Jump to content
BRAIN

Αγορά Passat Cc

Recommended Posts

Έχω βρει για αγορά ένα paccat 1,8cc στα 9900. Είναι μοντ. του 5/08 με 82500χλμ λέει.Άμα κάνετε αναζήτηση στο car θα το δείτε.Εξωτερικά είναι άριστο ο μαντρας χτυπιέται ότι είναι άβαφο.Εσωτερικά είναι σαν κοτέτσι.Άθλιο.Πενταβρώμικο, με χαλασμένο το πίσω συρταράκι, φθαρμένο τιμόνι, φθαρμενο τεμπέλη, ένα κάψιμο στο κάθισμα του οδηγού και επίσης φθαρμένες οι χειρολαβες των μπροστινών πορτών.Επίσης αθλια ειναι και τα ελαστικά του.

 

Τελευταίο service 5/2012 στην καρεντα.

 

Γνωρίζει κανείς το εν λόγω αμάξι?

Service μεγάλο κάθε πόσα χιλιομ. ή χρόνια κάνει το passat?

Έχει καδένα ή ιμάντα στον εκκεντροφόρο?

Γνωρίζετε κανενα καλο μηχανικο περιοχη νικαια, κορυδαλλό, κερατσινι για να το δει να δω τη θα πληρώσω για μαζέματα που πιθανων χρειάζεται?

 

Για αρχή θέλω ένα 500αρικο λάστιχα.Άρα πάμε στα 10500.+service+!!!!!!

 

Ευχαριστω εκ των προτερων.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Μοντελο του 2008 με 80.000 km? Πες του οτι θα διαβασεις τον εγκεφαλο με ενα 50ευρω να δεις αν τα χιλιομετρα ειναι πραγματικα και δες τι θα σου πει. Πολυ τα φοβαμαι τα χιλιομετρα σα λιγα μου ακουνται. Εγω το εχω το αμαξι μου απο το 2012 και εχουμε 2014 δεν κανω πολλα χιλιομετρα και εχω κανει 45.000 km και ειναι δυνατον ενα αμαξι του 08 να εχει μονο 80.000? Ειναι και ιδιωτης αν ηταν αντιπροσωπεια θα ελεγα μπορει και ναι.

Αν ειναι απο μαντρα μακρια εμας μας πασαρανε corsa γνωστος μαντρας εδω θεσσαλονικη και επιασα απο μονος μου τον προφυλακτηρα τον ειδα να εξεχει που σημαινει οτι ηταν τρκαρισμενο ασχετως που αυτος χτυπιοταν οτι ηταν ατρακαριστο. Για το χρωμα που λες αβαφο κοιτουσαμε και ενα 207 που μας πασαρε καποιος ιδιωτης και καλα αχτυπητο και δεν ειχε βαφει αλλα οταν το ειδα στο φως παρατηρησα οτι απο την πορτα του οδηγου μεχρι τερμα πισω το χρωμα ειχε φυσαλιδες σε σχεση με τον ουρανο του αυτοκινητου και εμοιαζε το χρωμα αλλα δεν δεν δεν ηταν ιδιο. Πολυ προσοχη οι μαντρες δεν εχουν καθολου καλο ονομα να ξερεις

Edited by vastil
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ζήτα να δεις τις μετρήσεις ΚΤΕΟ αν είναι πρόσφατος ο έλεγχος. Αλλιώς δώσε 20-30 ευρώ και πέρνα το εσύ από ένα ιδιωτικό ΚΤΕΟ ή άλλο συνεργείο που ξέρεις να στο τσεκάρουν. Ακόμα καλύτερα να το δει και ένας φαναρτζής ο οποίος θα σου πει αμέσως αν είναι τρακαρισμένο ή όχι. Αρκετοί κάνουν μόνοι τους παχυμετρήσεις χρώματος με τα μηχανάκια, αλλά αυτό πολλές φορές αδικεί ένα αμάξι που μπορεί ο κάτοχός του να έβαψε μια πόρτα ή ένα φτερό για να διορθώσει τοπικά μια γρατζουνιά. Γρήγορα δείγματα κάποιου τρακαρίσματος (χωρίς 100% επιτυχία όμως) είναι αν οι πινακίδες κυκλοφορίας μπρος-πίσω δεν είναι ολόισιες, αν οι γραμμές ή/και η εφαρμογή του καπώ της μηχανής δεν είναι τέλειες και αν οι αισθητήρες παρκαρίσματος δεν αφήνουν κάποιο κενό.

