Jump to content
haris_golf-gt

Μετατροπη Golf V 1.4 Tsi Σε 2.0 Τfsi Gti

Recommended Posts

Poen εγώ αν ήμουν στη θέση σου σαν φοιτητής θα το πούλαγα γιατι δεν θα ήθελα τους επιπλέον χώρους του golf και θα χτύπαγα ένα polo GTI και θα ήμουν κομπλέ. 180 άλογα υπέρ αρκετά και 1400 κυβικά με χαμηλή συντήρηση !!!

Link to comment
Share on other sites

Κρατα το Golf, και προχωρα στην μετατροπη ΜΟΝΟ εαν το αυτοκινητο ειναι δικο σου και στα χαρτια.

Αλλωστε με 150 περιπου αλογα που εχεις τωρα εισαι απο τους γρηγορους στο ΤΕΙ Λαρισας ;)

Link to comment
Share on other sites

Επίσης αν είσαι φοιτητής (επειδή είπες για εξεταστική) και δε σου φτάνουν τα 122 άλογα θα έλεγα να το αφήσεις όπως είσαι γιατί με 400 άλογα δεν είναι καθόλου απίθανο να σκοτωθείς και να πάρεις και καμιά οικογένεια στο λαιμό σου...

δλδ αφου ειμαι φοιτητης δεν μπορω να τιθασευσω 400ps στα 23 μου ενω αν δεν ειμουν θα μπορουσα?

η το θετεις ως θεμα ηλικιας?

Κρατα το Golf, και προχωρα στην μετατροπη ΜΟΝΟ εαν το αυτοκινητο ειναι δικο σου και στα χαρτια.

Αλλωστε με 150 περιπου αλογα που εχεις τωρα εισαι απο τους γρηγορους στο ΤΕΙ Λαρισας :rolleyes:

χαχαχαχα καλα κανα χρονο εχουμε εδω ακωμη :whistling: επρεπε να φευγω τωρα!

Link to comment
Share on other sites

το πουλας και αγοραζεις το δικο μου!που ειναι ετοιμο για να κουμπωσεις την 2871 και να πας στα 400 που θες.

Link to comment
Share on other sites

δλδ αφου ειμαι φοιτητης δεν μπορω να τιθασευσω 400ps στα 23 μου ενω αν δεν ειμουν θα μπορουσα?

η το θετεις ως θεμα ηλικιας?

Φυσικά ως θέμα ηλικίας το θέτω... Είναι εύκολο να παρασυρθείς και να κάνεις κουταμάρες. Σε κάθε ηλικία γίνεται αυτό, πόσο μάλλον όμως σε ηλικίες γύρω στα 20 που "βράζει το αίμα". Μη νομίζεις ότι κι εγώ είμαι πολύ μεγαλύτερος, 30 είμαι...

Link to comment
Share on other sites

δλδ αφου ειμαι φοιτητης δεν μπορω να τιθασευσω 400ps στα 23 μου ενω αν δεν ειμουν θα μπορουσα?

η το θετεις ως θεμα ηλικιας?

χαχαχαχα καλα κανα χρονο εχουμε εδω ακωμη :rolleyes: επρεπε να φευγω τωρα!

Ελα ρε φιλε και εμεις που τελειωσαμε και στην ηλικια σου τα ιδια λεγαμε τι καταλαβαμε? Πολυ αγχος για το τιποτα.

Κοιτα να χαρεις τωρα τα χρονια σου, και μη σε νοιαζει για το μετα.

Οσο για το Golf τα 400 αλογα πινουν και πινουν πολυ, δεν κατεβαινεις με 30-40 ευρω Αθηνα, αρα θα πρεπει να συνηθισεις το ΚΤΕΛ και τη φοιτητικη λεσχη, ουτε service τα κανεις καθε 15000 χλμ και γενικα ενα τετοιο μοτερ θελει ειδικη μεταχειριση οσο αναφορα το ζεσταμα, τη λιπανση, το κρυωμα, τα service θελει... νταντεμα αν θες να εχεις 400 μερα - νυχτα σιγουρα. Και προπαντως ενα τετοιο μοτερ το φτιαχνεις μονο σου απο το μηδεν για να το ξερεις μεχρι την τελευταια βιδα. Τωρα με τα 150 περιπου εισαι βασιλιας, μπαινεις μεσα φευγεις χωρις να το σκεφτεις και πολυ και εισαι και οικονομικος κιολας. Πας μια βολτα που λεει η ο λογος με τη λογιστρια που εχεις βαλει στο ματι μεχρι Θεσσαλονικη την Κυριακη για ενα καφεδακι με 100 ευρω στην τσεπη και σου μενουν και ρεστα.

