Jump to content
gramacar

Passat 2.0 Tdi

Recommended Posts

Έχει κάποιος εμπειρία από το παραπάνω μοντέλο ή γενικότερα από τον

κινητήρα 2.0 ΤDi? Από ότι είδα στο site της vw στην Ελλάδα διατίθεται σε 2 εκδόσεις

με 140 και 170 ίππους. Αξίζει το αυτοκίνητο με το συγκεκριμένο κινητήρα σε σχέση

με τον ατμοσφαιρικό 2.0 FSi βενζίνης? Επίσης τί παίζεται με το κόστος συντήρησης και

τις καλύψεις της εγγύησης ιδίως σχετικά με την αντλία πετρελαίου. Γενικότερα το προτείνετε

σε σχέση με το απλό 2 λιτρο?

Link to comment
Share on other sites

Έχει κάποιος εμπειρία από το παραπάνω μοντέλο ή γενικότερα από τον

κινητήρα 2.0 ΤDi? Από ότι είδα στο site της vw στην Ελλάδα διατίθεται σε 2 εκδόσεις

με 140 και 170 ίππους. Αξίζει το αυτοκίνητο με το συγκεκριμένο κινητήρα σε σχέση

με τον ατμοσφαιρικό 2.0 FSi βενζίνης? Επίσης τί παίζεται με το κόστος συντήρησης και

τις καλύψεις της εγγύησης ιδίως σχετικά με την αντλία πετρελαίου. Γενικότερα το προτείνετε

σε σχέση με το απλό 2 λιτρο?

Λοιπον εφοσον και εαν βρισκεσαι στην επαρχια οπως και εγω σου συνηστω ανεπιφυλοαχτα το Ντιζελ....να φανταστεις οτι οι επιδοσεις ειναι πανω κατω οι ιδιες αλλα βεβαια η καταναλωση θα ειναι τουλαχιστον 2 λιτρα κατω για το ντιζελ....ασε που με κανα 500-700 ευρω ανεβαζεις την ιπποδυναμη χωρις ιδρωτα κοντα στα 25-30 ευρω παραπανω......εαν την στιγμη που παραγγελναμε το 2.0 FSI υπηρχε το ντιζελ θα παιρναμε ντιζελ.....και κατα την κοινη λογικη τα ντιζελ εχοθν πιο μεγαλους χρονους συντηρησης και μεγαλυτερη διαρκεια ζωης...γι΄'αυτο και τα ταξι μας ειναι ντιζελ

Ο μεσος ορος της ευρωπης 47 % χρησιμοποιηει ντιζελ εδω στη μπανανια εαν φτανουμε το 8-9 ειμαστε καλα......

στην επομ,εμη διεθνη εκθεση Θεσ/νικης θα ανακοινωθει και η αρση στα μεγαλα αστικα κεντρα....επισης μη ξεχναμε και τα βιοκαυσιμα που θα αυξηθουν με γοργους ρυθμους μεχρι το 2009 συμφωνα με τις νορμες της ΕΕ. τα ντιζελ δε θελουν μετατροπες στα καυσιμα αυτα.,...(Βλεπε ΑΥΤΟ ΤΡΙτη 10/1/06 )

Για την εκδοση με τα 170 ξερω οτι ειναι ο ιδιος κινητηρας με καποιες αλλαγες στο management. Αλλα δε ξερω εαν υπαρχει για διαθεση ακομα στην Ελλαδα.μου φαινεται οτι συνεργαζεται και με το DSG κιβωτιο αποκλειστικα,.,...

Αυτα....

Link to comment
Share on other sites

Έχει κάποιος εμπειρία από το παραπάνω μοντέλο ή γενικότερα από τον

κινητήρα 2.0 ΤDi? Από ότι είδα στο site της vw στην Ελλάδα διατίθεται σε 2 εκδόσεις

με 140 και 170 ίππους. Αξίζει το αυτοκίνητο με το συγκεκριμένο κινητήρα σε σχέση

με τον ατμοσφαιρικό 2.0 FSi βενζίνης? Επίσης τί παίζεται με το κόστος συντήρησης και

τις καλύψεις της εγγύησης ιδίως σχετικά με την αντλία πετρελαίου. Γενικότερα το προτείνετε

σε σχέση με το απλό 2 λιτρο?

