Polo 1.2 tsi dsg (Μάρτιος 2011), 58.000 km. Το γνωστό πρόβλημα και σε μένα, μόνο που δεν το πρόλαβα με την αλλαγή καδένας και το αμάξι έμεινε χθες στο δρόμο. Είμαι εκτός εγγύησης και το συνολικό κόστος επισκευής υπολογίστηκε από το επίσημο συνεργείο της VW (επαρχία) 1,500 ευρώ. Οταν τους ειπα θα μιλησω με Κοσμοκαρ, γιατί ειναι γνωστο το θέμα, μου ειπαν να μην τυχόν το κάνω και να το αφήσω πάνω τους για να πετύχουν έκπτωση. Όλα τα σερβις του αυτοκινήτου έγιναν στην επίσημη αντιπροσωπεία. Με διαβεβαίωσαν επίσης πως δεν υπάρχει επίσημη οδηγία απο τη VW για το πρόβλημα με την αλλαγή καδένας, όπως διάβασα εδώ. Τι με συμβουλεύετε να κάνω ρε παιδια; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted April 3, 2014 Report Share Posted April 3, 2014 Να μιλήσεις με Kosmocar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted April 3, 2014 Report Share Posted April 3, 2014 (edited) θα σου δωσουν εγγυηση για την δουλεια τους?τι ακριβως εχει γινει?εχουν στραβωσει κ βαλβιδες?1500 ειναι παρα πολλα εγω με 700 την αλλαξα την καδενα τον τεντωτηρα τις γλυστρες κ τα 2 γραναζια εκτος του μεταβλητου που ΔΕΝ θελει αλλαγη σε συνεργειο εξω.ειναι ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΖΗΤΑΝΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ 3 ΩΡΕΣ! Edited April 3, 2014 by Συριωτης Νικος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted April 3, 2014 Report Share Posted April 3, 2014 επισης να σιγουρευτεις οτι δεν εχει χαλασει το ματι του στροφαλου!!!μπορει να την γλυτωσεις με 120 εωρα!το να μεινεις στο δρομο ειναι λιγο κουλο εκτος αν εκανες κανενα ''αντρικο'' κατεβασμα αλλιως δοντι πηδαει κατα την εκκινηση που δεν εχει πιεση το λαδι.οταν εισαι εν κινησει η πιεση του λαδιου εχει τεντωμενο τον τεντωτηρα οποτε ετσι δεν πηδαει δοντι βασει λογικης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris polo Posted April 3, 2014 Report Share Posted April 3, 2014 Φιλε,μιλας με Κοσμοκαρ.Το προβλημα ειναι γνωστο και πρεπει να σου γινει η επισκευη εντελως δωρεαν.Αν δεν σ ακουσουν μιλας με Γερμανια ,και αν δε σ ακουσουν κι εκει υπαρχει και η προστασια καταναλωτη.Η καδενα δεν ειναι αναλωσιμη οπως ο ιμαντας χρονισμου.Δε νοειται να υπαρξει τετοιο προβλημα σε φυσιολογικο αυτοκινητο.Μη δεχτεις να πληρωσεις ουτε ενα ευρω!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted April 3, 2014 Report Share Posted April 3, 2014 Φιλε,μιλας με Κοσμοκαρ.Το προβλημα ειναι γνωστο και πρεπει να σου γινει η επισκευη εντελως δωρεαν.Αν δεν σ ακουσουν μιλας με Γερμανια ,και αν δε σ ακουσουν κι εκει υπαρχει και η προστασια καταναλωτη.Η καδενα δεν ειναι αναλωσιμη οπως ο ιμαντας χρονισμου.Δε νοειται να υπαρξει τετοιο προβλημα σε φυσιολογικο αυτοκινητο.Μη δεχτεις να πληρωσεις ουτε ενα ευρω!!!!!!! ειναι εκτος εγγυησης...μαρτιος του 11...