Jump to content
Passatoukos

Ανέβασε Θερμοκρασιά....

Recommended Posts

Να μείνες γυρνώντας απο την κοπέλα,3 το βράδυ,στην μέση του πουθενά,με γαστρεντεριτιδα....μην σας τύχει!

Τσιγαράκι,μουσικούλα,με ταχύτητα περιπου 70 και 1.500 στροφες,βλέπω την θερμοκρασιά να ανεβαίνει....

Φρένα,άκρη....ανοιγω το καπο και το παγούρι του παραφλού,έβραζε σαν την μακαρονάδα που έφτιαχνε η αννα πριν 1 ώρα....

Μισή ωρα το άφησα να ηρεμήσει,και μέχρι το σπίτι (20χλμ) η θερμοκρασια μόνιμα στους 90 βαθμούς.

Τι σκατά εγινε?

Link to comment
Share on other sites

Volkswagen Passat 1.8 5V  96 125 Hp, petrol4 s., automatic

Transmission / Gear ratio

1th gear ratio: 2,71:1

2th gear ratio: 1,55:1

3th gear ratio: 1,00:1

4th gear ratio: 0,68:1

Reverse gear ratio: 2,11:1

 

Gear Ratio (end): 5,15:1

 

RPM at 120 km/h (theoretical): 3.500 rpm => 34 km/h:1.000 rpm => 51km/h:1.500 rpm

 

http://www.cars-data.com/en/volkswagen-passat-1.8-5v-trendline-specs/51635

 

 

Link to comment
Share on other sites

:goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:  :goodjob:

 

Να ζητήσω λοιπόν συγνώμη απο το Club,που στα 70χλμ δεν έχω 1.500 στροφές.....

 

Ευχαριστώ πολύ για την διευκρίνηση τάσο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Άνοιξε  την  παραπομπή. Θα  βρεις  και  άλλες  χρήσιμες  πληροφορίες.
Στη  διάθεση σου  όπως  πάντα. :friends:
 

Link to comment
Share on other sites

Πρωί πρωί ξεκίνησαμε.....πρώτη άποψη φλάτζα.....μετά καταλήξαμε σε αντλία νερού....μετα απο κανα 2ωρο.

Τελικα μετα απο ψάξιμο σε άλλο συνεργειο,το πρόβλημα βρέθηκε σε 5',μαγνητικό βεντιλατερ,δεν γυρνούσε ο ανεμιστήρας σωστά....

Edited by Passatoukos
Link to comment
Share on other sites

Στη θηρασιά ησαστάντενε;.... :acute:

 

Σε κάτι χωράφια προς πόρτο ράφτη μεριά....κλαίν μαιν φάση... :crazy:

 

 

Τελος καλο ολα καλα λοιπον.

 

Τέλος καλά όλα καλά,με ένα 150ρί δευτεριάτικα,έτσι για να μας μπεί καλά ο μάης.

 

 

Άβυσσος η ψυχή αυτουνού του αυτοκινήτου,το σκίζω όλη μέρα δεν κάνει κίχ,2-3 φορές το έχω πάει κυρία και βγάζει ζημιά.... :aggressive:  :aggressive:  :suicide:

 

Τελος καλο ολα καλα λοιπον.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τελικά πήρα χθές το αμάξι απο το συνεργείο,όλα ρολόι,το βράδυ αργά που γυρνούσα σπίτι αττική όδο με καμιά 140άρα σταθερά,ανεβηκε πάλι η θερμοκρασία....

 

Τα υπόλοιπά αύριο το πρωί απο το συνεργείο....

 

Γνώμες?

 

Άντε να δούμε τι γαμ###τικα θα πληρώσω πάλι.

Link to comment
Share on other sites

Κάποιος έμπειρος-γνώστης μπορεί να πεί την γνώμη του?

 

Το αμάξι έχει 175.000 χιλιόμετρα.

 

Δεν έχει συμτώματα στην τάπα του λαδιού,ούτε στο παραφλού,ούτε άσπρο καπνο απο εξάτμιση,ούτε λάδι μέσα στο μοτέρ.

