Jump to content
st69

Γίνεται Αλλαγή Κινητήρα Από 1.8Τ Σε 1.4 Tsi ?

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους.

 

​Θα ήθελα να ρωτήσω εάν κάποιος γνωρίζει κατά πόσο είναι δυνατόν να αντικαταστήσουμε τον κινητήρα 1.8Τ ενός Passat Β5 του 1999, με κινητήρα 1.4 TSi 160 ps. Στην περίπτωση δε που κάποιος το έχει κάνει ήδη, θα ήμουν υπόχρεος για όποιες επιπλέον πληροφορίες (κόστος μετατροπής, προβλήματα κλπ).

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά.

 

Edited by st69
Link to comment
Share on other sites

Επειδη ειχα και εγω αποριες για τους TSI,θα σου πω μονο πως ειναι πιο ψηλοι κινητηρες απο τους δικους μας!Επισης ειναι μεγαλο το κοστος μιας και ενα golf 4 με 2.0 fsi που ειδα Ιταλικο του φυγανε 10.000 ολα μαζι.Αν θελεις ψαξε και σε site του εξωτερικου(Γουγλης) να δεις.Δεν εχουν γινει πολλες μετατροπες σε fsi/tfsi/tsi γιατι υπαρχουν πολλα εμποδια.Αλλα οπως καποτε δεν μπορουσαν να χωρεσουν τον 1.8Τ στο δικο μου,πλεον μπορουν,ετσι σε 3-4 χρονια θα κουμπωνουν σχεδον με εργοστασιακο αποτελεσμα κινητηρες νεας τεχνολογιας!

 

 

Παντως αν δεν θες τον 1.8Τ σου δινω το 1.4 και ειμαστε οκ...χαχαχα

Edited by ToAgrimi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θα αλλάξεις τον 20vt για να βάλεις την λαδιέρα?μην τα γράφεται αυτά δημόσια,θα μας κάνει μύνηση η Vw

Τη λαδιέρα την έχω και στο 6αράκι μου και να σου πω την αλήθεια ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί τους κόλλησε το προσωνύμιο ''λαδιέρα''.

Έχω κάνει 105.000 χλμ και κανένα πρόβλημα, κατανάλωση λαδιού 0,5 lt/10.000 χλμ.  :yes:

Επειδη ειχα και εγω αποριες για τους TSI,θα σου πω μονο πως ειναι πιο ψηλοι κινητηρες απο τους δικους μας!Επισης ειναι μεγαλο το κοστος μιας και ενα golf 4 με 2.0 fsi που ειδα Ιταλικο του φυγανε 10.000 ολα μαζι.Αν θελεις ψαξε και σε site του εξωτερικου(Γουγλης) να δεις.Δεν εχουν γινει πολλες μετατροπες σε fsi/tfsi/tsi γιατι υπαρχουν πολλα εμποδια.Αλλα οπως καποτε δεν μπορουσαν να χωρεσουν τον 1.8Τ στο δικο μου,πλεον μπορουν,ετσι σε 3-4 χρονια θα κουμπωνουν σχεδον με εργοστασιακο αποτελεσμα κινητηρες νεας τεχνολογιας!

 

 

Παντως αν δεν θες τον 1.8Τ σου δινω το 1.4 και ειμαστε οκ...χαχαχα

Ευχαριστώ για την ευγενική προσφορά :-) αλλά και για τις πληροφορίες.

Απ΄ότι φαίνεται θα πρέπει να ζήσω με τα 8-10 Lt κατανάλωση που έχει το ''θηρίο''.

Πάντως για τα χρόνια του και με λίγη φροντίδα (αμορτισέρ, ελατήρια, σέρβις) το εργαλείο πηγαίνει σφαίρα και πατάει πολύ καλά στο δρόμο, εξάλλου αυτός ήταν και ο λόγος που το αγόρασα περίπου 3 εβδομάδες πριν.

Και πάλι ευχαριστώ αδελφέ μου. 

Edited by st69
Link to comment
Share on other sites

Εννοείται ότι το πόστ μου ήταν χιουμοριστικό,ωστόσο,φίλε,ο 20vt είναι θηρίο αντοχής,δεν αξίζει να βγάλεις αυτό το διαμάντι.

