Nikos-Paris Posted December 28, 2013 Report Share Posted December 28, 2013 Καλησπέρα!!! Είμαι νέο μέλος στο Club και θα ήθελα να ρωτήσω άμα θα υπάρξει καμία διαφόρα στο νεύρο ή γενικά κάποια αισθητή διαφορά με ενα φίλτρο ελευθέρας!!! Η Green έχει καλό όνομα στην πιάτσα???? Η κατανάλωση παραμένει η ίδια???? και γενικά αξίζει ή να μην μπώ καθόλουστον κόπο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted December 28, 2013 Report Share Posted December 28, 2013 (edited) Σκετο φιλτρακι δν κανει τπτ εκτος απο παραπανω θορυβο οταν πατας γκαζι..(ισως παρεις μισο αλογο στα ψηλα ) Κ κανα μισο λιτρο πανω καταναλωση.. Edited December 28, 2013 by diMake Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted December 28, 2013 Report Share Posted December 28, 2013 Σκετο φιλτρακι δν κανει τπτ εκτος απο παραπανω θορυβο οταν πατας γκαζι.. (ισως παρεις μισο αλογο στα ψηλα ) Κ κανα μισο λιτρο πανω καταναλωση.. απο προσωπικη εμπειρια μιας και ειχα βαλει στο ιδιο αμαξι πριν απο 3 χρονια ενα φιλτρο της ΚΝ,μπορω να σου πω οτι η καταναλωση πραγματικα διαφοροποιηθικε κατα μισο λιτρο,αλλα προς τα κατω και οχι προς τα πανω.Αρκει να το πηγαινεις ανθρωπινα. Οσο για γκαζια,απο τις 5.000 στρ και πανω καταλαβα το μοτερ να τραβαει καλητερα.ποιο χαμηλα η διαφορα ειναι μικρη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted December 28, 2013 Report Share Posted December 28, 2013 Βσκ προς τα κατω δν γινεται διοτι νομιζω απο τα λιγα που ξερω οτι με τ ελευθερο φιλτρακι ο εγκεφαλος διαβαζει περισσοτερο αερα οποτε κ κανει πλουσιοτερο τ μειγμα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menios Posted December 29, 2013 Report Share Posted December 29, 2013 Βσκ προς τα κατω δν γινεται διοτι νομιζω απο τα λιγα που ξερω οτι με τ ελευθερο φιλτρακι ο εγκεφαλος διαβαζει περισσοτερο αερα οποτε κ κανει πλουσιοτερο τ μειγμα... Εξαρτάται πως πηγαίνεις. Με λίγο - μέσο γκάζι είναι οικονομικότερο καθώς τραβάει καλύτερα. Αν πηγαίνεις "σανίδα" τότε θεωρητικά καίει περισσότερο για τον λόγο που αναφέρεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted December 30, 2013 Report Share Posted December 30, 2013 Εξαρτάται πως πηγαίνεις. Με λίγο - μέσο γκάζι είναι οικονομικότερο καθώς τραβάει καλύτερα. Αν πηγαίνεις "σανίδα" τότε θεωρητικά καίει περισσότερο για τον λόγο που αναφέρεις. Ετσι ειναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted January 1, 2014 Report Share Posted January 1, 2014 Συνεχιζω ν διαφωνω... Λεω πως καιει παραπανω σε ολο τ φασμα ασχετος λιγο ή πολυ γκαζι.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1 Posted January 1, 2014 Report Share Posted January 1, 2014 Βσκ προς τα κατω δν γινεται διοτι νομιζω απο τα λιγα που ξερω οτι με τ ελευθερο φιλτρακι ο εγκεφαλος διαβαζει περισσοτερο αερα οποτε κ κανει πλουσιοτερο τ μειγμα... ακριβως το αντιθετο συμβαινει..........οσο πιο πολυ αερα τοσο πιο φτωχο μιγμα......................χρονια πολλα σε ολους . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 2, 2014 Report Share Posted January 2, 2014 (edited) Βάλε ένα πάνελ, να το καθαρίζεις να μην πληρώνεις συνέχεια φίλτρα ώς αναλώσιμα και συγχρόνως θα ικανοποιήσεις και την περιέργειά σου. πχ. ΚΝ Panel ΥΓ. Δεν έχει και τόση σημασία Edited January 3, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted January 2, 2014 Report Share Posted January 2, 2014 Αυτό Νίκο είναι για το απλό 1.6 και όχι για το fsi.