Με κλειστά τα μάτια πάρε το 2.0 TDI. Πολύ καλή αξιοπιστία. Πολύ καλές επιδόσεις. Διαστήματα συντήρησης μεγάλα κάθε 50.000 Χλμ.. Δεν καλύπτεται στην εγγύηση η αντλία πετρελαία. Θα πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός που βάζεις πετρέλαιο. Εγω βάζω σε έναν στην Αθήνα σε έναν στην Καλαμάτα και σε έναν στην Θεσσαλονίκη. Ρώτα τους ταξιτζίδες αυτοί ξέρουν που βάζουν πετρέλαιο.

Δες και την σύγκριση

Motorisation

2,0l 150 CV 6v 2,0l TDi 170 CV DPF 6v

Type 4 cyl. en ligne (16V) 4 cyl. en ligne (16V)

Cylindrιe 2,0/1984 2,0/1968

Puissance max. 110(150)/6000 125 (170)/ 4200

Couple 200 / 3500 350 / 1800-2500

Caractιristiques Niveau d'ιpuration: EURO 4 Niveau d'ιpuration: EURO 4

Alternateur 140 140

Batterie 280/60 330/61

Type de carburant Essence Diesel

Alιsage / course 82,5 / 92,8 81,0/95,5

Performances

2,0l 150 CV 6v 2,0l TDi 170 CV DPF 6v

Vitesse max. 213 223

Accιl. 80 km/h 6,4 6,3

Accιl. 100 km/h 9,4 8,7

Consom. 93/116/UE urbaine 11,3 8,3

Consom. 93/116/UE interurbaine 6,4 5,0

Consom. 93/116/UE moyenne 8,2 6,1

Emission CO2 197 165

Edited by Σπύρος
Link to comment
Share on other sites

Μένω Χαλκίδα αλλά κάποιες φορές χρειάζεται να κατεβαίνω και Αθήνα. Υπάρχει σοβαρό πρόβλημα να μπω με diesel? Με ανυσηχεί αρκετά πάντως το θέμα της μη κάλυψης της αντλίας από την εγγύηση. Ισχύειν για όλες τις μάρκες ή μόνο στα vw? Yάρχει κάποια εξαίρεση στο κανόνα? Και αν όχι τότε οι ταξιτζήδες που κάνουν τόσα χλμ με τα αυτοκίνητα τους τί γίνεται τη πληρώνουν από τη τσέπη τους αν χαλάσει?

Link to comment
Share on other sites

Πόσο κάνει;;;;;; πρέπει να κάνει γύρω στα 30000 ευρώ. Πολύ καλή επιλογή. Με την τρόμπα δεν έχεις πρόβλημα. Απλά θα κόβεις αποδείξεις από το στανταρ βενζινάδικο που θα βάζεις πετρέλαιο ώστε αν συμβεί κάτι να τους τρέξεις. Αν και για να χαλάσει η τρόμπα από το καύσιμο πρέπει να έχει μέσα νερό. Αν περάσει νερό στην τρόμπα την πετάς. Κόστος…….. για το δικό μου 3350 ευρώ. (λογικά έχουν την ίδια) και δεν επισκευάζεται. Μόνο αλλάζει.. εμένα έχει νεροπαγήδα στο φίλτρο και αισθητήρα που αν περάσει νερό από την νεροπαγηδα το αυτοκίνητο σβήνει ώστε να μην φτάσει στην τρόμπα. Για κάθε άλλη βλάβη σε καλύπτει η εγγυηση..

στο δρόμο πετάει στην κυριολεξία…. Αν και από ότι βλέπω το 170αρι έχει καλύτερο turbo (με πτερύγια μεταβλητής γεωμετρίας). Προτίμησε το.