Οσο για το GTi μπορει να περιμενει και αυτο λογω της ρευστης καταστασης που υπαρχει στην αγορα αυτοκινητου. Ενα GTi με την κριση που υπαρχει τωρα μπορεις να το παρεις και κατω απο 16000 χιλιαρικα γιατι πολυ απλα δεν πουλιεται. Ποιος θα παρει 2000 κυβικα αυτοκινητο οταν καθε χρονο αλλαζουν τα τελη κυκλοφοριας και οι ασφαλειες? Το διακινδυνευεις?

Αλλα περα απο ολα αυτα στα 23 σου εχεις ενα σοβαρο υποβαθρο, οδηγεις 150 αλογα αυτοκινητο που μπορει να φτασει μεχρι 200 ανετα. Βελτιωσε το, μαθε το, στησε το και αν διαθετεις χρηματα βαλτο σε μια πιστα και παρε εμπειριες.Ειναι το καλυτερο για μενα και πολυ καλο για εσενα για να κρατησει δυνατη την καψα που εχεις για βελτιωση μεχρι τα 26 σου που κατα πως το βλεπω θα παρεις το οπλο που ονειρευεσαι τωρα.

Edited by sterpc
Link to comment
Share on other sites

Με τα περί ηλικίας δεν συμφωνώ απόλυτα, έχει να κάνει και με τον οδηγό. Υπάρχουν και νεαροί οδηγοί που ξέρουν να τρέχουν με ασφάλεια και όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν (δρόμος, κυκλοφορία κλπ). Υπάρχουν και οι "καύτες" που δεν έχουν ώρα, μέρα, νύχτα κλπ και είναι ατσούμπαλοι και απρόσεκτοι, αυτοί ναι είναι επικίνδυνοι αλλά θα συνεχίσουν να είναι και στα 30 και στα 40.

Αν ο Πάνος ανήκει λοιπόν στους λογικούς και γνώστες για το τι θα συμβαίνει κάτω από το πετάλι είναι ok και με τα 200 και με τα 400. Όταν θα πρέπει να πάει με 100 θα πηγαίνει με 100 όταν θα μπορεί και πρέπει να κερνάει τσάι θα το κερνάει.

Link to comment
Share on other sites

Όσο ζω μαθαίνω τόσα χρονια που οδηγάω!

Δεν είναι το ίδιο να οδηγάς 120 άλογα με 400 άλογα

Είναι ακριβώς το αντίθετο!

Έψαξα λίγο όσο αναφορά το 122 μοτέρ και spoolarei χαμηλά από ότι είδα.Κοντά στις 2000 στροφές αν θυμάμαι καλά.Δηλαδή πατάς γκάζι και δίνει με την μια

Ενώ τα 400 άλογα από το δίλιτρο μοτέρ θα δώσουν πάνω 4000 στροφές δύναμη.

Που θέλω να καταλήξω...σε μια ευθεία που δεν είναι ούτε 50 μετρα(μέσα στην πολύ ας πούμε) όταν κάποιος έχει μάθει να πατάει και να spiniarei το αμάξι,γιατί του αρέσει αυτό που ακούει(μιλάω για τα 120) όταν θα πατήσει με τα 400 και θα spoolarei το turbo στις 4000 στροφές μέχρι να πάρει την ικανοποίηση που θέλει,πάνω στο "σποολαρισμα" άντε να το μαζέψεις το αμάξι

Έτσι και ξεγελαστείς πάει τελειωσε,δεν θα αναφέρω καν τι γίνεται στις στροφές αν δεν έχεις πείρα

Τα αποτελέσματα τα ξέρξέρει ο καθένας από την πολi που κατάγεται-μένει

Καλο είναι να ανεβαίνεις ομαλά στα άλογα για να αποκτάς και εμπειρία

Δεν είναι κακό και ας σε λέει ο άλλος ****** που δεν έχεις άλογα

Όταν έρθει ο καιρός θα τα καβαλήσεις με ασφάλεια(και προς εσένα και προς τους άλλους)