Αλλώστε,έχουμε το ίδιο αμάξι,και όπως θα κατάλαβες παρόλα τα 15 του χρόνια,η αίσθηση που σου δίνει όταν το οδηγάς και όπως πατάει στο δρόμο είναι έτη μπροστά.

Μια φθηνή,δοκιμασμένη λύση και αξιόπιστη για αυτό το μοτέρ,είναι το υγράεριο.

Με το να βάλεις το 1.4 θα εξοικονομείς 1-1.5 λίτρο στα 100?δεν θα αποσβέσεις ποτέ τα 3-4 χιλιάρικα της μετατροπής.

Εκανες πολύ καλή επιλογή,φόρρωσε την οικογένεια και δώστου χιλιόμετρα να καταπιεί ;)

Link to comment
Share on other sites

Περα απο την πλακα εχεις πολυ γερο μοτερ!Πιστευω στην χωρα που ζουμε ειναι δυσκολο ενας μαστορας να σου κανει δουλεια σωστη.Ειτε μενεις με το θηριο ειτε μαζευεις και παιρνεις νεο.Αν τα οικονομικα στο επιτρεπουν μεινε μια ζωη μαζι του.

 

 

Ερωτηση...Ο ιδανικος κινητηρας για το passat ειναι ο 1.8 ή ο 1.6 τελικα;Η χρηση τομη αναμεσα σε επιδοση και καταναλωση σε αυτο το ελαφρυ αμαξωμα !

 

Επισης μην ξεχασω lupo και polo στο εξωτερικο ψαχνουν σαν τρελα 1.8Τ...αν θες να πουλησεις μοσχοπουλας ;)

Edited by ToAgrimi
Link to comment
Share on other sites

Βάλτου υγραέριο, με 800€ θα ρίξεις στα μίσα την ''κατανάλωση'' του, μην μπλέκεις σε αδιάβατα μονοπάτια.

Edited by dasauto
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εννοείται ότι το πόστ μου ήταν χιουμοριστικό,ωστόσο,φίλε,ο 20vt είναι θηρίο αντοχής,δεν αξίζει να βγάλεις αυτό το διαμάντι.

Αλλώστε,έχουμε το ίδιο αμάξι,και όπως θα κατάλαβες παρόλα τα 15 του χρόνια,η αίσθηση που σου δίνει όταν το οδηγάς και όπως πατάει στο δρόμο είναι έτη μπροστά.

Μια φθηνή,δοκιμασμένη λύση και αξιόπιστη για αυτό το μοτέρ,είναι το υγράεριο.

Με το να βάλεις το 1.4 θα εξοικονομείς 1-1.5 λίτρο στα 100?δεν θα αποσβέσεις ποτέ τα 3-4 χιλιάρικα της μετατροπής.

Εκανες πολύ καλή επιλογή,φόρρωσε την οικογένεια και δώστου χιλιόμετρα να καταπιεί ;)

Φυσικά και το πήρα με χιούμορ αδελφέ μου....... απλά έκανα μιά διαπίστωση γιατί το έχω διαβάσει και αλλού το περί λαδιέρας και μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι εγώ (ο αρχιγκαντέμης) δεν είχα πρόβλημα.

Τώρα για το υγραέριο, το έχω σκεφτεί από την πρώτη στιγμή, και μάλιστα η προτίμηση του συγκεκριμένου μοτέρ μόνο τυχαία δεν ήταν.

Για να είμαι πιό λεπτομερής θα σου πω ότι έψαχνα περισσότερο για το μοτέρ παρά για το αυτοκίνητο, έβλεπα δλδ όλα το μοντέλα του Group με τον ίδιο κινητήρα, ακριβώς για τη φήμη αντοχής και αξιοπιστίας που έχει σε τέτοιου είδους μετατροπές.

Δεν μπορώ όμως να παραβλέψω το γεγονός ότι το υγραέριο αυτή τη στιγμή είναι στα 0,85 ευρώ και με τα 18000-20000 που κάνω ετησίως θέλω περίπου 14 μήνες μόνο για την απόσβεση και κανένας δεν εγγυάται την αντοχή του μοτέρ ειδικά όταν έχει 218.000 χλμ.

Βάλτου υγραέριο, με 800€ θα ρίξεις στα μίσα την ''κατανάλωση'' του, μην μπλέκεις σε αδιάβατα μονοπάτια.

