saxo_29 Posted June 23, 2015 Report Share Posted June 23, 2015 Μια ερωτηση ... ποσο στοιχιζει η αλλαγη στα τακακια προς και πισω στο Passat; Κοιταω στα ανταλλακτικα αλλα δεν καταλαβαινω κιοολας οταν λενε το σετ εμπρος πχ. εννοουν 2 τακακια ( μια δαγκανα) ή 4 τακακια ( και οι δυο δαγκανες δηλαδη ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted June 23, 2015 Author Report Share Posted June 23, 2015 Μια ερωτηση ... ποσο στοιχιζει η αλλαγη στα τακακια προς και πισω στο Passat; Κοιταω στα ανταλλακτικα αλλα δεν καταλαβαινω κιοολας οταν λενε το σετ εμπρος πχ. εννοουν 2 τακακια ( μια δαγκανα) ή 4 τακακια ( και οι δυο δαγκανες δηλαδη ) Οταν βλεπεις μπροστα τακακια,εννοει και για τις 2 μπροστα δαγκανες,δλδ 4 τακακια. Υπολογιζε μπρος πισω κανα 120-150 αναλογα την εργασια και την μαρκα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted June 25, 2015 Report Share Posted June 25, 2015 Μια ερωτηση ... ποσο στοιχιζει η αλλαγη στα τακακια προς και πισω στο Passat; Κοιταω στα ανταλλακτικα αλλα δεν καταλαβαινω κιοολας οταν λενε το σετ εμπρος πχ. εννοουν 2 τακακια ( μια δαγκανα) ή 4 τακακια ( και οι δυο δαγκανες δηλαδη ) Σετ εμπρος σημαινει οτι το παιρνεις και εισαι κομπλε με ολο το μπροστινο συστημα. Αντιστοιχα το ιδιο σημαινει και για τα πισω. Ποσο στοιχιζει?Αναλογως τι θα διαλεξεις και απο που θα ψωνισεις.Μπορεις παντως σιγουρα να το κρατησεις σε αρκετα χαμηλα επιπεδα το κοστος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted June 27, 2015 Report Share Posted June 27, 2015 Τελικά πως είναι τα ΑΤΕ με αυτές τις δισκοπλακες; Ίδια αίσθηση; Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted June 28, 2015 Author Report Share Posted June 28, 2015 Τελικά πως είναι τα ΑΤΕ με αυτές τις δισκοπλακες; Ίδια αίσθηση; Sent from my iPad using Tapatalk Ferodo Zimmermann δεν είναι.22.000 χιλιομετρα βγηκαν Off τα ferodo. Θα ελεγα οτι ειναι καπου ενδιαμεσα,απο αισθηση ειναι καλή,οχι ομως τοσο απο αντοχη σε πιεση. Να σου πω την αλήθεια δεν το εχω σκισει τοσο πολυ οσο με τα Ferodo που ανεβοκατεβαινα άγιο ιωαννη ρώσσο και οι καπνοι απο τα φρενα τυφλωναν τον πισω. Στην επόμενη αλλαγή,νομιζω θα ξαναβαλω ferodo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted June 28, 2015 Report Share Posted June 28, 2015 οι καπνοι απο τα φρενα τυφλωναν τον πισω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saxo_29 Posted July 20, 2015 Report Share Posted July 20, 2015 Ευχαριστω πολυ για την διευκρινηση κυριοι. Οι δισκοι μου ειναι "μαμα" και σκεφτομαι βαση αυτα που εχω διαβασει, να βαλω τα ΑΤΕ. Απο εδω Αθηνα κανενα μαγαζι κλπ. απ' οπου θα μου προτεινατε να τα παρω? Εαν απαγορευεται απο τους κανονισμους, ενα πμ θα ηταν ευπροσδεκτο. Ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted July 21, 2015 Report Share Posted July 21, 2015 Ευχαριστω πολυ για την διευκρινηση κυριοι. Οι δισκοι μου ειναι "μαμα" και σκεφτομαι βαση αυτα που εχω διαβασει, να βαλω τα ΑΤΕ. Απο εδω Αθηνα κανενα μαγαζι κλπ. απ' οπου θα μου προτεινατε να τα παρω? Εαν απαγορευεται απο τους κανονισμους, ενα πμ θα ηταν ευπροσδεκτο. Ευχαριστω http://saveltrade.gr/ate-2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted November 28, 2015 Report Share Posted November 28, 2015 Έβαλα τακάκια μπροστά REMSA μέχρι τώρα πολύ καλό...