Link to comment
Share on other sites

Γενικότερα προσωπικά δε βρίσκω κανέναν απολύτως λόγο να κυκλοφορεί σε δημόσιους δρόμους αυτοκίνητο (κανονικού βάρους) με 400 ίππους. Είναι η υπερβολή της υπερβολής, και αν και συμφωνώ ότι μπορεί κάποιος και στα 18 να είναι συνετός οδηγός, το σκάλωμα με τα όσο-γίνεται-περισσότερα-άλογα δείχνει φοβάμαι ανωριμότητα. Όλα αυτά εντελώς φιλικά προς τον φίλο που το σκέφτεται, όλοι υπήρξαμε άλλωστε εικοσάρηδες.

Link to comment
Share on other sites

δλδ 40αριδες 50αριδες με αμαξια τετοιας δυναμης ειναι ανωριμοι;

ειναι υπερβολη της υπερβολης που το ιδιο αμαξι υπαρχει με σχεδον 300 αλογα;

εγω πιστευω πως ειναι θεμα του τι θελει ο καθενας και μονο.

σε σημειο ομως που δεν προκαλεσει κακο σε καποιον.

δεν θα σας πω οτι εχετε αδικο στο να τα βλεπετε ετσι το πραγμα.

απλα δεν ειναι ολοι οι 20αριδες 25αριδες καυλωμενοι φονιαδες.

και σιγουρα για να θελω να κανω κατι τετοιο θα εχω και καποιες Α εμπειριες οσες μπορει να ειναι αυτες στα 23 μου σχεδον.

το θεμα της με τα χρονια του καθε οδηγου ειναι απολυτα σχετικο με βαση τις εμπειρια του πανω στο τιμονι.

εγω δωξα το θεο ειχα την ευκαιρια απο τα 14 μεχρι τα 17 να βγαζω την καυλα μου μεσα σε πιστα με ενα 125αρι διχρονο καρτακι και με αρκετουτσικους αγωνες. και ετσι η επιλογη μου ηταν αρχικα αυτο το μοτερ καθως η διαφορα απο το 140αρι δεν ηταν μεγαλη.

δεν το λεω αυτο για να πω οτι ειμαι σουπερ οδηγος ουτε οτι εχει καμια σχεση με το δρομο. απλα δεν θελω να πιστευει κανεις πως ειμαι ενας "20αρης" με τασεις αυτοκτονιας.

οπως και να εχει ευχαριστω για το ενδιαφερων και τις πατρικες συμβουλες σας αν τελικα το project παρει μπρος θα ποσταρω εδω για να κανετε ασφαλεια ζωης και αν με βλεπετε στο δρομο να με αποφευγετε για να μην σας παρω μαζι μου

Edited by poen
Link to comment
Share on other sites

απλα δεν θελω να πιστευει κανεις πως ειμαι ενας "20αρης" με τασεις αυτοκτονιας.

Γιατί; Λες και γνωριζόμαστε. Για μένα είσαι απλά ένα nick σε ένα forum, όπως κι εγώ για σένα. Είπα μια γνώμη, από εκεί και πέρα προφανώς κάνεις ό,τι καταλαβαίνεις... Δεν υπάρχει κανένας λόγος να το παίρνεις προσωπικά (για να μην πω ότι είναι στοιχείο ανωριμότητας :D - πλάκα κάνω)

Edited by dragonlord
Link to comment
Share on other sites

Γιατι; γιατι δεν ειναι ετσι. αν εσυ η ο καθενας θελει να το πιστευει δεν μπορω να του αλλαξω γνωμη

τουλαχηστον θα προσπαθησω, δημιουργουνται λαθος εντυπωσεις και επικρατει "παροπιδισμος" καμια φορα και αυτο δεν μου αρεσει. σεβαστη η γνωμη του καθενα αλλα ωταν δεν ειναι κατι ακριβως οπως το βλεπει, τουλαχηστον για εμενα προσπαθω

να τον κανω να το δει ποιο ανοιχτα και οχι τοσο μονοδιαστατα.

οπως και να εχει καλο ειναι να σταθουμε στο τεχνικο και οχι σε καποιο αλλο μερος αυτης της μοντας γιατι καποιος που θα θελει απλα πληροφοριες μονο θα κουραστει απο αυτα που λεμε κακα τα ψεματα

Edited by poen
Link to comment
Share on other sites

Off Topic

Αμ δε...

