Jump to content
oasisAthens

Υποψήφιος Για Αγορά Golf 1.6 Tdi Bmt

Recommended Posts

Καλησπέρα σας φίλοι μου και καλώς σας βρήκα ! Είμαι κάτοχος ενός TIGUAN 1.4 TSI 2008 μοντέλο και έχω μπει σε διαδικασία να σκέφτομαι μιας αλλαγής τώρα που είναι νωρίς και πιάνει 5 δεκάρες το αμάξι μου με ένα GOLF 1.6 TDI. Κύριοι λόγοι που οδηγήθηκα σε αυτή μου την απόφαση είναι η κατανάλωση βασικά του τίγρη που κακά τα ψέματα με πολύ ήρεμο πόδι δεν λέει να βγάλει πάνω από 650-700 χλμ σε πλήρη γέμισμα με τίποτα και οτάν λέμε για τέτοια κατανάλωση μιλάμε για ανοικτό δρόμο εθνική - επαρχιακή οδός με μέση ταχύτητα τα 100 χλμ . Και έτσι είπα να κοιτάξω προς πετρέλαιο .

Οι φόβοι μου αντιρρήσεις μου που θέλω να μου πείτε την γνώμη σας - εμπειρία σας είναι οι εξής :

- το 5αρι κιβώτιο είναι τόσο αρνητικό - κουραστικό στα ταξίδια όσο λένε ; Σε τεστ που έκανα δεν το εντόπισα σαν αρνητικό αλλά το τεστ δεν είναι ταξίδι ...

- μετά από 2-3 χρόνια δουλεμα θα ακούγεται σαν ταξί ;

- και τέλος η περιβόητη τρόμος πετρελαίου είναι τόσο ευαίσθητη ; Και πόσο κοστίζει η αλλαγή της σε περίπτωση βλάβης ;

Edited by oasisAthens
Link to comment
Share on other sites

Μετά από αρκετά test drives μπορώ να σου πω με μεγάλη σιγουριά ότι το πεντάρι κιβώτιο δεν είναι πρόβλημα στο ταξίδι, με 120 οι στροφές είναι περίπου 2200, κ χάρη στην ηχομόνωση του αυτοκινήτου γίνεται ελάχιστα αντιληπτός κ εξαφανίζεται με το ραδιόφωνο ανοικτό...

 

Δεν μπορώ να απαντήσω στο δεύτερο ερώτημα, μιας κ δεν είμαι ακόμα κάτοχος δυστυχώς...

 

Όσο για την τρόμπα πετρελαίου (αυτό νομίζω εννοείς), με συζήτησα που είχα με κάτοχο πετρελαιοκίνητου, μου είπε πως μόνο αν δουλεύει ο κινητήρας με ελάχιστα καύσιμα στο ντεπόζιτο δημιουργείται πρόβλημα, επειδή τραβάει κ αέρα... Όσο για το νερό στα καύσιμα, λύνεται με την εγκατάσταση νεροπαγίδας από την αντιπροσωπεία ή aftermarket...

 

Αυτά από τις γνώσεις μου, ελπίζω να βοηθάω 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας φίλοι μου και καλώς σας βρήκα ! Είμαι κάτοχος ενός TIGUAN 1.4 TSI 2008 μοντέλο και έχω μπει σε διαδικασία να σκέφτομαι μιας αλλαγής τώρα που είναι νωρίς και πιάνει 5 δεκάρες το αμάξι μου με ένα GOLF 1.6 TDI. Κύριοι λόγοι που οδηγήθηκα σε αυτή μου την απόφαση είναι η κατανάλωση βασικά του τίγρη που κακά τα ψέματα με πολύ ήρεμο πόδι δεν λέει να βγάλει πάνω από 650-700 χλμ σε πλήρη γέμισμα με τίποτα και οτάν λέμε για τέτοια κατανάλωση μιλάμε για ανοικτό δρόμο εθνική - επαρχιακή οδός με μέση ταχύτητα τα 100 χλμ . Και έτσι είπα να κοιτάξω προς πετρέλαιο .

Οι φόβοι μου αντιρρήσεις μου που θέλω να μου πείτε την γνώμη σας - εμπειρία σας είναι οι εξής :

- το 5αρι κιβώτιο είναι τόσο αρνητικό - κουραστικό στα ταξίδια όσο λένε ; Σε τεστ που έκανα δεν το εντόπισα σαν αρνητικό αλλά το τεστ δεν είναι ταξίδι ...