Από κατανάλωση σε ανοιχτό δρόμο πέφτει πολυ.αν το οδηγείς χαμηλά (δεν χρειάζεται ψιλά) σε εθνική γύρω στα 6 λεπτά/χλμ. Στην πόλη θα φτάνεις τα 9 λεπτά. Κοίτα την φοτο την δική μου και θα καταλάβεις. Έχω ρεζερβουάρ 62 λίτρα. Και ξεκίνησα φουλαρισμένος σε εθνική. Τα service του είναι longlife.

post-198-1137451499_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πόσο κάνει;;;;;; πρέπει να κάνει γύρω στα 30000 ευρώ.

Ναι αρκετά ακριβό το περίμενα γύρω στα 28Κ Γιατί τόσο μεγάλη διαφορά από το 2-λιτρο FSi?

Αν και από ότι βλέπω το 170αρι έχει καλύτερο turbo (με πτερύγια μεταβλητής γεωμετρίας). Προτίμησε το.

Στα 35Κ που κοστίζει το θεωρώ υπερβολή. Σε αυτά τα χρήματα φλερτάρεις με C-Class και επομένως άλλη κλάση έστω και όχι diesel.

Κοίτα την φοτο την δική μου και θα καταλάβεις. Έχω ρεζερβουάρ 62 λίτρα. Και ξεκίνησα φουλαρισμένος σε εθνική. Τα service του είναι longlife.

Από που ξεκίνησες και που κατέληξες? Aπό ότι είδα στη φωτό έχεις καταναλώσει γύρω στα 35 λίτρα.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς τα πετρέλαια είναι πιο ακριβά από αυτά με βενζίνα.

Για δες πόσο κάνει η c-class σε diesel????

Έκανα 70 χλμ μέσα στην Αθήνα και 590 σε εθνική .(Αθήνα-Μονεμβάσια και επιστροφή).

Edited by tolias
Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς τα πετρέλαια είναι πιο ακριβά από αυτά με βενζίνα.

Για δες πόσο κάνει η c-class σε diesel????

Σύμφωνοι αλλά 4000 διαφορά τι κοστίζει? Τόσο ακριβός είναι ο κινητήρας diesel γιατί όλο

το υπόλοιπο αυτοκίνητο είναι ίδιο. Απλά θέλω να δω αν είναι φυσιολογικό ή αν είναι ένα ακόμα κρούσμα κερδοσκοπίας των ελληνικών αντιπροσωπιών

Έκανα 70 χλμ μέσα στην Αθήνα και 590 σε εθνική .(Αθήνα-Μονεμβάσια και επιστροφή).

Πολύ καλή επίδοση, με βενζίνη μάλλον τα διπλά θα χρειάζονταν.

Edited by gramacar
Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνοι αλλά 4000 διαφορά τι κοστίζει? Τόσο ακριβώς είναι ο κινητήρας diesel γιατί όλο

το υπόλοιπο αυτοκίνητο είναι ίδιο. Απλά θέλω να δω αν είναι φυσιολογικό ή αν είναι ένα ακόμα κρούσμα κερδοσκοπίας των ελληνικών αντιπροσωπιών

Σου είπα και παραπάνω ότι μόνο η τρόμπα του κάνει 3350 ευρώ……. Κάτι που δεν έχει η βενζίνα. Είναι και πολλά άλλα

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνοι αλλά 4000 διαφορά τι κοστίζει? Τόσο ακριβώς είναι ο κινητήρας diesel γιατί όλο

το υπόλοιπο αυτοκίνητο είναι ίδιο. Απλά θέλω να δω αν είναι φυσιολογικό ή αν είναι ένα ακόμα κρούσμα κερδοσκοπίας των ελληνικών αντιπροσωπιών

Πολύ καλή επίδοση, με βενζίνη μάλλον τα διπλά θα χρειάζονταν.

Εγω αυτο που ξερω φιλε μου ειναι ναι μεν κοστιζει πιο ακριβα και δεν φταινε μονο οι αντιπροσωπιες αλλα και η μπανανια που φορολογουν αυτα τα αυτοκινητα....απο την αλλη ομως αυτα τα 4000 χιλιαρικα θα τα κανεις αποσβεση σιγουρα σε 4-5 χρονια και ειδικα εαν εισαι στην επαρχια. οταν για τα 100 χλμ θα θες 2-3 λιτρα λιγοτερα απο το βενζινοκινητο αυτο σημαινει γυρω στα 2,8-3 ευρω για τα 100 χλμ οποτε στα 15000 χιλιομετρα που κανει μεσο ορο εαν αμαξι το χρονο εισαι 15000/12= 1250 χλμ κοινως για να μη σε πρηζω θα εχεις ενα κερδος της ταξης των 500 ευρω το χρονο μονο απο τ α καυσιμα.......

