Passatoukos Posted May 21, 2014 Report Share Posted May 21, 2014 Τον περσυνό ιούλιο πριν φυγω διακοπές έβαλα μπροστά κατι τακάκια με-καψες. Καλύτερα να πήγαινα με το σίδερο. Απαισιο,ζεστενεται οπως το αυγο στο μπρικι,μολις ζεσταθει βγαζεις το ποδι απο εξω για να σταματησεις. Δεν προκειται να περιμενω να φαγωθει,έχει πολυ ψωμι ακομα. Χαζευω για επωνυμα. FERODO PREMIER FERODO SL FERODO THERMOQUIET Ποιες οι διαφορές τους? Δεν με ενδιαφέρει η αντοχή,όσο να ειναι αρκετά δυνατα και να μην ζεστενονται στο πρώτο φρενάρισμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted May 21, 2014 Report Share Posted May 21, 2014 Ετσι σε βλέπω!!!! https://www.google.gr/search?q=fred+flinstone+car&es_sm=93&tbm=isch&imgil=CbfFdqpd0me1-M%253A%253Bhttps%253A%252F%252Fencrypted-tbn1.gstatic.com%252Fimages%253Fq%253Dtbn%253AANd9GcQ0Azl6fqnui_04QNxXxkRqbdRVJiiCRVNLevFOEf6KZuRZbsGd%253B400%253B252%253BKdTv1Xmux0R56M%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.lipstickalley.com%25252Fshowthread.php%25253Ft%2525253D636015&source=iu&usg=__s24Xt8E_k3BJEOCAL5dxzKOwRcw%3D&sa=X&ei=IL98U-nJBuq3yQPvvoGIAQ&ved=0CDYQ9QEwAQ#facrc=_&imgdii=_&imgrc=VCq-PRWTq4BVBM%253A%3BPPKIoXPNEh7UgM%3Bhttp%253A%252F%252Ffcdn.mtbr.com%252Fattachments%252Fbrake-time%252F780706d1363240655-brake-pads-wear-out-too-fast-vnfwmkfxc05sqk0x_o_robot-chicken-fred-flintstones-brake-pads.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fforums.mtbr.com%252Fbrake-time%252Fbrake-pads-wear-out-too-fast-843648.html%3B480%3B360 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos_polo Posted May 21, 2014 Report Share Posted May 21, 2014 Τι μαρκα ειναι το τακακι και σου βγηκε τοσο χαλια;η σειρα sl της φεροντο ειναι το πιο απλο-οικονομικο τακακι της δε θα το συνιστουσα,οποτε σε premier ειναι κατι καλυτερο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted May 21, 2014 Author Report Share Posted May 21, 2014 Δεν θυμαμαι μάρκα,πάντως ειναι εντελώς για πέταμα. Για τα Ferodo premier κάποιος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted May 22, 2014 Report Share Posted May 22, 2014 Ferodo premier. Παρα πολυ καλο τακακι και τιμιο με πολυ καλη αποδοση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted May 22, 2014 Report Share Posted May 22, 2014 ΑΤΕ ότι καλύτερο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted May 22, 2014 Report Share Posted May 22, 2014 Το τακάκι πρέπει να το βλέπεις σε συνδυασμό με τον δίσκο, όχι μόνο του. Το ίδιο τακάκι, μπορεί να συμπεριφέρεται διαφορετικά με διαφορετικούς δίσκους. Οπότε ακόμα και λύσεις τύπου Ferodo μπορεί να σε απογοηγτεύσουν, ενώ σε άλλον να δουλεύουν super. Αν έχεις τους μαμά δίσκους, εγώ θα έβαζα ένα σετ ΑΤΕ(Original) όπως είπε ο Τάσος παραπάνω και τέλος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted May 22, 2014 Author Report Share Posted May 22, 2014 Πρίν φορουσα ΑΤΕ. Καλό φρενάρισμα,αλλά πολυ θερμοκρασία.Σε πίεση τα φρένα πέθεναν μετά απο 2-3 καλά φρεναρίσματα. Δίσκους έχω αλλάξει πριν 30.000 χλμ και είναι Sachs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted May 22, 2014 Report Share Posted May 22, 2014 Οι SACHS παντρεύονται μόνο με ΑΤΕ.