- μετά από 2-3 χρόνια δουλεμα θα ακούγεται σαν ταξί ;

- και τέλος η περιβόητη τρόμος πετρελαίου είναι τόσο ευαίσθητη ; Και πόσο κοστίζει η αλλαγή της σε περίπτωση βλάβης ;

Γεια χαρά φίλε,

μετά από 3 μήνες και 5500 χλμ με το Golf 1.6 TDI μπορώ να σου πω ότι ο θόρυβος δεν ενοχλεί καθόλου έχει πολύ καλή ηχομόνωση το αυτοκίνητο. Έχει διπλά λάστιχα στις πόρτες. Το 5αρι κιβώτιο προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου και κάνω 2-3 ταξίδια την εβδομάδα και οδηγούσα πριν golf 5 TSI με 6αρι κιβώτιο. Όσο αφορά την κατανάλωση χωρίς μεγάλη προσπάθεια είναι κοντά στο 5 - 5,5 αν το προσπαθήσεις πέφτει και παρακάτω ανάλογα με την οδήγηση και τη διαδρομή. Αν τελικά το αποφασίσεις προτείνω φώτα ομίχλης, πολυλειτουργικό τιμόνι  και coming home leaving home.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά φίλε,

μετά από 3 μήνες και 5500 χλμ με το Golf 1.6 TDI μπορώ να σου πω ότι ο θόρυβος δεν ενοχλεί καθόλου έχει πολύ καλή ηχομόνωση το αυτοκίνητο. Έχει διπλά λάστιχα στις πόρτες. Το 5αρι κιβώτιο προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου και κάνω 2-3 ταξίδια την εβδομάδα και οδηγούσα πριν golf 5 TSI με 6αρι κιβώτιο. Όσο αφορά την κατανάλωση χωρίς μεγάλη προσπάθεια είναι κοντά στο 5 - 5,5 αν το προσπαθήσεις πέφτει και παρακάτω ανάλογα με την οδήγηση και τη διαδρομή. Αν τελικά το αποφασίσεις προτείνω φώτα ομίχλης, πολυλειτουργικό τιμόνι  και coming home leaving home.

Να το χαίρεσαι φίλε κ καλοτάξιδο... Να πούμε όμως, για να ξέρει κ ο φίλος μας, ότι είσαι ακόμα στο στρώσιμο, κ η κατανάλωση θα πέσει μισό, ίσως ακόμα κ ένα λίτρο μόλις έχει στρωθεί σε μεγάλο βαθμό ο πετρελαιοκινητήρας μετά τα 15-20 χιλιάδες χιλιόμετρα...

Link to comment
Share on other sites

Να το χαίρεσαι φίλε κ καλοτάξιδο... Να πούμε όμως, για να ξέρει κ ο φίλος μας, ότι είσαι ακόμα στο στρώσιμο, κ η κατανάλωση θα πέσει μισό, ίσως ακόμα κ ένα λίτρο μόλις έχει στρωθεί σε μεγάλο βαθμό ο πετρελαιοκινητήρας μετά τα 15-20 χιλιάδες χιλιόμετρα...

Ευχαριστώ φίλε να σαι καλά. Ναι έχεις δίκιο σε αυτό που λες, απλά εγώ μίλησα με τα ως τώρα δεδομένα.

Link to comment
Share on other sites

Να το χαίρεσαι φίλε μου ! Αυτά που λένε για DPF αναγέννησεις κτλ έχεις αντιμετωπίσει τέτοιο θέμα ;

Ευχαριστώ πολύ. Όχι δεν είχα κανένα θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Σαν κάτοχος ενός golf 6 tdi μπορω να σου πω να το παρεις με κλειστά ματια.76000 χλμ εχω κανει και κατανάλωση μεταξύ 4,5-5,6.με την αναγέννηση θα σου πετάει μια λυχνία και θα πρεπει για ενα 15 οδήγηση με 70 χλμ και 4η.και ολα οκ.αν δεν μπορέσεις να το κανεις θα στο υπενθύμιση παλι την αλλη φορα που θα το ξανά οδήγησης.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Με το καλό να το πάρεις, να το χαρείς.

 

Σχετικά με την αναγέννηση του DPF, δεν είναι τίποτα, αλλά όταν οδηγεί πρώτη φορά κάποιος ένα τέτοιο αυτοκίνητο ίσως να τον ξενίσει. Όταν γίνεται αναγέννηση (ενεργητική), οι στροφές του ρελαντί είναι λίγο πριν τις 1000rpm, ανοίγουν οι ανεμιστήρες (λόγω των μεγάλων θερμοκρασιών) και αλλάζουν και κάποιοι παράμετροι στην χαρτογράφηση - όλα γίνονται ώστε να ζεσταθεί το DPF και να διώξει ότι πρέπει να φύγει. Η όλη διαδικασία διαρκεί αρκετά λεπτά και μπορεί να μην γίνει και αντιληπτή πχ με σταθερή πορεία. Εντός πόλης είναι περισσότερο αντιληπτό. Αν το σβήσει κάποιος πριν ολοκληρωθεί η αναγέννηση (πριν πέσει το ρελαντί στο normal), τότε ανάβουν full οι ανεμιστήρες και αυτό διότι το DPF έχει ανάψει, έχει ανεβάσει μεγάλη θερμοκρασία. Καλό είναι να το αφήνουμε να την ολοκληρώσει και μετά να το κλείνουμε, αν μπορούμε φυσικά.