Ευχαριστώ πολύ, όπως θα δεις πιό πάνω αυτό σκέφτομαι να κάνω μάλλον.

Edited by st69
Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια ειναι οτι έχεις αρκετά χιλιόμετρα,ωστοσο η εμπορική αξια του αυτοκίνητου σου ειναι μηδέν,οπότε για μένα δεν έχεις να χάσεις κάτι;)

Link to comment
Share on other sites

Βάλτου υγραέριο, με 800€ θα ρίξεις στα μίσα την ''κατανάλωση'' του, μην μπλέκεις σε αδιάβατα μονοπάτια.

Έχεις κάποιον υπ΄όψιν σου κατά Θεσσαλονίκη μεριά με αυτή την τιμή φίλε μου?

Η αλήθεια ειναι οτι έχεις αρκετά χιλιόμετρα,ωστοσο η εμπορική αξια του αυτοκίνητου σου ειναι μηδέν,οπότε για μένα δεν έχεις να χάσεις κάτι ;)

Αδελφέ, τη σήμερον ημέρα και με την κατάσταση που παίζει, μην ορκίζεσαι για την μηδενική εμπορική αξία.

 

Θα εκπλαγείς άμα δεις πόσο πουλιούνται τα δικά μας σε γνωστό site.

Link to comment
Share on other sites

3-4 χιλιάρικ?ε καί?το δικό μου 13 χιλιαρικα το πήραμε το 2006.

Και με τα χιλιόμετρα που εχουμε και οι δυό μας,δεν πωλούνται...

Αν και με την σωστή συντήρηση δεν μασάνε.....

3-4 χιλιάρικ?ε καί?το δικό μου 13 χιλιαρικα το πήραμε το 2006.

Και με τα χιλιόμετρα που εχουμε και οι δυό μας,δεν πωλούνται...

Αν και με την σωστή συντήρηση δεν μασάνε.....

Link to comment
Share on other sites

Έχεις κάποιον υπ΄όψιν σου κατά Θεσσαλονίκη μεριά με αυτή την τιμή φίλε μου?

 

στο αιγινιο ειναι ενας φτηνος, μονου ψεκασμου ενας γνωστος μου το εβαλε 500ε χωρις ουτε ενα προβλημα λειτουργιας/ρυθμισης εδω και 2 χρονια, για το 20βτ πριν 2 χρονια σχεδον ζητουσε 800ε

Edited by chilli
Link to comment
Share on other sites

Θα αλλάξεις τον 20vt για να βάλεις την λαδιέρα?μην τα γράφεται αυτά δημόσια,θα μας κάνει μύνηση η Vw

Θα φας φαπα οταν θα σε δω μπροστά μου !

Τα εχουμε ξαναπει το 160αρι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΔΙΕΡΑ

Link to comment
Share on other sites

Θα φας φαπα οταν θα σε δω μπροστά μου !

Τα εχουμε ξαναπει το 160αρι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΔΙΕΡΑ

Ειρήνη υμίν αδέλφια!

Περα απο την πλακα εχεις πολυ γερο μοτερ!Πιστευω στην χωρα που ζουμε ειναι δυσκολο ενας μαστορας να σου κανει δουλεια σωστη.Ειτε μενεις με το θηριο ειτε μαζευεις και παιρνεις νεο.Αν τα οικονομικα στο επιτρεπουν μεινε μια ζωη μαζι του.

 

 

Ερωτηση...Ο ιδανικος κινητηρας για το passat ειναι ο 1.8 ή ο 1.6 τελικα;Η χρηση τομη αναμεσα σε επιδοση και καταναλωση σε αυτο το ελαφρυ αμαξωμα !

 

Επισης μην ξεχασω lupo και polo στο εξωτερικο ψαχνουν σαν τρελα 1.8Τ...αν θες να πουλησεις μοσχοπουλας ;)

Επειδή είχα στην κατοχή μου πρόσφατα ένα Passat 1.6 του 2005, νομίζω πως ο 1.8Τ είναι η ιδανική λύση για τον όγκο και το βάρος του συγκεκριμένου αμαξώματος. 

 

Σου δίνει τις απαραίτητες επιταχύνσεις εκεί που χρειάζεται και αν έχεις ελαφρύ πόδι και υπομονή σου δίνει και αρκούντως καλή οικονομία.

