Jump to content
stavrosorf

Μετά Το Passat Τι?

Recommended Posts

Και για να επιατρεψουμε στο θεμα του topic, θεωρω οτι το cc ειναι ενα πανεμορφο αμαξι το οποιο τραβαει τα βλεμματα!!! Δυσκολο να βρεθει αντικαταστατης του ( τουλαχιστον για εμενα). Βεβαια ισως να το αντικαθιστουσα με το arteon.... Χεχεχεχεχεχε!!!!!!! 

Τι λετε εσεις???

Link to comment
Share on other sites

Και για να επιατρεψουμε στο θεμα του topic, θεωρω οτι το cc ειναι ενα πανεμορφο αμαξι το οποιο τραβαει τα βλεμματα!!! Δυσκολο να βρεθει αντικαταστατης του ( τουλαχιστον για εμενα). Βεβαια ισως να το αντικαθιστουσα με το arteon.... Χεχεχεχεχεχε!!!!!!! 
Τι λετε εσεις???
Ωραίο το Arteon αλλά πανάκριβο.


Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago , cjgeorgio said:

Ωραίο το Arteon αλλά πανάκριβο.


Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Ναι αλλα ειναι κουκλι το ατιμο!!!!! Οχι οτι τα cc μας πανε πισω σε ομορφια βεβαια....

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα ειναι κουκλι το ατιμο!!!!! Οχι οτι τα cc μας πανε πισω σε ομορφια βεβαια....
Το είδα από κοντά. Για τα 65.000€ που ζητάνε για ένα αμάξι ολόιδιο με το passat από μέσα θεωρώ ότι είναι πολλά και με αυτά τα λεφτά υπάρχουν πολλές επιλογές.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 λεπτά πριν , cjgeorgio said:

Το είδα από κοντά. Για τα 65.000€ που ζητάνε για ένα αμάξι ολόιδιο με το passat από μέσα θεωρώ ότι είναι πολλά και με αυτά τα λεφτά υπάρχουν πολλές επιλογές.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Βασικα κοιτουσα το site της vw και αναλογα την εκδοση ξεκιναει απο 40.000

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago , DubbeR_ChRoniS said:

oloιδιο με το πασσατ????αληθεια τωρα?τοσο μεγαλη ελλειψη φαντασιας???

γιατί, ποιός την έχασε για να την βρουν αυτοί?!!

 

Link to comment
Share on other sites

Βασικα κοιτουσα το site της vw και αναλογα την εκδοση ξεκιναει απο 40.000
Σαν να συγκρίνεις αμάξι με τον πιο μικρό κινητήρα με καθόλου έξτρα με το ίδιο με μεγάλο κινητάρα με όλα τα έξτρα. Έχουν καμία σχέση σαν αμάξια;

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Βασικα κοιτουσα το site της vw και αναλογα την εκδοση ξεκιναει απο 40.000
Σαν να συγκρίνεις αμάξι με τον πιο μικρό κινητήρα με καθόλου έξτρα με το ίδιο με μεγάλο κινητάρα με όλα τα έξτρα. Έχουν καμία σχέση σαν αμάξια;

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

oloιδιο με το πασσατ????αληθεια τωρα?τοσο μεγαλη ελλειψη φαντασιας???
Να έχει χαμηλό κόστος παραγωγής ώστε να βγάζει πιο πολλά λεφτά

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το ειδες απο κοντα,ε;;; Πρεπει να ειναι κουκλι!!! Για πες εντυπωσεις....:startle:
Ομορφο εξωτερικά αλλά το εσωτερικό του παρόμοιο με το PASSAT.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , cjgeorgio said:

Ομορφο εξωτερικά αλλά το εσωτερικό του παρόμοιο με το PASSAT.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

παρομοιο με το πασσατ?αληθεια τωρα?τοσο μεγαλη ελληψη φαντασιας? :D

Link to comment
Share on other sites

IMG_0051.JPGIMG_0052.JPGIMG_0053.JPGIMG_0049.JPG

Το Arteon το οδήγησα εδώ στο Ρέθυμνο όταν ήρθε αντιπροσωπεία . Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό ......τι να λέμε τώρα. Αλλά η αλήθεια είναι ότι με τόσα λεφτά δεν θα πας σε Vw. Το δικό μας ήταν πολύ αυτοκίνητο ......και ομορφιά σε μια παρά πολύ λογική τιμή.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Εμένα δεν μαρέσει.:thumbsd:

 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως προς το παρόν δεν βλέπω το λόγο για αλλαγή του αυτοκινήτου. Και λόγω του ότι είναι ακόμα και μετά από 8 χρόνια ένα όμορφο αυτοκίνητο .......και λόγω του ότι δεν είναι ίδιες οικονομικά εποχές όπως τότε που το πήραμε .....και τέλος εμένα προσωπικά δεν με έχει ταλαιπωρήσει εκτός την αντλία νερού και καυσίμου μετά από 152000 χιλιόμετρα. Εσείς ποσά χιλιόμετρα έχετε και τι σας έχει βγάλει;


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μετά από 8 χρόνια ερωτικής σχέσης με το Passat CC μου, ήρθε η πολύ δύσκολη ώρα να το αποχωριστώ.