ασε που τα dieselakia δε κρεμανε ποτε μα ποτε....ροπη γαρ

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνοι αλλά 4000 διαφορά τι κοστίζει? Τόσο ακριβός είναι ο κινητήρας diesel γιατί όλο

το υπόλοιπο αυτοκίνητο είναι ίδιο. Απλά θέλω να δω αν είναι φυσιολογικό ή αν είναι ένα ακόμα κρούσμα κερδοσκοπίας των ελληνικών αντιπροσωπιών

Το βασικό πλεονέκτημα του πετρελαιοκινητήρα είναι η αντοχή του στα χιλιόμετρα. Δεν είναι πολλά 4.000 ¤ κατά την γνώμη μου. Δεν είναι ελληνικό φαινόμενο αυτό .

Link to comment
Share on other sites

Εγω αυτο που ξερω φιλε μου ειναι ναι μεν κοστιζει πιο ακριβα και δεν φταινε μονο οι αντιπροσωπιες αλλα και η μπανανια που φορολογουν αυτα τα αυτοκινητα....απο την αλλη ομως αυτα τα 4000 χιλιαρικα θα τα κανεις αποσβεση σιγουρα σε 4-5 χρονια και ειδικα εαν εισαι στην επαρχια. οταν για τα 100 χλμ θα θες 2-3 λιτρα λιγοτερα απο το βενζινοκινητο αυτο σημαινει γυρω στα 2,8-3 ευρω για τα 100 χλμ οποτε στα 15000 χιλιομετρα που κανει μεσο ορο εαν αμαξι το χρονο εισαι 15000/12= 1250 χλμ κοινως για να μη σε πρηζω θα εχεις ενα κερδος της ταξης των 500 ευρω το χρονο μονο απο τ α καυσιμα.......

ασε που τα dieselakia δε κρεμανε ποτε μα ποτε....ροπη γαρ

Ναι αλλά στα 5-6 χρόνια που τείνει να γίνει η απόσβεση το αυτοκίνητο συνήθως

πωλείται άρα τελικά έρχεται μία η άλλη με το βενζινοκίνητο. Εκτός αν κάποιος κάνει πολλά

χλμ 20Κ+ το χρόνο ή το κρατήσει καμμιά 10-ετία πράγμα αμφίβολο για τα σημερινά αυτοκίνητα.

Όσο για τη ροπή συμφωνώ απολύτως. Από την άλλη αν σου τύχει η στραβή και σου καεί καμμιά αντλία πετρελαίου από κακό καύσιμο (Ελλάδα ζούμε) τότε τί γίνεται? Το κόστος εκτινάσεται στα ύψη, επομένως υπάρχει και ένα ρίσκο στην υπόθεση ιδίως αν δε σε καλύπτει η εγγύηση όπως κάποιος είπε ότι συμβαίνει δυστυχώς και κακώς για μένα στην vw. Από τη στιγμή που δίνεις 2 χρονια εγγύηση τα καλύπτεις όλα αλλιώς μη δίνεις τίποτα. Δηλαδή και μικρή εγγύηση και επιλεκτική και ακριβό προιόν? Μήπως τα θέλουν όλα δικά τους?

Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμή που δίνεις 2 χρονια εγγύηση τα καλύπτεις όλα αλλιώς μη δίνεις τίποτα. Δηλαδή και μικρή εγγύηση και επιλεκτική και ακριβό προιόν? Μήπως τα θέλουν όλα δικά τους?

Αγαπητέ gramacar εγγύηση δίνεται σε όλα τα αυτοκίνητα στα εργοστασιακά λάθη και όχι στα λάθη που προκαλούνται απο άλλους παράγοντες π.χ. πετρέλαιο.