 

Τέλος, μην ξεχάσεις να ζητήσεις να δεις την άδεια κυκλοφορίας για να δεις ποιος είναι ο τωρινός ιδιοκτήτης του οχήματος και αν τυχόν υπάρχει κάποια παρακράτηση κυριότητας.

 

ΥΓ. Είναι απίστευτο πόσο πολύ έχουν πέσει οι τιμές των μεταχειρισμένων. Αγόρασα το αυτοκίνητό μου 38 χιλιάρικα τον Οκτώβριο του 2009 και τώρα είναι ζήτημα αν πιάνει 15 !

Link to comment
Share on other sites

Γρήγορος οπτικός έλεγχος γίνεται με τα εξής:

 

1. Καλωδίωμα και βλέπουμε εγκεφαλάκια εκπυρσοκρότησης ζωνών/αερόσακων σε τι θέση βρίσκονται (μπορεί να γράψουν ως 3 σκασίματα οπότε κανείς δεν τα αλλάζει αν τρακάρει, απλά τα κάνει reset)

2. Μπακάλικα βλέπουμε το παρμπριζ τι ημερομηνία έχει (αν ανοιξει το μπαλόνι 100% παει για αλλαγή)... Αν και βέβαια αυτό δεν λέει κάτι γιατί μπορει να αλλάχτηκε λόγω χαλικιού

3. Από κάτω τσεκάρουμε τα αυτοκόλλητα σε ψαλίδια κτλ να έχουν όλα κοντινή ημερομηνία.κατασκευής

4. Οπτικά κοιτάμε οι αρμοι στις λαμαρίνες να ειναι ομοιόμορφοι.

5. Ελεγχο στον εγκέφαλο για τυχόν παρατράγουδα/δυσλειτουργίες που μπορει να ειναι κρατημένα σε αρχείο

6. Ο λαμαρινάς με το μηχανάκι που μετράει πάχος ψάχνει στα σημεία που μπορει να γίνει ραφή πατώματος (συνήθως στη γωνία κάτω απο το πίσω κάθισμα) και βλέπει για τυχόν ασυνήθιστα σημάδια (καλά μαστόρια κολλάνε 2 διαφορετικά τροπέτα - μπρος/πίσω, πατάνε λαμαρίνα πανω απο την κόλληση, ρίχνουν τρελή λείανση... απο πανω και τη βαφή... και άντε να το βρεις αν δεν κόβει το μάτι σου).

 

Για τρακάρισμα που μπορεί να ειναι σοβαρό και κάποιος να φοβάται, αυτά πρακτικά κοιτάμε

 

Μετρώντας το πάχος της βαφής δυστυχώς παραείναι μπακάλικη μεθοδολογία εκτός και αν μετρήσει "σοβάδες" από στόκους να βρίσκονται κάτω από την μπογιά οπότε μακριά!

 

Και πάλι βέβαια τα πάντα σχετικά!! Ενα αμάξι μπορει να έχει χτυπήσει και τα πάντα να ειναι αλλαγμένα με καινούργια εξαρτήματα και το αμάξι να ειναι ουσιαστικά πεντακάθαρο και σε κατάσταση ατρακάριστου. Αντίστοιχα ένα αμάξι μπορεί να έχει πάθει μικροχτύπημα και να έχουν μπαλωθεί οι βλάβες (ασήμαντο για την ασφάλεια αλλα "ισιωμένα σίδερα" είναι φορεμένα!)... Αντίστοιχα αμάξι μπορει να έχει φάει γερό στούκο και οι γεωμετρίες του να είναι αλλού για αλλού και να έχει "μπαλωθεί" με τροπέτο και και και... και εκεί πραγματικά είναι που θέλει τεράστια προσοχή!

