Jump to content
pzogr

Αμάν-Ρουλεμάν;

Recommended Posts

Είμαι στα 70.000 Km και άκουσα για πρώτη φορά στο ρελαντί ένα πολύ αχνό τακ-τακ (σαν ξεχαρβαλωμένος ανεμιστήρας), που μπορεί βέβαια να υπάρχει από καιρό, αλλά λόγω του ότι σπανίως το αυτοκίνητο κινείται χωρίς ραδιόφωνο να μην το είχα ακούσει.

Πήγα σε συνεργείο και μου είπαν ότι είναι το ρουλεμάν του συμπλέκτη και πρότειναν (και τελικά έκαναν) αλλαγή στις βαλβολίνες και θα μου βάλουν κι ένα "αντι-τριβικό" υγρό.

Δεν μπορώ να καταλάβω πως κάτι που χτυπάει (άρα "ανατομικά" πάσχει) θα διορθωθεί με αλλαγή του λιπαντικού, αλλά δεδομένου ότι έτσι μου πρότειναν, έτσι δέχτηκα να γίνει.

Η ερώτηση είναι η εξής: αν είναι όντως το ρουλεμάν, δημιουργεί κάποιο πρόβλημα; Θα έχω περαιτέρω φθορά κι άλλων εξαρτημάτων λόγω της βλάβης; Υπάρχει κάποιος ουσιαστικός λόγος για την ακριβή επισκευή; Και κυρίως: μπορεί να μείνω στο δρόμο απ'αυτό;

Και δευτερευόντως, αυτού του είδους ο θόρυβος (που απομονώνεται όταν πατάω το συμπλέκτη) μπορεί να είναι κάτι άλλο ή ΚΑΙ κάτι άλλο;

Link to comment
Share on other sites

Τον θορυβο στον κανει οταν πατας τον συμπλεκτη ή οταν τον αφηνεις?

Ο θόρυβος υπάρχει στο ρελαντί όταν δεν πατάω τον συμπλέκτη. Αν πατήσω το συμπλέκτη ο θόρυβος εξαφανίζεται.

Link to comment
Share on other sites

το ρουλεμάν είναι δεν έχεις κάποιο πρόβλημα εγώ το ακούω σε πολύ λιγότερα χιλιόμετρα από εσένα έχω φτάσει τα 95000 και δεν έχει θέμα

Link to comment
Share on other sites

το ρουλεμάν είναι δεν έχεις κάποιο πρόβλημα εγώ το ακούω σε πολύ λιγότερα χιλιόμετρα από εσένα έχω φτάσει τα 95000 και δεν έχει θέμα

συμφωνω αλλα το θεμα ειναι ειναι πιο ρουλεμαν ειναι...γιατι κι εγω το ακουω και οταν το πηγα σε 2 συνεργεια να το δουν ο ενας ειπε οτι ειναι το ρουλεμαν του συμπλεκτη και θα αλλαχτει μαζι με το δισκο πλατο και ο αλλος ειπε οτι ειναι το ρουλεμαν του πριζ-ντιρεκτ και πρεπει να ανοιχτει ολο το κιβωτιο για να το αλλαξει

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω αλλα το θεμα ειναι ειναι πιο ρουλεμαν ειναι...γιατι κι εγω το ακουω και οταν το πηγα σε 2 συνεργεια να το δουν ο ενας ειπε οτι ειναι το ρουλεμαν του συμπλεκτη και θα αλλαχτει μαζι με το δισκο πλατο και ο αλλος ειπε οτι ειναι το ρουλεμαν του πριζ-ντιρεκτ και πρεπει να ανοιχτει ολο το κιβωτιο για να το αλλαξει

Το θέμα είναι -κατά τη γνώμη μου- κυρίως αν ΠΡΕΠΕΙ να το αλλάξω. Αν το μόνο πρόβλημα είναι ότι κάνει έναν ανεπαίσθητο θόρυβο, δεν θέλω να δώσω καμια 500αρα. Αν όμως δημιουργεί φθορά στα υπόλοιπα εξαρτήματα τότε αλλάζει το πράγμα.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι -κατά τη γνώμη μου- κυρίως αν ΠΡΕΠΕΙ να το αλλάξω. Αν το μόνο πρόβλημα είναι ότι κάνει έναν ανεπαίσθητο θόρυβο, δεν θέλω να δώσω καμια 500αρα. Αν όμως δημιουργεί φθορά στα υπόλοιπα εξαρτήματα τότε αλλάζει το πράγμα.