 

80% η τρόμπα νερού(αντλία) είναι η μαμά και δεν έχει αλλαχτεί ποτέ.

Link to comment
Share on other sites

Συνήθως όταν είναι τρόμπα η θα δεις να χάνει λίγο λίγο η θα κρεμάσει από ρουλεμάν και θα έχεις παρόμοια αποτελέσματα με κόψιμο ιμάντα χρονισμού!

Μήπως κολλάει κανένας θερμοστάτης?

Edited by wolfsburg
Link to comment
Share on other sites

Έλεγξε και αισθητήρες (παγούρι κλπ)... Μπορεί όντως να έφαγε κόλλημα κανένας...

 

 

20V εγγύηση, έ; χαχαχαχαχ

Link to comment
Share on other sites

Σκόρδο!Πλάκα πλάκα εγώ εχω ενα μικρό σε αλουμινόχαρτο μέσα στο Polo!

Ε μην με δουλέψετε το κακό το μάτι φταίει κάποιες φορές!!!

Link to comment
Share on other sites

Μου έχουν τύχει διάφορα περίεργα με την θερμοκρασία.

Ψιλοσυμβατή με τα συμπτώματα σου είναι η περίπτωση με Alfa που είχα παλιότερα όπου είχε ρουφήξει σακούλα ανάμεσα στο ψυγείο του AC και στο ψυγείο του κινητήρα κλείνωντας σχεδόν τη μισή επιφάνεια. Το βεντιλατέρ δούλευε υπερωρίες και στα ζόρια ανέβαζε λίγο πάνω απο τους 90. Κοιτάζοντας απο τις γρίλιες μπροστά ίσα που είδα τη σακούλα...

 

Επίσης στο Toledo -πάλι σε ζόρια- τσίμπαγε λίγο παραπάνω απο τους 90 αλλα αν όταν έτρεχα ερχόταν στα ίσια του.

Το πρόβλημα ήταν πως είχε χαλάσει το μεγάλο βεντιλατέρ και δούλευε μόνο η μία ταχύτητα, άν θυμάμα καλά δέν δούλευε η αργή ταχύτητα, όταν έβαζα τον κλιματισμό που δουλεύουν και οι δυο ανεμιστήρες ερχόταν στα ίσια του. Τελικά έβαλα μαϊμού βεντιλατέρ (το οποίο δουλεύει ακόμα) αν και δέν ήταν σωστά ζυγοσταθμισμένο και απο την αρχή είχε κραδασμούς.

 

Την περίπτωση να έχει ψιλοβουλώσει το ψυγείο δέν την βλέπω πιθανή αλλά αυτό το βρίσκεις εύκολα με ένα θερμόμετρο υπερύθρων (άν χρειαστείς έχω) μετρώντας την διαφορά θερμοκρασίας εισαγωγής/εξαγωγής στο ψυγείο. 

 

Λίγο τραβηγμένο αλλα μου έχει τύχει και να λειώσει η σύνδεση απο το αλτερνέϊτορ στην κεντρική ασφαλειοθήκη στον χώρο του κινητήρα 

http://briefcase.pathfinder.gr/download/Yokozuna/38449/462796/0/1_Kapout.jpg

http://briefcase.pathfinder.gr/download/Yokozuna/38449/462797/0/2_Gouda.jpg

http://briefcase.pathfinder.gr/download/Yokozuna/38449/462798/0/3_Temp.jpg

http://briefcase.pathfinder.gr/download/Yokozuna/38449/462801/0/6_Done.jpg

και να μή φορτίζει καλά, να έχει χαμηλή τάση στα ηλεκτρικά και να αρχίσουν να ανάβουν λαμπάκια απο ABS μέχρι και πίεση λαδιού. Με χαμηλότερη τάση τα βεντιλατέρ τραβάνε λιγότερο αέρα.