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά στα 5-6 χρόνια που τείνει να γίνει η απόσβεση το αυτοκίνητο συνήθως

πωλείται

καλα ν αρωτησω κατι γιατι να το πουλησεις σε 5 χρονια, και ντιζελ κιολας? αυτο κραταει 20 χρονακια tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Έχει κάποιος εμπειρία από το παραπάνω μοντέλο ή γενικότερα από τον

κινητήρα 2.0 ΤDi? Από ότι είδα στο site της vw στην Ελλάδα διατίθεται σε 2 εκδόσεις

με 140 και 170 ίππους. Αξίζει το αυτοκίνητο με το συγκεκριμένο κινητήρα σε σχέση

με τον ατμοσφαιρικό 2.0 FSi βενζίνης? Επίσης τί παίζεται με το κόστος συντήρησης και

τις καλύψεις της εγγύησης ιδίως σχετικά με την αντλία πετρελαίου. Γενικότερα το προτείνετε

σε σχέση με το απλό 2 λιτρο?

κατά την γνώμη αξίζει το diesel για πολλούς λόγους, με δεδοένο αρχικό κόστος μεγαλύτερο κατα 3.500 ευρώ πάντα το passat , κάνεις απόσβεσή μέσα σε μερικά χρόνια, ροπή αντίστοιχη R32 καίει τα μισά, ρώτα το TOLIAS, χαμηλότερο κόστος service , περισσότερα χλμ. ΑΞΙΖΕΙ γιαυτό το προτιμούν και οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές, κάτι ξέρουν. tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Το Passat βγαίνει και με τον 1.9 TDi ? γιατί έτσι αναφέρεται στο προσπέκτους αλλά τιμές δεν είδα. Αξίζει αυτός ο κινητήρας με τα 105 άλογα συγκρινόμενος πάντα με τον 1.6 FSi ή είναι πολύ λίγος για το αμάξωμα. Μπορεί να αναβαθμιστεί σχετικά εύκολα αφού είναι Turbo και να πάει ας πούμε στα 120-130 άλογα?

Edited by gramacar
Link to comment
Share on other sites

Το Passat βγαίνει και με τον 1.9 TDi ? γιατί έτσι αναφέρεται στο προσπέκτους αλλά τιμές δεν είδα. Αξίζει αυτός ο κινητήρας με τα 105 άλογα συγκρινόμενος πάντα με τον 1.6 FSi ή είναι πολύ λίγος για το αμάξωμα. Μπορεί να αναβαθμιστεί σχετικά εύκολα αφού είναι Turbo και να πάει ας πούμε στα 120-130 άλογα?

Ο 1.9 TDI βγάζει 90, 110, 130 άλογα. ο 110 εύκολα μπορεί να γίνει 120 -130. Γιατι δεν παίρνεις τον 2.0 ΤDI με τα 150 ή τα 170 άλογα?

Link to comment
Share on other sites

Ο 1.9 TDI βγάζει 90, 110, 130 άλογα. ο 110 εύκολα μπορεί να γίνει 120 -130. Γιατι δεν παίρνεις τον 2.0 ΤDI με τα 150 ή τα 170 άλογα?

Τον 1.9 το προσπεκτους τον δίνει με 105 άλογα και με 5-άρι κιβώτιο. Το γιατί δε σκέφτομαι το 2.0 TDi οφείλεται καθαρά σε θέμα τιμής αγοράς 31Κ και κόστους συντήρησης (τέλη, ασφάλειες κλπ)

Link to comment
Share on other sites

Ο κινητήρας αυτός που αναφέρεις (1,9 TDI) είναι κορυφαίος. Πολλά χρόνια δοκιμασμένος και με ελάχιστο κόστος συντήρησης. Απλά είναι λίγος για το βαρύ passat

Link to comment
Share on other sites

Ο κινητήρας αυτός που αναφέρεις (1,9 TDI) είναι κορυφαίος. Πολλά χρόνια δοκιμασμένος και με ελάχιστο κόστος συντήρησης. Απλά είναι λίγος για το βαρύ passat

To φαντάστηκα απλώς σκέφτηκα μήπως είναι εύκολη η αναβάθμιση του λόγω turbo.

