Jump to content
Passatoukos

Τακακια Μπροστά

Recommended Posts

Μια ερωτηση ... ποσο στοιχιζει η αλλαγη στα τακακια προς και πισω στο Passat;

 

Κοιταω στα ανταλλακτικα αλλα δεν καταλαβαινω κιοολας οταν λενε το σετ εμπρος πχ. εννοουν 2 τακακια ( μια δαγκανα)  ή 4 τακακια  ( και οι δυο δαγκανες δηλαδη )

Link to comment
Share on other sites

Μια ερωτηση ... ποσο στοιχιζει η αλλαγη στα τακακια προς και πισω στο Passat;

Κοιταω στα ανταλλακτικα αλλα δεν καταλαβαινω κιοολας οταν λενε το σετ εμπρος πχ. εννοουν 2 τακακια ( μια δαγκανα) ή 4 τακακια ( και οι δυο δαγκανες δηλαδη )

Οταν βλεπεις μπροστα τακακια,εννοει και για τις 2 μπροστα δαγκανες,δλδ 4 τακακια.

Υπολογιζε μπρος πισω κανα 120-150 αναλογα την εργασια και την μαρκα.

Link to comment
Share on other sites

Μια ερωτηση ... ποσο στοιχιζει η αλλαγη στα τακακια προς και πισω στο Passat;

 

Κοιταω στα ανταλλακτικα αλλα δεν καταλαβαινω κιοολας οταν λενε το σετ εμπρος πχ. εννοουν 2 τακακια ( μια δαγκανα)  ή 4 τακακια  ( και οι δυο δαγκανες δηλαδη )

 

Σετ εμπρος σημαινει οτι το παιρνεις και εισαι κομπλε με ολο το μπροστινο συστημα.

Αντιστοιχα το ιδιο σημαινει και για τα πισω.

Ποσο στοιχιζει?Αναλογως τι θα διαλεξεις και απο που θα ψωνισεις.Μπορεις παντως σιγουρα να το κρατησεις σε αρκετα χαμηλα επιπεδα το κοστος.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά πως είναι τα ΑΤΕ με αυτές τις δισκοπλακες; Ίδια αίσθηση;

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τελικά πως είναι τα ΑΤΕ με αυτές τις δισκοπλακες; Ίδια αίσθηση;

Sent from my iPad using Tapatalk

 

Ferodo Zimmermann δεν είναι.22.000 χιλιομετρα βγηκαν Off τα ferodo.

 

Θα ελεγα οτι ειναι καπου ενδιαμεσα,απο αισθηση ειναι καλή,οχι ομως τοσο απο αντοχη σε πιεση.

Να σου πω την αλήθεια δεν το εχω σκισει τοσο πολυ οσο με τα Ferodo που ανεβοκατεβαινα άγιο ιωαννη ρώσσο και οι καπνοι απο τα φρενα τυφλωναν τον πισω.

 

Στην επόμενη αλλαγή,νομιζω θα ξαναβαλω ferodo.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω πολυ για την διευκρινηση κυριοι.

 

Οι δισκοι μου ειναι "μαμα" και σκεφτομαι βαση αυτα που εχω διαβασει, να βαλω τα ΑΤΕ.

Απο εδω Αθηνα κανενα μαγαζι κλπ. απ' οπου θα μου προτεινατε να τα παρω? Εαν απαγορευεται απο τους κανονισμους, ενα πμ θα ηταν ευπροσδεκτο.

 

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω πολυ για την διευκρινηση κυριοι.

 

Οι δισκοι μου ειναι "μαμα" και σκεφτομαι βαση αυτα που εχω διαβασει, να βαλω τα ΑΤΕ.

Απο εδω Αθηνα κανενα μαγαζι κλπ. απ' οπου θα μου προτεινατε να τα παρω? Εαν απαγορευεται απο τους κανονισμους, ενα πμ θα ηταν ευπροσδεκτο.

 

Ευχαριστω

http://saveltrade.gr/ate-2

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πάμε λοιπον...

 

Βαλε ΑΤΕ να βρεις καλο....24 μαιου οπως λεει και το αρθρο πιο πανω τα εβαλα...

 

Επιτυχια και αυτά...

 

18.000χλμ και δεν εμεινε ουτε ΔΕΙΓΜΑ.

 

12191573_10205454777544980_4456991190188

 

Τα αλλαξα λοιπον στους 4 μηνες(πριν κανα μηνα τα εβγαλα) γιατί εμεινε το σιδερο.

 

4 μηνες 18.000χλμ αλλαγη τακακια...καλυτερα δηλαδη να μισθωσω ταξι..

 

Τώρα εβαλα κατι φθηνα που βρηκα για κανα 2 μηνο γιατι θα αλλαξω φρενα...

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου αν το αμαξι δεν εχει προβλημα, μαλλον δεν ξερεις να οδηγας, δεν υπαρχει ανθρωπος να τρωει τακακια καθε 20000km σε αμαξι που δεν εχει αλογα.......εισαι η χαρα του μαστορα!!!!!!!

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να πάμε μια βόλτα να δούμε τι κάνεις... αυτό με τους καπνούς από τα φρένα που τύφλωναν τον πίσω είναι τουλάχιστον εντυπωσιακό αλλά και τρομακτικό. Οι αεραγωγοί που οδηγούν τον κρύο αέρα στα εμπρός φρένα είναι ανοιχτοί??? μήπως για κάποιο λόγο έχουν φράξει και σηκώνεις θερμοκρασίες πανεύκολα???