οποτε θα πληρωσει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jmits Posted April 3, 2014 Author Report Share Posted April 3, 2014 κανένα κατέβασμα δεν έκανα, γιατί το αμάξι είναι αυτόματο. κ με άφησε στη μέση του δρόμου μετά απο 20 λεπτά διαδρομής, μόλις πήγα να ξεκινήσω απο κόκκινο φανάρι. ναι, έχουν στραβώσει και βαλβίδες, είπε ο τεχνικός, αν και δεν το έχει ανοίξει ακόμα είπε. Ό,τι είδε στο διαγνωστικό. Θα στείλει λέει, έκθεση στην Κοσμοκαρ πριν αρχίσει να κάνει οτιδηποτε,και περιμένει απάντηση απο εκεί και ελπίζει να πάρει έκπτωση, λόγω των λίγων χιλιομέτρων και επειδή τα σερβις ειναι ολα στην επισημη αντιπροσωπεια. Αλλά μου φάνηκε πως αυτά τα έλεγε απλά για να "χρυσώσει" το χάπι και την εταιρεία. Απο άποψη χρόνου να υπολογίζω λέει τουλάχιστον 2-3 εβδομάδες για να γίνουν όλες οι διαδικασίες με Κοσμοκαρ και ούτε λόγος για αυτοκίνητο αντικατάστασης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted April 3, 2014 Report Share Posted April 3, 2014 ειδε στο διαγνωστικο οτι εχουν στραβωσει βαλβιδες???τι διαγνωστικο ειναι αυτο?απο τον αρη???αφου το εχεις εκει κοιτα να εισαι απο πανω σε καθε εργασια μην σε δουλεψει κ στα παρει τζαμπα.αλλα λιγο κουλα μας τα λεει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jmits Posted April 3, 2014 Author Report Share Posted April 3, 2014 εεε...κουλα μου φαίνονται και εμενα ολα αυτα, γι' αυτό δεν τους εμπιστευομαι... Ειδικα μάλιστα όταν του ειπα θα μιλησω κι εγω με Κοσμοκαρ να δω τι θα μου πουνε κ η απαντηση του ηταν; Αν ειναι να μιλησεις εσυ, δεν στελνω τιποτα εγω και θα μου χαλασεις ολη την προσπαθεια να κερδισουμε καμια εκπτωση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted April 3, 2014 Report Share Posted April 3, 2014 Α καλά..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted April 3, 2014 Report Share Posted April 3, 2014 ποιος ειναι αυτος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted April 3, 2014 Report Share Posted April 3, 2014 Πες θα μιλήσω εγώ να δούμε τι θα πουν όταν τους πω τι μου ζήτησες 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted April 3, 2014 Report Share Posted April 3, 2014 ειμαι 99% σιγουρος οτι ειναι ματι στροφαλου.μονο αυτο κανει ετσι κ εμενα ετσι μου εκανε.εκανε να παρει μπροστα κ τελικα δεν επαιρνε κ σου εβγαζε ειδοποιηση ε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jmits Posted April 3, 2014 Author Report Share Posted April 3, 2014 Κι όμως...αυτός ειναι ο επίσημος αντιπρόσωπος της VW στην περιοχή. Εννοειται ότι αύριο πρωι πρωι μιλαω με Κοσμοκαρ Πήρε μπροστα τις 3 φορές που προσπάθησα, ώσπου να καταλάβω τι γίνεται, ακουγόταν ήχος "ντιν" μόλις το άναβα κ έμεναν ανοιχτες στο καντραν οι ενδειξεις του ESP και του ελέγχου πίεσης των ελαστικών. Σε 20 περίπου δευτερόλεπτα οι στροφές του ρελαντί έπεφταν απότομα και το αμάξι έσβηνε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted April 3, 2014 Report Share Posted April 3, 2014 Κι όμως...