Γιατι ¨αμ δε¨ φιλος? Δεν μπορει να κανει μια ροικη εξελιξη κεφαλης, να βαλει μεγαλυτερες βαλβιδες, να αλλαξει πιστονια, να κανει reprofile τους εκκεντροφους, να κανει φτιαχτη εισαγωγη, να αλλαξει πεταλουδα, να βαλει και μια μεγαλυτερη τουρμπινα και να δει 200+ σου λεω εγω χοντρικα χοντρικα? Για να μην παμε σε αλλαγη μπλοκ 1.6 FSI με πιστονια μπιελες κλπ κρατωντας την ιδια κεφαλη.

Edited by sterpc
Link to comment
Share on other sites

οδηγεις 150 αλογα αυτοκινητο που μπορει να φτασει μεχρι 200 ανετα.

Εκει παει το "Αμ δε" Αν ειναι να ανοιξω μοτερ...

Link to comment
Share on other sites

Ε και συ ρε φιλος τα θελεις ολα χωρις να κουνησεις ουτε βιδα.

Γινεται? Δε γινεται.

Αμα δε λυσεις αλογα δεν παιρνεις! sillyhorse1rb5.gif

Link to comment
Share on other sites

Η διαφορά είναι μικρή .. λίγοι ασχολούνται με αυτήν την ώρα που γίνεται η μετατροπή καθώς δεν την παρατηρούν , κι αν την παρατηρήσουν δεν μπαίνουν στον κόπο να την αλλάξουν ... έτσι η διαφορά παραμένει και είναι εφικτός ο διαχωρισμός ενός ΟΕΜ GTi από ένα GTi μετατροπής ! Αυτή η λεπτομέρεια είναι το φιμέ που φέρει από το εργοστάσιο στον βασικό εξοπλισμό του το GTi . Τα πρώτα GTi (05-06) ερχόντουσαν με γαλάζια μεμβράνη , ενώ από το 07 και μετά έρχονταν με πράσινη .... :)

2005:

http://i6.photos.sca.../722421_4_b.jpg

http://i3.photos.sca.../860298_3_b.jpg

2008:

http://img836.images...grhqfisew4s.jpg

http://img837.images...grhqmokjkev.jpg

http://img834.images...hqmokkeenzl.jpg

Κι αν ακόμη κάποιος προσπαθήσει να βάλει aftermarket πράσινη ή γαλάζια μεμβράνη τότε το αποτέλεσμα θα κάνει μπαμ και θα είναι , όπως λένε και οι άγγλοι , crappy !

+1000 kai εγω με γαλαζιο το πηρα...

Link to comment
Share on other sites

Εντελως.!

Το θεμα ειναι και ρωταω...πως γινετε μια μετατροπη?? Τα ανταλακτικα περνονται απο 2 αυτοκινητα τρακαρησμενα ισως και παραπανω?? γιατι αποκλειετε να ειναι ενα ατοφιο και να το ξηλωνουνε...

συνηθως τροπετο παει γιατι ειναι και ποιοφτηνο να γορασεις μισο αυτοκινητο κομενο παρα ολοκληρο....το τροπετο ειναι μεχρι την κολωνα αρα συμπεριλαμβανει τα 2 μπροστινα μονο τζαμια..

επισης καλο ειναι επειδη ακουω για πραγματα που κοστιζουν πολλα χρηματα θα ελεγα τι budjet παιζει σιγουρα και μεχρι ποσο εισαι διατεθειμενος να δωσεις χωρις να σφιχτεις για αυτα.μετα απο αυτο κοιτα αυτο που σου ελεγα το μετατροπη φσι σε γτι γκολφ 5 υπαρχει ακομη..στα 11000 ευρο και στα 250 ετοιμα αλογα...απλα θα αλλαξεις χρωμα σε γκρι μεταλλικο θα πας...τωρα το εβαλε σε μαντρα κιολας και ειναι 250apr

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

μερικές ερωτήσεις εγκυκλοπαιδικά θελω να κάνω σχετικά με την μετατροπή golf v FSI/TSI σε GTI

α) σε μιά μετατροπή.. τι ειναι καλύτερο???

να παρεις ενα μοτέρ με κλειδί ετοιμο ή να σου προγραμματίσουν τα δικά σου κλειδιά καταργόντας imo κλπ???

