Mdgeorge Posted April 20, 2014 Report Share Posted April 20, 2014 Στο passat μου ´06 fsi με μεταλλικό καταλύτη εδώ και ένα χρόνο, σημερα μου άναψε η λυχνία των καυσαερίων μόνιμα, πριν απο αυτο έκανε μια μικρή διακοπή σαν κόμπιασμα ο κινητήρας κ μετά όλα κανονικά και που ανάβει τωρα, παει κανονικά ! Θα παω για έλεγχο αλλα μήπως υπάρχει κάποια ιδέα του τι μπορει να φταίει; Ευχαρστω πολυ ! Χριστός Ανέστη κ χρόνια πολλα !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted April 21, 2014 Report Share Posted April 21, 2014 Χρόνια Πολλά!!!Μπορεί να μην σχετίζεται ο καταλύτης και να είναι πολλαπλασιαστής.Αν έχεις πάνω από 100000 χλμ συνήθως οι πολλαπλασιαστές χρειάζονται αντικατάσταση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mdgeorge Posted April 21, 2014 Author Report Share Posted April 21, 2014 Ειμαι στα 80.000 και τους πολλαπλασιαστες τους έχω αλλάξει απο περισυ, άλλωστε απο εκει είχε ξεκινήσει το θέμα μου που έκανα καταπόνηση του κινητήρα με καμένο πολλαπλασιαστή κ μετά άλλαξα κ καταλύτη ! Το αμαξι δεν ρεταρει κ ανάβει μόνιμα το λαμπάκι ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted April 21, 2014 Report Share Posted April 21, 2014 μπριζοσε το.....σβησε το σφαλμα και περιμενε να δεις αν θα το ξαναγράψει....απ την στιγμη που παει κανονικα και εχει αναψει ισως φταίει και καμια φόλα βενζινη..μην ξεχνάς οτι εχεις φσι οπου θεει αυστηρα 98 οκτανια .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mdgeorge Posted April 21, 2014 Author Report Share Posted April 21, 2014 Δεν το ξεχνώ έβαλα 95 εκο που λένε ότι φθάνει στα 97 Οκτανια! Οποτε ξανα γυρίζουμε στο φιλόπτωχον ταμείον 100 άρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marios tsi Posted April 21, 2014 Report Share Posted April 21, 2014 Παίρνει κανονικότατα και 95αρα.Το γραφει και στο βιβλίο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted April 21, 2014 Report Share Posted April 21, 2014 (edited) Παίρνει κανονικότατα και 95αρα.Το γραφει και στο βιβλίο. στιν ταπα τι γραφει!?....οταν μιλαμε για ελληνικές βενζίνες το να τυχεις σε καλη 95αρα εινα λαχείο......ας δοκιμασει ο φιλος να βαλει λιγο ενισχυτικό οκτανιων στο ρεζερβουαρ και να δει... τα φσι εχουν μεγαλύτερο θεμα με την 95αρα απ οτι τα τσι..γιαυτο πρεπει να μπαίνει 100αρα σύμφωνα με πόλους μηχανικούς. Edited April 21, 2014 by xristos/red tornado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mdgeorge Posted April 21, 2014 Author Report Share Posted April 21, 2014 98 γράφει στο καπάκι μου, τι ενισχυτικό ζητάω και απο που ; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted April 21, 2014 Report Share Posted April 21, 2014 (edited) τα τσι λενε 95 ron .δεν εχω βαλει ποτε..λογικα σε καθε βενζιναδικο εχουν διαφορα..ψαξε δες πιο θα σου φανει πιο αξιοπιστο σαν εταιρια...πολυ καλη εταιρεια ειναι η stp εχω βάλει αντιμουχλικο της στο τραχτερ . υ.γ μεχρι και τα jumbo εχουν...το σκεφτομουν για καποια στιγμη αλλα λεω αστο καλητερα μην γινει κανα Κα-μπουμ... Edited April 21, 2014 by xristos/red tornado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mdgeorge Posted April 21, 2014 Author Report Share Posted April 21, 2014 Ναι για τα jumbo δε θα το ελεγα ! Μην το κανω κ κουδουνίστρα ! Αν έβαζα μεσα 100 αρα βενζίνη ; Θα κοιτάξω κ υι σφάλμα βγάζει ελπίζω να μην ειναι κανένας λ η παλι κανα καταλύτης γιατι την εγχρωματισαμε κοινώς την βάψαμε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted April 21, 2014 Report Share Posted April 21, 2014 Χρόνια Πολλά, Χριστός Ανέστη! Δεν θέλεις καθαριστικό, άδικα χρήματα σε πρώτη φάση, με 2-3 γεμίσματα καλής 100άρας είσαι κομπλέ... Δυστυχώς το fsi θέλει καλή βενζίνη, εκτός αν το προγραμματίσεις για 95άρα... Όσοι του βάζουν 95άρα μακροπρόθεσμα έχουν επιπτώσεις...