Πετρος Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 γεια σας παιδια, ηθελα να κανω μια ερωτηση, γινεται σε ενα scirocco 1.4 160 HP TSI να αλλαξεις κανα στροφαλοφορο εμβολα κτλ και να το κανεις 1600; η μπορεις να το κανεις σφυρυλατο; για να εχεις το κεφαλι σου πιο ησυχο μην βγαλει ζημια απ τα πολλα αλογα σε λιγα κυβικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 τι ακριβως θες να κανεις και που να φτασεις?Μεχρι 300 αλογα κλειστο μοτερ αντεχει απο εκει και πανω πας σε σφυριλατα και χωρις υπερκυβισμο μπορεις να ξεπερασεις τα 350αλογα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sterpc Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 Πρεπει να βρεις και μπλοκ για να ταιριαξεις την κεφαλη του TSi γιατι ναι μεν ο στροφαλος, τα εμβολα και οι μπλιελες του 1.6 μπαινουν στον κορμο που εχεις τωρα αλλα επειδη η μπιελα ειναι μακρυτερη θα σου καρφωσει βαλβιδες με την πρωτη μιζια.Η διαφορα δλδ ειναι στο μπλοκ που στο 1.6 ειναι λιγο ψηλοτερο απο το 1.4. Αν ομως βρεις μπλοκ μαντεμι το οποιο να ταιριαζουν τα καναλια του νερου και του λαδιου που ανεβαζουν τα υγρα στην κεφαλη τοτε προχωρας και πας για πολλα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 Γιατι να μπλέξει με μπλοκ 1.6 και τετοια; Δεν υπαρχει λόγος και τζάμπα τρεχάματα. Οπως ειπε ο @the winner κλειστό μοτέρ αναβαθμίζεται μια χαρά! Ποια " τσακάλια" του προτειναν υπερκυβισμό σε 1.4 tsi ήθελα να ξερα.. Sent from my iPhone using Tapatalk 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες... Υπάρχει ο κομπρέσορας εξάλλου που κάνει καλά την δουλειά του.. Αυτή η "ψαγμενιά" θα είχε αξία, για όποιον βέβαια είχε τα φράγκα και το ρίσκο να το κάνει, σε ένα 122άρι που θα πήγαινε για πολλααά, γιατί και πάλι με μία 25άρα τουρμπινίτσα στα 200+ άλογα δεν χρειάζεται... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sterpc Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 Τα παραπανω κυβικα βοηθανε το μοτερ να μη λαχανιαζει ψηλα και θα πω το πιο απλο ενα 1.4 Tsi με 200 αλογα σε σχεση με ενα Gti που ειναι 200 αλογα το περναει στο 400αρι, ομως στο χιλιομετρο ειναι πιο αργο απο το Gti γιατι του τελειωνουν τα πνευμονια. Τωρα αν το κανεις 1.6 φουσκωνεις 28αρα για πλακα το θεμα ειναι οτι η ιδια η vw ειχε βγαλει για την γερμανικη αγορα 1.6 TSi τωρα αν το περασε σαν περιορισμενης παραγωγης εκδοση δεν το ξερω και τι μπλοκ φοραει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 (edited) Τα παραπανω κυβικα βοηθανε το μοτερ να μη λαχανιαζει ψηλα και θα πω το πιο απλο ενα 1.4 Tsi με 200 αλογα σε σχεση με ενα Gti που ειναι 200 αλογα το περναει στο 400αρι, ομως στο χιλιομετρο ειναι πιο αργο απο το Gti γιατι του τελειωνουν τα πνευμονια. Τωρα αν το κανεις 1.6 φουσκωνεις 28αρα για πλακα το θεμα ειναι οτι η ιδια η vw ειχε βγαλει για την γερμανικη αγορα 1.6 TSi τωρα αν το περασε σαν περιορισμενης παραγωγης εκδοση δεν το ξερω και τι μπλοκ φοραει.Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα...Οσο αφορα την γερμανικη εκδοση εχεις δικιο. Γενικα καλο ειναι να συζηταμε τετοια θεματα.. Εστω και θεωρητικα Edited May 12, 2014 by nikdev 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 Τι πνευμόνια ρε παιδιά? Τι λέτε? Πάντως οι άντρες τρέχουν πιο γρήγορα από τις γυναίκες γιατί έχουν μεγαλύτερα πνευμόνια και μεγαλύτερο διασκελισμό, για τα αυτοκίνητα δεν ξέρω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες... Υπάρχει ο κομπρέσορας εξάλλου που κάνει καλά την δουλειά του.. Αυτή η "ψαγμενιά" θα είχε αξία, για όποιον βέβαια είχε τα φράγκα και το ρίσκο να το κάνει, σε ένα 122άρι που θα πήγαινε για πολλααά, γιατί και πάλι με μία 25άρα τουρμπινίτσα στα 200+ άλογα δεν χρειάζεται... Ο Κομπρέσσορας οταν πας για πολλά δηλαδη 370+ ειναι άχρηστος και ίσα ισα πονοκέφαλος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 (edited) Ο Κομπρέσσορας οταν πας για πολλά δηλαδη 370+ ειναι άχρηστος και ίσα ισα πονοκέφαλοςΕιναι οντως θεμα γιατι το κλαπετο κοβει την παροχη στο τουρμπο απο ενα μεγεθος τουρμπινας και μετα.Μεχρι τα 350, ακομη και τα 300 που ειναι σεβαστες ιπποδυναμεις ομως ειναι πολυ καλες οι καμπυλες και το φουσκωμα επισης πολυ καλο. Το κομπρεςςερ κανει κενο στην καμπυλη στο διαγραμμα δυναμης διοτι δεν μπορει να ξεφυγει απο τις προδιαγραφες του συνδυασμενο με πολυ μεγαλο τουρμπο. Θελει καλη μελετη στο σημειο τομης τουρμπο-κομπρεσσερ. Η λυση ειναι αντικατασταση με μεγαλυτερο. Ιστοριες για να λεμε γενικα ειναι το θεμα Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited May 12, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 (edited) @the winner ..Καλά είπαμε εσύ ξέφυγες!! Εκεί σε τι να χρειαστεί ο κομπρέσορας.... Edited May 12, 2014 by Billgr4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Πετρος Posted May 12, 2014 Author Report Share Posted May 12, 2014 εμενα ενα γνωστος μηχανικος φιλος μου κι ενας πατερας φιλης μου που εχει μαντρα με αυτοκινητα μου ειπαν οτι τα tsi βγαζουν ζημιες λογο πολυς συμπιεσης σε λιγα κυβικα. τωρα εγω δεν θελω να το κανω 300+ η κατι τετοιο μεχρι 240, 250, 280 το πολυ. δεν θα εχω προβλημα να μου μεινει το μοτερ στο χερι αν το ζοριζω συνεχεια; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 εμενα ενα γνωστος μηχανικος φιλος μου κι ενας πατερας φιλης μου που εχει μαντρα με αυτοκινητα μου ειπαν οτι τα tsi βγαζουν ζημιες λογο πολυς συμπιεσης σε λιγα κυβικα. τωρα εγω δεν θελω να το κανω 300+ η κατι τετοιο μεχρι 240, 250, 280 το πολυ. δεν θα εχω προβλημα να μου μεινει το μοτερ στο χερι αν το ζοριζω συνεχεια; Εχει 2 θεματα. Εφτασαν τα 270αρια και το bt σε tsi. Ριξε μια ματια. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 Πρώτα πρέπει να ξεκαθαρίσεις τι θέλεις και τον σκοπό για να φτάσεις τέτοια νούμερα... Για μένα αφού πλέον και η κουτσή Μαρία παίζει στα συν πλην 220 άλογα κατά κανόνα αξιόπιστα, δεν υπάρχει κάποιος σημαντικότερος λόγος για κάτι παραπάνω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 Πρώτα πρέπει να ξεκαθαρίσεις τι θέλεις και τον σκοπό για να φτάσεις τέτοια νούμερα... Για μένα αφού πλέον και η κουτσή Μαρία παίζει στα συν πλην 220 άλογα κατά κανόνα αξιόπιστα, δεν υπάρχει κάποιος σημαντικότερος λόγος για κάτι παραπάνω... Οταν φας 2-3 καροτσια να δεις πως αλλαζεις γνωμη Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 (edited) Ε ναι, αυτό εννοώ ακριβώς... Αν το θέλει για ιδιαίτερο σκοπό και να μοιράζει πόνο τότε πάει για παραπάνω... Τέσπα offtopic είμαστε... Πέτρο προχώρα μέχρι εκεί που θέλεις και μην πειράξεις τίποτα από μέσα... Edited May 12, 2014 by Billgr4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Πετρος Posted May 12, 2014 Author Report Share Posted May 12, 2014 οκ φιλε μου... να στε ολοι καλα ευχαριστω για ολες τις πληροφοριες να στε καλα!!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted May 13, 2014 Report Share Posted May 13, 2014 Ειναι οντως θεμα γιατι το κλαπετο κοβει την παροχη στο τουρμπο απο ενα μεγεθος τουρμπινας και μετα. Μεχρι τα 350, ακομη και τα 300 που ειναι σεβαστες ιπποδυναμεις ομως ειναι πολυ καλες οι καμπυλες και το φουσκωμα επισης πολυ καλο. Το κομπρεςςερ κανει κενο στην καμπυλη στο διαγραμμα δυναμης διοτι δεν μπορει να ξεφυγει απο τις προδιαγραφες του συνδυασμενο με πολυ μεγαλο τουρμπο. Θελει καλη μελετη στο σημειο τομης τουρμπο-κομπρεσσερ. Η λυση ειναι αντικατασταση με μεγαλυτερο. Ιστοριες για να λεμε γενικα ειναι το θεμα Sent from my iPhone5 using Tapatalk εδω ερχομαι κ εγω κ ρωταω κατι που με απασχολουσε ενα βραδυ που δεν μπορουσα να κοιμηθω...γιατι να μην βγει ο σωληνας που παει απο το κλαπετο στην τουρμπινα κ να μπει ενα 2ο μανιταρι στην τουρμπινα ωστε να ρουφαει εξ αρχης πιστευω πως αν γινει κατι τετοιο μιλαμε για πολυ δυναμη απο χαμηλα κ στην ουσια μια καμπυλη σαν τραπεζι!!ειδικα εμας τα υβριδια δε θα βοηθουσε πολυ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted May 13, 2014 Report Share Posted May 13, 2014 εμενα ενα γνωστος μηχανικος φιλος μου κι ενας πατερας φιλης μου που εχει μαντρα με αυτοκινητα μου ειπαν οτι τα tsi βγαζουν ζημιες λογο πολυς συμπιεσης σε λιγα κυβικα. τωρα εγω δεν θελω να το κανω 300+ η κατι τετοιο μεχρι 240, 250, 280 το πολυ. δεν θα εχω προβλημα να μου μεινει το μοτερ στο χερι αν το ζοριζω συνεχε σιγουρα δεν στραβωνουν μπιελες.το μονο που μπορεις να παθεις στα σωθικα του μοτερ ειναι να λιωσει πιστονι αλλα αυτο ειναι καθαρα θεμα προγραμματιστη ποσο φτωχο μειγμα θα ρυθμισει.