cjgeorgio Posted April 15, 2014 Report Share Posted April 15, 2014 Ωραία η Κ04... Μπορείς να πηγαίνεις άνετα μέχρι 3.000 σαλ χωρίς να νιώθεις ότι δεν έχει δύναμη και χωρίς να καίει παραπάνω από την μαμά, μετά από εκεί να ανεβάζει στροφές ωραία και δυνατά. Είναι η τουρμπίνα που μετατρέπει το αμάξι σε κάτι καλύτερο χωρίς να σε κουράζει στην οδήγηση. Στα πόσα χιλιόμετρα είναι αναγκαίος ο έλεγχος της τουρμπίνας και τι χρειάζεται? Μπορεί να δει ο μάστορας εξωτερικά άμα είναι καλά και άμα έχει κενά? Έχω κάνει 50.000χλμ με την τουρμπίνα πάνω και δεν είχα κανένα πρόβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted April 15, 2014 Report Share Posted April 15, 2014 (edited) τζογους κανονικα φαινονται αλλα θελει λυσιμο.τωρα αναλογα τις πιεσεις πανε αυτα.αλλη ζωη εχει μια πιεσμενη και αλλη ζωη η δικια σου που λειτουργει κοιμωμενη.αμα δεν την εχεις 2.1 δεν εχεις θεμα.εχω φιλους με 60 και 80 χιλιαδες χλμ με κο4 με 2.1 συνεχεια και δεν καναν κιχ οι κο4...ουτε και η δικια μουειχε κανει κιχ οσο την ειχα.αρκιε να ειναι γνησιες και οχι κινεζικες Edited April 15, 2014 by quicksilver 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted April 17, 2014 Report Share Posted April 17, 2014 Σωστός!! Και γενικά αν το αμάξι λειτουργεί με σωστά λάδια, και αν σέβεται ο ιδιοκτήτης κάποια βασικά πράγματα όπως το να μην πιεζει το μοτέρ μεχρι να πιασουν θερμοκρασίες τα λάδια... ή να το έχει σε ανεγκέφαλα σπασίματα/παρατεταμένα λιωσίματα... τότε η τουρμπινα έχει τρελά ψωμιά ζωής!!!! (εφόσον φυσικά δεν μιλάμε για προγράμματα που ψάχνουν το τελευταίο πόνυ ισχύος!!) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 3, 2014 Report Share Posted May 3, 2014 (edited) Σωστός!! Και γενικά αν το αμάξι λειτουργεί με σωστά λάδια, και αν σέβεται ο ιδιοκτήτης κάποια βασικά πράγματα όπως το να μην πιεζει το μοτέρ μεχρι να πιασουν θερμοκρασίες τα λάδια... ή να το έχει σε ανεγκέφαλα σπασίματα/παρατεταμένα λιωσίματα... τότε η τουρμπινα έχει τρελά ψωμιά ζωής!!!! (εφόσον φυσικά δεν μιλάμε για προγράμματα που ψάχνουν το τελευταίο πόνυ ισχύος!!) Να προσθέσω ότι σημαντικότατη είναι η χαρτογράφηση εντός ορίων χάρτη της τουρμπίνας καθώς και η αποφυγή άσκοπων αυξομειώσεων πίεσης (στροφών άξονα). (απότομα overboost - άφημα κατεπανάληψη) Edited May 3, 2014 by nikdev 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...