Passatoukos Posted April 27, 2014 Report Share Posted April 27, 2014 Να μείνες γυρνώντας απο την κοπέλα,3 το βράδυ,στην μέση του πουθενά,με γαστρεντεριτιδα....μην σας τύχει! Τσιγαράκι,μουσικούλα,με ταχύτητα περιπου 70 και 1.500 στροφες,βλέπω την θερμοκρασιά να ανεβαίνει.... Φρένα,άκρη....ανοιγω το καπο και το παγούρι του παραφλού,έβραζε σαν την μακαρονάδα που έφτιαχνε η αννα πριν 1 ώρα.... Μισή ωρα το άφησα να ηρεμήσει,και μέχρι το σπίτι (20χλμ) η θερμοκρασια μόνιμα στους 90 βαθμούς. Τι σκατά εγινε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanosTDi Posted April 27, 2014 Report Share Posted April 27, 2014 Θερμοστάτη έλεγξε το έπαθα και εγώ στα καλά καθούμενα εκεί που πήγαινα βλέπω την θερμοκρασία στα τάρταρα και η χύτρα να βράζει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted April 27, 2014 Report Share Posted April 27, 2014 Volkswagen Passat 1.8 5V 96 125 Hp, petrol4 s., automatic Transmission / Gear ratio1th gear ratio: 2,71:1 2th gear ratio: 1,55:1 3th gear ratio: 1,00:1 4th gear ratio: 0,68:1 Reverse gear ratio: 2,11:1 Gear Ratio (end): 5,15:1 RPM at 120 km/h (theoretical): 3.500 rpm => 34 km/h:1.000 rpm => 51km/h:1.500 rpm http://www.cars-data.com/en/volkswagen-passat-1.8-5v-trendline-specs/51635 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted April 27, 2014 Author Report Share Posted April 27, 2014 Να ζητήσω λοιπόν συγνώμη απο το Club,που στα 70χλμ δεν έχω 1.500 στροφές..... Ευχαριστώ πολύ για την διευκρίνηση τάσο. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted April 27, 2014 Report Share Posted April 27, 2014 Άνοιξε την παραπομπή. Θα βρεις και άλλες χρήσιμες πληροφορίες.Στη διάθεση σου όπως πάντα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted April 28, 2014 Author Report Share Posted April 28, 2014 (edited) Πρωί πρωί ξεκίνησαμε.....πρώτη άποψη φλάτζα.....μετά καταλήξαμε σε αντλία νερού....μετα απο κανα 2ωρο. Τελικα μετα απο ψάξιμο σε άλλο συνεργειο,το πρόβλημα βρέθηκε σε 5',μαγνητικό βεντιλατερ,δεν γυρνούσε ο ανεμιστήρας σωστά.... Edited April 28, 2014 by Passatoukos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted April 28, 2014 Report Share Posted April 28, 2014 Τελος καλο ολα καλα λοιπον. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Touring the M3 Posted April 28, 2014 Report Share Posted April 28, 2014 Στη θηρασιά ησαστάντενε;.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted April 28, 2014 Author Report Share Posted April 28, 2014 Στη θηρασιά ησαστάντενε;.... Σε κάτι χωράφια προς πόρτο ράφτη μεριά....κλαίν μαιν φάση... Τελος καλο ολα καλα λοιπον. Τέλος καλά όλα καλά,με ένα 150ρί δευτεριάτικα,έτσι για να μας μπεί καλά ο μάης. Άβυσσος η ψυχή αυτουνού του αυτοκινήτου,το σκίζω όλη μέρα δεν κάνει κίχ,2-3 φορές το έχω πάει κυρία και βγάζει ζημιά.... Τελος καλο ολα καλα λοιπον. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted May 1, 2014 Author Report Share Posted May 1, 2014 Τελικά πήρα χθές το αμάξι απο το συνεργείο,όλα ρολόι,το βράδυ αργά που γυρνούσα σπίτι αττική όδο με καμιά 140άρα σταθερά,ανεβηκε πάλι η θερμοκρασία.... Τα υπόλοιπά αύριο το πρωί απο το συνεργείο.... Γνώμες? Άντε να δούμε τι γαμ###τικα θα πληρώσω πάλι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted May 1, 2014 Author Report Share Posted May 1, 2014 Κάποιος έμπειρος-γνώστης μπορεί να πεί την γνώμη του? Το αμάξι έχει 175.000 χιλιόμετρα. Δεν έχει συμτώματα στην τάπα του λαδιού,ούτε στο παραφλού,ούτε άσπρο καπνο απο εξάτμιση,ούτε λάδι μέσα στο μοτέρ. 