Jump to content
Mdgeorge

Ένδειξη Καυσαερίων

Recommended Posts

Στο passat μου ´06 fsi με μεταλλικό καταλύτη εδώ και ένα χρόνο, σημερα μου άναψε η λυχνία των καυσαερίων μόνιμα, πριν απο αυτο έκανε μια μικρή διακοπή σαν κόμπιασμα ο κινητήρας κ μετά όλα κανονικά και που ανάβει τωρα, παει κανονικά ! Θα παω για έλεγχο αλλα μήπως υπάρχει κάποια ιδέα του τι μπορει να φταίει;

Ευχαρστω πολυ !

Χριστός Ανέστη κ χρόνια πολλα !!

Link to comment
Share on other sites

Χρόνια Πολλά!!!Μπορεί να μην σχετίζεται ο καταλύτης και να είναι πολλαπλασιαστής.Αν έχεις πάνω από 100000 χλμ συνήθως οι πολλαπλασιαστές χρειάζονται αντικατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι στα 80.000 και τους πολλαπλασιαστες τους έχω αλλάξει απο περισυ, άλλωστε απο εκει είχε ξεκινήσει το θέμα μου που έκανα καταπόνηση του κινητήρα με καμένο πολλαπλασιαστή κ μετά άλλαξα κ καταλύτη ! Το αμαξι δεν ρεταρει κ ανάβει μόνιμα το λαμπάκι !

Link to comment
Share on other sites

μπριζοσε το.....σβησε το σφαλμα και περιμενε να δεις αν θα το ξαναγράψει....απ την στιγμη που παει κανονικα και εχει αναψει ισως φταίει και καμια φόλα βενζινη..μην ξεχνάς οτι εχεις φσι οπου θεει αυστηρα 98 οκτανια ..

Link to comment
Share on other sites

Δεν το ξεχνώ :( έβαλα 95 εκο που λένε ότι φθάνει στα 97 Οκτανια! Οποτε ξανα γυρίζουμε στο φιλόπτωχον ταμείον 100 άρα

Link to comment
Share on other sites

Παίρνει κανονικότατα και 95αρα.Το γραφει και στο βιβλίο.

στιν ταπα τι γραφει!?....οταν μιλαμε για ελληνικές βενζίνες το να τυχεις σε καλη 95αρα εινα λαχείο......ας δοκιμασει ο φιλος να βαλει λιγο ενισχυτικό οκτανιων στο ρεζερβουαρ  και να δει...

 

τα φσι εχουν μεγαλύτερο θεμα με την 95αρα απ οτι τα τσι..γιαυτο πρεπει να μπαίνει 100αρα σύμφωνα με πόλους μηχανικούς.

Edited by xristos/red tornado
Link to comment
Share on other sites

τα τσι λενε 95 ron .δεν εχω βαλει ποτε..λογικα σε καθε βενζιναδικο εχουν διαφορα..ψαξε δες πιο θα σου φανει πιο αξιοπιστο σαν εταιρια...πολυ καλη εταιρεια ειναι η stp εχω βάλει αντιμουχλικο της στο τραχτερ .

 

υ.γ μεχρι και τα jumbo εχουν...το σκεφτομουν για καποια στιγμη αλλα λεω αστο καλητερα μην γινει κανα Κα-μπουμ...

Edited by xristos/red tornado
Link to comment
Share on other sites

Ναι για τα jumbo δε θα το ελεγα ! Μην το κανω κ κουδουνίστρα ! Αν έβαζα μεσα 100 αρα βενζίνη ; Θα κοιτάξω κ υι σφάλμα βγάζει ελπίζω να μην ειναι κανένας λ η παλι κανα καταλύτης γιατι την εγχρωματισαμε κοινώς την βάψαμε!

Link to comment
Share on other sites

Χρόνια Πολλά, Χριστός Ανέστη!

 

Δεν θέλεις καθαριστικό, άδικα χρήματα σε πρώτη φάση, με 2-3 γεμίσματα καλής 100άρας είσαι κομπλέ... Δυστυχώς το fsi θέλει καλή βενζίνη, εκτός αν το προγραμματίσεις για 95άρα... Όσοι του βάζουν 95άρα μακροπρόθεσμα έχουν επιπτώσεις...

Αλλά εκτός αυτών, το πρώτο πράγμα που θα έπρεπε να κάνεις είναι να δεις τι βλάβη σου εμφανίζει.. Το λαμπάκι αυτό σημαίνει πολλά πράγματα, οπότε καταλαβαίνεις πως από ένα φόρουμ χωρίς ενδείξεις, μόνο υποθέσεις γίνονται..