 

Η αλήθεια είναι ότι, όπως γράφουν και οι περισσότεροι σε αυτό το νήμα, δεν είχα σκοπό να το κάνω. Ούτε ιδιαίτερα προβλήματα είχα (το κιβώτιο DSG7 αλλάχτηκε στα πλαίσια της εγγύησης) και ούτε μέχρι σήμερα έχω 'πεθυμήσει' κάποιο άλλο αμάξι που να μην είναι διπλάσιας και βάλε αξίας. Δεν έχω βρει δηλαδή το αμάξι που θα μου κάνει το 'κλικ' που μου είχε κάνει πριν αρκετά χρόνια το CC. Όμως στα πλαίσια της εργασίας μου μου προσφέρθηκε καινούργιο εταιρικό αυτοκίνητο με leasing και στους καιρούς που ζούμε μια τέτοια ευκαιρία δεν την αφήνεις να περάσει έτσι. Η γυναίκα μου δυστυχώς κυρίως λόγω μεγέθους ποτέ δεν εκτίμησε το CC ως οδηγός (μόνο ως συνοδηγός) και έτσι δεν ενδιαφέρεται να αλλάξει το δικό της μικρό αυτοκίνητο πόλης για την αμαξάρα μας.

 

Επειδή βέβαια έχω καλομάθει στην εμφάνιση, στις επιδόσεις και στις τεχνολογικές ανέσεις του CC, μου ήταν δύσκολο να κάνω το downgrade που απαιτούσαν τα ανώτατα οικονομικά όρια της εταιρικής μας πολιτικής και έτσι αποφάσισα να πάρω ένα νέο Audi A5 Sportback, κάνοντας μια υπέρβαση και πληρώνοντας το (αρκετό) επιπλέον ποσό του μηνιαίου leasing από την τσέπη μου. Θεώρησα όμως ότι το συγκεκριμένο αμάξι, που προσωπικά δεν το θεωρώ ομορφότερο του CC, είναι από τα λίγα που καλύπτουν αφενός τα κριτήρια CC (4/5θυρο οικογενειακό σπορ/κουπέ) και αφετέρου τις οικογενειακές μου ανάγκες, που δεν κάλυπτε π.χ. η Mercedes CLA κυρίως λόγω μικρού χώρου αποσκευών. Βλέπετε, όταν αγόρασα το CC ήμουν ακόμα ελεύθερος και τώρα μετά από 8 χρόνια το CC μεταφέρει μια πλήρη τετραμελή οικογένεια, με ποδήλατα, καρότσια κλπ.

 

Εκτός όμως από το CC, κάτι που επίσης θα μου λείψει είναι και οι γραπτές συζητήσεις μας εδώ μέσα. Και κυρίως οι ανταλλαγές απόψεων με άτομα που γνώρισα και από κοντά σε συναντήσεις και εκδρομές, κυρίως από ένα προηγούμενο forum για το CC, κάποιοι εκ των οποίων, όπως π.χ. ο πολυγραφότατος φίλος μου @yositosi, συνεχίζουν να είναι ενεργοί από το VWClub. Για το λόγο αυτό θα μπαίνω πού και πού να διαβάζω και να κρατάω επαφή, και ας μην έχω πια το CC.

 

Αυτό λοιπόν δεν είναι σε καμία περίπτωση ένα αντίο, αλλά ένα απλό status update, σχετικό πιστεύω και με το θέμα του νήματος.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Απροβληματιστο, καλοταξιδο και να το χαιρεσαι με υγεια. Και αν επιθυμισεις καμια βολτα με καποιο ομορφο αμαξι, εδώ ειμαστε ολοι εμεις....

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως προς το παρόν δεν βλέπω το λόγο για αλλαγή του αυτοκινήτου. Και λόγω του ότι είναι ακόμα και μετά από 8 χρόνια ένα όμορφο αυτοκίνητο .......και λόγω του ότι δεν είναι ίδιες οικονομικά εποχές όπως τότε που το πήραμε .....και τέλος εμένα προσωπικά δεν με έχει ταλαιπωρήσει εκτός την αντλία νερού και καυσίμου μετά από 152000 χιλιόμετρα. Εσείς ποσά χιλιόμετρα έχετε και τι σας έχει βγάλει;


Sent from my iPhone using Tapatalk
153.000 χλμ εγώ.
Η ζώνη του οδηγού είχε αλλαχτεί στην εγγύηση.
Μηχανικά βολάν συμπλέκτη μια φορά στης 70.000 χλμ γιατί το έπινα το αίμα από στάση......
Κάτι άλλο δεν με έχει βγάλει.
Σκυλί το CC μου...