Επίσης λόγω αυτόματου δεν έχεις το φρένο της μηχανής, γι΄αυτό μην συγκρίνεις με άλλα αυτοκίνητα.Όταν θες καλό φρένο να βάζεις Ν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted May 22, 2014 Author Report Share Posted May 22, 2014 (edited) Τάσο πριν είχα ΑΤΕ και μονο ελειψη φρένου δεν ειχα ποτέ,εκτός απο π.χ στροφοδιαδρομή που σε 2-3 δυνατά πεθαναν. Έλεγα μήπως πηγαινωντας σε Ferodo έλυνα λιγο το προβλημα με τις θερμοκρασιες,και έβγαζα αυτά που φοράω. Δηλαδή Ferodo με Sachs δισκοπλακες δεν δουλέυουν? Οι SACHS παντρεύονται μόνο με ΑΤΕ.Επίσης λόγω αυτόματου δεν έχεις το φρένο της μηχανής, γι΄αυτό μην συγκρίνεις με άλλα αυτοκίνητα.Όταν θες καλό φρένο να βάζεις Ν Edited May 22, 2014 by Passatoukos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted May 22, 2014 Report Share Posted May 22, 2014 (edited) Τα αυτόματα αυτοκίνητα υγρού συμπλέκτη(όχι DSG) λόγω του ότι δεν έχουν το μεσοδιάστημα χρόνου από την απεμπλοκή του πεντάλ γκαζιού, και της έναρξης της προοδευτικής επιβράδυνσης, με την εμπλοκή και την έναρξη του επιβράδυνσης από τα φρένα, άλλα έχουν άμεση εναλλαγή από επιτάχυνση και ομαλή κίνηση σε επιβράδυνση θέλουν μαλακά τακάκια για να δημιουργούν προοδευτική ομαλή επιβράδυνση.Σκληρά τακάκια δεν δημιουργούν προοδευτική επιβράδυνση.Χρησιμοποίησε και οποία άλλη μάρκα άλλα μόνο σε μαλακή πάστα.Με μια πρόταση τα τακάκια να λερώνουν τη ζάντα. Edited May 22, 2014 by TASOS M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted May 22, 2014 Author Report Share Posted May 22, 2014 Oτι δλδ ειναι αυτά που φοράω,σε απανωτα φρεναρισματα απο 130-140 βγάζουν καπνους.... Τα premier ferodo ειναι μαλακα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted May 22, 2014 Report Share Posted May 22, 2014 Θα συμβιβαστείς με το ότι τα αυτόματα θέλουν ειδικό χειρισμό για απανωτά φρεναρίσματα. Να χρησιμοποιείς και τη μηχανή στο 4-3 κλπ για ενίσχυση του φρένου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted May 24, 2014 Report Share Posted May 24, 2014 Oτι δλδ ειναι αυτά που φοράω,σε απανωτα φρεναρισματα απο 130-140 βγάζουν καπνους.... Τα premier ferodo ειναι μαλακα? Ειναι λιγο πιο σκληρα απο τα μαμα αλλα δεν θα εχεις κανενα προβλημα να τα χρησιμοποιησεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted February 3, 2015 Author Report Share Posted February 3, 2015 Τελικα,μεσα οκτωμβρίου εβαλα τα Ferodo premier με zimmermann δισκοπλακες. Πολυ καλυτερη αισθηση στο φρενο,Ενα 20% καλυτερου φρενου. Τρομερη διαφορα σε πιεση,Στον αγιο ιωαννη,Μετα απο 3-4 στροφες και φρενα απο 130+,Εβγαζα αλαρμ και σταματουσα με τα ποδια. Με τα Ferodo με αφησαν μετα απο σχεδον ολη την διαδρομη. Γενικα εμεινα απολυτα ευχαριστημενος,Εκτος απο την αντοχη τους. Μου βγαλαν 19.000χλμ,Και τα δα χθες εχουν καμια 1500-2000 ακομα... Θα ξαναβαλω τα ιδια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 23, 2015 Author Report Share Posted March 23, 2015 1.5 μηνα μετα,αφου τα πηγαινα σαν κοτα να μου κρατησουν,22.000χλμ,εμεινα με το σιδερο.... Τι να βαλω;δεν ειναι δυνατον να αλλαζω τακακια καθε 5 μηνες,δλδ τον αυγουστο θα ξανααλλαξω Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted March 23, 2015 Report Share Posted March 23, 2015 Το να έχεις πρόβλημα με τις δαγκάνες το σκέφτηκες? 