Δυστυχώς η pipercross δεν τιμά τα fsi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paliama Posted January 5, 2014 Report Share Posted January 5, 2014 Καλησπερα κ χρονια πολλα φιλαρακι... απο προσωπικη αποψη θα σου πρωτεινα να μην βαλεις απλα ενα φιλτρο στο μαμα κουτι εγω φοραω ενα ξεροφιλτρο το οποιο το βγαζω με σωλινα μπροστα στη μουρι κ μ εκανε αρκετη διαφορα... το αμαξι με ολο εκεινο το μαμα κουτι πνιγεται...χορια το οτι δεν περνουν κ ανασα οι πολλαπλασιαστες κτλ... μονο ετσι θα κανεις δουλεια... Υ.Σ το φιλτρο που φοραω ειναι κ μικρο...θελει μεγαλυτερο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menios Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 Συνεχιζω ν διαφωνω... Λεω πως καιει παραπανω σε ολο τ φασμα ασχετος λιγο ή πολυ γκαζι.. Διαφωνείς διότι βλέπεις το θέμα από διαφορετική γωνία... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted January 19, 2014 Report Share Posted January 19, 2014 Διαφωνείς διότι βλέπεις το θέμα από διαφορετική γωνία... EPIC! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pitsi84 Posted May 9, 2014 Report Share Posted May 9, 2014 Γεια σας παιδιά.Αγορασα το golf 1.6 fsi μοντέλο 2006 από ιδιώτη με 55.000 χλμ και στα 6000 euro.Θελω να ρωτήσω πρώτον αν είναι καλή η τιμή που το πήρα και δεύτερον του άλλαξα λάδια και φίλτρο λαδιού αμέσως μόλις το πήρα (πριν ένα μήνα δηλαδή) του έβαλα valvoline 5w30 18 euro το μπουκάλι ότι πιο ακριβό είχε δηλαδή έκανα σωστή επιλογή;επίσης τι άλλο πρέπει να κάνω από θεμέλια service σε αυτά τα χιλιόμετρα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chilli Posted May 10, 2014 Report Share Posted May 10, 2014 (edited) 1600 βρησκεις και με ενα ταληρο, με 6000 αντε κανα 500-1000ε πανω επερνες 1400 tsi. Τωρα σε τι κατασταση ειναι, αν ειναι πραγματικα τα χιλιομετρα του και αν αξιζε τα λεφτα που εδωσες εσυ το ξερεις. Τα λαδια λες 18ε το μπουκαλι, πιστευω να εννοεις το 4λιτρο, γιατι αν λες για λιτρο, 18ε και βαλβολινε??? εχει καλυτερα λαδια στο 10-13ρικο, το λιτρο, την επομενη φορα ψαξου λιγο θα βρεις ποιο φτηνο και καλυτερο. Δεν χρειαζετε να κανεις κατι αλλο, δες τα τακακια του αν ειναι οκ, ελενξε τον ιμαντα του δυναμο σε τι κατασταση ειναι, αλαξε και ενα φιλτρο καμπινας και του αερα αν δεν το αλαξες και εισαι οκ. Ακομα μπουζι θα σου πει καποιος που ξερει καθε ποσο θελουν αλαγη. Σε γενικες γραμμες, πηρες ενα αμαξι με αξιοπιστο μοτερ σε σχεση με τα tsi. που για τα επομενα 100000κμ δεν θα ριξεις ευρω πανω. Edited May 10, 2014 by chilli 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted May 10, 2014 Report Share Posted May 10, 2014 Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον chili!!!Tα χλμ και μένα μου φαίνονται πολύ λίγα για να είναι πραγματικά αλλά εύχομαι να είναι όπως τα λες.Τα μπουζί οπωσδήποτε πρέπει να αλλαχθούν,να καθαριστεί η πεταλούδα εισαγωγής όπως επίσης και τα υγρά φρένων.Εξαρτάται βέβαια και από ποιες εργασίες έχει κάνει ο προκάτοχος του αυτοκινήτου και αναφέρονται στο βιβλίο σερβις.Καλά χλμ να έχεις!!!Το μοτέρ είναι πάρα πολύ αξιόπιστο!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pitsi84 Posted May 10, 2014 Report Share Posted May 10, 2014 Καλημέρα σε όλους.Θα ανεβάσω φωτογραφίες να το δείτε και σίγουρα σε και σε κάποια συνάντηση που θα το φέρω. Πιστευω ότι άξιζε τα λεφτά του γιατί είναι πολύ προσεγμένο και πεντακάθαρο βέβαια όταν το δείτε και από κοντά θα μου πείτε.Θα ήθελα να μου πείτε τι λάδια να βάλω στο συγκεκριμένο αμάξι την επόμενη φορά τι μάρκα κλπ γιατί στο βιβλίο service δεν γράφει παρά μόνο long life.Αν επίσης μπορείτε να με κατατόπισετε στο που θα βρίσκω όλα αυτά (μπουζια,φίλτρα,υγρά κλπ) κατάλληλα για το συγκεκριμένο ώστε να τα αγοράζω ο ίδιος και απλά να πηγαίνω στο μηχανικό να τα τοποθετεί.