Αλλά εκτός αυτών, το πρώτο πράγμα που θα έπρεπε να κάνεις είναι να δεις τι βλάβη σου εμφανίζει.. Το λαμπάκι αυτό σημαίνει πολλά πράγματα, οπότε καταλαβαίνεις πως από ένα φόρουμ χωρίς ενδείξεις, μόνο υποθέσεις γίνονται.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mdgeorge Posted April 21, 2014 Author Report Share Posted April 21, 2014 (edited) Ναι μίλησα ήδη με τον τεχνικό (BMW αυτος ειναι δίπλα μου κ εχει το προγραμμα ) κ αύριο παμε να διαβάσουμε το σφάλμα Και το πόρισμα αυτού "πτωχή απόδοση καταλύτη" το έσβησε, το έκανα μια βόλτα κ βλέπουμε ! Το απέδωσε σε στιγμιαίο κακό μίγμα στο καταλύτη ! ( αλλαγμένος μεταλλικός ενός έτους ) Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων. Edited April 22, 2014 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted April 22, 2014 Report Share Posted April 22, 2014 Βάλε και 100άρα και δες πως θα πάει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mdgeorge Posted April 22, 2014 Author Report Share Posted April 22, 2014 Έβαλα !! Δεν την γλυτωνω μου φαίνεται μόνο 100 ! Το μεταλλικό που ακούω απο κάτω σε χαμηλές στροφές με μεγαλη σχέση ειναι πυρακια ; Ή Εξατμιση ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted April 22, 2014 Report Share Posted April 22, 2014 (edited) Το παρατηρείς με πλήρες φορτίο στο γκάζι;; Edited April 22, 2014 by Billgr4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mdgeorge Posted April 22, 2014 Author Report Share Posted April 22, 2014 Περίπου ναι όταν ειμαι με Τρίτη σε χαμηλές στροφές η Δευτέρα το ίδιο κ πατάω για να προχωροσει! Σαν μεταλλικό απο κάτω ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted April 22, 2014 Report Share Posted April 22, 2014 Κατά πάσα πιθανότητα ο καταλύτης, λόγω του οτι είναι μεταλλικός.. Ρίξε μια ματιά όμως για καλό και για κακό στο σπυράλ.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted April 22, 2014 Report Share Posted April 22, 2014 'Εχεις δίκιο Βασίλη ο καταλύτης είναι που ακούγεται λόγω του ότι είναι μεταλλικός.Φίλος που έβαλε σε passat ακούει τον ίδιο μεταλλικό θόρυβο στις 3000 στροφές. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mdgeorge Posted April 22, 2014 Author Report Share Posted April 22, 2014 έχετε δίκιο ! Μου φαίνεται χαζομάρα έκανα που έβαλα μεταλλικό, και δεν έχω ώθηση καθολου κ ακούγεται με την mama τουλάχιστον δεν ακουγόταν !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted April 22, 2014 Report Share Posted April 22, 2014 Εξαρτάται αυτό που λες, διότι υπάρχει και η πιθανότητα να έβαλες μεταλλικό μεν, αλλά όχι για τα δεδομένα του αυτοκινήτου σου... Πιθανόν, με προγραμματίσμο να παρατηρήσεις αυτό που είναι να σου δώσει ο μεταλλικός- πιο ελεύθερος- καταλύτης... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted April 22, 2014 Report Share Posted April 22, 2014 Ο μεταλλικος καταλυτης εχει χαρακτηριστικο ηχο,οποτε μαλλον αυτο ειναι που ακους. Οσο για το σφαλμα,ειναι πολυ πιθανο να προερχεται απο κακης ποιοτητας βενζινης.Παρακολουθησε το να δεις αν αναψει παλι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted September 5, 2014 Report Share Posted September 5, 2014 και το δικο μου πασσατ μπενει πλεων στο team των αμαξιων με check engine...δεν ειχε αναψει ποτε απ οσο θυμαμαι! ..λοιπον ΕΧΟΥΜΕ πριν μια εβδομαδα αλλαξα μπαταρια γιατι εμεινα ενω το κινούσα κανονικότατα καθημερινά...το αμαξι το έχει ο φαδερ τωρα και ειναι χωριΟ οποτε επειδη αναξε λαμπακι με σηντομο ηχο του ειπα πηγενε μπριζοσε το κρατησε τα σφαλματα σε ενα χαρτακι και σβηστα...εεε τι το ειπα...