80% η τρόμπα νερού(αντλία) είναι η μαμά και δεν έχει αλλαχτεί ποτέ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted May 1, 2014 Report Share Posted May 1, 2014 (edited) Συνήθως όταν είναι τρόμπα η θα δεις να χάνει λίγο λίγο η θα κρεμάσει από ρουλεμάν και θα έχεις παρόμοια αποτελέσματα με κόψιμο ιμάντα χρονισμού! Μήπως κολλάει κανένας θερμοστάτης? Edited May 1, 2014 by wolfsburg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted May 1, 2014 Report Share Posted May 1, 2014 Έλεγξε και αισθητήρες (παγούρι κλπ)... Μπορεί όντως να έφαγε κόλλημα κανένας... 20V εγγύηση, έ; χαχαχαχαχ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted May 1, 2014 Report Share Posted May 1, 2014 Κάποιος σε μάτιασε δεν εξηγείται αλλιώς... Κάνε κανά ευχέλαιο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted May 1, 2014 Report Share Posted May 1, 2014 Σκόρδο!Πλάκα πλάκα εγώ εχω ενα μικρό σε αλουμινόχαρτο μέσα στο Polo! Ε μην με δουλέψετε το κακό το μάτι φταίει κάποιες φορές!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted May 1, 2014 Report Share Posted May 1, 2014 Εγώ έχω αγιασμό Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Painter Posted May 1, 2014 Report Share Posted May 1, 2014 Μου έχουν τύχει διάφορα περίεργα με την θερμοκρασία. Ψιλοσυμβατή με τα συμπτώματα σου είναι η περίπτωση με Alfa που είχα παλιότερα όπου είχε ρουφήξει σακούλα ανάμεσα στο ψυγείο του AC και στο ψυγείο του κινητήρα κλείνωντας σχεδόν τη μισή επιφάνεια. Το βεντιλατέρ δούλευε υπερωρίες και στα ζόρια ανέβαζε λίγο πάνω απο τους 90. Κοιτάζοντας απο τις γρίλιες μπροστά ίσα που είδα τη σακούλα... Επίσης στο Toledo -πάλι σε ζόρια- τσίμπαγε λίγο παραπάνω απο τους 90 αλλα αν όταν έτρεχα ερχόταν στα ίσια του. Το πρόβλημα ήταν πως είχε χαλάσει το μεγάλο βεντιλατέρ και δούλευε μόνο η μία ταχύτητα, άν θυμάμα καλά δέν δούλευε η αργή ταχύτητα, όταν έβαζα τον κλιματισμό που δουλεύουν και οι δυο ανεμιστήρες ερχόταν στα ίσια του. Τελικά έβαλα μαϊμού βεντιλατέρ (το οποίο δουλεύει ακόμα) αν και δέν ήταν σωστά ζυγοσταθμισμένο και απο την αρχή είχε κραδασμούς. Την περίπτωση να έχει ψιλοβουλώσει το ψυγείο δέν την βλέπω πιθανή αλλά αυτό το βρίσκεις εύκολα με ένα θερμόμετρο υπερύθρων (άν χρειαστείς έχω) μετρώντας την διαφορά θερμοκρασίας εισαγωγής/εξαγωγής στο ψυγείο. Λίγο τραβηγμένο αλλα μου έχει τύχει και να λειώσει η σύνδεση απο το αλτερνέϊτορ στην κεντρική ασφαλειοθήκη στον χώρο του κινητήρα http://briefcase.pathfinder.gr/download/Yokozuna/38449/462796/0/1_Kapout.jpg http://briefcase.pathfinder.gr/download/Yokozuna/38449/462797/0/2_Gouda.jpg http://briefcase.pathfinder.gr/download/Yokozuna/38449/462798/0/3_Temp.jpg http://briefcase.pathfinder.gr/download/Yokozuna/38449/462801/0/6_Done.jpg και να μή φορτίζει καλά, να έχει χαμηλή τάση στα ηλεκτρικά και να αρχίσουν να ανάβουν λαμπάκια απο ABS μέχρι και πίεση λαδιού. Με χαμηλότερη τάση τα βεντιλατέρ τραβάνε λιγότερο αέρα. Αν εχεις Β6 δέν πιστεύω να υπάρχει θέμα, άν εχεις Β5 δέν έχω ιδέα πώς είναι τα ηλεκτρικά στον χώρο του κινητήρα αλλά άν έχει ασφαλειοθήκη πάνω απο την μπαταρία κοίταξε να είναι καλά σφιγμένα τα παξιμάδια των