 

Γενικά CC κοπτοραπτική πολύ δύσκολο και ουσιαστικά μόνο απο έμπορο να γίνει γιατί το κόστος λόγω έλλειψης ανταλλακτικών ειναι απαγορευτικό για ιδιώτη, οπότε σε καλό στουκάρισμα που θέλει τόσο μεγάλη βαβούρα να μαζευτεί το αμάξι οι περισσότεροι τα πουλάνε για κόψιμο/ ανταλλακτικά

Link to comment
Share on other sites

Αυτά διαβάζω και νευριάζω τι το παίρνεις ρε φίλε τέτοιο αμάξι το καταστρέφεις και μετά το πουλάς όσο κι οσο δεν αξίζει φίλε να δώσεις περισσότερα από όσα το αγοράζεις

Στάλθηκε από το C1905 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by passatfsi
Link to comment
Share on other sites

Επειδή και εγώ ενδιαφέρομαι για αγορά ενός cc, θα ήθελα να ρωτήσω το εξής.

Υπάρχει τρόπος να δει κανείς τα πραγματικά χιλιόμετρα του αυτοκινήτου;

Αν δεν κάνω λάθος την πληροφορία των χιλιομέτρων την κρατάει μνήμη στον πίνακα οργάνων, η οποία και προφανώς "ρυθμίζεται" κατά βούληση.

Link to comment
Share on other sites

Σωστά!!Αν πας λοιπόν στην αντιπροσωπεία και δώσεις τον αριθμό πλαισίου του αυτοκινήτου θα δουν πότε πήγε το αυτοκίνητο τελευταία φορά για σέρβις και πάνω-κάτω θα υπολογίσουν τα παραγματικά του χιλιόμετρα.

Link to comment
Share on other sites

Να εκμεταλλευτώ την εμπειρία σας και να ρωτήσω εάν στο μοντέλο υπάρχει ευπάθεια σε κάποια σημεία, για ιδιαίτερο έλεγχο;

Έχω βρει ένα cc, 1.8, μοντέλο 2008 με θεωρητικά 97.500km.

Link to comment
Share on other sites

Έχει 100000χλμ οπότε θέλει να το προσέξεις λίγο μην φάς χοντρά έξοδα στο κεφάλι. Εγώ θα τσέκαρα τα παρακάτω:

 

1. Για τρακάρισμα κοιτάς αρχικά παρμπρίζ και ημερομηνίες (αν ανοίξει μπαλόνι συνοδηγού τότε σπάει και το τζάμι) - φυσικά όλο αυτό σαν ένδειξη

2. Έλεγχο εγκεφάλου φυσικα΄για τυχόν σφάλματα που έχουν καταγραφεί.

3. Καλωδίωση υπολογιστή σε καποιον που ΞΕΡΕΙ και κοιτάς τα εξής: 1. flash counter, να δείχνει 0... γιατί αν όχι τότε παίζει να έχει μπει κανένα πρόγραμμα, 2) airbag counters (μέχρι 3 φορές επαναπρογραμματίζονται τα εγκεφαλάκια ζωνών ασφαλείας και αερόσακων αν σκάσουν, αλλά κρατάνε μέτρηση)

 

4. Μηχανικά... τσέκαρε τι έκδοση ανάρτησης έχει και σε τι κατάσταση είναι. Στα 100000χλμ αν δεν έχει αλλαχτεί θα έχεις το κόστος, και ειδικά αν ειναι DCC θα είναι μεγαλύτερο

 

5. Συμπλέκτης. ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΟ έλεγχο. Ειδικά στο 1.8 αν είναι στα τελευταία του, και αν έχει φάει κανιβαλισμούς παίζει πολύ δυνατά το σενάριο αν πας για αλλαγή, να καταλήξεις ότι χρειάζεσαι και βολάν (το οποίο παίζει στα 700++€ μόνο σαν ανταλλακτικό)

 

6. Μπαταρία! Τσέκαρε αν φοράει τη μαμά (φέρει κωδικούς VW), γιατί αν είσαι στα 6+ χρόνια με μαμά, στάνταρ θα την φας την αλλαγή στα πολύ κοντά

 

7. Test drive και προσεξε πως τις κουμπώνει τις ταχύτητες (αν δεν είναι DSG). Αν κάνει "τράνταγμα" τότε παίζει να έχει φάει το rubber insert της κόντρας του σαζμάν (το οποίο είχε κάποια θεματάκια), και πρέπει να το δει έμπειρος μηχανικός μην έχεις παραπάνω φθορές

 