Γνωρίζεις αν εισάγεται?

Edited by gramacar
Link to comment
Share on other sites

Κοίτα με τα diesel δεν ασχολειτε κανείς σε θέματα tuning στην Ελλάδα (τουλάχιστον έτσι ξέρω). η γνώμη μου είναι να μην το ρισκάρεις. Πάρε εξαρχής κάτι καλό

Link to comment
Share on other sites

Kαλημερα σε ολους

Θα πω και εγω τη γνωμη μου πανω στο θεμα diesel μιας και εχω και εγω taxi και μαλιστα το μοτερ 2.0 TDI με τα 140 αλογα πανω σε OCTAVIA 5 . Λοιπον το αμαξι εχει τρομερο κινητηρα με τραβηγμα απο πολυ χαμηλα και με ροπη που οτι και ταχυτητα να εχεις στο κιβωτιο το κανει και πεταει.Τα 0-100 η εταιρια τα δινει καπου στα 9.3 αν θυμαμαι αλλα δεν ειναι εκει το θεμα .Σε ανοιχτο δρομο το αυτοκινητο εχει καταπληκτικες ρεπριζ που κανουν πολλα βενζινοκινητα να απορουν πως ενα DIESEL τους κερασε τσαγακι . Σε ανοιγματα που εχω κανει με ενα OCTAVIA 5 RS με 3η και 60 χλμ ειχε μεινει πισω καθως και σε ανοιγματα απο πιο ψιλα .

Στην Γαλλια συγκεκριμενα η αγορα αυτοκινητο ειναι 85% DIESEL για το λογο του οτι ο κοσμος κανει αρκετα χιλιομετρα καθημερινα και οτι η βενζινα κοστιζει αρκετα . Μην πεφτετε στη παγιδα που λενε ¨η βενζινα ειναι πιο φθηνη απο το πετρελαιο ῾῾ για το λογο οτι οι κινητηρες πετρελαιου εχουν πιο αργη καυση . Αυτο θα το καταλαβετε οταν ξεκινησετε με αυτοκινητα ιδιας ιπποδυναμης για μια συγκεκριμενη διαδρομη πχ 300 χλμ . Το ενα DIESEL και το αλλο βενζινα . Πηγαινοντας τσιτα τα γκαζια και με τα 2 θα δειτε τη διαφορα στη καταναλωση η οποια θα ειναι ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ πιστεψε με .

Μενοντας στη Γαλλια οταν πηγα τα πρωτα χρoνια και με τη νοοτροπια του Ελληνα Καγκουρα πηγα και αγορασα ενα 330i . Επειδη η δουλεια μου ηταν μακρια και δε βολεβε το ΜΕΤΡΟ επερνα το αυτοκινητο για της μετακινησης μου οι οποιες ηταν σε αυτοκινητοδρομο . Αποτελεσμα το κρατησα 6 μηνες γιατι με διελυσε σε θεμα καταναλωσης .

Πουλωντας το και επειδη μου αρεσε πολυ η σειρα 3 πηγα και το εκανα ανταλλαγη με ενα 330 D το οποιο ειχε 231 ιππους και ροπη 500 ΝΜ απο τις 1750 στρ/λεπτο . Απο επιδοσης απο σταση ηταν ιδια αλλα σε ρεπριζ την αφηνε αρκετα πισω .

Απο καταναλωση τωρα που ηταν και το επιμαχο θεμα για το οποιο αλλαξα το αμαξι για τα ιδια ακριβως χλμ (70 καθημερινα προς δουλεια ) με την 330i εκανα 5 γεμισματα το μηνα ενω με τη 330D 2.

Οπως καταλαβενετε η διαφορα χρηματικα ηταν τεραστια στο μηνα αλλα και πιο πολυ στο χρονο .Αυτα ομως εδω στο Ελλαδα δε το καταλαβενουμε .Δεν ειναι τυχαιο που ολη η Ευρωπη εχει περασει στους κινητηρες TURBO-DIESEL και εμεις ακομα ψαχνοματε με τη βενζινα .