συνδέσεων. Επίσης, άν έχεις κλιμά μπορείς να δείς τάση μπαταρίας αλλά και διάφορες πληροφορίες (θερμοκρασίες κλπ) που θα σε βοηθήσουν. Την λειτουργία της αντλίας πρέπει να την ψιλοβλέπεις και απο ένα σωληνάκι επιστροφής μέσα στο παγούρι. Μάλλον απίθανη είναι η περίπτωση η αντλία πότε να δουλεύει και πότε να μή δουλεύει, άν είναι με πλαστικά πτερύγια φαντάζομαι άν σπάσει κάποιο θα φρακάρει κάπου και η ροή της αντλίας θα μειωθεί μόνιμα. Αν είναι ο θερμοστάτης θα μπορούσε να ψιλοδουλεύει ανάλογα με τις ορέξεις του φαντάζομαι, δέν έχω κάνει νεκροψία σε σύχρονο θερμοστάτη για να φανταστώ συμπεριφορές αλλα σε απουσία θερμόμετρου που ανέφερα παραπάνω υπάρχει και το χέρι (με προσοχή σε τουρμπίνες και ανεμιστήρες). Αν δέν λειτουργεί καλά ένας ανεμιστήρας θα πρέπει να υπάρχουν και καναδυό ρελέ ύποπτα όπως και σένσορας που δίνει εντολή εκκίνησης, για Β6 στην ασφαλειοθήκη δίπλα στην μπαταρία. Αν είχε ακόμα κρύο θα μπορούσες να το βάλεις να βγάζει ζέστη μέσα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου για να ρίξει λίγο την θερμοκρασία, άν δέν βγάζει ζέστη μέσα όπως συνήθως αυτό μάλλον δείχνει προς βλαμένη αντλία νερού. Αυτά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted May 1, 2014 Author Report Share Posted May 1, 2014 (edited) Ευχαριστώ παιδία.Πριν λίγο και ενώ γυρναγα σπιτι στο φαναρι ακουσα κατι σαν γρυλλισματακι συνεχομενο.Προέρχεται απο εκει που ειναι ο ιμάντας εκκεντροφόρου(αντλια)?8 το πρωί συνεργείο.Ευχαριστώ παιδια.Υ.Γ 2 μέρες τώρα το οδηγαω με 2000 στροφές και εχω ξενερώσει....ε ρε σκισιμο που θα φαειΕυχαριστώ παιδία. Edited May 2, 2014 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted May 2, 2014 Report Share Posted May 2, 2014 Απο την στιγμη που ακουγεται και θορυβος ειναι πολυ πιθανο να ειναι η αντλια. Επισης επι της ευκαιριας αν ειναι αντλια και παει για αντικατασταση,να κανετε και εναν ελεγχο στους ιμαντες και αν χιλιομετρικα εισαι κοντα στην αντικατασταση τους,αλλαξε τους και αυτους γιατι η εργασια ειναι η ιδια. Tip: Παντα οταν αλλαζουμε ιμαντες,αλλαζουμε και την αντλια νερου. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted May 2, 2014 Author Report Share Posted May 2, 2014 Μπήκε μέσα το αμάξι για αλλαγή,τρόμπας,θερμοστάτη,βάση σασμαν,ιμάντα...... Μετά πάμε για φλατζοδουλειά..... 5 η ώρα θα το πάρω... Αντε να δούμε,ούτε μονοήμερη στο μπουρνάζι δεν θα πάμε το καλοκαίρι.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted May 2, 2014 Author Report Share Posted May 2, 2014 Η τρόμπα τελικά είχε σπάσει φτερακια,γενικά ηταν για πεταμα..... Το βράδυ δοκιμές,αντε να δουμε.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted May 2, 2014 Report Share Posted May 2, 2014 Ακουγόταν το γνωστό "τακ-τακ-τακ", μεταλλικός επναλαμβανόμενος ήχος; Τυχερός ήσουν που δεν έσπασε.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted May 2, 2014 Author Report Share Posted May 2, 2014 Ναι,αυτός ο κωλοήχος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted May 2, 2014 Report Share Posted May 2, 2014 Κόφτες το βραδυ!! Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted May 2, 2014 Author Report Share Posted May 2, 2014 Οχι το βράδυ,άσε 2-3 μέρες να δώ οτι δουλευει σωστά και απο δευτέρα θα φάει και για τις μέρες που πήγαινα κυριλε. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...