8. Αν έχει ηλιοροφή, έλεγξε ότι το μαύρο πλαστικό μεταξύ ηλιοροφής και παρμπρίζ δεν έχει "ραγισματάκια μικρά". Υπήρχε θέμα! Δεν ξέρω αν το έλυσαν στα μελλοντικά πάντως στα πρώτα κομμάτια στάνταρ το είχε το θέμα σε αρκετούς και σαν πλαστικό δεν παει μονο του παρά πακέτο με την ηλιοροφή (και είναι πανάκριβο)

 

9. Στο πορτ-μπαγκάζ, έλεγξε το πλαστικό glossy φιλέτο στο άνω άκρο του για ραγίσματα, και αν ειναι κουμπωμένο σωστά και όχι με κόλλες (και εκεί υπήρχαν κάποια θεματάκια

 

Στα υπόλοιπα μέσες άκρες ότι κοιτάς και σε οποιοδήποτε άλλο αμάξι

 

Μερικά tips

 

1. τα μοντέλα 2008 δεν είχαν στο καντράν ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού. Τα σασί από 2009 (σειρές Α) και μετά το είχαν

2. Από το 2009 (τέλος) και ύστερα γύρισαν τα μοτέρ σε CDAA (το βλέπεις τον κωδικό στον αριθμό κινητήρα), τα οποία μέν Euro5, ΑΛΛΑ με αρκετά Κινέζικα εξαρτήματα (π.χ. η τουρμπίνα)

3. Οτι και αν σου πουν για το μοντέλο κοίτα το σασί/νούμερα. Πρώτη εβδομάδα Ιουνίου κάθε έτος περνάει το εργοστάσιο στα λεγόμενα "πατώματα επόμενης χρονιάς" που φέρουν μαζεμένα τα όποια updates σε μέρη. Για να εισαι 100% σίγουρος για το έτος κοιτας τα νούμερα που ΄φερουν τη μορφή: WVWZZZ3CZAExxxxxx (τα xxxxxx είναι ο σειριακός. Το τελευταίο Α που γράφω είναι το έτος κατασκευής... Το Α σημαίνει πατωμα 2010, το Β 2011, αντίστοιχα το 9 είναι 2009, ενώ το 8 είναι 2008 (θυμίζω ότι από Ιούνιο του προηγουμένου έτους αλλάζει το νούμερο - πχ το δικό μου είναι Α ενώ κατασκευάστηκε τέλη Ιουνίου 2009). Αν παρει σασί με 9άρι, τότε έχεις την προηγούμενη έκδοση και οπότε φέρει και τα όποια μικρά προβληματάκια της πρώτης φουρνιάς που έβγαλαν πριν τα συμμαζέψουν.

 

Αυτά μέσες άκρες.

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

Αν το πλαστικο glossy στο επανω μερος του πορτμπαγκαζ ειναι ραγισμενο τι επιπτωσεις μπορουν να υπαρξουν εκτος του αισθητικου μερους? Υπαρχει περιπτωση να περναει νερο στο πορτμπαγκαζ?

Link to comment
Share on other sites

Οχι. Εξωτερικά πλαστικά δεν εχουν σχεση με την λαμαρίνα ωστε να μπουν νερά.

Εκτός και μονο αν εχουν βιδωθει με βιδες και με τρύπες στη λαμαρίνα.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παρακαλώ τα "φώτα σας".

Στην αναζήτηση μεταχειρισμένου cc έχω βρει ένα προσεγμένο αυτοκίνητο, και κατά τον πρώτο έλεγχο που έκανα, το μόνο που εντόπισα ήταν  μαζεμένα νερά στον χώρο της ρεζέρβας. Να υποθέσω ότι είναι κάτι απλό (βουλωμένη υδρορροή;) ή μπορεί να υπάρχει κάτι ανησυχητικό;

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Παρακαλώ τα "φώτα σας".

Στην αναζήτηση μεταχειρισμένου cc έχω βρει ένα προσεγμένο αυτοκίνητο, και κατά τον πρώτο έλεγχο που έκανα, το μόνο που εντόπισα ήταν  μαζεμένα νερά στον χώρο της ρεζέρβας. Να υποθέσω ότι είναι κάτι απλό (βουλωμένη υδρορροή ;) ή μπορεί να υπάρχει κάτι ανησυχητικό;

Ευχαριστώ.

Καλύτερα να το πας να το δείξεις σε κάποιον ειδικό για ν΄αποφανθεί επαγγελματικά σχετικά μ΄αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.