22000km???????? πλάκα κάνεις?? Εγώ με 20vt μέσα σε 110000km εχω αλάξει 2 φορές τακάκια, και τα 2αρα που φοράω θα μου βγάλουν ακόμα 30000km, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 23, 2015 Author Report Share Posted March 23, 2015 Το να έχεις πρόβλημα με τις δαγκάνες το σκέφτηκες? 22000km???????? πλάκα κάνεις?? Εγώ με 20vt μέσα σε 110000km εχω αλάξει 2 φορές τακάκια, και τα 2αρα που φοράω θα μου βγάλουν ακόμα 30000km, Σαν τι πρόβλημα να έχουν οι δαγκάνες? Τα φρένα λειτουργούν υποδειγματικά και πριν κανα 2 μήνο που άλλαξα ενα μαρκουτσι και υγρα μου ειπαν οτι είναι κομπλε και οι 4 δαγκάνες. 110.000χιλιομετρα θα βγάζω το ποδι για να σταματαω. Πιστευω οτι είναι η χρήση,μιάς και παίζω ολη μερα σε αττική οδο-εθνικη οδο με μεγάλες ταχύτητες και φρεναρίσματα,+ καταβάσεις απο βούνα,είναι οτι πρέπει για τα φρένα με τοσο βάρος και αυτοματο σασμαν. Έχει να προτείνει καποιος κάτι?λέω για ΑΤΕ.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted March 23, 2015 Report Share Posted March 23, 2015 Σαν τι πρόβλημα να έχουν οι δαγκάνες? Τα φρένα λειτουργούν υποδειγματικά και πριν κανα 2 μήνο που άλλαξα ενα μαρκουτσι και υγρα μου ειπαν οτι είναι κομπλε και οι 4 δαγκάνες. 110.000χιλιομετρα θα βγάζω το ποδι για να σταματαω. Πιστευω οτι είναι η χρήση,μιάς και παίζω ολη μερα σε αττική οδο-εθνικη οδο με μεγάλες ταχύτητες και φρεναρίσματα,+ καταβάσεις απο βούνα,είναι οτι πρέπει για τα φρένα με τοσο βάρος και αυτοματο σασμαν. Έχει να προτείνει καποιος κάτι?λέω για ΑΤΕ.... Μήπως καμιά δαγκάνα μένει κολημένη?? και από τις 2 μεριές το ίδιο φαγωμένα είναι?? τακάκια?? ΑΤΕ, PAGID, TEXTAR. Έλεγα να δοκιμάσω τα feroddo, αλλά με αυτά που λες όχι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 23, 2015 Author Report Share Posted March 23, 2015 Ναι αυτο κοιταξαμε,και απο τις 2 πλευρες ιδια φθορα. Pagid ακουσα καλα λογια,θα παω να παρω κοιταξω αυριο το πρωι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 24, 2015 Author Report Share Posted March 24, 2015 Αλλαχθηκαν σημερα με ΑΤΕ....Αντε να δουμε και αυτα Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toni_power Posted May 11, 2015 Report Share Posted May 11, 2015 Στο όριο ήσουν λίγο ακόμα και θα τσίμπαγε δίσκο !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted May 11, 2015 Author Report Share Posted May 11, 2015 Το ειδα με τα ματια μου... Κριμα θα ηταν,καινουργιοι δισκοι???????????????? Τωρα που εβαλα και λαστιχα μενει μια καλη βολτα δερβενοχωρια να παρουν φωτια ολα???????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted May 11, 2015 Report Share Posted May 11, 2015 Passatouko πολλά έξοδα τελευταία στα ανταλλακτικά.Μάλλον πρέπει να αλλάξεις το avatar σου σε: -Ζητείται κόρη ανταλλακτικατζή για σοβαρή σχέση! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted May 11, 2015 Author Report Share Posted May 11, 2015 Passatouko πολλά έξοδα τελευταία στα ανταλλακτικά.Μάλλον πρέπει να αλλάξεις το avatar σου σε: -Ζητείται κόρη ανταλλακτικατζή για σοβαρή σχέση! Άστα να πανε,γλυτωσα απο την βενζινη,και εχω πεσει στα ανταλλακτικα???????? Ολα θεμα χρησης ειναι,οι κ.....ες πληρωνονται???????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...