Πρωτη φορά παίρνω Volkswagen και δεν έχω ιδέα,εκτός αυτού στο βιβλίο service δεν γράφουν τίποτα από θέμα μάρκας μπουζι,υγρών κλπ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rivol Posted May 10, 2014 Report Share Posted May 10, 2014 Καλορίζικο φίλε, εχω και εγώ ακριβώς το ίδιο με τον ίδιο κινητήρα, ότι χρειαστείς εδώ είμαστε. Από λάδια βάζω AMSOIL EUROPEAN FORMULA 5W/30 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vegaducatista Posted May 10, 2014 Report Share Posted May 10, 2014 Καλημερα...Ως πρωην κατοχος του 1.6fsi θα σου πω οτι ειναι πολυ καλη επιλογη αν και τωρα εχω tsi.. Παιρνεις πολλα παραπανω πραγματα απο οτι πραγματικα πληρωνεις με τα 6 χιλιαρικα...Δεν ξερω βεβαια ποια εκδοση ειναι και τι εξτρα εχει.. Αναλωσιμα αν διαβασεις εδω μεσα θα δεις πολλες αποψεις και θα βρεις σιγουρα καποια να σε καλυπτει.. Ως προς την αγορα των ανταλλακτικων δεν υπαρχει ενα στανταρ μαγαζι που να τα παιρνεις ολα γιατι οι αναγκες του καθενος διαφερουν.. Αλλος θελει να το παρει απο εκει που εχει την καλυτερη τιμη και δεν τον νοιαζει ποτε θα το εχει ή απο που θα ερθει.. Αλλος τα θελει ετοιμοπαραδοτα..Αλλος προτιμαει να στηριξει ενα ελληνικο μαγαζι ή εναν γνωστο του οποτε ειναι λιγο σχετικο το θεμα της προμηθειας των ανταλλακτικων.. Σημασια εχει μιας και εισαι καινουργιος κατοχος του αυτοκινητου και ειναι και το πρωτο σου αμαξι VW να πας να κανεις εναν ενδελεχη ελεγχο σε ολα τα μερη του αυτοκινητου (αν δεν τον εκανεσ πριν την αγορα του) και να δεις τι χρειαζεται αλλαγη ή τι θα χρειαστει σε λιγο καιρο και να κανεις εναν προγραμματισμο.. Δωσε λιγο παραπανω προσοχη στις βενζινες που χρησιμοποιεις αν αυτο ειναι δυνατο και σημαντικο προβλημα δε θα εχεις.. Καλοριζικο..!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rivol Posted May 10, 2014 Report Share Posted May 10, 2014 Αυτό με την βενζίνη εχεις απόλυτο δίκιο και ξέχασα να το αναφέρω, αν θέλεις λοιπόν να πάρεις τα μέγιστα από τον κινητήρα σου βάζεις βενζίνη 98 οκτανίων και άνω και από βενζινάδικο που εμπιστεύεσαι. Το αυτοκίνητο έχει σχέση συμπίεσης 12:1 και θέλει super βενζίνη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vegaducatista Posted May 10, 2014 Report Share Posted May 10, 2014 +1000 κι απο μενα για τα Amsoil... Και φυσικα κι απο μενα οτι χρειαστεις στειλε ενα πμ να σε βοηθησω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted May 10, 2014 Report Share Posted May 10, 2014 (edited) στο 1,6fsi εχει θεμα ο μεταβλητος και συγγεκριμενα ο τεντοτηρας καδενας του. τσεκαρε το μια. στις60-80χ.χλμ βγενει οφφ γνωστο θεμα και εντος και εκτος αντιπροσωπιας + 98αρα βενζινη παντα. επισης πολλοι με φσι βαζουν 5-40 και οχι 5-30.. Edited May 10, 2014 by xristos/red tornado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted May 10, 2014 Report Share Posted May 10, 2014 στο 1,6fsi εχει θεμα ο μεταβλητος και συγγεκριμενα ο τεντοτηρας καδενας του. τσεκαρε το μια. στις60-80χ.χλμ βγενει οφφ γνωστο θεμα και εντος και εκτος αντιπροσωπιας + 98αρα βενζινη παντα. επισης πολλοι με φσι βαζουν 5-40 και οχι 5-30.. LOL Πρώτη φορά το διαβάζω.... 200,000+++ χλμ έχω χωρίς το παραμικρό! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted May 10, 2014 Report Share Posted May 10, 2014 1.6 με προβλημα στο μεταβλητο πρωτη φορα ακουω για τα 14αρια τσι ξερω οτι εχουν τετοια προβληματα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted May 10, 2014 Report Share Posted May 10, 2014 Μάλλον μπέρδεμα 100% με τον 1.4 tsi.O 1.6 fsi δεν έχει τέτοιο θέμα τουλάχιστον σε αυτά τα χλμ που αναφέρεται.Στα 160000 χλμ άκουσα για 1 όμως μεμονωμένο περιστατικό σε passat 1.6 fsi γνωστού. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...