 

Όλα αυτά με επιφύλαξη, καθώς ούτε μηχανικός είμαι, ούτε μηχανολόγος, η εκτίμησή μου βασίζεται καθαρά σε προσωπική εμπειρία.

στο αιγινιο ειναι ενας φτηνος, μονου ψεκασμου ενας γνωστος μου το εβαλε 500ε χωρις ουτε ενα προβλημα λειτουργιας/ρυθμισης εδω και 2 χρονια, για το 20βτ πριν 2 χρονια σχεδον ζητουσε 800ε

Έχουμε στοιχεία? Αν ναι στείλε μου ένα pm αν σου είναι εύκολο.........

Edited by st69
Link to comment
Share on other sites

Θα σού φέρω ενα AVA να πλύνεις και τα δικά μου πιάτα?

Στο έχω ξαναπεί,τον 20VT με κυάλια

??????

Link to comment
Share on other sites

Θα φας φαπα οταν θα σε δω μπροστά μου !

Τα εχουμε ξαναπει το 160αρι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΔΙΕΡΑ

χαχαχααχαχα show λέμε!

Link to comment
Share on other sites

20v,έχεις,δεν καταλαβαίνεις το avatar? :laugh:

 

20v,έχεις,δεν καταλαβαίνεις το avatar? :laugh:

Αν το καταλαβαίνω λέει.......!!!!! :yes:

3-4 χιλιάρικ?ε καί?το δικό μου 13 χιλιαρικα το πήραμε το 2006.

Και με τα χιλιόμετρα που εχουμε και οι δυό μας,δεν πωλούνται...

Αν και με την σωστή συντήρηση δεν μασάνε.....

3-4 χιλιάρικ?ε καί?το δικό μου 13 χιλιαρικα το πήραμε το 2006.

Και με τα χιλιόμετρα που εχουμε και οι δυό μας,δεν πωλούνται...

Αν και με την σωστή συντήρηση δεν μασάνε.....

Αν δεις πιό πάνω λέω ότι το δικό μου το πήρα πριν από 3 περίπου εβδομάδες. Η τιμή ήταν 2.500 αλλά ήθελε και τα αμορτισέρ του, θα χρειαστεί λίαν συντόμως και τα παπουτσάκια του και τέλος πάντων για 15 χρονών νομίζω πως η εμπορική του αξία είναι σεβαστή ακόμα και σ΄αυτά τα ποσά, καθώς αν δεις πόσο πουλιούνται άλλες μάρκες .....................''κλάφτα Χαράλαμπε''.

Link to comment
Share on other sites

Τέλος πάντων, ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές παιδιά, σας εύχομαι καλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα και θα αφήσω το θέμα για μερικές μέρες ακόμη μήπως και υπάρχει κανένας που έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.

 

Και επειδή είμαι λίγο άρρωστος με τα αυτοκίνητα γενικά, ορίστε πως έκανα τον κινητήρα, γιατί καθαριότητα εκεί μέσα δεν είχε προφανώς γίνει ποτέ (έχει βέβαια ακόμη πολύ δουλειά για να φτάσει σε ικανοποιητικό επίπεδο). 

 

post-25389-0-83184700-1396787565_thumb.j

 

Και πάλι σας ευχαριστώ όλους.

Edited by st69
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν το καταλαβαίνω λέει.......!!!!! :yes:

Αν δεις πιό πάνω λέω ότι το δικό μου το πήρα πριν από 3 περίπου εβδομάδες. Η τιμή ήταν 2.500 αλλά ήθελε και τα αμορτισέρ του, θα χρειαστεί λίαν συντόμως και τα παπουτσάκια του και τέλος πάντων για 15 χρονών νομίζω πως η εμπορική του αξία είναι σεβαστή ακόμα και σ΄αυτά τα ποσά, καθώς αν δεις πόσο πουλιούνται άλλες μάρκες .....................''κλάφτα Χαράλαμπε''.

Οσοι έχουν οδηγήσει το συγκεκριμένο αμάξι,απλά καταλαβαίνουν οτι η τιμή που πουλιέται είναι ξεφτύλα.

Εγώ μόλις έκλεισα 175.000Km,20v 125hp Aυτόματο σσμάν :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.