για αποφυγη αυτου η wossner εχει βγαλει πιστονια σφυρια στις εργοστασιακες διαστασεις για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο αλλα κανενας απ οσο ξερω δεν εχει σηκωσει τοση ροπη που να στραβωσει μπιελα ειδικα στα αλογα που λες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redchampion Posted May 13, 2014 Report Share Posted May 13, 2014 εμενα ενα γνωστος μηχανικος φιλος μου κι ενας πατερας φιλης μου που εχει μαντρα με αυτοκινητα μου ειπαν οτι τα tsi βγαζουν ζημιες λογο πολυς συμπιεσης σε λιγα κυβικα. τωρα εγω δεν θελω να το κανω 300+ η κατι τετοιο μεχρι 240, 250, 280 το πολυ. δεν θα εχω προβλημα να μου μεινει το μοτερ στο χερι αν το ζοριζω συνεχεια; Δεν θες 300, αλλά θες μέχρι 280? Από τα 240 στα 280 αλλάζουν πάρα πολλά πράγματα, δεν είναι απλώς νούμερα. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANIS-TSI- Posted May 14, 2014 Report Share Posted May 14, 2014 αναφερατε για 1,6 tsi παραπάνω πληροφορίες έχουμε, τουρμπο-κομπρεσορ ήταν αυτο στη Γερμανία, δλδ αν αυτο το μοτερ εχει κυκλοφορήσει μπορει καποιος να παντρεψει πράγματα???! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted May 14, 2014 Report Share Posted May 14, 2014 αναφερατε για 1,6 tsi παραπάνω πληροφορίες έχουμε, τουρμπο-κομπρεσορ ήταν αυτο στη Γερμανία, δλδ αν αυτο το μοτερ εχει κυκλοφορήσει μπορει καποιος να παντρεψει πράγματα? τι πραγματα εννοεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANIS-TSI- Posted May 14, 2014 Report Share Posted May 14, 2014 εγω πρωτη φορά το ακουω οτι ειχε κυκλοφορησει 1,6 tsi οποτε μπορει να υπαρχουν ομοιτητες και διαφορές?! μπορει να λέω και βλακία αλλα σαν πολυ παλιος κάτοχος punto gt, τοτε βαζαμε το μπλοκ απο tempra και απο 1,4 γινόταν 1,6 +εξωτερικα κ κωδικοι όλα ίδια+ περισσοτερα κυβικά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Συριωτης Νικος Posted May 14, 2014 Report Share Posted May 14, 2014 εγω πρωτη φορά το ακουω οτι ειχε κυκλοφορησει 1,6 tsi οποτε μπορει να υπαρχουν ομοιτητες και διαφορές?! μπορει να λέω και βλακία αλλα σαν πολυ παλιος κάτοχος punto gt, τοτε βαζαμε το μπλοκ απο tempra και απο 1,4 γινόταν 1,6 +εξωτερικα κ κωδικοι όλα ίδια+ περισσοτερα κυβικά! σου μπηκε το μικροβιο μου φαινεται!!! μπορεις να το κανεις αυτο με κοντιτερες μπιελες ουτε μπλοκ να αλλαξεις ουτε τπτ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted May 14, 2014 Report Share Posted May 14, 2014 εγω πρωτη φορά το ακουω οτι ειχε κυκλοφορησει 1,6 tsi οποτε μπορει να υπαρχουν ομοιτητες και διαφορές?! μπορει να λέω και βλακία αλλα σαν πολυ παλιος κάτοχος punto gt, τοτε βαζαμε το μπλοκ απο tempra και απο 1,4 γινόταν 1,6 +εξωτερικα κ κωδικοι όλα ίδια+ περισσοτερα κυβικά! Φίλε φάνη, άλλες εποχές εκείνες, σήμερα δεν εχει νόημα να συζητάμε για κομμάτια κλπ του 1,6 (αν υπάρχει) σε 1.4 tsi. Δεν βελτιώνει τίποτα και μόνο τζάμπα εξοδα και προβλήματα θα προκληθούν. Ο 1.4 tsi μια χαρά αναβαθμίζεται όπως γνωρίζουμε με μαμά εντόσθια κλπ. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...