Αν εχεις Β6 δέν πιστεύω να υπάρχει θέμα, άν εχεις Β5 δέν έχω ιδέα πώς είναι τα ηλεκτρικά στον χώρο του κινητήρα αλλά άν έχει ασφαλειοθήκη πάνω απο την μπαταρία κοίταξε να είναι καλά σφιγμένα τα παξιμάδια των συνδέσεων. Επίσης, άν έχεις κλιμά μπορείς να δείς τάση μπαταρίας αλλά και διάφορες πληροφορίες (θερμοκρασίες κλπ) που θα σε βοηθήσουν.

 

Την λειτουργία της αντλίας πρέπει να την ψιλοβλέπεις και απο ένα σωληνάκι επιστροφής μέσα στο παγούρι. Μάλλον απίθανη είναι η περίπτωση η αντλία πότε να δουλεύει και πότε να μή δουλεύει, άν είναι με πλαστικά πτερύγια φαντάζομαι άν σπάσει κάποιο θα φρακάρει κάπου και η ροή της αντλίας θα μειωθεί μόνιμα.

Αν είναι ο θερμοστάτης θα μπορούσε να ψιλοδουλεύει ανάλογα με τις ορέξεις του φαντάζομαι, δέν έχω κάνει νεκροψία σε σύχρονο θερμοστάτη για να φανταστώ συμπεριφορές αλλα σε απουσία θερμόμετρου που ανέφερα παραπάνω υπάρχει και το χέρι (με προσοχή σε τουρμπίνες και ανεμιστήρες).

Αν δέν λειτουργεί καλά ένας ανεμιστήρας θα πρέπει να υπάρχουν και καναδυό ρελέ ύποπτα όπως και σένσορας που δίνει εντολή εκκίνησης, για Β6 στην ασφαλειοθήκη δίπλα στην μπαταρία. 

Αν είχε ακόμα κρύο θα μπορούσες να το βάλεις να βγάζει ζέστη μέσα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου για να ρίξει λίγο την θερμοκρασία, άν δέν βγάζει ζέστη μέσα όπως συνήθως αυτό μάλλον δείχνει προς βλαμένη αντλία νερού.

 

Αυτά...

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ παιδία.

Πριν λίγο και ενώ γυρναγα σπιτι στο φαναρι ακουσα κατι σαν γρυλλισματακι συνεχομενο.

Προέρχεται απο εκει που ειναι ο ιμάντας εκκεντροφόρου(αντλια)?

8 το πρωί συνεργείο.

Ευχαριστώ παιδια.

Υ.Γ 2 μέρες τώρα το οδηγαω με 2000 στροφές και εχω ξενερώσει....ε ρε σκισιμο που θα φαει
Ευχαριστώ παιδία.

 

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Απο την στιγμη που ακουγεται και θορυβος ειναι πολυ πιθανο να ειναι η αντλια.

Επισης επι της ευκαιριας αν ειναι αντλια και παει για αντικατασταση,να κανετε και εναν ελεγχο στους ιμαντες και αν χιλιομετρικα εισαι κοντα στην αντικατασταση τους,αλλαξε τους και αυτους γιατι η εργασια ειναι η ιδια.

 

Tip: Παντα οταν αλλαζουμε ιμαντες,αλλαζουμε και την αντλια νερου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μπήκε μέσα το αμάξι για αλλαγή,τρόμπας,θερμοστάτη,βάση σασμαν,ιμάντα......

Μετά πάμε για φλατζοδουλειά.....

5 η ώρα θα το πάρω...

Αντε να δούμε,ούτε μονοήμερη στο μπουρνάζι δεν θα πάμε το καλοκαίρι....

Link to comment
Share on other sites

Ακουγόταν το γνωστό "τακ-τακ-τακ", μεταλλικός επναλαμβανόμενος ήχος; Τυχερός ήσουν που δεν έσπασε..

Link to comment
Share on other sites

Οχι το βράδυ,άσε 2-3 μέρες να δώ οτι δουλευει σωστά και απο δευτέρα θα φάει και για τις μέρες που πήγαινα κυριλε.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.