πρωτα απ'ολα πρεπει να καταλαβεις απο ποιο ρουλεμαν προερχεται ο θορυβος...αν ειναι του πριζ-ντιρεκτ δεν υπαρχει λογος ανησυχιας(συμφωνα με το μηχανικο) αν ειναι του συμπλεκτη ουτε εκει υπαρχει κινδυνος απλα οταν αλλαξει δισκο πλατο να το αλλαξεις κι αυτο

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

εάν όταν πατάς συμπλέκτη το τακ-τακ σταματάει τότε είναι του συμπλέκτη

Link to comment
Share on other sites

Απ'ό,τι καταλαβαίνω δεν βιαζόμαστε. Είναι πάντως ενοχλητικό σε ένα καλοσυντηρημένο και καθόλου ταλαιπωρημένο αυτοκινητο αυτού του κόστους να έχουν ήδη χρειαστεί αντλία νερού, ρουλεμάν συμπλέκτη και ψιλοπροβλήματα με τα ηλεκτρικά (που απ'ο,τι διάβασα δεν πρόκειται για τυχαία περιπτωση, αλλά για κάτι που έγινε και σε άλλους).

Link to comment
Share on other sites

το ρουλεμαν του συμπλεκτη πρεπει να το έχουν όλα τα vag και το πόλο που ειχα παλια το ιδιο εκανε

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον είναι του συμπλέκτη και φυσικά δεν έχει καμία σχέση με βαλβολίνες που σου είπαν αφού δεν είναι μέσα στις βαλβολίνες!

Όχι ότι είναι κακό να αλλαχτούν οι βαλβολίνες στα χλμ που είσαι. Το αντιτριβικό άστο καλύτερα. Βάλε φρέσκιες βαλβολίνες που προτείνει η vw.

Link to comment
Share on other sites

Ο θορυβος αυτος δεν εχει καμια σχεση με τις βαλβολινες.

Συνηθως το ρουλεμαν του συμπλεκτη ειναι και αλλαξε το μαζι με το δισκο οταν χρειαστει.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια αυτο που με βασανιζει καιρο ειναι το εξης αφου αν ρουλεμαν δουλευει μονο οταν παταμε το συμπλεκτη δεν θα επρεπε μονο τοτε(πατωντας το συμπλεκτη) να ακουγεται και οχι το αναποδο?

Link to comment
Share on other sites

Οταν αφήνεις τον συμπλέκτη και ακούγεται είναι αλλα και ΔΕΝ είναι το ρουλεμαν συμπλέκτη. Εξηγούμαι.

 

Πρόκειται για μεταλλικο ήχο που ακούγεται καθαρά από τις ανοχές που έχουν δημιουργηθεί στο σημείο. Εγώ αυτό τον ήχο τον έχω από τα 5.000 χλμ στο αυτοκίνητό μου και φυσικά είναι τυχαίο αν θα σου ακουστεί. σε άλλους δεν ακούγεται ποτέ σε άλλους όπως εμένα από την πρώτη στιγμή και σε άλλους σε πολλά περισσότερα χλμετρα. 

 

Και να αλλάξεις το κιτ συμπλέκτη δεν πρόκειται να σου εγγυηθεί κανείς ότι δεν θα το ξανακούσεις. Άσε που θα σου το χρεώσουν ένα 700αρι. 

 

Εγώ πλέον δεν ασχολούμαι και ζω με αυτόν τον ήχο... Γενικά ο συμπλέκτης του Golf μεγάλυ απογοήτευση. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.