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μετά από 8 χρόνια ερωτικής σχέσης με το Passat CC μου, ήρθε η πολύ δύσκολη ώρα να το αποχωριστώ.
 
Η αλήθεια είναι ότι, όπως γράφουν και οι περισσότεροι σε αυτό το νήμα, δεν είχα σκοπό να το κάνω. Ούτε ιδιαίτερα προβλήματα είχα (το κιβώτιο DSG7 αλλάχτηκε στα πλαίσια της εγγύησης) και ούτε μέχρι σήμερα έχω 'πεθυμήσει' κάποιο άλλο αμάξι που να μην είναι διπλάσιας και βάλε αξίας. Δεν έχω βρει δηλαδή το αμάξι που θα μου κάνει το 'κλικ' που μου είχε κάνει πριν αρκετά χρόνια το CC. Όμως στα πλαίσια της εργασίας μου μου προσφέρθηκε καινούργιο εταιρικό αυτοκίνητο με leasing και στους καιρούς που ζούμε μια τέτοια ευκαιρία δεν την αφήνεις να περάσει έτσι. Η γυναίκα μου δυστυχώς κυρίως λόγω μεγέθους ποτέ δεν εκτίμησε το CC ως οδηγός (μόνο ως συνοδηγός) και έτσι δεν ενδιαφέρεται να αλλάξει το δικό της μικρό αυτοκίνητο πόλης για την αμαξάρα μας.
 
Επειδή βέβαια έχω καλομάθει στην εμφάνιση, στις επιδόσεις και στις τεχνολογικές ανέσεις του CC, μου ήταν δύσκολο να κάνω το downgrade που απαιτούσαν τα ανώτατα οικονομικά όρια της εταιρικής μας πολιτικής και έτσι αποφάσισα να πάρω ένα νέο Audi A5 Sportback, κάνοντας μια υπέρβαση και πληρώνοντας το (αρκετό) επιπλέον ποσό του μηνιαίου leasing από την τσέπη μου. Θεώρησα όμως ότι το συγκεκριμένο αμάξι, που προσωπικά δεν το θεωρώ ομορφότερο του CC, είναι από τα λίγα που καλύπτουν αφενός τα κριτήρια CC (4/5θυρο οικογενειακό σπορ/κουπέ) και αφετέρου τις οικογενειακές μου ανάγκες, που δεν κάλυπτε π.χ. η Mercedes CLA κυρίως λόγω μικρού χώρου αποσκευών. Βλέπετε, όταν αγόρασα το CC ήμουν ακόμα ελεύθερος και τώρα μετά από 8 χρόνια το CC μεταφέρει μια πλήρη τετραμελή οικογένεια, με ποδήλατα, καρότσια κλπ.
 
Εκτός όμως από το CC, κάτι που επίσης θα μου λείψει είναι και οι γραπτές συζητήσεις μας εδώ μέσα. Και κυρίως οι ανταλλαγές απόψεων με άτομα που γνώρισα και από κοντά σε συναντήσεις και εκδρομές, κυρίως από ένα προηγούμενο forum για το CC, κάποιοι εκ των οποίων, όπως π.χ. ο πολυγραφότατος φίλος μου [mention=18064]yositosi[/mention], συνεχίζουν να είναι ενεργοί από το VWClub. Για το λόγο αυτό θα μπαίνω πού και πού να διαβάζω και να κρατάω επαφή, και ας μην έχω πια το CC.
 
Αυτό λοιπόν δεν είναι σε καμία περίπτωση ένα αντίο, αλλά ένα απλό status update, σχετικό πιστεύω και με το θέμα του νήματος.
Να το χαίρεσαι το καινούριο σου αμάξι.
Το Α5 είναι ένα πολύ όμορφο και ποιοτικό αμάξι...
Με το να αλλάζεις αμάξι δεν πάει να πει ότι πρέπει και να χάνεσαι.
Καλά κάνεις.
Αρκετά άτομα και ντεμεκ φίλοι μόλις πούλησαν το VW και πήραν άλλη μάρκα χάθηκαν και από φίλοι.
Να προσέχεις στο δρόμο και να γουστάρεις το κάθε χλμ μέσα στο Α5.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

ε καλα ειπαμε...καλο το ΣΕΣΕ αλλα το α5 πιο καλο!
Ναι αυτό να λέγεται. Πάντως σε ομορφιά το απλό Α5 δεν φτάνει το CC. Και το ίδιας χρονολογίας Α5 πολύ πιο πίσω σε ομορφιά από το CC... Για αυτό και δεν το πήρα και πήρα CC...


Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

σωστο κ αυτο.
απλα το CC ειναι πιο διαχρονικο απο αποψης σχεδιασμου!
Για αυτό είναι ένα αμάξι που θα κρατήσει στο χρόνο όπως ακριβώς και το πρώτο Mercedes CLS.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.