 

Γενικά, επειδή έχω δει και άλλα, το 7άρι σε 1.6 TDI είναι πολύ καλή επιλογή.

Edited by PiNiOn
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Με το καλό να το πάρεις, να το χαρείς.

 

Σχετικά με την αναγέννηση του DPF, δεν είναι τίποτα, αλλά όταν οδηγεί πρώτη φορά κάποιος ένα τέτοιο αυτοκίνητο ίσως να τον ξενίσει. Όταν γίνεται αναγέννηση (ενεργητική), οι στροφές του ρελαντί είναι λίγο πριν τις 1000rpm, ανοίγουν οι ανεμιστήρες (λόγω των μεγάλων θερμοκρασιών) και αλλάζουν και κάποιοι παράμετροι στην χαρτογράφηση - όλα γίνονται ώστε να ζεσταθεί το DPF και να διώξει ότι πρέπει να φύγει. Η όλη διαδικασία διαρκεί αρκετά λεπτά και μπορεί να μην γίνει και αντιληπτή πχ με σταθερή πορεία. Εντός πόλης είναι περισσότερο αντιληπτό. Αν το σβήσει κάποιος πριν ολοκληρωθεί η αναγέννηση (πριν πέσει το ρελαντί στο normal), τότε ανάβουν full οι ανεμιστήρες και αυτό διότι το DPF έχει ανάψει, έχει ανεβάσει μεγάλη θερμοκρασία. Καλό είναι να το αφήνουμε να την ολοκληρώσει και μετά να το κλείνουμε, αν μπορούμε φυσικά.

 

Γενικά, επειδή έχω δει και άλλα, το 7άρι σε 1.6 TDI είναι πολύ καλή επιλογή.

 

Και έλεγα εγώ γιατί ανεβάζει στροφές και ανεμιστήρες στα καλά καθούμενα με χαλαρή οδήγηση.... Είσαι η wikipedia των TDi :) Σε ευχαριστώ :)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Ως κάτοχος  Golf 7 θα συμφωνήσω και γώ πως είναι πολύ καλή επιλογή.. Για τον θόρυβο τύπου "ταξί" που λες, τον κάνει αλλά θα το αντιληφθείς μόνο αν είσαι έξω απο το αυτοκίνητο, ή στην δικιά μου περίπτωση όταν είναι ανοιχτά τα παράθυρα και/ή η ηλιοροφή. Η κατανάλωση μετά απο 9.000 χλμ κυμαίνεται 5-7 λίτρα αναλόγως τον τύπο οδήγησης που κάνω και την ποιότητα  και διάρκεια της διαδρομής. Προσωπικά εχω κάνει και ταξίδι με 100 και πιλότο, και το καντράν έδειχνε 3,8 . Με την αναγέννηση dpf είχα φρικάρει την πρώτη φορά αλλά όλα οκ..!! Το πεντάρι κιβώτιο σου δίνει ανοίγματα και δεν είναι καθόλου κουραστικό στο ταξίδι. Αυτά απο μένα, όποια ερώτηση έχεις ,μετα χαράς να απαντήσω!!!

Link to comment
Share on other sites

Σαν πετρελαιας εξ αιματος μιας και εχει πολο 1.6tdi o πατερας μου θα σου πω οτι ειναι πολυ καλη εως κορυφαια επιλογη...με το πολο βγαζουμε απειρα χιλιομετρα καθως χρησιμοποιειται για ολες τις δουλειες εντος και εκτος πολης..στα δυο χρονια που το εχουμε εχει κανει 76000 χλμ και δεν εχει κανει κιχ..μονο ενα φαναρι πισω που επαιρνε υγρασια..προσωπικα θα ηθελα μια 6η και νομιζω οτι το πολο σαν πιο ελαφρυ μπορει και να την σηκωνε..

Καλοριζικο και ελπιζω να το πηρες με ηλιοροφη..

Καλοταξιδο..

P.S. Προσεχε απο που βαζεις πετρελαιο και μην το αφηνεις με λαμπακι αναμμενο γιατι η αντλια εχει ως μεσο ψυξης το ιδιο το πετρελαιο..

Link to comment
Share on other sites

Τελικά το έκανα...αν θα μου βγει σε μ@λακια θα δείξει ο χρόνος τι να πω...

φίλε καλοτάξιδο 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.