Τα σερβις ειναι πιο αραια στα DIESEL και οικονομικα δεν εχουν μεγαλη διαφορα με τη βενζινα .Ας αλλαξουμε επιτελους καποια στιγμη νοοτροποια και ας δουμε λιγο πιο μακρυα . Δεν ειναι τυχαιο ολη η Ευρωπη να εχει διαφορετικη αποψη και εμεις να ειμαστε οι σωστοι .

Μην περνετε σαν παραδειγμα για το DIESEL καποια ΤΑΞΙ παλιας τεχνολογιας τα οποια και θορυβο κανουν και εξοπλισμενα καλα δεν ειναι . Αν δειτε αυτοκινητα τα οποια πουλιουνται στο εξωτερικο και δειτε τα επιπεδα εξοπλισμου θα παθετε πλακα .

Απο θεμα ρυπανσης που λενε πλεον τα αυτοκινητα με DIESEL εχουν φιλτρα και οι κινητηρες τους δεν βγαζουν τα καυσαερια που εβγαζαν καποτε . Τα περισοτερα ειναι πλεον με injection και οι τουρμπινες τους ειναι μεταβλητης γεωμετριας και οι τεχνολογικη ανακαμψη και προοδο που εχουν κανει σε σχεση με τους βενζινοκινητηρες ειναι τεραστια σε διαφορα .

Λοιπον αυτη ειναι και η δικη μου αποψη πανω στο θεμα το αυτοκινητων DIESEL .

Μακαρι καποια στιγμη να αλλαξει η νοοτροποια που εχουμε ολοι πανω σε αυτο το θεμα και να δουμε οχι μονο εμεις οι πολιτες αλλα και το κρατος με διαφορετικο βλεμμα το θεμα αυτο .

Υ.Γ :οσο απο επιδοσεις δεν εχουν πραγματικα να ζηλεψουν τιποτα πιστευω απο τα βενζινοκινητα .

ΒΜW 330i

Vitesse maximale en km/h 250

Vitesse maximale en km/h, xDrive 250

Accélération 0 – 100 km/h (en s) 6,1

Accélération 0 – 100 km/h (en s), xDrive 6,2

Accélération 0 – 1000 m (en s) 25,5

Reprise 80 - 120 km/h (en s) en 4e et 5e 6,2/7,7

-------------------------------------------------------------

BMW 330D

Vitesse maximale en km/h 250

Vitesse maximale en km/h, xDrive 242

Accélération 0 – 100 km/h (en s) 6,7

Accélération 0 – 100 km/h (en s), xDrive 6,6

Accélération 0 – 1000 m (en s) 26,6

Reprise 80 - 120 km/h (en s) en 4e et 5e 5,0/6,4

Φιλικα deminio

Link to comment
Share on other sites

Πρίν 6 μήνες έφυγα από Αθήνα και εγκαταστάθηκα στην επαρχεία. (Αρχ.Ολυμπία). Λόγω δουλείας εγώ και η γυναίκα μου κάνουμε 100 χλμ ημερησίως μόνο για να πάμε και να έρθουμε. Πρίν ένα μήνα αγόρασα για 2ο αυτοκίνητο ένα opel astra 1.3 cdti. 90 άλογα και 20ΝΜ ροπή. Τι ν σας πώ τώρα!!! από επιδόσεις το αμάξι καιρνάει σχεδόν όλα τα 1600σάρια και είναι μόνο 1300 cc. Από κατανάλωση; ο υπολογηστής έχει κολήσει στο 5,5 λ/100 και ότι και να του κάνω δεν πάει παραπάνω με τίποτα.. Με 50 Ευρώ πετρέλαιο κάνω 850-900 χλμ....Κατά τα άλλα οι Ευρωπαίοι είναι βλάκες!

Edited by panagiotis77
Link to comment
Share on other sites

Το επαναφέρω μήπως προστέθηκε κάποιο καινούριο μέλος στην παρέα να μας πει εντυπώσεις.

Διαφορές ανάμεσα στο 140 και το 170 ξέρει κανείς?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.