β) σε μια μετατροπή τι μοτερ ειναι καλύτερο να κοιτάξει κανεις????

AXX?? BWA? τι χρονολογίας πρέπει να κοιτάξει???

μεχρι πόσα χιλιομετρα ειναι "αποδεκτά" για να μπει το μοτέρ σε ενα αμάξι με προοπτική να γράψει πολλα χιλιόμετρα?

γ) σε μία μετατροπή τι πρεπει να προσέξει κανεις απο το μοτέρ τροπέτο που θα πάρει????

αυταααααααααα :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

μερικές ερωτήσεις εγκυκλοπαιδικά θελω να κάνω σχετικά με την μετατροπή golf v FSI/TSI σε GTI

α) σε μιά μετατροπή.. τι ειναι καλύτερο???

να παρεις ενα μοτέρ με κλειδί ετοιμο ή να σου προγραμματίσουν τα δικά σου κλειδιά καταργόντας imo κλπ???

β) σε μια μετατροπή τι μοτερ ειναι καλύτερο να κοιτάξει κανεις????

AXX?? BWA? τι χρονολογίας πρέπει να κοιτάξει???

μεχρι πόσα χιλιομετρα ειναι "αποδεκτά" για να μπει το μοτέρ σε ενα αμάξι με προοπτική να γράψει πολλα χιλιόμετρα?

γ) σε μία μετατροπή τι πρεπει να προσέξει κανεις απο το μοτέρ τροπέτο που θα πάρει????

αυταααααααααα :bow:

Είναι προτιμότερο να πουλήσεις το δικό σου και να αγοράσεις ένα GTI μεταχειρισμένο. Είναι ποιο ασφαλές και πιθανότερα και μικρότερου κόστους.

Link to comment
Share on other sites

δεν ειπα οτι θα κανω κατι ρωτησα εγκυκλοπαιδικα οπως ειπα.

αλλο το ενα αλλο το αλλο!

εχει διαφορα η πωληση και αγορα αλλου αυτοκηνιτου παρολα αυτα και αλλο η μετατροπη.

Link to comment
Share on other sites

Γενικότερα προσωπικά δε βρίσκω κανέναν απολύτως λόγο να κυκλοφορεί σε δημόσιους δρόμους αυτοκίνητο (κανονικού βάρους) με 400 ίππους. Είναι η υπερβολή της υπερβολής, και αν και συμφωνώ ότι μπορεί κάποιος και στα 18 να είναι συνετός οδηγός, το σκάλωμα με τα όσο-γίνεται-περισσότερα-άλογα δείχνει φοβάμαι ανωριμότητα. Όλα αυτά εντελώς φιλικά προς τον φίλο που το σκέφτεται, όλοι υπήρξαμε άλλωστε εικοσάρηδες.

θα συμφωνησω μαζι σου. το πρωτο μου αυτοκινητο στα φοιτητικα μου χρονια το 1995 ηταν ενα bmw 325i Ε30 192 ιππων 24 βαβλβιδο. σπουδαζα εξωτερικο και ειπα ψεμματα στον πατερα μου πως ηταν 316. το αιμα μου εβραζε και στα 19 μου χρονια οπως και τα περισσοτερα παιδια δεν διακρινονται απο συνεση. πιστευω πως ημουν τυχερος που δεν τσακιστηκα και δεν τσακισα κανεναν αλλο. ενα δυνατο αμαξι στα χερια ''πιτσιρικα'' ειναι τις περισσοτερες φορες φονικο οπλο. φιλικη συμβουλη: ασ το αμαξακι σου ετσι οπως ειναι να το χαρεις-δεν εισαι και αργος με 155 αλογα turbo. μην βιαζεσαι ολα θα ρθουν στην ωρα τους.απολαυσε τα φοιτιτικα σου χρονια με το ομορφο golfακι σου και δεν θα χασεις. βεβαια αν τελικα το θες τοσο πολυ και γω μαζι σου...

Edited by drmdtsap
Link to comment
Share on other sites

τελειωνουν τα χρονια τα φοιτιτικα.. δεν ειμαι 18... 23 ειμαι.. ελεος με αυτο το θεμα!

επισης ειπα πως ρωτησα εγκυκλοπαιδικα.

Edited by Dynamite
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.