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted November 29, 2015 Author Report Share Posted November 29, 2015 Πάμε λοιπον... Βαλε ΑΤΕ να βρεις καλο....24 μαιου οπως λεει και το αρθρο πιο πανω τα εβαλα... Επιτυχια και αυτά... 18.000χλμ και δεν εμεινε ουτε ΔΕΙΓΜΑ. Τα αλλαξα λοιπον στους 4 μηνες(πριν κανα μηνα τα εβγαλα) γιατί εμεινε το σιδερο. 4 μηνες 18.000χλμ αλλαγη τακακια...καλυτερα δηλαδη να μισθωσω ταξι.. Τώρα εβαλα κατι φθηνα που βρηκα για κανα 2 μηνο γιατι θα αλλαξω φρενα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted November 29, 2015 Report Share Posted November 29, 2015 (edited) Φιλε μου αν το αμαξι δεν εχει προβλημα, μαλλον δεν ξερεις να οδηγας, δεν υπαρχει ανθρωπος να τρωει τακακια καθε 20000km σε αμαξι που δεν εχει αλογα.......εισαι η χαρα του μαστορα!!!!!!! Edited November 29, 2015 by dasauto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsk Posted November 29, 2015 Report Share Posted November 29, 2015 Πρέπει να πάμε μια βόλτα να δούμε τι κάνεις... αυτό με τους καπνούς από τα φρένα που τύφλωναν τον πίσω είναι τουλάχιστον εντυπωσιακό αλλά και τρομακτικό. Οι αεραγωγοί που οδηγούν τον κρύο αέρα στα εμπρός φρένα είναι ανοιχτοί??? μήπως για κάποιο λόγο έχουν φράξει και σηκώνεις θερμοκρασίες πανεύκολα??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted November 29, 2015 Report Share Posted November 29, 2015 Παιδιά ο άνθρωπος σας λέει ότι πάει και στρίβει στον Άγιο με το Passat, δηλ 1.5 τόνο+ να φρενάρεις από 180 σε 60 και όχι μια φορά. Σε αυτή τη διαδρομή ακόμα και βελτιωμένα 4-6 τραπίστονα με racing τακάκια και μετά από λίγο παραδίδουν πνεύμα... σιγά να μην άντεχαν τα normal ATE. Εδώ μια Πεντέλη κάνεις πάνω κάτω και ο καπνός θολώνει πίσω το τοπίο. Passatouke επειδή και εγώ έτσι έκανα παλιά έχω μια λεκάνη από λιωμένα τακάκια, γιατί σε πολλούς αρέσει να καθυστερείς το φρενάρισμα πριν τη στροφή (εκεί καθαρίζεις και το περισσότερο κόσμο με δυνατότερα εργαλεία) Συμβουλή πρώτη κόψε το τακτικό προσκύνημα στον Άγιο, δεύτερη δοκίμασε τα κεραμεικά τις ΑΤΕ και τρίτη όχι μεγάλες ταχύτητες στην ευθεία με φρενάρισμα της τελευταίας στιγμής, απλά στρίβε οριάκα πάνω στη στροφή ή και λίγο πάνω από το όριο, έχεις και έτσι αρκετή οδηγική απόλαυση χωρίς να λιώνεις τα φρένα. ΦΙΛΙΚΑ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted November 29, 2015 Report Share Posted November 29, 2015 Οποιος λεει οτι πιανει 180 στον Αγιο ειναι ψευτης...Η μονη εξηγηση που μπορω να δωσω για τα τακακια ειναι οτι ο Passatoukos ειναι ολη την ωρα με το ποδι στο φρενο ειτε στον Αγιο ειτε στα στενα του Χαλανδριου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsk Posted November 29, 2015 Report Share Posted November 29, 2015 Eπειδή δεν μπορώ να καταλάβω από τη φωτογραφία οι δίσκοι εμπρός είναι οι 312mm? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted November 29, 2015 Author Report Share Posted November 29, 2015 (edited) Ο πατέρας μου στο ιδιο αμάξι με οδήγηση ανθρωπινη τα άλλαζε πανω απο 50.000++++χλμ. Δεν ειναι δυσκολο,2-3 φορές πεντέλη με φρένα απο τα 120++ τέρμα στα 60-80 και ξανα το ιδιο,καναν αγιο,αττικη οδο κάθε μερα με τον κάθε μλκ στην αριστερή με 80 να πεφτεις στα φρενα απο τα 160+. Το αμάξι θέλει φρένα και επειδή τωρα τα άλογα θα ανεβουν επικινδυνα για αυτά τα φρένα,θα αναβαθμιστουν. Ωστε σε καθε αλλαγή τακάκια να δίνω και νεφρο. Σήμερα με τον φιλο μου τον παναγιωτη (Notis_gti) στην πάρνηθα,έσπασα και το τελευταίο κομμάτι θόλου που υπήρχε,τα τακάκια Τηγανιστηκαν,στο σασμάν μεσα εψηνες γουρουνοπουλο ΣΕ 5",Και οι καπνοι απο τα φρένα δίναν μια μυρωδιά ευχαριστησης. Y.Γ Θα ανεβάσω φώτο με καπνο σύντομα,ειναι η πιο ευκολη φώτο σε 10 λεπτά βγηκε. Edited November 29, 2015 by Passatoukos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted November 30, 2015 Report Share Posted November 30, 2015 Αν θες να βγάλεις κανά χρόνο πάρε κάτι τέτοιο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted December 28, 2015 Author Report Share Posted December 28, 2015 Λοιπον...σημερα μειναμε σιδερο ΠΑΛΙ. 4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ- 26 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ.... Η τελευταια καταβαση παρνηθας ηταν το αποτελειωμα τους. Μιλαμε για 7.300χλμ. Ατελειωτου ξυλου,με 3-4 φορες βουνο,και ατελειωτες νυχτες εξω. Αυριο φωτο :* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted December 28, 2015 Report Share Posted December 28, 2015 Ψοφάει για κατηφόρα το ψόφιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted December 28, 2015 Author Report Share Posted December 28, 2015 Ψοφάει για κατηφόρα το ψόφιο. Τα γραπτα μενουν,και το φαναρι στην καβαλας,ακομα σε περιμενει. Με πολυ αγαπη,υγεια,ευχομαι το 2016 να σου δωσει τα διπλασια αλογα,για να υπαρξει καποια επαφη μεταξυ μας :* Φιλακια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted December 28, 2015 Author Report Share Posted December 28, 2015 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted December 29, 2015 Report Share Posted December 29, 2015 Λοιπον...σημερα μειναμε σιδερο ΠΑΛΙ. 4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ- 26 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ.... Η τελευταια καταβαση παρνηθας ηταν το αποτελειωμα τους. Μιλαμε για 7.300χλμ. Ατελειωτου ξυλου,με 3-4 φορες βουνο,και ατελειωτες νυχτες εξω. Αυριο φωτο :* Σιδεροφαγος. Που είναι η photo με τους καπνούς; Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted December 29, 2015 Report Share Posted December 29, 2015 Δοκίμασε και την εταιρία Remsa, τα φοράω στο passat μου.... Βέβαια οδηγώ κανονικά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toni_power Posted January 22, 2016 Report Share Posted January 22, 2016 (edited) πριν ένα μήνα έβαλα τα bosch και μέχρι στιγμής είμαι πολύ ευχαριστημένος από τα τακάκια καλό φρένο και με διάρκεια δεν με κρέμασε σε απανωτά φρεναρίσματα !!! (BOSCH BP938) Edited January 22, 2016 by Toni_power 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted January 22, 2016 Report Share Posted January 22, 2016 πριν ένα μήνα έβαλα τα bosch και μέχρι στιγμής είμαι πολύ ευχαριστημένος από τα τακάκια καλό φρένο και με διάρκεια δεν με κρέμασε σε απανωτά φρεναρίσματα !!! (BOSCH BP938) Ναι το bosch είναι αρκετά τίμιο τακάκι... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...