δεν τα συγρατισε αλλα θυμηθηκε οτι το ενα ηταν λογο χαμηλης τασης της μπαταριας πο ειχα μεινει εχτες βεβαια τωρα που το σκεφτομαι ο μηχανικος που εβαλε την νεα μπαταρια τα εσβησε τα σφαλματα...αλλα ξαναεβγαλε μαλλον σφαλμα...μετα ειχε ενα ακομη στον λαμδα σφαλμα.. ...να αναφερω οτι αρχικα πριν αλλαξω μπαταρια με ειχε αφισει 2 φορες ακομα αλλα με διαφορετικες μπαταριες δλδ πηγενε εσκαγε μιζια αλλα δεν επερνε μπρος...τις 2 φορες μαλιστα το γκαζι δεν ειχε καθολου αποκριση και ρεταρε τιν τελευτεα φορα που δεν ειχε αποκριση μετα απο ανοιγοκλισι μο δεν επεζε το ταχυμετρο... εγω το βλεπω αισθητηρας λαμδα...δεδομενου οτι ειχε 100αρα σαν καυσιμο τωρα τον τελευτεο μηνα ακουω γνωμες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 13, 2014 Report Share Posted September 13, 2014 (edited) και το δικο μου πασσατ μπενει πλεων στο team των αμαξιων με check engine...δεν ειχε αναψει ποτε απ οσο θυμαμαι! ..λοιπον ΕΧΟΥΜΕ πριν μια εβδομαδα αλλαξα μπαταρια γιατι εμεινα ενω το κινούσα κανονικότατα καθημερινά...το αμαξι το έχει ο φαδερ τωρα και ειναι χωριΟ οποτε επειδη αναξε λαμπακι με σηντομο ηχο του ειπα πηγενε μπριζοσε το κρατησε τα σφαλματα σε ενα χαρτακι και σβηστα...εεε τι το ειπα...δεν τα συγρατισε αλλα θυμηθηκε οτι το ενα ηταν λογο χαμηλης τασης της μπαταριας πο ειχα μεινει εχτες βεβαια τωρα που το σκεφτομαι ο μηχανικος που εβαλε την νεα μπαταρια τα εσβησε τα σφαλματα...αλλα ξαναεβγαλε μαλλον σφαλμα...μετα ειχε ενα ακομη στον λαμδα σφαλμα.. ...να αναφερω οτι αρχικα πριν αλλαξω μπαταρια με ειχε αφισει 2 φορες ακομα αλλα με διαφορετικες μπαταριες δλδ πηγενε εσκαγε μιζια αλλα δεν επερνε μπρος...τις 2 φορες μαλιστα το γκαζι δεν ειχε καθολου αποκριση και ρεταρε τιν τελευτεα φορα που δεν ειχε αποκριση μετα απο ανοιγοκλισι μο δεν επεζε το ταχυμετρο... εγω το βλεπω αισθητηρας λαμδα...δεδομενου οτι ειχε 100αρα σαν καυσιμο τωρα τον τελευτεο μηνα ακουω γνωμες Λογικά ήταν λόγω μπαταρίας. Εφόσον η μπαταρία αντικαταστάθηκε με μια καινούργια εγγυημένη κάνε τα εξής: Σβήσε όλα τα σφάλματα, βγάλε τον πόλο για 10' και ξαναβάλτον. Σβήσε όλα τα σφάλματα και παρακολουθησέ το για 20' σε πορεία . Θα προσαρμόσει fuel trims ξανά και από κει και μετά θα δείξει αν υπάρχει σφάλμα όντως ή απλά έγινε αχταρμάς από τις πολλές πτώσεις τάσης. Προσοχή με τις πτώσεις τάσης, η ecu είναι πολύ ευαίσθητη. Edited September 13, 2014 by nikdev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted September 20, 2014 Report Share Posted September 20, 2014 (edited) Λογικά ήταν λόγω μπαταρίας. Εφόσον η μπαταρία αντικαταστάθηκε με μια καινούργια εγγυημένη κάνε τα εξής: Σβήσε όλα τα σφάλματα, βγάλε τον πόλο για 10' και ξαναβάλτον. Σβήσε όλα τα σφάλματα και παρακολουθησέ το για 20' σε πορεία . Θα προσαρμόσει fuel trims ξανά και από κει και μετά θα δείξει αν υπάρχει σφάλμα όντως ή απλά έγινε αχταρμάς από τις πολλές πτώσεις τάσης. Προσοχή με τις πτώσεις τάσης, η ecu είναι πολύ ευαίσθητη. ευχαριστω ...εκανα ακριβος οτι μου εγραψες..το αμαξι ειναι κομπλε..ουτε λαμπακια ουτε τπτ τωρα. μαλον λογο πτωσης τασης εγινε το λαμπακι και το ολο θεμα καθως ηταν 8χρονων η 60αρα μπαταρια που ειχε και μετα που του εβαλα την 45αρα απ το γκολφ που ηταν και αυτη μπαγιατικη 5χρονων δεν αντεξε... για αυτες τις πτωσεις τασης θα το παω σε λιγο καιρο σε ηλεκτρολογο φιλο να του ριξει μια ματια για αν ολα λειτουργουν κομπλε και δεν υπαρχουν μικροδιαροες 14 χρονων αμαξι γαρ... Edited September 20, 2014 by xristos/red tornado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted February 27, 2015 Report Share Posted February 27, 2015 Solved : ειχε μεινει ανοιχτο το κεντρικο ρελε (30α) και εδεινε ρευμα συνεχεια με αποτελεσμα οταν ζεστενοταν να μην περνει μπροστα το αμαξι. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...