Jump to content
SnowBill

Eos Tsi Κινητηρας Προβλημα

Recommended Posts

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

 

ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΙΣ  VW.

 

 

Εχω ένα  Eos 1400 122hp 2008 60,000km.

 

Καθώς οδηγούσα ξαφνικα αναψε το λαμπακι λυχνίας καυσαερίου και σταματημένος στα φανάρια το αμάξι αρχισε να τρέμει.

 

Το πηγα μετα από δυο μερες περιπου (ηταν σ/κ) στιν Καρεντα Πειραιά να δω τι σύμβαινει.

 

Εν συντομια και μετα από 10 μερες μου ειπαν πως θα χρειαστω αλλαγη κινητηρα τις ταξεως 5,000ευρω-5,500ευρω!!

 

Εχω ενημερώσει την ΚΟΣΜΟΚΑΡ και αναμενω απάντηση.

 

Θα σας κρατησω ενημερους για οποιαδηποτε εξελιξη θετικη η αρνητική.

 

Με εκτίμηση,

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

οταν εχεις καμενο αισθητηρα λαμδα δεν εχεις τρεμουλο...ισια ισα που παει καλυτερα διοτι αφου ο λαμδα ειναι εκτος και δεν στελνει σημα στην ecu για διορθωση στο προβλεπομενο μιγμα (οικονομια κτλ),το αμαξι εχει πλουσιο μιγμα οπου θεωρητικα παει καλυτερα...

 

επισης το συγκεκριμενο μοτερ αν θυμαμαι εχει δυο λαμδα που παιρνει δεδομενα..

 

για να σου λενε ετσι,μην εσπασε κανα πιστονι?λαδι ειχες κανονικο?η τουρμπινα μηπως εσπασε η φτερωτη και πμηκε τιποτα στον κινητηρα? Να εσπασε καμια βαλβιδα-ωστηριο?περιεργα πραγματα για τετοιο ποσο επισκευης 5000€...

Link to comment
Share on other sites

οταν εχεις καμενο αισθητηρα λαμδα δεν εχεις τρεμουλο...ισια ισα που παει καλυτερα διοτι αφου ο λαμδα ειναι εκτος και δεν στελνει σημα στην ecu για διορθωση στο προβλεπομενο μιγμα (οικονομια κτλ),το αμαξι εχει πλουσιο μιγμα οπου θεωρητικα παει καλυτερα...

 

επισης το συγκεκριμενο μοτερ αν θυμαμαι εχει δυο λαμδα που παιρνει δεδομενα..

 

για να σου λενε ετσι,μην εσπασε κανα πιστονι?λαδι ειχες κανονικο?η τουρμπινα μηπως εσπασε η φτερωτη και πμηκε τιποτα στον κινητηρα? Να εσπασε καμια βαλβιδα-ωστηριο?περιεργα πραγματα για τετοιο ποσο επισκευης 5000€...

 

Εμενα οταν χαλασε ο αισθητηρας λαμδα ετρεμε ο κινητηρας. Αν κοιταξεις θα δεις  οτι τρεμει ο κινητηρας να με μια αναζητηση google ( https://www.google.gr/#q=%CE%B1%CE%B9%CF%83%CE%B8%CE%B7%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%B1%CF%82+%CE%BB+%CF%84%CF%81%CE%B5%CE%BC%CE%B5%CE%B9+%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%B1%CF%82 )

Πιο πλουσιο το μειγμα αν θυμαμαι καλα γινεται στην προσπαθεια να γινει σε περιπτωση που ο αισθητηρας διαβαζει πιο φτωχο μειγμα, οσο για το κομπιασμα του κινητηρα ειμαι σιγουρος γιατι το εχω παθει οπως και οτι δηλητηριαζεται απο μολυβδο απο την βενζινη(νοθευμενη βενζινη το λεω γιατι εχω αλλαξει σε αλλο αυτοκινητο)

 

Edited by vastil
Link to comment
Share on other sites

Μέχρι τις 4000rpm περίπου, πιθανόν να έχεις όπως σωστά αναφέρει ο φίλος vastil, από κει και μετά ισχύει ότι λέει ο KIT CAR..

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

 

ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΙΣ  VW.

 

 

Εχω ένα  Eos 1400 122hp 2008 60,000km.

 

Καθώς οδηγούσα ξαφνικα αναψε το λαμπακι λυχνίας καυσαερίου και σταματημένος στα φανάρια το αμάξι αρχισε να τρέμει.

 

Το πηγα μετα από δυο μερες περιπου (ηταν σ/κ) στιν Καρεντα Πειραιά να δω τι σύμβαινει.

 

Εν συντομια και μετα από 10 μερες μου ειπαν πως θα χρειαστω αλλαγη κινητηρα τις ταξεως 5,000ευρω-5,500ευρω!!

 

Εχω ενημερώσει την ΚΟΣΜΟΚΑΡ και αναμενω απάντηση.

 

Θα σας κρατησω ενημερους για οποιαδηποτε εξελιξη θετικη η αρνητική.

 

Με εκτίμηση,

αλλαγη κινητηρα για ποιον λογο? τι σου ειπαν? τι εχει?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.