αυτός ειναι ο επίσημος αντιπρόσωπος της VW στην περιοχή. Εννοειται ότι αύριο πρωι πρωι μιλαω με Κοσμοκαρ Πήρε μπροστα τις 3 φορές που προσπάθησα, ώσπου να καταλάβω τι γίνεται, ακουγόταν ήχος "ντιν" μόλις το άναβα κ έμεναν ανοιχτες στο καντραν οι ενδειξεις του ESP και του ελέγχου πίεσης των ελαστικών. Σε 20 περίπου δευτερόλεπτα οι στροφές του ρελαντί έπεφταν απότομα και το αμάξι έσβηνε. το ματι ειναι ετσι εκανε κ εμενα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jmits Posted April 3, 2014 Author Report Share Posted April 3, 2014 επειδη ειμαι και ασχετος με τα τεχνικά, αυτο δικαιολογεί τώρα την τιμη των 1500 ευρω; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted April 3, 2014 Report Share Posted April 3, 2014 δικαιολογει την τιμη των 120 με 150 ευρω.δεν εκενε κανεναν ηχο γρρρρ οταν πηγαινε να παρει μπροστα....ετσι?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jmits Posted April 3, 2014 Author Report Share Posted April 3, 2014 Οχι δεν εκανε τον ήχο στις προσπαθειες να το βαλω μπρος. Τον σκληρο αυτό ήχο (αν εννοούμε τον ίδιο) τον έκανε στην εκκίνηση της διαδρομης (δηλ. 20 λεπτά πριν μείνει το αμάξι). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted April 3, 2014 Report Share Posted April 3, 2014 να εκανε 20λεπτα να διαγνωσει λαθος μοιρες στον εκκεντροφορο λιγο κουλο....καταλαβες να ρεταρει??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jmits Posted April 3, 2014 Author Report Share Posted April 3, 2014 Οχι, το αμαξι πηγαινε κανονικοτατα, τιποτα ασυνηθιστο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted April 3, 2014 Report Share Posted April 3, 2014 (edited) οταν το αμαξι ξεχρονιστει αρχιζει να ρεταρει αυτο να του πεις.πες του να σου δειξει την βλαβη στο διαγνωστικο γραφτην σε ενα χαρτι κ ανεβασε την να σου πουμε τι ειναι! Edited April 3, 2014 by Συριωτης Νικος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jmits Posted April 3, 2014 Author Report Share Posted April 3, 2014 Οκ. Γενικα, ευχαριστω για τη βοηθεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted April 3, 2014 Report Share Posted April 3, 2014 Αν ειχε καρφωσει βαλβίδες, δε θα μπορούσε καν να πάρει μπροστά, πόσο μάλλον να δουλέψει και κάποια δευτερόλεπτα όπως λες, πριν σβήσει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jmits Posted April 4, 2014 Author Report Share Posted April 4, 2014 Πήρα απάντηση απο Κοσμοκαρ τελικά. Θα επιβαρυνθω με το 30% του κόστους των ανταλλακτικών και τα υπόλοιπα και το κόστος εργασίας τα αναλαμβάνουν αυτοί. Αρχική εκτίμηση 250 ευρώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted April 4, 2014 Report Share Posted April 4, 2014 (edited) Δηλαδή σου κάνουν κ χάρη! Αν είχε πηδήξει η καδένα και είχε χτυπήσει καπάκι δεν θα έπαιρνε μπρός το αυτοκίνητο Επίσης να πεις στα παιδιά εκεί συγχαρητήρια έχουν πολύ εξελιγμένο διαγνωστικό,πάει ένα επίπεδο παραπέρα και βγάζει ακτινογραφία το μοτέρ χωρίς να το ανοίξουν. Εγώ πάντως θα έπαιρνα σανίδα βρεγμένη στη θέση σου και θα τους έπαιρνα νουμεράδα Ρίξε τους μια ιδέα για μάτι στροφάλου και κόψε αντιδράσεις!!! Edited April 4, 2014 by wolfsburg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...