Link to comment
Share on other sites

Ναι μίλησα ήδη με τον τεχνικό (BMW αυτος ειναι δίπλα μου κ εχει το προγραμμα ) κ αύριο παμε να διαβάσουμε το σφάλμα

Και το πόρισμα αυτού

"πτωχή απόδοση καταλύτη" το έσβησε, το έκανα μια βόλτα κ βλέπουμε ! Το απέδωσε σε στιγμιαίο κακό μίγμα στο καταλύτη ! ( αλλαγμένος μεταλλικός ενός έτους )

Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Έβαλα !! Δεν την γλυτωνω μου φαίνεται μόνο 100 ! Το μεταλλικό που ακούω απο κάτω σε χαμηλές στροφές με μεγαλη σχέση ειναι πυρακια ; Ή Εξατμιση ;

Link to comment
Share on other sites

Περίπου ναι όταν ειμαι με Τρίτη σε χαμηλές στροφές η Δευτέρα το ίδιο κ πατάω για να προχωροσει! Σαν μεταλλικό απο κάτω !

Link to comment
Share on other sites

Κατά πάσα πιθανότητα ο καταλύτης, λόγω του οτι είναι μεταλλικός..  Ρίξε μια ματιά όμως για καλό και για κακό στο σπυράλ..

Link to comment
Share on other sites

'Εχεις δίκιο Βασίλη ο καταλύτης είναι που ακούγεται λόγω του ότι είναι μεταλλικός.Φίλος που έβαλε σε passat ακούει τον ίδιο μεταλλικό θόρυβο στις 3000 στροφές.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

έχετε δίκιο ! Μου φαίνεται χαζομάρα έκανα που έβαλα μεταλλικό, και δεν έχω ώθηση καθολου κ ακούγεται με την mama τουλάχιστον δεν ακουγόταν !!

Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάται αυτό που λες, διότι υπάρχει και η πιθανότητα να έβαλες μεταλλικό μεν, αλλά όχι για τα δεδομένα του αυτοκινήτου σου... Πιθανόν, με προγραμματίσμο να παρατηρήσεις αυτό που είναι να σου δώσει ο μεταλλικός- πιο ελεύθερος- καταλύτης... 

Link to comment
Share on other sites

Ο μεταλλικος καταλυτης εχει χαρακτηριστικο ηχο,οποτε μαλλον αυτο ειναι που ακους.

Οσο για το σφαλμα,ειναι πολυ πιθανο να προερχεται απο κακης ποιοτητας βενζινης.Παρακολουθησε το να δεις αν αναψει παλι.

Link to comment
Share on other sites

και το δικο μου πασσατ μπενει πλεων στο  team των αμαξιων με check engine...δεν ειχε αναψει ποτε απ οσο θυμαμαι! ..λοιπον ΕΧΟΥΜΕ πριν μια εβδομαδα αλλαξα μπαταρια γιατι εμεινα ενω το κινούσα κανονικότατα καθημερινά...το αμαξι το έχει ο φαδερ τωρα και ειναι χωριΟ οποτε επειδη αναξε λαμπακι με σηντομο ηχο του ειπα πηγενε μπριζοσε το κρατησε τα σφαλματα σε ενα χαρτακι και σβηστα...εεε τι το ειπα...δεν τα συγρατισε αλλα θυμηθηκε οτι το ενα ηταν λογο χαμηλης τασης της μπαταριας πο ειχα μεινει εχτες βεβαια τωρα που το σκεφτομαι ο μηχανικος που εβαλε την νεα μπαταρια τα εσβησε τα σφαλματα...αλλα ξαναεβγαλε μαλλον σφαλμα...μετα ειχε ενα ακομη στον λαμδα σφαλμα..

 

...να αναφερω οτι αρχικα πριν αλλαξω μπαταρια με ειχε αφισει 2 φορες ακομα αλλα με διαφορετικες  μπαταριες δλδ πηγενε εσκαγε μιζια αλλα δεν επερνε μπρος...τις 2 φορες μαλιστα το γκαζι δεν ειχε καθολου αποκριση και ρεταρε

τιν τελευτεα φορα που δεν ειχε αποκριση μετα απο ανοιγοκλισι μο δεν επεζε το ταχυμετρο...