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ο άνθρωπος σας λέει ότι πάει και στρίβει στον Άγιο με το Passat, δηλ 1.5 τόνο+ να φρενάρεις από 180 σε 60 και όχι μια φορά. Σε αυτή τη διαδρομή ακόμα και βελτιωμένα 4-6 τραπίστονα με racing τακάκια και μετά από λίγο παραδίδουν πνεύμα... σιγά να μην άντεχαν τα normal ATE.   Εδώ μια Πεντέλη κάνεις πάνω κάτω και ο καπνός θολώνει πίσω το τοπίο.

 

Passatouke επειδή και εγώ έτσι έκανα παλιά έχω μια λεκάνη από λιωμένα τακάκια, γιατί σε πολλούς αρέσει να καθυστερείς το φρενάρισμα πριν τη στροφή (εκεί καθαρίζεις και το περισσότερο κόσμο με δυνατότερα εργαλεία)

 

Συμβουλή πρώτη κόψε το τακτικό προσκύνημα στον Άγιο, δεύτερη δοκίμασε τα κεραμεικά τις ΑΤΕ και τρίτη όχι μεγάλες ταχύτητες στην ευθεία με φρενάρισμα της τελευταίας στιγμής, απλά στρίβε οριάκα πάνω στη στροφή ή και λίγο πάνω από το όριο, έχεις και έτσι αρκετή οδηγική απόλαυση χωρίς να λιώνεις τα φρένα. ΦΙΛΙΚΑ!

Link to comment
Share on other sites

Οποιος λεει οτι πιανει 180 στον Αγιο ειναι ψευτης...Η μονη εξηγηση που μπορω να δωσω για τα τακακια ειναι οτι ο Passatoukos ειναι ολη την ωρα με το ποδι στο φρενο ειτε στον Αγιο ειτε στα στενα του Χαλανδριου 

Link to comment
Share on other sites

Eπειδή δεν μπορώ να καταλάβω από τη φωτογραφία οι δίσκοι εμπρός είναι οι 312mm? 

Link to comment
Share on other sites

Ο πατέρας μου στο ιδιο αμάξι με οδήγηση ανθρωπινη τα άλλαζε πανω απο 50.000++++χλμ.

 

Δεν ειναι δυσκολο,2-3 φορές πεντέλη με φρένα απο τα 120++ τέρμα στα 60-80 και ξανα το ιδιο,καναν αγιο,αττικη οδο κάθε μερα με τον κάθε μλκ στην αριστερή με 80 να πεφτεις στα φρενα  απο τα 160+.

 

Το αμάξι θέλει φρένα και επειδή τωρα τα άλογα θα ανεβουν επικινδυνα για αυτά τα φρένα,θα αναβαθμιστουν.

Ωστε σε καθε αλλαγή τακάκια να δίνω και νεφρο.

 

Σήμερα με τον φιλο μου τον παναγιωτη (Notis_gti) στην πάρνηθα,έσπασα και το τελευταίο κομμάτι θόλου που υπήρχε,τα τακάκια Τηγανιστηκαν,στο σασμάν μεσα εψηνες γουρουνοπουλο ΣΕ 5",Και οι καπνοι απο τα φρένα δίναν μια μυρωδιά ευχαριστησης.

 

Y.Γ Θα ανεβάσω φώτο με καπνο σύντομα,ειναι η πιο ευκολη φώτο σε 10 λεπτά βγηκε.

 

12294638_10205609873902292_6552290171030

Edited by Passatoukos
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον...σημερα μειναμε σιδερο ΠΑΛΙ.

4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ- 26 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ....

Η τελευταια καταβαση παρνηθας ηταν το αποτελειωμα τους.

Μιλαμε για 7.300χλμ.

Ατελειωτου ξυλου,με 3-4 φορες βουνο,και ατελειωτες νυχτες εξω.

Αυριο φωτο :*

Link to comment
Share on other sites

Ψοφάει για κατηφόρα το ψόφιο.

Τα γραπτα μενουν,και το φαναρι στην καβαλας,ακομα σε περιμενει.

Με πολυ αγαπη,υγεια,ευχομαι το 2016 να σου δωσει τα διπλασια αλογα,για να υπαρξει καποια επαφη μεταξυ μας :*

Φιλακια

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον...σημερα μειναμε σιδερο ΠΑΛΙ.

4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ- 26 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ....

Η τελευταια καταβαση παρνηθας ηταν το αποτελειωμα τους.

Μιλαμε για 7.300χλμ.

Ατελειωτου ξυλου,με 3-4 φορες βουνο,και ατελειωτες νυχτες εξω.

Αυριο φωτο :*

Σιδεροφαγος. Που είναι η photo με τους καπνούς;

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

πριν ένα μήνα  έβαλα τα bosch και μέχρι στιγμής είμαι πολύ ευχαριστημένος από τα τακάκια καλό φρένο και με διάρκεια δεν με κρέμασε σε απανωτά φρεναρίσματα !!! (BOSCH BP938)

Edited by Toni_power
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν ένα μήνα  έβαλα τα bosch και μέχρι στιγμής είμαι πολύ ευχαριστημένος από τα τακάκια καλό φρένο και με διάρκεια δεν με κρέμασε σε απανωτά φρεναρίσματα !!! (BOSCH BP938)

Ναι το bosch είναι αρκετά τίμιο τακάκι...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.