 

 

εγω το βλεπω αισθητηρας λαμδα...δεδομενου οτι ειχε 100αρα σαν καυσιμο τωρα  τον τελευτεο μηνα

ακουω γνωμες

Link to comment
Share on other sites

και το δικο μου πασσατ μπενει πλεων στο  team των αμαξιων με check engine...δεν ειχε αναψει ποτε απ οσο θυμαμαι! ..λοιπον ΕΧΟΥΜΕ πριν μια εβδομαδα αλλαξα μπαταρια γιατι εμεινα ενω το κινούσα κανονικότατα καθημερινά...το αμαξι το έχει ο φαδερ τωρα και ειναι χωριΟ οποτε επειδη αναξε λαμπακι με σηντομο ηχο του ειπα πηγενε μπριζοσε το κρατησε τα σφαλματα σε ενα χαρτακι και σβηστα...εεε τι το ειπα...δεν τα συγρατισε αλλα θυμηθηκε οτι το ενα ηταν λογο χαμηλης τασης της μπαταριας πο ειχα μεινει εχτες βεβαια τωρα που το σκεφτομαι ο μηχανικος που εβαλε την νεα μπαταρια τα εσβησε τα σφαλματα...αλλα ξαναεβγαλε μαλλον σφαλμα...μετα ειχε ενα ακομη στον λαμδα σφαλμα..

 

...να αναφερω οτι αρχικα πριν αλλαξω μπαταρια με ειχε αφισει 2 φορες ακομα αλλα με διαφορετικες  μπαταριες δλδ πηγενε εσκαγε μιζια αλλα δεν επερνε μπρος...τις 2 φορες μαλιστα το γκαζι δεν ειχε καθολου αποκριση και ρεταρε

τιν τελευτεα φορα που δεν ειχε αποκριση μετα απο ανοιγοκλισι μο δεν επεζε το ταχυμετρο...

 

 

εγω το βλεπω αισθητηρας λαμδα...δεδομενου οτι ειχε 100αρα σαν καυσιμο τωρα  τον τελευτεο μηνα

ακουω γνωμες

 

Λογικά ήταν λόγω μπαταρίας.

Εφόσον η μπαταρία αντικαταστάθηκε με μια καινούργια εγγυημένη κάνε τα εξής:

Σβήσε όλα τα σφάλματα, βγάλε τον πόλο για 10' και ξαναβάλτον.

Σβήσε όλα τα σφάλματα και παρακολουθησέ το για 20' σε πορεία .

 

Θα προσαρμόσει fuel trims ξανά και από κει και μετά θα δείξει αν υπάρχει σφάλμα όντως ή απλά έγινε αχταρμάς από τις πολλές πτώσεις τάσης.

Προσοχή με τις πτώσεις τάσης, η ecu είναι πολύ ευαίσθητη.

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λογικά ήταν λόγω μπαταρίας.

Εφόσον η μπαταρία αντικαταστάθηκε με μια καινούργια εγγυημένη κάνε τα εξής:

Σβήσε όλα τα σφάλματα, βγάλε τον πόλο για 10' και ξαναβάλτον.

Σβήσε όλα τα σφάλματα και παρακολουθησέ το για 20' σε πορεία .

 

Θα προσαρμόσει fuel trims ξανά και από κει και μετά θα δείξει αν υπάρχει σφάλμα όντως ή απλά έγινε αχταρμάς από τις πολλές πτώσεις τάσης.

Προσοχή με τις πτώσεις τάσης, η ecu είναι πολύ ευαίσθητη.

ευχαριστω ...εκανα ακριβος οτι μου εγραψες..το αμαξι ειναι κομπλε..ουτε λαμπακια ουτε τπτ τωρα. μαλον λογο πτωσης τασης εγινε το λαμπακι και το ολο θεμα καθως ηταν 8χρονων η 60αρα μπαταρια που ειχε και μετα που του εβαλα την 45αρα απ το γκολφ που ηταν και αυτη μπαγιατικη 5χρονων δεν αντεξε...

για αυτες τις πτωσεις τασης θα το παω σε λιγο καιρο σε ηλεκτρολογο φιλο να του ριξει μια ματια για αν ολα λειτουργουν κομπλε και δεν υπαρχουν μικροδιαροες 14 χρονων αμαξι γαρ...

Edited by xristos/red tornado
Link to comment
Share on other sites

Solved  : ειχε μεινει ανοιχτο το κεντρικο ρελε (30α) και εδεινε ρευμα συνεχεια με αποτελεσμα οταν ζεστενοταν να μην περνει μπροστα το αμαξι.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.